|
Bildirim
|
|
Bence gereksiz bir değişim olur.
Tork konvertörlü şanzımandan dsg'ye geçmek de mantıklı değil. Ufak tefek malzeme kalitesi farkları içim değmez |
Sıfır kilometre aldığınız bi aracı satıp dengi olan ikinci el bi araç almak mantıksız olur biraz. Daha sessiz iç mekan ve daha konforlu bir sürüş arıyorsanız D segmente geçin derim
|
Yazdığınız listeye göre astranın artıları çok daha fazla. Bence bu yazdıklarınıza göre golf satılıp astra alınmalı. Çarpışma önleme vs güvenlik donanımları önemli şeyler. Tam otomatik şanzıman da dsg ye göre tercih sebebidir.
Golfün yalıtımı çok iyi, süspansiyon da astraya göre bir tık iyi ama golf de o konuda çok iyi değil. Astranın da yol tutuşu iyidir golfe göre. Özellikle yüksek hızlardaki stabilitesi çok iyi astranın. Astranın en kötü yanı iç mekan işçiliği. Bu konuda kötü gerçekten. Sırf bunun için de golfe geçmek yerine yalıtım yaptırabilirsiniz. Eğer iyi bir yere yaptırırsanız golften daha sessiz, daha tok bir astranız olur. 4bin tl kadar da masrafı olur. Para harcamak istemiyorsanız da yine kendiniz iç mekanda iyileştirmeler yapabilirsiniz. Yapışkanlı bantlar, silikon sprey, keçe vs derken ses gelen yerleri kesebilirsiniz. |
bence değiştirmeye değer. daha rafine, daha konforlu, araba gibi arabaya binersin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 18 Nisan 2019; 20:19:5 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redferrari -- 18 Nisan 2019; 21:58:31 > |