Şimdi Ara

asus almayın servisi rezil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 4 saatir arıyorum ilk başta otomatik santral çıktı daha sırada 10 kişi var sonra arayın dedi daha sonra kişi meşgul dedi bir ara cevap vermiyor dedi arada çaldı açan olmadı otomatik santrali şimdide meşgul çalışıyor otomatik santral nalmadım ben bundan birley bir muhattap bulamadık mail attım cevap yok bunasıl bir anlayış anlamadım
    satış sonrası berbat yani telefona verdiğim para ile taksitle yeni diz üstü alırım
    rezil insanlar almayınızı tavsiye etmem buradan birşey



  • Bütün servisler şikayet ediliyor, bu işler böyle yürüyor demekki..
  • telefonla hangi servis aranırsa aransın ilk önce santral çıkar ve seni yönlendirir evet meşgul oldukları zaman birine ulaşmak zor ama onlara da hak vermek lazım.Her gün kaç kişi ve sorunla uğraşıyorlar.Mail olayını bilmiyorum cevap vermişlerdi bana.
  • istersen servise laf etmeden once bi git gor servisi yerinde ne kadar işlerinin basından asmıs oldugunu gor. asus ya da herhangi bi firma hepsinin servisleri aynı durumda. adam almıs laptopu eline servise getirmis neymis winampta bilmem ne muzigini acınca cızırtı yapıomus. cahillik pacadan akıyo ama elinde 1000 tl lik laptop. sonra servis kotu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osstation

    Bütün servisler şikayet ediliyor, bu işler böyle yürüyor demekki..



    Sanırım siz daha bilgisayarınızı servise göndermediniz. O yüzden bu kadar iyimsersiniz Asus Teknik servisine karşı. Bi bulaşın da ondan sonra görelim sizi..


    Çevremdeki Asus laptop kullanıcılarının neredeyse %90'ı bilgisayarlarını ilk aldıklarında çok memnun oluyorlar. Ancak 3-6 ay arası geçtikden sonra bilgisayarda sıkıntılar oluşmaya başlıyor. Ve emin olun bir çok dandik diye tabir ettiğimiz markalarda bile bu sorunlarla karşılaşılmıyor. Asus sadece anakart bazında iyi işler çıkarıyor. Bir çok malzemesini kullandım ve satışını yaptım. Hep şikayet hep şikayet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_ZGN -- 1 Eylül 2009; 11:17:02 >
  • Asus'un servisi rezil ötesi.Berbat.Kesinlikle ulaşamıyorsunuz.Ben bekleyenler arasında 1.sırada iken yarım saat bekledim telefonda.En sonunda kapattım.

    Vatan Bilgisayar'a söyledim.Adamın dediği aynen şuydu,

    "Yetkili servise telefonla ulaşamazsınız."


    Bir daha yarı fiyatına verseler Asus almam,çevremdekilere de aldırmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maschinen

    istersen servise laf etmeden once bi git gor servisi yerinde ne kadar işlerinin basından asmıs oldugunu gor. asus ya da herhangi bi firma hepsinin servisleri aynı durumda. adam almıs laptopu eline servise getirmis neymis winampta bilmem ne muzigini acınca cızırtı yapıomus. cahillik pacadan akıyo ama elinde 1000 tl lik laptop. sonra servis kotu.


    İstediği kadar işi başından aşkın olursa olsun. Ona göre personel koysunlar. Baksanıza, bekleyen kişi sayısı 1 derken arkadaş yarım saat bekliyorsa burda bir sorun var demektir. Dediğiniz tip kullanıcı (winapta cızırtı şikayeti ile servise giden) sadece Asus da mı var? Her markada var. Ben daha düne kadar Toshıba servisi kötü derdim, onlarda böyle bir şey yok, en azında telefona çıkıyorlar. Hp kullandım, ulaşamadığım müşteri temsilcisine not bırakırdım onlar beni arardı... Yani her markanın servisi bu şekilde değil. Yanlış söylüyorsunuz..




  • Geçmiş olsun,

    forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.