cruze 1.6 aracım manuel vites, lpg nin t bağlantısında, alt radyatör hortumunun devirdaime giriş kısmında, lpg su hortumlarının regülatör bağlantı noktasında kırmızı antifiriz sızıntıları gözüküyor.Araç genleşme kabında bulunan su seviyesi 50 kilometrelik bir sürüş sonrası yarıya kadar iniyor su eksiltiyor.Antifiriz ve motor yağını kontrol ettiğimde herhangi bir anormallik yok, hararet sabit 90 derece göstergede.Ayrıca şanzımanda yağ kaçağı var ve geri vitese bazen zor geçiyor, iki veya üç kere denedikten sonra yada önce 1 2 sonra geri vites yaptıkdan sonra geçiyor.Şimdi araçta lpg var biraz, ışığı yanıp sönüyor.Ben bu lpg bitene kadar kullanmak istiyorum, çünkü lpg tesisatını söktürücem araçtan.Bu şekilde trafiğin olmadığı saatlerde aracı fazla zorlamadan düz yollarda kullansam sıkıntı çıkarır mı acaba ? Hem lpg yi bitirmek istiyorum hemde aracın kilometresini sıfırlayıp kaç kilometre gittikden sonra ne kadar su eksiltmiş onu tam doğru şekilde ölçmek istiyorum.Birde önerebileceğiniz güvenilir opel chevrolet araçlara bakan bu araçlardan anlayan iyi bir usta var mı istanbul esenler civarı ? |
Aracı bu şekilde kullansam sıkıntı olur mu ?
-
-
Hocam kaçağı bulmuşsunuz işte, kendiniz bağlantı klips/vidalarını sıkın sızıntı duracaktır. Ben de bu yaz aracıma Türkiye'nin bilinen en iyi(!) lpg dönüşüm servisinde montaj yaptırdım, adamlar şişirilmiş balon, işçilik sıfır. Sizinkiyle aynı yerden motor suyu sızdırıyordu kendim iyice sıkarak sorunu çözdüm. Adamlar işini iyi yapıyor deyip kontrol etmesem motoru elime alacaktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iki üç farklı yerde böyle antifriz sızıntısı lekesi var neden böyle heryerden yaptığını bilmiyorum belkide regülatör arızalıdır diyafram yırtıksa suya basınç yapar diyorlar belki o basınç yüzünden kaçırıyordur hortumları sıkmak tek başına çözüm olmayabilir servise gidicem ama şuan maddi olarak sıkışık olduğum için biraz geciktiriyorum aracı nadiren akü bitmesin diye çalıştırıyorum sadece
-
Hocam cruze vardı zamanında bende genleşme tankının hortum bağlantısı çatlamış tank değiştirdiydim sorun kalmamıştı(5 sene önce 180tl) büyük olasılık senin sıkıntın böyle bir şey tankı kontrol et su bitiriyor uzun kullanımda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Candan mühendis mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harbi mi youtubede çok şow yapıyorlar.
Afr ayarı denilen ayarı çok fazla övüyorlardı videoda Brc yetkili servis de iyi bi ustaya sordum. Onların işi gücü reklam demişti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet reklamı çok güzel yapıyorlar, afr 1 saat sürüyor diyip 10 dk sonra geldiler, aracın içinde ve dışında zararlar mevcut, soğutma suyu bağlantılarını üstün körü takmışlar kontrol etmesem susuz kalacaktı, simit tüp montajından sonra tabandaki kapak havada duruyordu söyleyince köpük koydular ve ona da para istediler vs.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi araca hangi kiti taktınız
toplam fiyat ne tuttu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracım egea, kit brc, fiyat 4200₺ Ağustos ayında takıldı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende Marea vardı bir ara. Bu şekilde tam 6 ay kullandım. sürekli su ekledim. Sadece 1 defasında uzun yolda Adana şehir merkezinde hararet artıp kırmızı çizgiye yakllaştı. Biraz bekleyip devam ettim, hararet geri düştü. 6 ay sonra sattım aracı, gözüm sürekli hararet çizigisinde sürmek beni epey germişti
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X