Avea abonesiyim.1 senelik kamu extra taahhüdüm 09.12.2016 da dolacağından 04.12.2016 tarihinde BİMCELL e numara taşımak için yazılı olarak başvurdum, bimcell simkart verildi. 05.12.2016 da avea müşteri hizmetleri nosu 4441500 den arandım numara taşıma işlemlerine ilişkin talebim üzerine işlemlerin başlayacağı söylendi. 07.12.2016 da aveayı tekrar aradım neden numara taşıma işleminin başlamadığıyla ilgili, 6 günlük sürenin henüz dolmadığı beklemem gerektiği söylendi. 08.12.2016 da aveayı tekrar aradım bana geçiş talebinin sistemlerinde bulunmadığı söylendi.5 gündür işlemler başladı diye oyalayan avea 5. günde talebiniz yok demektedir. bimcell müşteri hizmetlerini 4444551 den aradım. onlar aveada kamu tarifesinde olmam nedeniyle geçiş işleminin başlatılmadığını önce bireysel tarifeye geçmem gerektiğini sonra tekrar başvuru yapmam gerektiğini söyledi. böyle bir şartın öne sürülmesi Numara taşıma yönetmeliğine göre yasal olmadığı gibi etik de değildir ayrıca 5 gün içindeki aveayla görüşmelerimin hiçbirinde bu bana iletilmedi. avea yeni fatura dönemine (10.12.2016) sokarak eksta para kazanma derdinde.
Numara taşıma değil, tarife değişikliği yapılacak. Bimcell ayrı bir operatör değil, avea'nın gelir ortaklığı tarifesidir. İstese 1 günde geçiş yapabilir yani.https://sikayet.btk.gov.tr adresinden şikayet edin.
BTK ya şikayet ettim. Bimcell avea altyapısını kullanıyor ama yeni bir simkart veriliyor. ortaklık var doğru, o zaman doğrudan geçirsinler uğraştırmasınlar bizi.