Şimdi Ara

Audi B8 A4 ACİL HATA NE DEMEK İSTİYOR resim eklendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
9.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 2.0 tdi wuattro a4 b8 177 ps

    Aracımda please drain off oil hatası alıyorum.

    Lütfen yağı boşaltın demek, sizce ne yapmalı. Benzinliğe çektim şimdi eve 30 kmdaha var. Bir şey yapayım mı motor soğunca devam mı edeyim?

    Edit: resim şağıda. Servisten çıkalı 13000 km oldu tekrar servise girmesin 2000 km var.

    Audi motor yağı fazla yada sensör bozuk dedi.

    Yağ azalması gerekirken nasıl artar??

    İnternette ingilizce lisanında cevaplar var ama ben anlamadım. Yqrdımcı olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wheatley -- 10 Nisan 2018; 20:46:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Partikül filtresi temizliği sırasında motor yağı seviyesi yükselir. Çünkü rejenerasyon yaparken motor yağına mazot karışır ve yağ incelir. Yağ seviyesi çok fazla yükselirse, krank mili dönerken yağa çarpmaya başlar.

    Dizel motora hoş geldiniz. Aracın yağı ve filtresi değişecek.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Audi B8 A4 "Lütfen Yağı Boşaltın" Hatası

    Audi B8 A4 aracınızda "Lütfen Yağı Boşaltın" uyarı mesajı görüntülendiğinde, aracın yağ seviyesinin çok yüksek olduğu anlamına gelir. Bu durum, motor hasarına yol açabileceği için derhal ele alınması gerekir.

    Yağı boşaltmak için aşağıdaki adımları takip etmelisin:

    • Aracı düz ve sert bir zemine park et.
    • Motoru çalıştır ve birkaç dakika rölantide çalıştır.
    • Motoru kapatıp aracın altına gir.
    • Yağ boşaltma tapasını bul ve uygun bir anahtar veya lokma kullanarak gevşet.
    • Yağın bir kaba boşalmasını bekle.
    • Yağ boşaldıktan sonra boşaltma tapasını sık.
    • Yeni yağ ekle ve yağ çubuğunu kullanarak seviyesini kontrol et.

    "Lütfen Yağı Boşaltın" mesajı görüntülendiğinde, yağ seviyesini kontrol etmek için yağ çubuğunu kullanmak önemlidir. Yağ çubuğu, yağın maksimum ve minimum seviyelerini göstermelidir. Yağ seviyesi minimum seviyenin altındaysa, yağ eklemek gerekir. Yağ seviyesi maksimum seviyenin üzerindeyse, yağı boşaltmak gerekir.

    Bu sorunu kendi başına çözemiyorsan, bir oto tamircisine başvurman önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yağ kapağını açıp bir kontrol edin hocam. Yağ yarı akışkan bir hale geldiyse(bal gibi) derhal servise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ çunuğı yok araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wheatley

    Yağ çunuğı yok araçta.
    Kapağı hocam, çubuğu değil. Kapaktan da yağ gözüküyor diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9888 -- 9 Nisan 2018; 21:40:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor kaç binde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu açacağına audi acili ara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    Audi acil bir halt bilmiyor. Servise getir diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kaskodan ücretsiz çekici hakkınız olabilir bi onlarla konuşun. Ya da aracı kullanın seste gidişte sorun yoksa en yakın audiye gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi B8 A4 ACİL HATA NE DEMEK İSTİYOR resim eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wheatley -- 10 Nisan 2018; 20:44:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wheatley kullanıcısına yanıt
    aracınızın dizel olduğu varsayarak şunu söyleyebilirim. partikül filtreli dizel araçların genel problemi bu. yağ çoğalması.

    bazı kullanıcılar yağın fazla olan kısmını boşaltarak problemi çözssede en sağlamı komple yağ değişimi yapmak.
  • Bugün audi bayiine gittim google maps a yazıp.

    Bayi yeni açılmış servis bölümü daha yok lidftler vs gelmemiş.



    Biri aldı öyle anahtarı gitti geldi yağ fazlaydı aldım dedi.



    Ekranda yazı yoktu yağ şeyi bilgisayarda max halde şuan.



    Özetle yağ fazlaymış, ama niye arttı soru işareti. Sen yokken yağ koymuşlardır, başkasına verditsen o koymuştur vs diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yine aynı uyarıyı aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Partikül filtresi temizliği sırasında motor yağı seviyesi yükselir. Çünkü rejenerasyon yaparken motor yağına mazot karışır ve yağ incelir. Yağ seviyesi çok fazla yükselirse, krank mili dönerken yağa çarpmaya başlar.

    Dizel motora hoş geldiniz. Aracın yağı ve filtresi değişecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 30 Ağustos 2018; 22:14:15 >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Gerçekten pistonların sesi de farklı geliyordu eve geldiğim zaman biraz çalışır vaziyette bıraktım. Uzun ve zorlu kullanım sonrası sürekli yaparım turbolar dinlensin diye. Peki çözüm nedir şuan için yağ çekmek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece yağ değişmesi bu sorunu çözmez.
    Muhtemelen Dpf filtrenizin rejenerasyona girmesi gerekiyor. Ya da DPF temizliği hakkinda bilgi edinmenizi oneririm.


    Yakit aldiginiz yeri gözden gecirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 30 Ağustos 2018; 22:25:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Partikül filtresi temizliği sırasında motor yağı seviyesi yükselir. Çünkü rejenerasyon yaparken motor yağına mazot karışır ve yağ incelir. Yağ seviyesi çok fazla yükselirse, krank mili dönerken yağa çarpmaya başlar.

    Dizel motora hoş geldiniz. Aracın yağı ve filtresi değişecek.
    Her dizel araçtamı böyledir ? Kendi kendine partikül filtresi temizleyen araçlarda bu sorunmu oluyor ? Eğer öyleyse dpf yi kendi imkanlarımızla temizlesek ? Yani otobana çıkıp son viteslerde olmak kaydıyla 3500-4000 devirde gezip tapagaz yapsak ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Cok yüksek devirde surmek fayda etmez. Rejenerasyon icin 2500 devir civarinda 30dk aabit gidilmesi gerekir.



    araç sürekli kötü yakit veya özellikle yağ ile kullanıldığında dpf filtresi Rejenerasyonla temizlenemez hale gelir.bu nedenle standart rejenerasyon surekli tetiklenir. Yagdaki mazot seviyesi artar.

    Normal şartlarda her servis araliginda bile rejenerasyon gerekmez.
    Ancak özellikle yanlis yağ kullanimi sonunda dpf filtresinde olusan kalinti rejenerasyon ile temizlenemez.



    Bu durumda filtre yikama yapan bir yer ile gorusmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 30 Ağustos 2018; 22:31:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani dediğiniz şekilde kullanmak dpfyi temizlemek için tek yol değil ? Bunun yanında basıyoruz ediyoruz hor kullanıyoruz ayağımızı gazdan çekmiyoruz ona rağmen tam temizlenememe ihtimali var yani ? Buda dpfyi bide elle/makinayla temizlemeyimi gerektiriyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıtı hep shell den yada opetten bazen, alıyoruz. Araç sürekli yüksek hızda kullanılıyor. Bu hatayl bugün istanbul dan düzce ye dönerken hendek otoban çıkışı aldım. İlk seferinde ise düzce den istanbul a giderlen küçükçekmece de almıştım.



    Örn bugün hep 180-190-200 gittim. 220 yi gördüm. Aralıksız yaklaşık 2 saat aktif kaldı motor. Neden kendi kendine temizlenmedi ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak araç servis bakımlı. Sakarya audi de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.