Şimdi Ara

araçlarda lastik:dubless mi iç lastikli mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
11.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar,
    araç lastiklerinde dubless ya da iç lastikli olanlar arasında YAKIT ya da çekiş anlamında bir fark olur mu?
    yeni araçlar dubless mi gelir yoksa iç lastikli mi?
    dubless değilse iç lastiği çıkarıp dubless kullanmak kullanım şartları arasında olumsuz bir durum oluşturur mu?
    yakıt ve güçte aracı nasıl etkiler?

    BİRDE dubless lastikler sert mi olmalı yumuşak lastikler mi seçilmeli?
    saygılar.



  • İç lastik kullanılıyor mu yahu hala? Kullanılıyorsa da ben hiç denk gelmedim. Hep Tubeless gördüm.
  • İç lastikli oalnlardan kaldığını sanmıyorum artık. Tubeless (bizim deyimimizle dubless) araçlarda standartdır.
    sordugun sorulara cevap vereyim

    + araç lastiklerinde dubless ya da iç lastikli olanlar arasında YAKIT ya da çekiş anlamında bir fark olur mu?
    + çok fark olacağını sanmıyorum

    + yeni araçlar dubless mi gelir yoksa iç lastikli mi?
    + tüm araçlar tubeless olarak gelir.

    + dubless değilse iç lastiği çıkarıp dubless kullanmak kullanım şartları arasında olumsuz bir durum oluşturur mu
    ++ Olumsuzluktan yana güvenlik için tubeless kullanmakta fayda var. Eskiden lastik gümledi laflarını çok duymussunuzdur. Onlarda iç lastik vardı.
    Tubeless lastiklerde hava birden inmez araç durunca veya uzun zamanda iner.

    + lastiklerin çok yumusak olması iyi değildir. Çok sert olmasıda istenmez.
  • her ikinize de teşekkür ederim.
    "İç lastik kullanılıyor mu yahu hala?" cevabını alınca sevindim.gerçekten hala kullanan var mı işte bunu bilemiyordum.
    neyse,öğrenmek iyi oldu.
    o halde dubless lastiklerde hava basıncının fazla olması mı gerekli?yani bu zamana kadar lastikçilerin verdikleri değerler iç lastik verilerimi oluyor? daha doğrusu bu veriler üzerine havayı birkaç kademe falan mı basmak gerekir?
    kullandığım araçta lastik yumuşak ve önleri 35 arkaları ise 32 yaptım.lastik dış görünümleri ancak normalleşiyor.daha düşük hava basınca lastikler nerede ise yanlardan şişmiş gibi gözüküyor.yoksa bu görüntü lastiğin yumuşak olmasından mı kaynaklanıyor?
    teşekkürler.

    birde, araçlarla gösteri yapıp spiin atanlar dubless olan lastıklerle mi bunu yapıyorlar?(yani bu durumda lastiklerin jantlardan çıkması gerekiyor zannımca)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp ER can -- 21 Aralık 2011; 3:24:26 >




  • benim kullandığım iş aracının tubeless yeni 4 adet (continental ecocontact modeli) gittiğim köy yollarının sivri taşları sebebiyle bayağı aşındı. hele bir sol arka lastik var. 3 defa taş batmasından patladı. nasıl oldu bende anlamadım. lastikçi yama ve fitil uygulamalarından süzme tabir edilen hava kaçağının olacağını söyledi. böyle olunca o tekere iç lastik taktırdım. şimdi süzme olayı yok ama patlarsa direk iner lastiğim.
  • Dedemin 85 model Renault 12'sinde iç lastik halen var
  • İç lastik olayı biteli çok oldu, artık opsiyon olarak bile kalmadı denilebilir. Tırlar, kamyonlar dahil Tubeless lastik kullanıyor artık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kış lastiği gerekli mi?
    3 yıl önce açıldı
    Clio 4 lastik önerisi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bende bir soru sorayim size...araç ani fren yaptığında jant lastiğin içinde nasıl dönmüyor...valla ciddi soruyorum. mantıken yüzlerce kilo ağırlık var. jant ın lastiğin içinde dönmesi gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    bende bir soru sorayim size...araç ani fren yaptığında jant lastiğin içinde nasıl dönmüyor...valla ciddi soruyorum. mantıken yüzlerce kilo ağırlık var. jant ın lastiğin içinde dönmesi gerekiyor.

    Tekerleğin içindeki basınç lastikle jantı biribirine sıkıca yapıştırıyor.. Dönmesi mümkün değil..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.