Şimdi Ara

Audi A4 sağa çekme problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2011 A4 2.0 dizel aracım var. 1 yıl garantisi var. 2,5 ay önce direksiyonu serbest bırakınca aracın sağa çektiğini farkettim. Bu nedenle 2 kez izmir Eröz Audi'ye 1 kez de Demoto Afyon bayisine (Eröz audi aracılığı ile) başvurdum. Ancak çözüm bulunamadı. Aracım hala sağa çekmeye devam ediyor. İzmir Audi Eröz servis sorumlusuna telefon ile ulaşamıyorum. Ne zaman arasam bi bahane uyduruyorlar. Toplantı, dışarda...vs.. Doğuş oto'ya mesaj attım, Audi müşteri hizmetlerini aradım henüz geri dönen olmadı. Çok yoğun olduğumuz için geri dönemiyoruz deniliyor. Çözüm önerisi veya benzeri problemi olan varsa yardımını talep ediyorum.



  • Araçta ciddi bir hata yok ise.

    Rot balans ayarına baktırmanızda fayda var.
  • 2011 aracın 2.5 aydır sağa çekme sorunu var ise %99 kullanıcı hatasıdır. İyi bir rot balansçıya giderseniz 50 liraya sorununuz çözülecektir. Servislerde yapılan rot balans işlemi garantiye dahil olmadığından 80-100 tl arası tutacaktır. Yani hiç gerek yok.
  • en son demoto'da rot balans yapıldı. Ona rağmen sorun devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316

    en son demoto'da rot balans yapıldı. Ona rağmen sorun devam ediyor.

    Rot balans bazen verimsiz sonuç verebiliyor. Aracı kontrol edip eksikleri hemen gidermek gerekli. Ben her rot ayarından sonra tem e çıkıp aracın lineer gidişini kontrol ediyorum. Eksiklik var ise hemen rotçuya dönüp adama ekşiyorum. Yararını gördüm, zararını daha hiç görmedim
  • Çok çok küçük bir ihtimal ama yaşandığı için yazayım. el freni %100 yerine oturmuyorsa araçta yana çekmeler olabiliyormuş.
  • Sıkıntılar da hep seni buluyor arkadaşım.

    Önceden olmayip da yeni çıkan bir durum olduğu için kullanıcı kaynakli gibi duruyor ama yine de kapsamlı bir araştırma ile bulunur belki.

    Özel bir rot balans ve ön düzen servisine de göster derim aracını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayetimvar.com a yazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Sıkıntılar da hep seni buluyor arkadaşım.

    Önceden olmayip da yeni çıkan bir durum olduğu için kullanıcı kaynakli gibi duruyor ama yine de kapsamlı bir araştırma ile bulunur belki.

    Özel bir rot balans ve ön düzen servisine de göster derim aracını.

    Sorun beni buluyor sayılmaz aslında, aynı bayi ve yine sorun çıkarıyor. Neden başka bayiye gitmiyorum, çünkü İzmir'de tek bayi var. Digerlerine gitsem aynı gün işi bitmezse geri dönüp ikinci kez gitmek zorunda kalıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redred1001

    Çok çok küçük bir ihtimal ama yaşandığı için yazayım. el freni %100 yerine oturmuyorsa araçta yana çekmeler olabiliyormuş.

    Elektronik el freni mevcut. Manuel olmadıgı için bu sorun çok muhtemel gözükmüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcelik316 -- 7 Temmuz 2012; 13:05:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi olsun Borusan olsun müşteri hizmetleri o kadar kötüdür ki, 4 liralık kahve altığın starbucks'ta bile daha fazla ilgi profesyonellik vardır.

    bizzat her ikisi ile yaşadığım sorunlarda ilgilenen olmadı, gerçekten aklı başında firma var mıdır merak ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Audi olsun Borusan olsun müşteri hizmetleri o kadar kötüdür ki, 4 liralık kahve altığın starbucks'ta bile daha fazla ilgi profesyonellik vardır.

    bizzat her ikisi ile yaşadığım sorunlarda ilgilenen olmadı, gerçekten aklı başında firma var mıdır merak ediyorum.

    Ben de tam tersini yaşıyorum.Aracımı Samsun Özön yetkili servise götürüyorum hep.Çalışanları o kadar sıkıyorlar ki adama küfretsen "siz uygun gördüyseniz doğrudur efendim"diyecek seviyedeler.Çalışanların ve ustaların ters davranma gibi bir durumu yok.Servise her gittiğimde 1 hafta içinde servisin kendi değerlendirmesi arıyor.2-3 hafta içinde Doğuş'tan arıyorlar.Önce anket yapıyorlar.Şikayetiniz var mı diye soruyorlar.Ayrıca çözülemeyen çözülüp tekrarlayan problem var mı diye soruyorlar.Son olarak ta servise iletmemiz gereken bir husus var mı diye soruyorlar.

    Tabi şimdilik garantilik bir durum olmadı ancak çözülemeyen bir problem olduğunda tekrar tekrar çağırıyorlar.

    Bu şekilde bir problem başıma gelse bütün servisin hazır ola geçeceğinden eminim.Ama tabi yapmayı beceremezler o şekilde olabilir.Davranışsal açıdan bir problem olamaz.

    Bence arkadaş Audi'ye mail atsın.

    Ön jantların kontrolü sonra lastikler takıldıktan sonra uygun ve eşit havalar basıldıktan sonra ayrıca kontrolü ile araç denenmelidir.Sıkıntı devam ediyorsa rot balans ve direksiyon ayarı ehil ustalar tarafından yapılmalı.

    Kaldırıma falan direksiyonu zorladığınız oldu mu acaba?Ya da dışarıda balans yaptırdıysanız bazı ustalar bu şekilde sözde boşluk almaya çalışıyorlar.

    A4 gibi bir araçta balans problemi normal şartlar altında kesinlikle olmaması gerekir.Kabul edilebilir şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Audi olsun Borusan olsun müşteri hizmetleri o kadar kötüdür ki, 4 liralık kahve altığın starbucks'ta bile daha fazla ilgi profesyonellik vardır.

    bizzat her ikisi ile yaşadığım sorunlarda ilgilenen olmadı, gerçekten aklı başında firma var mıdır merak ediyorum.

    Ben de tam tersini yaşıyorum.Aracımı Samsun Özön yetkili servise götürüyorum hep.Çalışanları o kadar sıkıyorlar ki adama küfretsen "siz uygun gördüyseniz doğrudur efendim"diyecek seviyedeler.Çalışanların ve ustaların ters davranma gibi bir durumu yok.Servise her gittiğimde 1 hafta içinde servisin kendi değerlendirmesi arıyor.2-3 hafta içinde Doğuş'tan arıyorlar.Önce anket yapıyorlar.Şikayetiniz var mı diye soruyorlar.Ayrıca çözülemeyen çözülüp tekrarlayan problem var mı diye soruyorlar.Son olarak ta servise iletmemiz gereken bir husus var mı diye soruyorlar.

    Tabi şimdilik garantilik bir durum olmadı ancak çözülemeyen bir problem olduğunda tekrar tekrar çağırıyorlar.

    Bu şekilde bir problem başıma gelse bütün servisin hazır ola geçeceğinden eminim.Ama tabi yapmayı beceremezler o şekilde olabilir.Davranışsal açıdan bir problem olamaz.

    Bence arkadaş Audi'ye mail atsın.

    Ön jantların kontrolü sonra lastikler takıldıktan sonra uygun ve eşit havalar basıldıktan sonra ayrıca kontrolü ile araç denenmelidir.Sıkıntı devam ediyorsa rot balans ve direksiyon ayarı ehil ustalar tarafından yapılmalı.

    Kaldırıma falan direksiyonu zorladığınız oldu mu acaba?Ya da dışarıda balans yaptırdıysanız bazı ustalar bu şekilde sözde boşluk almaya çalışıyorlar.

    A4 gibi bir araçta balans problemi normal şartlar altında kesinlikle olmaması gerekir.Kabul edilebilir şey değil.

    servis konusunda bilgim yok, aracım henüz 11bin km makyajlı a4 sahibiyim. açıkcası aracımda tek sorun var oda aracın hemen hemen her noktasından ses geliyor, 15bin bakımca çözerlerse sorun yok.

    audi'deki sorun satış öncesi yaşadığım iletişim kopukluğu ilgisizlik, borusan'da aynen öyle genel müdürlüğü bile öyle çok ilgilenmedi, aslında a4 almamın nedeni borusan'ın ilgisizliği oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Audi olsun Borusan olsun müşteri hizmetleri o kadar kötüdür ki, 4 liralık kahve altığın starbucks'ta bile daha fazla ilgi profesyonellik vardır.

    bizzat her ikisi ile yaşadığım sorunlarda ilgilenen olmadı, gerçekten aklı başında firma var mıdır merak ediyorum.

    Ben de tam tersini yaşıyorum.Aracımı Samsun Özön yetkili servise götürüyorum hep.Çalışanları o kadar sıkıyorlar ki adama küfretsen "siz uygun gördüyseniz doğrudur efendim"diyecek seviyedeler.Çalışanların ve ustaların ters davranma gibi bir durumu yok.Servise her gittiğimde 1 hafta içinde servisin kendi değerlendirmesi arıyor.2-3 hafta içinde Doğuş'tan arıyorlar.Önce anket yapıyorlar.Şikayetiniz var mı diye soruyorlar.Ayrıca çözülemeyen çözülüp tekrarlayan problem var mı diye soruyorlar.Son olarak ta servise iletmemiz gereken bir husus var mı diye soruyorlar.

    Tabi şimdilik garantilik bir durum olmadı ancak çözülemeyen bir problem olduğunda tekrar tekrar çağırıyorlar.

    Bu şekilde bir problem başıma gelse bütün servisin hazır ola geçeceğinden eminim.Ama tabi yapmayı beceremezler o şekilde olabilir.Davranışsal açıdan bir problem olamaz.

    Bence arkadaş Audi'ye mail atsın.

    Ön jantların kontrolü sonra lastikler takıldıktan sonra uygun ve eşit havalar basıldıktan sonra ayrıca kontrolü ile araç denenmelidir.Sıkıntı devam ediyorsa rot balans ve direksiyon ayarı ehil ustalar tarafından yapılmalı.

    Kaldırıma falan direksiyonu zorladığınız oldu mu acaba?Ya da dışarıda balans yaptırdıysanız bazı ustalar bu şekilde sözde boşluk almaya çalışıyorlar.

    A4 gibi bir araçta balans problemi normal şartlar altında kesinlikle olmaması gerekir.Kabul edilebilir şey değil.

    servis konusunda bilgim yok, aracım henüz 11bin km makyajlı a4 sahibiyim. açıkcası aracımda tek sorun var oda aracın hemen hemen her noktasından ses geliyor, 15bin bakımca çözerlerse sorun yok.

    audi'deki sorun satış öncesi yaşadığım iletişim kopukluğu ilgisizlik, borusan'da aynen öyle genel müdürlüğü bile öyle çok ilgilenmedi, aslında a4 almamın nedeni borusan'ın ilgisizliği oldu.

    Makyajlı A4 benim de almayı düşündüğüm araçlardan ama nasıl olur da öylesine bir aracın her yerinden ses gelir hayret doğrusu.Benim A3te bile dere tepe düz gittim en ufak bir tıkırtı yok.Neyse geçmiş olsun.Servisten sonra sizi aramıyorlar mı çözülmeyen problem şikayet var mı diye?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Audi olsun Borusan olsun müşteri hizmetleri o kadar kötüdür ki, 4 liralık kahve altığın starbucks'ta bile daha fazla ilgi profesyonellik vardır.

    bizzat her ikisi ile yaşadığım sorunlarda ilgilenen olmadı, gerçekten aklı başında firma var mıdır merak ediyorum.

    Ben de tam tersini yaşıyorum.Aracımı Samsun Özön yetkili servise götürüyorum hep.Çalışanları o kadar sıkıyorlar ki adama küfretsen "siz uygun gördüyseniz doğrudur efendim"diyecek seviyedeler.Çalışanların ve ustaların ters davranma gibi bir durumu yok.Servise her gittiğimde 1 hafta içinde servisin kendi değerlendirmesi arıyor.2-3 hafta içinde Doğuş'tan arıyorlar.Önce anket yapıyorlar.Şikayetiniz var mı diye soruyorlar.Ayrıca çözülemeyen çözülüp tekrarlayan problem var mı diye soruyorlar.Son olarak ta servise iletmemiz gereken bir husus var mı diye soruyorlar.

    Tabi şimdilik garantilik bir durum olmadı ancak çözülemeyen bir problem olduğunda tekrar tekrar çağırıyorlar.

    Bu şekilde bir problem başıma gelse bütün servisin hazır ola geçeceğinden eminim.Ama tabi yapmayı beceremezler o şekilde olabilir.Davranışsal açıdan bir problem olamaz.

    Bence arkadaş Audi'ye mail atsın.

    Ön jantların kontrolü sonra lastikler takıldıktan sonra uygun ve eşit havalar basıldıktan sonra ayrıca kontrolü ile araç denenmelidir.Sıkıntı devam ediyorsa rot balans ve direksiyon ayarı ehil ustalar tarafından yapılmalı.

    Kaldırıma falan direksiyonu zorladığınız oldu mu acaba?Ya da dışarıda balans yaptırdıysanız bazı ustalar bu şekilde sözde boşluk almaya çalışıyorlar.

    A4 gibi bir araçta balans problemi normal şartlar altında kesinlikle olmaması gerekir.Kabul edilebilir şey değil.

    iki yetkili servis arasında bir miktar fark olabilir. Ama çok fazla farkın olmayacağı kanısındayım (bir yerden torpilli değilseniz tabi).

    Audi Almanya'ya daha önce mail atmıştım, Fazla bir çözüm buldukları yok. Doğuş oto'ya yönlendiriyorlar. dediğiniz diğer şeyleri de yaptım. Aracımı kaldırıma falan çıkarmıyorum. Buna benzer bir durum da yok yani. Ses çıkarma yok fakat araç sağa çekiyor.

    İzmir Eröz Audi'ye ne zaman gitsem aynı sorunun üzerine artmış bir stres yükü ve bazende yeni bir problem daha yüklenerek geri geldim. Neyseki aracı değiştirmeyi planlıyorum.

    Bakalım BMW'den ne hayır görecez.. Hayırlısı artık..




  • rot balans bozuksa titreme yapar çekme yapmaz... sanırım jant yamuk ....
  • bizim araç da hafif çekiyordu. direksiyonda yamuk duruyordu düz giderken.

    aracı rot balansa soktum, 4 tekeride lazerle kontrol ediyorlar.

    direksiyonda düzeldi, çekmede bitti.
  • Ah su yollarımız yokmu utanmadan duble yok yaptık demezlermi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    rot balans bozuksa titreme yapar çekme yapmaz... sanırım jant yamuk ....

    3 kere izmir Eröz Audi yetkili servisi, 1 kez Demoto wolksvagen Afyon, 1 kez Afyon küçük sanayide rot balans yaptırdım. Artık direksiyonu bırakmamam gerektiğini öğrendim. Sorunu da görmezden geliyorum. Aracı sattıktan sonra da bi daha hatırlmamak için Audi markasına dahi bakmayacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bizim araç da hafif çekiyordu. direksiyonda yamuk duruyordu düz giderken.

    aracı rot balansa soktum, 4 tekeride lazerle kontrol ediyorlar.

    direksiyonda düzeldi, çekmede bitti.

    Benim direksiyon da yamuk ama servis çalışanlarına göre düz duruyor. Kavga etmekten yorulduğum için artık mücadele etmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.