< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Çünkü sebebi castrollerin flash point dereceleri aşırı düşük. Castroll edgelerin 192derece civarı olması lazım. Bu durum motor içi kurum oluşumu için çok sıkıntılı bir durum.
Motulun 234c gibi bişeydi. shellde +250derece olan yağ var mesela |
eskiden castrol iyi algısı vardı ama castrol iyi bir yağ falan değil,yağ özelliğini çabuk yitiriyor,motulu de çok abarttılar bir ara,şuan en iyi yağ bana göre her klasmanda liqui moly |
1.2 tsi 1000 kmde 100 ml kadar. 3000 devir üzerinde tüketim katlaniyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrix1212 -- 20 Haziran 2021; 1:18:58 > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
200-250ml / 15bin km |
Güzel bir konuya parmak basmışınız.. Eksiltmeye dayanıklı ve dayanıksız olan tecrübe edilmiş yağları ayrı listeler olarak ilk mesaja ekleseniz hepsini bir arada görsek ne güzel olur değil mi? |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |