Şimdi Ara

Aracın bakımda değişmesi gereken önemli parçaları nelerdir (Megane)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni aldığım 2004 megane aracımı servise götürdüm bana ne değişmesi gerekiyorsa söyleyin dedim. 7000 tl masraf çıkardılar.

    Şimdi aracım 125.000 de. Araç lpgli ayrıca
    Aldığım kişi 100.000 de triger seti, debriyaj seti,buji ,bobin değiştirmiş. Ancak bunlar orjinal değilmiş bu yüzden servis bunlar iyi kötü bakılmaksızın değiştirmeliyiz dedi.

    Ben arabaya masraf yapılmayacağını düşünerek aldım bu yüzden bütçem serviste değiştirmeye yetmiyor.

    Şimdi uzun yola çıkıcam araçta neleri değiştirip nelere baktırmalıyım.
    eski sahibinin yaptırdıklarının iyi durumdamı kötü durumdamı olduğu belli olmaz mı



  • Büyük ihtimalle yetkili servise gittiniz.Onlara kalsa her şeyi değiştirirler.

    Sizin yapmanız gereken güzel bir özel serviste yağ ve filtre bakımı yaptırmak, fren disk ve balatalarını kontrol ettirmek.Rot balans da yaptırın, o arada ön takımda birşey varsa ortaya çıkar zaten.100 binde triger değiştiyse şu an bir daha değiştirmenize gerek yok ama eğer içiniz rahat etmeyecekse orjinaliyle değiştirin, 400 lira civarı ekstra maliyeti olur size sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı değerlendirmeden bunlar orjinal değil değişecek mantığı bence yanlış. Özel servis yada tavsiye edilen ustalara gitmeyi düşünebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Büyük ihtimalle yetkili servise gittiniz.Onlara kalsa her şeyi değiştirirler.

    Sizin yapmanız gereken güzel bir özel serviste yağ ve filtre bakımı yaptırmak, fren disk ve balatalarını kontrol ettirmek.Rot balans da yaptırın, o arada ön takımda birşey varsa ortaya çıkar zaten.100 binde triger değiştiyse şu an bir daha değiştirmenize gerek yok ama eğer içiniz rahat etmeyecekse orjinaliyle değiştirin, 400 lira civarı ekstra maliyeti olur size sanırım.

    Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için.Peki bobin ve bujiler bana uzun yolda ağır masraf çıkarırmı.yani bobin veya bujinin bozulması diğer şeyleride bozar mı

    fren ve diskler güzel tutuyor sıkıntı yok onlarda yeni yapılmış.
    yağ değişimi için 4900 km kalmış yol bilgisayarında.

    o zaman ben yağ ve filtreleri özel serviste değiştireyim.
    buji ve bobinler ne zaman değiştirilmeli bozulunca mı yoksa onlarında şu kadar km de bir değişmesi lazım diye birşey var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    Aracı değerlendirmeden bunlar orjinal değil değişecek mantığı bence yanlış. Özel servis yada tavsiye edilen ustalara gitmeyi düşünebilirsiniz

    Ah şöyle işini düzgün yapabilen bi usta bulsam hepsinin gözü işten önce parada.Güven olmuyo ki
  • aracın gerekli bakımları yapılmış, özel servis e de gerek yok (zaten araç 2004 gereksiz para harcamayın) .. yağ filtre değişimi yapılan yerler var, tam sentetik castrol edge 5-40 yağ orjinal filtreler isteyin

    iyi bir lastikçide rot-balans yaptırıp ön takım, lastikler ve jantlara baktırmanız yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akıllıdeli06 -- 5 Eylül 2013; 9:00:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    aracın gerekli bakımları yapılmış, özel servis e de gerek yok (zaten araç 2004 gereksiz para harcamayın) .. yağ filtre değişimi yapılan yerler var, tam sentetik castrol edge 5-40 yağ orjinal filtreler isteyin

    iyi bir lastikçide rot-balans yaptırıp ön takım, lastikler ve jantlara baktırmanız yeterli

    Ön takımlar neler oluyor , dediğiniz gibi yapıcam teşekkürler.

    birde buji ile bobinler bozuluncamı değiştirilir yoksa zamanı varmıdır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu, aracın hangi parçası ?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • buji ve bobinler arıza yaptığında arabada tekleme ve sarsıntılar olur hissetmemeniz imkansız, megane larda kronik ama arızalı diye bir durum yok ihtiyaç olursa yaptırırsınız.. (bujiler için 15 binde değiştiren de var ama babam 40 senelik şöför şu anki aracında orjinal bujiler ile 100 bini gördüğünü bilirim :)

    ön takımlar için ise rot-balans çıya ön takımı kontrol et gibisinden söylerseniz, gerekli olan parçayı liste halinde verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    buji ve bobinler arıza yaptığında arabada tekleme ve sarsıntılar olur hissetmemeniz imkansız, megane larda kronik ama arızalı diye bir durum yok ihtiyaç olursa yaptırırsınız.. (bujiler için 15 binde değiştiren de var ama babam 40 senelik şöför şu anki aracında orjinal bujiler ile 100 bini gördüğünü bilirim :)

    ön takımlar için ise rot-balans çıya ön takımı kontrol et gibisinden söylerseniz, gerekli olan parçayı liste halinde verir

    sağolasın, internnette biraz baktım bu buji bobin filan motordaki pistonların hareketiyle alakalıymış düzenli bir sırayla birinde arıza olduğu zaman düzensiz oluyormuş birini atladığı zaman hissedilirmiş.
  • arabayı sıfırdan mı yapıyorlarmış... 7000 bin liraya ne satıyorlar çözemedim...

    trigerin değişmişse 60bin götürür...

    baskı balata degişmiş demişsin bu parça kullananına göre 200bin km bile götürür... hem orjinal olmadıgını nereden anlamışlar = ) şanzımanı mı açmışlar

    buji bobin dediğin değişebilir benzinli araç sonuçta tabi yazdıkların bile değişse 7000 lira tutmaz...

    etrafındakilere mekanikten anlayan iyi usta sor... git adama nerelerinde sıkıntı varsa aracın nezaman ne değişmiş anlat sonra fiyat listesi çıkar işçilik ve parça fiyatı... git parçacılarda fiyatları sonra sor bu kadar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.