< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (48. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Durum ne hocam?
-
Hala haber bekleme aşamasındayım hocam.
12 nisanda wp üzerinden bilgi almak için yazdığımda sırayla arıza tespiti yapıldığını, benim kartımda tespit edildikten sonra bana haber verileceği söylendi. Beklemedeyim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar sizinle birlikte birçok müşterimiz beklemede ürününüzü en güzel şekilde teslim edebilmemiz için beklemenizi rica ederim iyi günler.
______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Az önce firma yetkilisi tarafından aranarak arıza tespiti yapıldığını ve tercihime göre işleme başlanacağı bilgisi iletilmiştir. Tarafımdan onay verilmiş olup süreç sonlandığında tekrar bilgi verilecektir. İyi forumlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendilerine gtx 770 ekran kartını an itibariyle kargoladım. Başka firma tamir etmeyi denedi fakat yapamadılar. Bakalım Kant bilgisayar yapabilecekmi. Ekran kartında kısa devre sorunu var.
-
Asus x550 jx marka Laptopumun ekran kartında ve bilimum bazı yerlerde sorunları var tamire göndermek istiyorum bilgi verir misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar anlayışlı ve seviyeli forumdaş,arkadaş,müşterilerimiz için bu konuyu hala açık tutuyoruz burayı onlarla seviyorum ve burayı o yüzden kapatmak istemiyorum çok fazla dostluk kurduk fakat bunun aksine gerçekten seviyesiz ve terbiyesiz insanlar yüzünden konu altına yorum yapmamakta özel mesajlara bakmamakta ısrarcıyız lütfen direkt olarak telefon numaralarımıza ulaşın whatsapptan da ulaşabilirsiniz.
______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
Konuya yazdım sanıyordum ama yazmamışım. Ekran kartı 20 nisanda elime ulaştı. Herhangi bir arızası kalmamış. O günden beri de sorunsuz kullanıyorum. Ben şahsen verilen hizmetten memnun kaldım. Sadece yoğun dönem geçirdikleri için 2 hafta kadar sonra elime ulaştı. Onu da bilerek gönderdim herhangi bir sorun teşkil etmedi benim adıma. Kendi adıma firmadan ve müşteriye yaklaşımlarından memnun kaldım. İyi forumlar dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Whatsapp ve telefondan ulaşılamıyor. Buradan yanıt veriyorsunuz. Telefon ve whatsapp a biraz daha ilgi gösterin lütfen sağlıklı iletişim kurulamıyor. -
Evet bende arayıp ulaşamadım malesef :(
-
Arkadaşlar güven konusunda hiç şüpheniz olmasın. Forumda bu firmaya kefil olacak onlarca üye var. bende destekliyorum.
-
Merhabalar sokağa çıkma kısıtlaması neredeyse (özellikle altını çiziyorum bizim gibi network kurulumu,Server Kurulumu altyapı hizmeti vermeyen sadece onarım yapan servisler) tüm bilişim teknik servisleri gibi bizi de etkiledi bir süre kapalı olacağımız için sabit ve gsm numaraları,WhatsApp iletişimi,mail adreslerimiz aktif değil bu yüzden ulaşamıyorsunuz hayırlı ramazanlar dileriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
-
Hocam merhabalar 4-5 sene önce size bir anakart yollamıştım zamanında, tamiri olmamıştı malesef p8p67m anakarttı. Geri yollamak istemiştiniz kabul etmemiştim. Kalabilir demiştim. Koskoca 4-5 sene geçti üstünden şimdide bi ekran kartım var (aslında kuzenimin). Rx 580 4gb Sapphire modeli kendisi kartı satmış alan arkadaşda daha önce içi hiç açılmadığı için iiçini temizlemek felan istemiş baba oğul macunu da bolca sürmüşler gelip test edip almışlar sonra fan ses yapıyor diye iade etmişler. Benim bunlardan haberim olaylar bittikten sonra oldu. Neyse kartı aldım kendi kasama taktım test için kartta hiç bir tepki yok, fanlar normalde ilk açılırken ufak bir dönüyordu fakat şu an sıfır tepki. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim :)
-
Merhaba ustam @abak.tarik
R9 280x 3gb kart sahibiyim, karttan görüntü alamıyorum ama onboard ''onchipvga'' dan açınca 2. kart olarak aygıt yöneticisinden görüyor, çocuğun dersi ve oyun oynama arzusu beni yoruyor kartını isteyip duruyor
ilk olarak yapılma şansı varmıdır, daha önemlisi kısa sürede alma imkanım varmıdır, kesinlikle işleriniz normalden daha fazla yoğunluğa sahiptir ama bende son kullanıcı olarak işimin hemen halledilmesini isteyen biriyim ,
birde kargo ücreti bana ait olması sorun anlaşmalı kargo no varmı biz yollayınca çok fazla çıkıyor ücret
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juiceles -- 16 Mayıs 2021; 21:24:12 > -
Merhabalar 17 mayıs itibariyle firmamız tekrardan faaliyete geçmiştir tüm iletişim numaralarımız aktif olup iletişim ve bilgi almak için ulaşabilirsiniz.
______________________________
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
-
sonuç nedir bilgi verir misiniz ve sorununuz neydi ?
-
2 adet nvidia Gt730 (4 gb ddr3) , 1 adet amd r7 240 (4 gb ddr5) ekran kartlarim , ekran kartini oynatinca görüntü gelen , kendi kendine görüntü giden bir durumlari var.
1 adet Gtx 690 , furmark yapınca görüntü gitmiş (ekrana görüntü vermiyor)
1 adet Gtx 680 (İşlemci kısa devre yapması sonucu bozulan)
1 adet amd 7850 çizgili görüntü veren ekran kartlarim var.
1 adet amd 8120 işlemci bazı pinleri yamulmuş. 1 2 de eksik var.
ortalama ne cikar bunlara kargolayayim size.
-
Bir tane arızalı 5700 XT kartım vardı, forumdaki tartışmalardan dolayı tedirgin oldum. Ancak ortada dönen bilgi kirliliğini biraz açığa çıkarmak için kendilerine kart teslim etmeye karar verdim. Hiç bir şekilde donanımhaber üyesi olduğumu vs. belirtmedim. Tuzlaya gidip arızanın sebebini tahminimce söyledim ve;
18.05.2021 - Kartı teslim ettim. 10 gün içerisinde size döneceğiz dediler.
02.06.2021 - 10 iş günü geçti, tarafıma dönüş olmadı, önceki covid19 hastalığı geçirdiklerini instagram storysinde görmüştüm, geçmiş olsun dileklerimi iletip kartın durumu hakkında whatsapp üzerinden bilgi istedim. Cevap gelmedi, aramaya üşendim.
04.06.2021 - Firma tarafından arandım, arıza tespiti yapıldığı, onaylarsam bir gün içerisinde tamir edileceği söylendi, onayladım. Aynı gün öğleden sonra/akşam üzeri kartımı teslim aldım.
Süreç boyunca herhangi bir saygısız tavırla karşılaşmadım, sadece 02.06.2021 tarihinde kart durumuyla ilgili geri dönüş olsaydı kusursuz bir süreç olacaktı.
Ne düşündüğümü anlatacak olursam, benim için önemli olan hızlı tamirden ziyade kartın tamir olmasıydı ve oldu, şu an mutluyum. İleride elektronik bir problemim olursa kendilerinden tekrar hizmet almamak için bir nedenim yok.
@abak.tarik teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcanka -- 5 Haziran 2021; 1:17:29 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X