Şimdi Ara

Avensis 1.6 yakıt tüketimi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
1
Favori
5.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sen şimdi ne diyorsun yani onu söyle.

    Atmosferik 1.6 1.2 ya da 1.4 turbodan aynı şartlar altında daha mı az yakar diyorsun ?

    Kalp Gözündeki Salih gibi konuşması değil madem o kadar hakarete varan şeyi söylediniz cevap gelince kıvırmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya direk itici bir sekilde FINDIK motor diye basladiginiz icin bu kadar tepki cektiniz, o yuzden arkadaslarda buna istinaden cevap veriyorlar.

    Konumuza gelirsek, ben de bursada yasiyorum ve 1.2 tsi golf kullaniyorum. Ortalama tuketimlerimi de birazdan paylasacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalama hiz 61km, tuketim 4.1lt
    Ortalama hiz 27km, tuketim 5.1lt

    2043kmye istinaden ortalama hiz 38km yuzde 80i sehir ici ve yuzde 20si sehir disi verisini iceren tuketimse 5.9lt

    Bursa merkezde yasiyorum ve aracimi da her gun kullaniyorum.

    Edit. Ortalama km eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uniqlo -- 27 Şubat 2016; 18:38:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uniqlo

    Konuya direk itici bir sekilde FINDIK motor diye basladiginiz icin bu kadar tepki cektiniz, o yuzden arkadaslarda buna istinaden cevap veriyorlar.

    Konumuza gelirsek, ben de bursada yasiyorum ve 1.2 tsi golf kullaniyorum. Ortalama tuketimlerimi de birazdan paylasacagim.

    Anlamak isteyen anlıyor işte. Benim konuyu açan vatandaşla bir derdim yok onla hallettik bitti.

    Şimdi önceki birkaç konudan kuyruk acısı olan bir vatandaş var. Onunla uğraşıyorum ama görmesine rağmen cevap vermiyor. Tam da beklediğim gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Daha güzel nasıl özetlenir bilmiyorum. Tamam hocam cevap vermeyeceğim. Zaten sözde söylemiş olduğumu iddaa ettikleri şeyleride gösteremediler.
    Bu arada şunu iyi öğrendim, ülkemizde tsi motor olmak hindistanda inek olmaktan iyi. Tabi bu cümleyi fanatik olmayanlar, üslüp bozmayanlar üzerine almasın. Örneğin bojanbogdanovic...

    Eyvallah Hocam. Babamızın fabrikasında üretilmiyor ki hiç biri. Tartışıp kalp kırmaya gerek yok böyle şeyler için. L

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arac nasil 2015 model, gostergeler hele o yol bilgisayari, aman allahim d sinifiymis sozum ona

    1600cc ne zamandan beri buyuk hacimli bir motor oldu ki 1400cc altina findik diyebiliyorsunuz.. gelmissiniz utanmadan turbo beslemeli motora sahip araclarin yakitiyla atmosferik lpg li araci karsilastiriyorsunuz, pes vallahi..

    hocam sen hic 1.0 125hp lik focusu test ettin mi? bari incelemelerine bak yahu..adamlar yillardir en iyi motor odulunu aliyor..renault,fiat keza ayni yolda.. ustelik sirf 350tl vergi farki var yillik..

    hazir malum markanin co2 salinimi normalden yuksek cikmisken yokus yukari yakalarlarsa tum zehrini yuttururlar sana haberin olsun

    toyotanin devri bitti artik kabullenin, avrupali markalarin cok gerisinde kaldi.. bi zamanlarin prestijli araci corolla suan sinifinin en ucuz ve kalitesiz araci konumunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuda bayağı bir yanlış anlaşılma olmuş.Konu sahibi aracını diğer araçlarla kıyaslamak değil de sakın kullanımda her arabanın az yakacağından konuyu açmış.Fakat sürekli bir kıyaslama yaşanmış.1.si konu sakibini tebrik ediyorum.O araçla o değerleri yakalamak kolay olmamıstır.(1.6 avensis kullanıcısıyız.2014)
    2.si o araç ile normal kullanımda karma olarak 8-8.5 arası tüketim sergiliyor.Uzun yolda 5 litrelerin altına inmek mümkün.
    3.sü 1.2 turbo motorlar yokuşta halt eder vs. denmiş.Buna gerçekten güldüm.Evet araç atmosferik.Pek atmosferikleri sevmem.Ama yokuşlarda atmosferik motorlardan alt devirlerde performans beklemek olmaz ki avensis ağır araç zaten.Devrini alarak çıkarsanız 1.2 lerin vs. nefesi yetmez.
    4.sü yol bilgisayarına laf edilmiş.Bunda sizlere hak veriyorum :).İbreler güzel ama ortadaki yol bilgisayarı kötü evet.Ama işlevi gayet yeterli.
    He bu arada lpg işi kişisel bir şey bence.Adam çok fazla km yapıyordur.Lpg ile çok avantajlı olacağını düşünmüştür,taktırmıştır.Ki bu devirde nerden kurtarırsak kârdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben bu kadar okuduğunu anlamayan Adam olduğunu bilmiyordum, konu nerelere geldi...

    Aynı havayı soluyoruz halbuki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Konumuz d sınıfı veya göstergelerin güzel olup olmadığı değil. Ayrıca touch ekranda yakıt vs bilgilerini diğer markalarda olduğu gibi gayet güzel görebiliyorsunuz.
    1.6 motora büyük motor demedim.
    Utanmaz olan sensin, çünkü okuduğunu anlamadan yazmış durmuşsun.
    1.0 125 lik motor test etmediğim gibi söylediğiniz motorla bendeki aracın motoru arasında performans farkı olmadığı gibi, birçok yönden 1.6 atmosferik daha mantıklı bir seçim oluyor. Bunu uzun uzun yazarım ama anlarmısınız bilmem.
    Bahsettiğiniz Zehir saçan d segmenti 1.6 torku yüksek dizel aracı, çağdışı motorlu aracımda düz olsun, rampa olsun raharlıkla kafa kafaya giderim. İnanmayabilirsiniz buyrun güzergah belirleyin aracı alın, gelin. Ben denedim, asılsız atıp tutmam.
    Toyotanın devri bitti diyorsun, satış rakamları ve dünyanın en büyük otomobil markası olması da seni haklı çıkarıyor!!
    Corolla örneğini vermişsin, haklı olabilirsin, göreceli bir kavramdır.
    Sonuç olarak okuduğunu anlamayan bu kadar insana laf anlatmak gerçekten zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla konunun böyle saptırılmasının nedenini bende anlayamadım, aslında sebebi az çok belli ama sırf kullandığı motoru savunmak için neler neler yazılıyor. Halbuki onların motoruna laf söylemedimde.
    Ama anlayan anlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uniqlo

    Ortalama hiz 61km, tuketim 4.1lt
    Ortalama hiz 27km, tuketim 5.1lt

    2043kmye istinaden ortalama hiz 38km yuzde 80i sehir ici ve yuzde 20si sehir disi verisini iceren tuketimse 5.9lt

    Bursa merkezde yasiyorum ve aracimi da her gun kullaniyorum.

    Edit. Ortalama km eklendi.

    Bu yakıt verilerinin resmini yükler misiniz rica etsem.
    Çünkü 27km hız ile 5,1ortalama çok çok zor hocam. 1.3 95 hp linea kullanıyorum. Ortalama hızım 30.km iken ortalama tüketim 6.0 lt gösteriyor ve yol bilgisayarı ile pompa ölçümü bire bir tutuyor. Dizel araba bile 6 lt yakıyorken benzinli bi aracın 5 küsur lt yakmasını aklım almıyor.
    Ya siz yalan söyleyip milleti kandırıyorsunuz yada bu tsi ler gerçekten az yakıyor.zaten aracımı değiştirmeyi düşünüyorum Eğer ekran görüntüsü alıp resim yükler de bu veriyi ispatlarsanız dsg li bi tsi aracı ciddi ciddi düşünecem çünkü bu verilerle dizel almak aptallık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Ben bu kadar okuduğunu anlamayan Adam olduğunu bilmiyordum, konu nerelere geldi...

    Aynı havayı soluyoruz halbuki.

    ilk cumlesi gayet acik ve net, turbolu findik motorlu araclara ithafen yapildiysa gayet ki kucumseme ve karsilastirma mevcuttur

    findikla 14000cc alti kucumsenir, ithafen ile de karsilastirma yapilir. sayet arkadas ilk cumlesini silseydi bastan uyarilara ragmen iyi niyetten bahsedebilirdik ancak burda acik bir art niyet var

    ben de sizin gibilerle oksijenimi paylasmaktan memnun degilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Konumuz d sınıfı veya göstergelerin güzel olup olmadığı değil. Ayrıca touch ekranda yakıt vs bilgilerini diğer markalarda olduğu gibi gayet güzel görebiliyorsunuz.
    1.6 motora büyük motor demedim.
    Utanmaz olan sensin, çünkü okuduğunu anlamadan yazmış durmuşsun.
    1.0 125 lik motor test etmediğim gibi söylediğiniz motorla bendeki aracın motoru arasında performans farkı olmadığı gibi, birçok yönden 1.6 atmosferik daha mantıklı bir seçim oluyor. Bunu uzun uzun yazarım ama anlarmısınız bilmem.
    Bahsettiğiniz Zehir saçan d segmenti 1.6 torku yüksek dizel aracı, çağdışı motorlu aracımda düz olsun, rampa olsun raharlıkla kafa kafaya giderim. İnanmayabilirsiniz buyrun güzergah belirleyin aracı alın, gelin. Ben denedim, asılsız atıp tutmam.
    Toyotanın devri bitti diyorsun, satış rakamları ve dünyanın en büyük otomobil markası olması da seni haklı çıkarıyor!!
    Corolla örneğini vermişsin, haklı olabilirsin, göreceli bir kavramdır.
    Sonuç olarak okuduğunu anlamayan bu kadar insana laf anlatmak gerçekten zor.

    Buna cevap bekliyorum.
    Özellikle 1.0 focus ve zehir saçan rampada zehir yutturan uçup kaçan kısımlarına.
    Ama siz sıkıya gelince aynı oksijeni solumaktan bahsedecek kadar küçülüyorsunuz. Zorla insanın ağzını bozdurmaya çalışıyorsunuz. Yazmayın gidin o zaman formuda boşuna kirletmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sizin konuyu okuyunca avensis alasım geliyor :) hocam 120 ile giderken 6 viteste kaç devirde oluyor tam olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    3000 devirde 125 yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Eyvallah :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    kimi alintiladiysam ona yazdim o sozu, kendisi ayni havaya soludugumuzdan bahsetmis..

    1.2 tsi findik motorsa 1.0 ecoboost da findiktan kucuktur sizin gorusunuze gore.. sizin dusunce tarzinizin yanlis oldugunu belirtmek icin ornek verdim, gayet basit.. 1.6 avensise gore daha az yakarak daha iyi performana veriyor ama hacmi kucuk oldugu icin kucumseyebilirsiniz

    zehir olayina gelince vw nin patlak veren co2 emisyon skandalindan dolayi ufak bi latife yaptim, anlamanizi umardim.

    bu arada ilk cumlenizi editlemeyi de halen dusunmuyorsunuz sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    1.0 da 1.2 de fındık motordur, buna neden alınıyorsunuz anlamadım. 1.6 da büyük bir motor değildir, belki biraz daha büyük bir fındık olarak ifade edilebilir.
    1.0 ecobost motora verimsiz bir motor demedimki, gayet güzel ve yakıtı düşük bir motordur, ama 125 lik focus bahsettiğiniz gibi 1.6 valvematikten daha performanslı değildir. Bana inanmıyorsanız araştırın.
    Emisyon skandalına yapmış olduğunuz dokundurmayı anladım fakat ordaki ana tema dizel aracın rampadaki performansı ve burdada atmosferik motora dokundurma vardır.
    İlk mesajımdaki fındık motor tabirine gelince, hala anlamış değilim bundan neden alınıyorsunuz, atmosferikler içinde yakan ama gitmeyen, çağ dışı, çöp gibi birçok benzetme var, ben şahsımca bundan alınmıyorum, hatta çokta önemsemiyorum bile.
    Şunuda tekrar söylüyorum, sizce tsi motor 19 km hız ortalamasıyla şehir içi 3.9 yakarmı? Hasbelkader yaktıysa bu değer gerçeği yansıtırmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    findik kelimesi cok antipatik duruyor, bastan yazmasaniz konu istediginiz yolda devam edebilirdi..

    lpg li atmosferik motorla turbo beslemeli motorun asil farki yokusta ortaya cikar, o yuzden yazdim onu.. bariz tork farki var zaten.. ben yokus yukari vites dusurmeyi sevmeyen biriyim, kisiden kisiye degisir.

    verdiginiz degerleri tsi motorun yakalamasi mumkun degil. tsi motor kullanicisi da degilim ancak testimde 90km/sa sabit hizda 4lt/100km civari bir deger yakaladim 1.2tsi ile. kullanicidan kullaniciya aractan araca da degisir tabi. bu forum 1.3mj e cok yakiyor diyenleri bile gordu

    ilk cumlenizi editlemeniz gerektigini dusunuyorum halen, iyi pazarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Fındık yakıştırmasını genelde birçok kişi kullanıyor. Aynı şekilde sembole sümbül, kalosa kalas gibi birçok yakıştırmalar mevcut, bunlara sinirlenmeyi anlamsız buluyorum.
    1.0 ecobosta gelince torku 170. Bendekide 160. Çok fazla bir tork farkı yok. Zaten torkun hıza ve performansa direk etkisi olmadığıda defalarca kanıtlandı. F1 araçları bile tork yoksunu. Neyse uzatmayacağım ama 1.0 ecobostun rampada bile şansı yok. Çünkü 1.6 tdci focusla 1.6 aurisi birçok kez karşılaştırma şansım oldu. 270 torklu dizel kullanımda çok atik gözüksede kalkış olsun, rampa olsun, max hız olsun atmosferiği geçemiyor. Kullanımı kolay orası ayrı, en basitinden rampada vites düşürme derdi yok.
    1.2 tsi ın yaktıyla ilgili sorduğum soruya cevabınız hayır oldu. Formda o kadar çok konu varki. Bu tür değer elde edip, gerçek tüketim gibi insanları yanıltan çok kişi var. Benim lafım aslınd onlaraydı.
    Tekrar fındık motor tabirine gelince, keşke şartlar uygun olsada 1.3 wankel fındık motora sahip bir aracım olsa. Üzerine fındık motorludur bile yazarım ve gocunmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.