Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.805
Cevap
73
Favori
801.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozenh O kullanıcısına yanıt
    basit bir yaklaşım, far açma kapama düğmesinden kaynaklandığı izlenimi yaklaşımı..

    bir diğer yaklaşım, sigorta kutusu içindeki rölenin sorunlu olduğu yaklaşımı.

    siz yazın bunlardan biri mi çıktı, ne çıktı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyigun -- 28 Temmuz 2017; 2:26:53 >
  • Merhaba, megane 2 hb aracım var, araçta sürekli olarak enjeksiyonu kontrol edin uyarısı çıkıyor. Bilgisayara bağlattığımda arıza açıklamasında kısa decre yazıyor.

    - cruse kontrol aktif oluyor ama hız arttırma tuşuna basınca kapatıyor kendini.

    - gösterge iç ışık ayar düğmesi çalışmıyor.

    - otamatik silecek kafası esince çalışıyor, çoğunlukla çalışmıyor, manuel olarak çalıştırınca fasıla yapmıyor, durmadan çalışıyor.

    - araç marş basınca iç gösterge ve teyp kapanip yeniden acılıyor.

    - son olarakta arac klima calisirken stop etmistim, tekrar calistirinca klimanin calistigi fakat ufleme yapmadigini gordum. Yani kalorifer fan motoru calismiyor



    Bunlar icin sanayiye gidince aküyü ölçtüler normal çıktı, aküden cıkışta sigorta olmadığını ve komple elektrik tesisatının değişmesi gerektiği söylendi.

    Sizin görüşünüz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dizel partikül filtresi tıkanmış egzoscular yapıyor fiyat ve tavsiye edebileceğin biri var mı maslak sanayi bölgesinde ya da oraya yakın
  • Aracım 2008 model benzinli peugeot 308. Daha önce defalarca hararet hatası verdi. Müşür değişti serviste. En son gene motor çok sıcak hatası veriyordu kontagı çevirdiğim gibi. Müşür bağlantılarını temizlediler düzeldi. Şimdide kontağı çevirdiğim gibi fan çalışıyor. Bunun bir zararı olur mu? Bu şekilde ne kadar idare ederim?

    2 sene kadar önce akü bitmişti. Çin malı bir akü takılmıştı. Markasını hatırlamıyorum. Bundan olabilir mi? Akümü değiştirsem?
  • Selam Hakan ustam.kafayi sıyırmak üzereyim Allah rızası için yardım.

    Arabayı 3 ay oldu alalı.araba Mitsubishi Lancer plus.aracın baskı balata sıkıntılıydı onu değiştim geçende ne olduysa ondan sonra oldu zaten.durum.su baskı balatayi değiştirdim .sonra sürüyorum 500-600 metre gittim ileri geri sarsıntı oldu.degistirmeden önce çok daha fazlaydı .ama gene hafif oldu.neyse bı arkadaşa gittim tamirci bilgisayara bağladı bujiler bobin buji kabloları değişmesi gerekiyormuş.gonderdi beni japoncuya önce telefon etti arkadasiymis o japoncu.gittim japoncuya verdi bana malzemeleri.tekrar döndüm bizim tamirci arkadaşın yanına taktı bujilerin bobin buji kablolarını filan .aracı sürdüm 300-400 metre araç Ferrari ye döndü.arkadasa eyvallah dedim .gittim.600-700 metre gittim.arac başladı sürekli stop etmeye.calistiriyorum gaza basıyorum araç at arabası gibi hızda gidiyor.surekli stop ediyor.bogulup duruyor.yani dakikada rahat 10 kere stop ediyor.marsida nerdeyse yakicaktim.mars etmekten neyse.dondum geldim arkadaşın yanına ya bu araba ne oldu sapitti dedim.ne gaz yiyor sürekli stop ediyor.tamirci arkadas abi benim elektrikçi usta var bilmem kim işte ona götür ben onu arıyorum dedi.stop ede ede zar zor götürdüm.elektrikci bobin buji buji kablosu sıfır filan dedi.sen otogazciya git dedi.zar zor güç bela stop ede ede gazciya gittim.oda bana bu araba benzin yemiyor dedi.sente mı krank mili sensörü mu bişey dedi ayarı bozuk gibi bişey dedi.kusura bakmayın motordan hiç anlamam.onlarin dediğini hatırladığım kadarıyla yazıyorum.haydaa döndüm en başta baskı balatayi tamir eden tamirciye yaa bunun sente ayarı bozulmuş dedim.oda bobton surat yaptı açtı biseyler yaptı.5 saat sonra arabayı aldım.degisen hicbisey yok.tamircide benim yapacağım bu kadar demez mi.buna orijinal taktiricaktin buji buji kablosu bobini filan dedi.Aallalah bende hiç anlamam diğer tamirci arkadaş gönderdi japoncudan aldık ben ne bileyim orijinal filan.neyse ok sok dedim buji buji kablosunu bobini filan ben karışmam dedi.kime taktirdiysan o soksun.(herhalde başka tamirciye gittim diye kızdı)döndüm benim o tamirci arkadaşa benim bujiler nerde dedim abi attik dedi.bobinler nerde dedim.bobinleri buldu verdi.bende kızdım getirdim evin önüne arabada 1 aydır yatıyor.ne yapacagimida bilmiyorum.bu arabanın orijinal bujisini nerden bulurum buji kablosunu bobini filan herkes başka bişey yazmış nette.servise gotursem kesin kaziklanicaz.zaten parasal durumumda çok kötü.arabayida zar zor almıştım.arac lpg- benzin.

    He unutmadan ustalarim arabada embilayzer da var.anahtar biraz ucdan kırık plastik akşamda.yani anahtar oynuyor.sabit değil acaba embilayzer arizasimi beyinmi sıkıntılı yada herşey orijinal buji buji kablosu bobin takmadigim içinmi oldu .bilmiyorum ne oldu bu arabaya.araba resmen komada su an.lutfen yardım ustalarim ben ne yapicam şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jupix -- 16 Ağustos 2017; 20:17:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jupix

    Selam Hakan ustam.kafayi sıyırmak üzereyim Allah rızası için yardım.

    Arabayı 3 ay oldu alalı.araba Mitsubishi Lancer plus.aracın baskı balata sıkıntılıydı onu değiştim geçende ne olduysa ondan sonra oldu zaten.durum.su baskı balatayi değiştirdim .sonra sürüyorum 500-600 metre gittim ileri geri sarsıntı oldu.degistirmeden önce çok daha fazlaydı .ama gene hafif oldu.neyse bı arkadaşa gittim tamirci bilgisayara bağladı bujiler bobin buji kabloları değişmesi gerekiyormuş.gonderdi beni japoncuya önce telefon etti arkadasiymis o japoncu.gittim japoncuya verdi bana malzemeleri.tekrar döndüm bizim tamirci arkadaşın yanına taktı bujilerin bobin buji kablolarını filan .aracı sürdüm 300-400 metre araç Ferrari ye döndü.arkadasa eyvallah dedim .gittim.600-700 metre gittim.arac başladı sürekli stop etmeye.calistiriyorum gaza basıyorum araç at arabası gibi hızda gidiyor.surekli stop ediyor.bogulup duruyor.yani dakikada rahat 10 kere stop ediyor.marsida nerdeyse yakicaktim.mars etmekten neyse.dondum geldim arkadaşın yanına ya bu araba ne oldu sapitti dedim.ne gaz yiyor sürekli stop ediyor.tamirci arkadas abi benim elektrikçi usta var bilmem kim işte ona götür ben onu arıyorum dedi.stop ede ede zar zor götürdüm.elektrikci bobin buji buji kablosu sıfır filan dedi.sen otogazciya git dedi.zar zor güç bela stop ede ede gazciya gittim.oda bana bu araba benzin yemiyor dedi.sente mı krank mili sensörü mu bişey dedi ayarı bozuk gibi bişey dedi.kusura bakmayın motordan hiç anlamam.onlarin dediğini hatırladığım kadarıyla yazıyorum.haydaa döndüm en başta baskı balatayi tamir eden tamirciye yaa bunun sente ayarı bozulmuş dedim.oda bobton surat yaptı açtı biseyler yaptı.5 saat sonra arabayı aldım.degisen hicbisey yok.tamircide benim yapacağım bu kadar demez mi.buna orijinal taktiricaktin buji buji kablosu bobini filan dedi.Aallalah bende hiç anlamam diğer tamirci arkadaş gönderdi japoncudan aldık ben ne bileyim orijinal filan.neyse ok sok dedim buji buji kablosunu bobini filan ben karışmam dedi.kime taktirdiysan o soksun.(herhalde başka tamirciye gittim diye kızdı)döndüm benim o tamirci arkadaşa benim bujiler nerde dedim abi attik dedi.bobinler nerde dedim.bobinleri buldu verdi.bende kızdım getirdim evin önüne arabada 1 aydır yatıyor.ne yapacagimida bilmiyorum.bu arabanın orijinal bujisini nerden bulurum buji kablosunu bobini filan herkes başka bişey yazmış nette.servise gotursem kesin kaziklanicaz.zaten parasal durumumda çok kötü.arabayida zar zor almıştım.arac lpg- benzin.

    He unutmadan ustalarim arabada embilayzer da var.anahtar biraz ucdan kırık plastik akşamda.yani anahtar oynuyor.sabit değil acaba embilayzer arizasimi beyinmi sıkıntılı yada herşey orijinal buji buji kablosu bobin takmadigim içinmi oldu .bilmiyorum ne oldu bu arabaya.araba resmen komada su an.lutfen yardım ustalarim ben ne yapicam şimdi.

    Merhaba,

    Hangi ildesiniz bilmiyorum ama bu konuda size yardımcı olabilirim.Aracı ilk önce cihaza bağlattırın arıza kayıt resmini çekip bana gönderin yardımcı olurum.

    Absci Hakan usta: 05369491316




  • Selam Usta.
    Benim arac arada bir vites 2,3 te takili kaliyor,Motoru kapatip 5 dak bekleyince duzeliyor.sanzimanci cihaza bagladi 51AC EGS:No message (ID transmitter connected) from car access system.cikti sanzimanda problem yok CAN BUS haberlesme de problem var dedi. elektronikciye bu hata kodunu goster problemi cozer dedi.
    sorun nedir ABS modul olabilir mi?Bir ara abs,dsc lambalari yanik kaliyordu simdi 2 aydir sonuk.
    Tesekkur ederim...
  • Merhaba,



    Takviyeli direksiyon arizasi direksiyon modulu degismeden duzelmiyor mu? Herkes 2 bin fiyat cekiyo, kart ariza veriyomus beyinden.. arac 207 pegeout 1.4 hdi. Cogunda bu hasar oluyomus, kimi akuyu sigortalari goster diyo ama sanmiyorum. Bende arada bir agirlasiyor neredeyse donmuyor stop edip bi yarim sa bekledikten sonra kendine geliyo, kesin direksiyon karti dedikleri sey mi bozulmustur, yoksa sensor falan mi yada sigortalar mi, bilginiz varmi bu konuyla ilgili?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakan usta;
    aracım 2000 model passat 1.9 TDI araçta söyle bir sorun var araç marş basıyor fakat çalışmıyor enjektörlerin havasını aldım mazot geliyor fakat yine çalışmadı mazot pompasında sorun yok aracın motorunu yapan ustayı çağırdık bilgisayar bağlayıp soruna baktı röle de sorun var dedi röle hatası veriyor araç dedi fakat ertesi gün gelmedi aracı servise getirtmemi söylediler çekici 150 tl para istiyor bu röle dediği sanırsam 35 40 tl civarinda bir parça onun değiştirsek sorun düzelirmi 30 liralık parça için aracı servise götürüp 150 tl çekici parası vermek istemiyorum yardım edebilirsen sevinirim şimdiden teşekkürler.
  • Konu çok kıymetli bir konuymuş , sürekli yukarda tutmak lazım
  • Fiat punto evo model aracımın park sensör modülünde arıza mevcut. Modülü araçtan sökebildim. Tamiri için nasıl yol izlemeliyim?
  • xLUNATICx kullanıcısına yanıt
    Hocam park sensörü gayet ucuz, kolay bulunur bir şey.

    Garanti devam ediyorsa servise git, onlar halleder, garanti yoksa/bittiyse oto elektrikçiye git derim.
  • merhaba usta benim de şöyle garip bir sorunsalım var

    öncelikle araç gayet iyi çalışıyorken gaz bitti araç benzine geçti belli bir süre kullandıktan sonra araç acaip titremeye çekmemeye başladı neyse aracı bu şekilde bıraktım ertesi gün gaz almıştım tabi sonra dan bir iki stop etti ama gayet iyi çalıştı yine belli bir süre gaz bitmeden böyle kullandım sonra yine gaz bitti gaynı sorun baş gösterdi gazcıya gittim gösterdim enjetörün birine yakıt gitmiyor ona ayrı elektrik tesisatı çekmen lazım dedi o gün yaptıramadım bayram arifesiydi yoğundu sanayi lpgciden çıktım araç en ufak şeyde stop eder oldu zar zor kendimi eve attım yolda gaz aldım yine aynı devam etti aracı stop ettim bıraktım ertesi gün saat gibi çalışıyordu neyse bu hafta sonu yine sanayiye gittim araçta bişey yoktu tabi gittiğim yerler arıza varken gel dedi biri lpg ciye git senin işin lpg ci ile dedi yine gittim beyin kutup başlarını yenileci sigortanın orayı temizledi falan şuan arıza ışığı söndü araç hala sıkıntısız sizce bunu neden yapmış olabiir saygılar.araç aveo 1.2 bu arada .




  • epsodi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Motor tesisatında soket oksitlemesi veya tesisatta kırık,kopma veya sıyrıklar olabilir.
  • Araçta aşırı derecede yakıt tüketimi mevcut ve rölantide dalgalanma mevcut bazen cok yukselıyor 700 1200 arası bazen 900 1000 arası yapıyor , donanımsal olarak aracı kontrol ettirdim bir sorun çıkmadı sadece oksijen sensörü arızalı dendi oda bunları yapmaz şeklinde bilgi verildi yetkili servis tarafından

    araç 15lt civarı yakıt yakıyor yani 70kuruş, defalarca ölçüldü, lpg var ancak beyin arızalı lpgnin kullanılmıyor sadece benzinde kullanılıyor

    arac 2.0 mondeo 2003 model ,

    sorun beyinde olabilir mi aracın aküsünü söküp bekletsek çözülme ihtimali var mı beyin kendini resetliyor mu ?
  • Usta bende sorayim madem sarj dinamosunda muhtemelen problem ama cook farkli birsey.



    Arac calisir duzeyde 14volt olcuyoruz akuden yani sarjda problem yok. Aracin icinde elektronik birseyler actigimda voltu 11e kadar dusurebiliyorum ve sabit kaliyor yukselmiyor. Farlar acikken radyator fani calisinca 12 civarina dusuyor yine yukselmedigi icin farlar vs kisiliyor.



    Normalde kendini toparlamasi geri 14 civarina cikarmaasi gerekiyor degil mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam arabayı kilitleyince 0.01 amper akım çekiyor. Fakat akşam bıraktığım arabayı sabah çalıştıramıyorum. Akü tamamen boşalmış oluyor. Akü yeni değişti. Yeni değişmiş olmasına rağmen belki akü bayattır diye başka bir aküyle denedim. Sonuç yine aynı.

    Arabanın motor içi sigorta kutusundan şüpheleniyorlar ama net bişey söyleyen yok. Araç Peugeot 308 1.6 benzin&LPG 2008.

    Neden kaynaklanabilir bu durum acaba?
  • hazır beyinciler burdayken bi soruda ben sorim..



    bu yetkili servislerin bilgisayarları daha detaylımı inceleme yapıyor



    normal tamircilerde bulunan programlar kısıtlıymış herşeyi göstermiyormuş doğrumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan usta mrhb aracımda şöyle bir sorun oluştu aracım c180 aracıma doch power multimedia sistem taktırdım 2 aydır gelan sorunsuz kullanıyordum geçen gün aracı geri vitese taktığımda geri görüşe geçti fakat ileri vitese aldığımda geri görüşten çıkmıyor araç ve sağ sol sinyalleri şu an çalışmıyor, şu an aracı çalıştırdığım zaman park halinde bile geri görüş açılıyor ne olmuş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.