Şimdi Ara

Asus Zenfone 5 Açıkken Şarj Olmuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
6.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    4 ay önce Teknosa'dan aldığım Asus Zenfone 5 açık durumdayken şarj olmuyor. Telefonu kapatıp şarja bağladığımda ise ekranda boş batarya logosu çıkıyor ve şarj olmaya başlıyor.

    Sorunun yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle servise gönderip 1 ay beklemek istemiyorum.

    Sizce ne yapmalıyım?

    1) Telefonu Teknosa'ya götürüp garanti kapsamında servise göndermek

    2) Telefonu doğrudan servise göndermek

    3) Telefonu dışarıda bir yerlerde para karşılığında ama 1-2 gün içerisinde beklemeden tamir ettirmek.

    Yardımlarınız için teşekkürler.



  • aynı sorun başıma geldi bi ara düzeldi telefon 1 hafta kadar daha kullandım sonra tekrar bozuldu. servise yolladım teknosa aracılığı ile 20 gün sonra geldi üzerinde yedek parça değiştiği yazıyor şuan için bir problem yok.
  • Aynı sorun bende de oldu. Kapalıyken şarj olduğunu fark etmesem direkt servise gönderirdim. Servisi aradım yazılımsal değildir dedi. Ariza servis kaydı açıp tamire gönderin dedi. 20 gun sürermiş tamiri. O kadar beklemek de istemiyorum. Hard reset falan sorunu çözer mi bilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reset at, olmazsa servise verirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supersede

    Aynı sorun bende de oldu. Kapalıyken şarj olduğunu fark etmesem direkt servise gönderirdim. Servisi aradım yazılımsal değildir dedi. Ariza servis kaydı açıp tamire gönderin dedi. 20 gun sürermiş tamiri. O kadar beklemek de istemiyorum. Hard reset falan sorunu çözer mi bilen var mi?

    Hocam nasıl çözdünüz sorunu aynısı bana da olmaya basladı da
  • korn18 K kullanıcısına yanıt
    Telefonu tam servise gönderecekken düzeliyor kendi kendine, bi kere hard reset attım düzeldi ama sonra 1-2 saatliğine tekrar yaptı. Bi daha yaparsa teknik servise hiç dokunmadan göndereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supersede

    Telefonu tam servise gönderecekken düzeliyor kendi kendine, bi kere hard reset attım düzeldi ama sonra 1-2 saatliğine tekrar yaptı. Bi daha yaparsa teknik servise hiç dokunmadan göndereceğim.

    Anladım peki hard reseti nasıl yapabilirim bi kaynak falan verebilir misiniz?Pek bilmiyorum da
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba Arkadaslar Anlatılan Sorunun Aynısı Dün Benım Telefona Oldu Hala Sarj Almıyor Bir Kere Yüzde Elliye Kadar Sarj Oldu Ondan Sonra Ne Kadar Denesemde Almadı Sarj Servise Göndermeden Çözüm Bulabilen Varmı? Yoksa Bende Servis Kaydı Açıp Kurye Çagıracağım.
  • Küçük bir sorunum var kablosuz kapalı kullanıyorum.fakat pil gecmisine baktigimda acik ve kesintisiz mavi olarak goruyorum.
    0 batarya doldurma suresi yaklasik 3 saat sizlerdede boyle mi.hizli sarj icin hangi sarj aleti kullanmaliyim
    Kitkat 2.22.40.54

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu 10 defa yaşadım, çoğunda reset atarak çözdüm ama artık reset atmaktan ve program kurmaktan bıktığım için 2 kere bu sorundan ötürü servise gönderdim. Toplam serviste geçen süre 40 gün.

    Servisin ilk cevabı; Data temizlemesi yapıldı, fabrika ayarlarına dönüldü.
    Aynı sorunu tekrarlaması üzerine, sorunu yaşayabilmeleri için hiç reset atmadan servise gönderdim. Bu sefer gelen cevap da: Telefonu çalıştığından emin olduğunuz sarj cihazı ile şarjlayın. :)

    Ve yine aynı sorunla karşı karşıyayım. Bu sorunla yaşamayı öğreneceğim heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supersede

    Sorunu 10 defa yaşadım, çoğunda reset atarak çözdüm ama artık reset atmaktan ve program kurmaktan bıktığım için 2 kere bu sorundan ötürü servise gönderdim. Toplam serviste geçen süre 40 gün.

    Servisin ilk cevabı; Data temizlemesi yapıldı, fabrika ayarlarına dönüldü.
    Aynı sorunu tekrarlaması üzerine, sorunu yaşayabilmeleri için hiç reset atmadan servise gönderdim. Bu sefer gelen cevap da: Telefonu çalıştığından emin olduğunuz sarj cihazı ile şarjlayın. :)

    Ve yine aynı sorunla karşı karşıyayım. Bu sorunla yaşamayı öğreneceğim heralde.

    O nasıl servis hocam orj şarj kullanıyonuz dime



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCaner -- 5 Ekim 2015; 10:12:08 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • supersede S kullanıcısına yanıt
    Sorunla yaşamayın, tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi isteyin. Biraz geç olur ama, sonuç kesin olur.
  • Orjinal şarj aleti tabi, ayrıca sorun yaşayınca başka şarj aleti ile deneseniz de aynı sorun yaşanıyor.

    Tüketici hakem heyetine nasıl başvurayım hocam. Şarj olmadığını hakem heyetine mi göstereceğiz, servise gönderince aldığın cevapları göstersen telefonda bir sorun yok. Tüketici kanununa göre bir yılda 4, iki yılda 6 defa aynı sorunu yaparsa değişim yapılıyor.

    Servis resmen dalga geçiyor aşka bir şey değil. Servise gönderirken orjinal şarj aletiyle gönderiyorum sonuçta. Telefonu elimden çıkardım Xperia Z3C alacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.