Şimdi Ara

Arçelik 117 Ekran Led Tv / Hard Diskimi Görmüyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
9.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar arçelik'ten 117 ekran led tv aldım.

    Arkadaşımda western digital elements usb 3.0 2.5" 1Tb taşınabilir hard disk var. Ona 3d filmler attığımda veya sandisk cruze blade 16gb flash bellek taktığımda TV bunları görüyor.

    Ama ben yeni aldığım western digital my passport usb 3.0 2.5" 1Tb hard diski bağladığımda tv görmüyor.

    Bunun haricinde 3 sene önce aldığım western digital 320gb olan taşınabilir hard diskimede film attığımda tv görmüyor.

    Acaba güç kablolarında bir problem var diye baktım. Ps3 sarj kablosuyla tvye bağlayıp hard diski bağladım ama nafile....

    orijinal usb 2.0 ve usb 3.0 kablolarıyla denedim yine sonuç hüsran...

    diskleri exfat / ntfs / fat32 olarak biçimlendirdim ve içlerine dosya attım ama yinede tv görmüyor.

    Özellikle neden western digital element serisini görüyor sonuçta onlarında orijinal dosya biçimleri NTFS...

    Yoksa mecburen yeni bir taşınabilir bellek alacağım.... Bilgisi olan arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Arçelik 117 Ekran Led Tv / Hard Diskinizi Görmüyor: Sorun Giderme Kılavuzu

    Arçelik 117 Ekran LED TV'niz hard diskinizi görmüyorsa, bu sorunu gidermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    1. Bağlantıyı Kontrol Edin

    • Hard diskinizin televizyonunuza doğru şekilde bağlandığından emin olun.
    • Farklı bir USB bağlantı noktasını deneyin.

    2. Hard Diskinizde Güç Var Mı?

    • Harici bir hard disk kullanıyorsanız, güç kablosunun prize takılı olduğundan emin olun.

    3. Hard Disk Biçimi

    • Hard diskinizin televizyonunuzla uyumlu bir dosya sisteminde biçimlendiğinden emin olun. Çoğu Arçelik TV, FAT32 veya NTFS dosya sistemlerini destekler.

    4. Güç Döngüsü

    • Televizyonunuzu ve hard diskinizi kapatın ve fişini çekin. Birkaç dakika bekleyin ve ardından her iki cihazı da tekrar açın.

    5. Yazılım Güncellemesi

    • Televizyonunuzun en son yazılım sürümüne güncellendiğinden emin olun. Güncellemeler genellikle USB sürücü veya internet üzerinden yapılabilir.

    6. Üreticiye Başvurun

    • Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Arçelik müşteri hizmetlerine veya yetkili bir teknisyene başvurun.

    Ek İpuçları:

    • Farklı bir hard disk deneyin.
    • USB sürücünüzü başka bir cihazda test edin.
    • Televizyonunuzun arızalı olup olmadığını kontrol etmek için farklı bir USB cihazı bağlayın (örneğin, bir flash sürücü).

    Bu adımları izleyerek Arçelik 117 Ekran LED TV'nizin hard diskinizi görmemesine neden olan sorunu çözebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ayarlardan yapılıyordu gardaş o aynısı bende var görünür yaptım oldu
  • bildiğim kadarıyla gücünü bağlandığı kaynaktan alan (ac adaptörsüz) sabit diskler desteklenmemekte. 3,5'' lik AC adaptörlü bir disk kullanmanız gerekmektedir.
  • olayı çzödüm arkadaşlar usb bağlantısı oalrak arkada ikinci bir bağlantı daha var. usb1 daha az güç isteyen cihazlar içinmiş. usb2 ise daha fazla elektrik isteyen cihazlar içinmiş.

    birde kullanım kılavuzuna uygun olarak çalıştırdım. tvye kapatıp standby konumuna aldım.s onra usbden harddiski bağladım. sonra tvyi açtım ve tv harddiski gördü. arçelik tv yapmış ama sony aynında halt etmiş diyorum. tvde wireless bile var :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.