Şimdi Ara

Aracımın altını yükseltmek istiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
7.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba

    imzamda ki aracımın altını yerden biraz daha yükseltmek istiyorum, üzerinde ki lastklerin ebatları 225 / 60 R16... Buna daha büyük bir lastik mi takmak mantıklı yoksa amartisorlerden falan mı yükseltmek lazım?

    Lastik ebatı değişirse aracın yolda giderken yaylanmasında sorun olur mu ? (Kitapçığında önerilen lastik ebatları yazıyor ancak daha bakmadım)

    Aracın temsili resimleri;



    [img=http://img109.imageshack.us/img109/9774/1g6ky5297tu8253967c.th.jpg]
    [img=http://img402.imageshack.us/img402/8058/1g6ky5297tu8253964c.th.jpg]
    [img=http://img140.imageshack.us/img140/4821/1g6ky5297tu8253963c.th.jpg]
    [img=http://img821.imageshack.us/img821/7292/1g6ky5297tu8253962c.th.jpg]







  • Yay ve amortisör ile yükseltebilirsiniz ama merak ediyorum, neden? Araç zaten yeterince yüksek değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Yay ve amortisör ile yükseltebilirsiniz ama merak ediyorum, neden? Araç zaten yeterince yüksek değil mi?

    Normal araçlardan yüksek ancak bir önce ki aracım 4-5 cm daha yüksekti , daha cok hoşuma gidiyor yüksek olması. Birde bu araçlara cok yakışıyor yüksek olmak, bir tane gormuştum baya hoşuma gitti
  • Tercih sizin, lastik olayına girmeden yaylar ve amortisörler ile bir miktar daha yükseltilebilir ama bu ne derece güvenli olur orasını bilemem. Aracın yükseldikçe salınımının artacağını unutmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Tercih sizin, lastik olayına girmeden yaylar ve amortisörler ile bir miktar daha yükseltilebilir ama bu ne derece güvenli olur orasını bilemem. Aracın yükseldikçe salınımının artacağını unutmayın.

    O zaman yayla oynamak yerine, aracın desteklediği buyuk lastiği tercih etmek daha mantıklı
  • Aracınızın lastik yanak uzunluğu 60 mm. Destekliyorsa siz ona 70 mm lastik alabilirsiniz ama buda 1 cm'lik fark demektir. Desteklediğinden daha fazlasını takmak çamurluğa sürtmesine sebep olabilir. Yinede tercih sizin
  • Hmm anladım .
    Yani biraz daha yüksek dursa fena olmazdı ama artık olmazsa boyle idare edeceğiz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende doblomu yüseltmek istiyorum biraz(5-10 cm) köy yollarına çok girdiğimden sıkıntı yaşatıyor bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    bende doblomu yüseltmek istiyorum biraz(5-10 cm) köy yollarına çok girdiğimden sıkıntı yaşatıyor bize

    Aslında benim araç altını vurmuyor, ancak yükselince daha heybetli duracağını düşünüyorum, keyfe keder bir istek benimkisi biraz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    bende doblomu yüseltmek istiyorum biraz(5-10 cm) köy yollarına çok girdiğimden sıkıntı yaşatıyor bize

    Aslında benim araç altını vurmuyor, ancak yükselince daha heybetli duracağını düşünüyorum, keyfe keder bir istek benimkisi biraz :)
  • Boş yere macera olur.
  • Aracınızın Yüksekliğini artırmak standart ölçeklerden çıkacağı için size daha kötü bir yol tutuş olarak yansıyabilir. aerodinamik olarak aracınızı olumsuz etkileyebilir. bu yüzden pek önermiyorum bende açıkcası. bir diğer arkadaşımızda dobloyu 10 cm yükseltmekten bahsetmiş. bu komple bir amortisor ve helezon ikilisi değişimi demektir ve 4 tanesi size pek ucuza patlamaz. sırf köyde altını vurmasın diye yapacağınız onca masraf ve zahmete değermi siz bilirsiniz. ayrıca aynı şey doblo için de geçerli. yol tutuş = ---
    Standart Amortisorlerlede belirli bir derecede yükseklik alabiliyorsunuz ancak bu pek sağlıklı olmuyor önermiyorum.
  • Teşekkürler arkadaslar
    Vazgeçtim öyleyse .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Underkiller

    Aracınızın Yüksekliğini artırmak standart ölçeklerden çıkacağı için size daha kötü bir yol tutuş olarak yansıyabilir. aerodinamik olarak aracınızı olumsuz etkileyebilir. bu yüzden pek önermiyorum bende açıkcası. bir diğer arkadaşımızda dobloyu 10 cm yükseltmekten bahsetmiş. bu komple bir amortisor ve helezon ikilisi değişimi demektir ve 4 tanesi size pek ucuza patlamaz. sırf köyde altını vurmasın diye yapacağınız onca masraf ve zahmete değermi siz bilirsiniz. ayrıca aynı şey doblo için de geçerli. yol tutuş = ---
    Standart Amortisorlerlede belirli bir derecede yükseklik alabiliyorsunuz ancak bu pek sağlıklı olmuyor önermiyorum.

    Doblo'dan beklenen yol tutuş ne kadar olabilir ki.Eğer öyle bir beklenti yoksa engebeli yolda ve araç yüklendiğinde yükseltmek avantajlı olabilir, kullanım alanına göre.Ayrıca yükseltmek için araya takoz koymak da yeterlidir öyle çok masraf yapmaya gerek yok.Tabiki bu ilkel bi yöntem, ofset jant takıp geniş lastikler çamurluğa sürtünce kullanılır genelde.




  • Abi direk sen bas aracı bence yere Yol tutuşu artar oh mis gibi yapışır yola araç ama sen yüksek seviyomuşsun ne bilim takıl işte
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.