|
Audi a4 sedan mı C200 mü
-
-
A4 sedan.
bozuk yolda AMG aracı düşünmek istemiyorum. -
Hocam peki c200 başka bir paket olsa hangisini öneririsiniz ? -
Hocam C200 düşünüyorsanız Exclusive paket. AMG bozuk yolda çekilmez ama Exclusive ızgaranın da aracı çok bozduğunu düşüniyorum. W205 FL güzel bir güncellemeydi araç makyajsıza göre üstün altyapı ve teknolojiye sahip fakat iç tasarımın A4e göre biraz eski kaldığını düşünüyorum. Uzun yol çok yapıyorsanız Exclusive C200 düşünülebilir. Öbür türlü 2.0 dizel A4 ne kadar gözümde birkaç büyük eksiği olsa da C200 den her türlü daha iyi bir araç olacaktır. -
Teşekkürler değerli yorumunuz ıcın -
A4 allroad. Kafayı yedirtir derecede güzel bir araç. Tam size uygun ayrıca. -
Station wagon araba bir türlü sevemedim hocam :) -
A4'ü quattro almamak gibi bir hataya düşmeyin.. torsen quattro gerçekten elektronik bazlı rakiplerden farklı, ralli aracı gibi kesintisiz güç aktaran, harika bir sistem.
Artı yüksek torkla birlikte önden çekişin saçma sapan kaymaları, sarmaları, yanıp duran Esp ışığı ve basit tepkileri gidiyor, yerine her hızda mıh gibi yola yapışan bir araç geliyor.
Makyajlı W205'in konforlu, güzel, iyi hissettiren bir araç. sakın AMG tercih etmeyin, exclusive paket sizin şartlarına uygun.
İkisi arasında tercih, zevke, keyfe bazı detaylara kalmış. ben Audileri fazla hissiz bulduğum için Mercedes yoluna giderdim ama A4 2.0 dizeli ve quattroyu yakın fiyatlara bulabilme avantajı ile daha mantıklı olan araç aslında..
-
Quattro a4 -
Hocam a4 te karar kıldım fakat quattro olduğu zaman fiyat 150K koyuyor üstüne
Şehir içi quattro çok fark yaratır mı ?
yılda 2 kere uzun yol yapıyorum. -
Önden çeker Audi alacaksanız almayın. Arkadan itiş Mercedes daha iyi olur.
Ama quattro işin içine girdiği zaman Audi fark atar. Bu sefer arkadan itiş düşünmem bile -
Aman deyim önden çeker bir Audi 2.0 dizelse adamı çileden çıkartır. Araba 3. Viteste bile sarar hiçbir keyfi kalmaz derim.
-
Hocam maalesef 2019 sonrası A4’lerde Torsen Quattro yok.quote:
Orijinalden alıntı: SuperVeloceJotaA4'ü quattro almamak gibi bir hataya düşmeyin.. torsen quattro gerçekten elektronik bazlı rakiplerden farklı, ralli aracı gibi kesintisiz güç aktaran, harika bir sistem.
Artı yüksek torkla birlikte önden çekişin saçma sapan kaymaları, sarmaları, yanıp duran Esp ışığı ve basit tepkileri gidiyor, yerine her hızda mıh gibi yola yapışan bir araç geliyor.
Makyajlı W205'in konforlu, güzel, iyi hissettiren bir araç. sakın AMG tercih etmeyin, exclusive paket sizin şartlarına uygun.
İkisi arasında tercih, zevke, keyfe bazı detaylara kalmış. ben Audileri fazla hissiz bulduğum için Mercedes yoluna giderdim ama A4 2.0 dizeli ve quattroyu yakın fiyatlara bulabilme avantajı ile daha mantıklı olan araç aslında..
Onun yerine Ultra Quattro denilen, orta kısımda mekanik diferansiyel kilidi olmayan, elektronik sisteme dayanan ve önden çeker altyapıya sahip, Audi’nin “Ultra Quattro” olarak isimlendirdiği, 0.3 litre yakıt tüketimi sağlayan ama her virajda kafadan kopmaya sebebiyet veren aptalca bir sistem var.
-
A4 Quattro olmayacaksa yanından bile geçmeyin, ön diferansiyel 2.0 dizelin torkunu kaldıramıyor araç çok keyifsiz ve bir o kadar da güvensiz bir hal alıyor. -
Bildiğim kadarıyla bizim ülkeye gelen mild hybrid olmayan Stronic olan tüm A4'ler klasik 40:60 torsen quattro olması lazım ama? emin misiniz ultra olduğuna?
Eğer quattro ultra varsa geri alıyorum yazdıklarımı. emisyon çılgınlığından ötürü bilinçli olarak sakatlanmış bir sistem dediğiniz gibi..
-
Eminim maalesef. S ve RS versiyonları hariç olmak üzere AllRoad dahil tüm A4'lerde durum aynı. Merkezi Diferansiyele veda etmiş olmak beni de üzdü.
Bu arada 2019'da zaten mild-hybrid olmayan model kalmamıştı 40TDI versiyonlarında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 11 Nisan 2023; 11:1:57 > -
35 yaşında 2 çocuk babasıyım. 1.4 tfisi önden çekişli A4 B9 sedan kullanıyorum. Arka koltuk diz mesafesinin bir miktar dar olması ve yüksek şaft tüneli dışında araçtan çok memnunum. Bekar olsam quattro tercih ederdim. O zaman da A4 tercih etmezdim. Tamamen ihtiyaç ve kullanım şekli meselesi. Benim kullanımıma 2.0 tdi quattro'dan daha çok 1.4tfsi benzinli uyuyor. "Sessiz, titreşimsiz, rafine sürüş, düşük vergi, düşük yakıt tüketimi. düşük kasko" Bunlar benim için 4 çekerden daha önemli çünkü zaten araçta genelde 2 çocukla seyahat ettiğim için quattro ihtiyacı hissetmiyorum.
-
A5 ve a6 nın 40 tdı versiyonlarında da aynı durum mu mevcut?
-
Hayır, A5 ve A6’da yakın zamanda bu sisteme geçeçek deniyor yakın kaynaklardan edindiğim bilgiye göre. Lakin güncel versiyonlar hala torsen olarak devam ediyor.quote:
Orijinalden alıntı: blacklotus01A5 ve a6 nın 40 tdı versiyonlarında da aynı durum mu mevcut?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X