Haziran ayında Avis'ten ön ödemelirezervasyon yaptım. Rezervasyon tarihi geldiğinde Antalya Havalanı İç Hatlar ofisinden kiralama işlemlerini tamamlamaktayken "Depozito" olarak bloke konulacak miktarı kredi kartımdan çekim işleminde sorun oluştu. Kredi kartımdan "3D Secure" şifresiz işlem yapılmaya çalışıldığı için bankam işleme engel koydu bunun üzerine bankamı aradım ancak bankanın bu işleme hiç bir şekilde izin veremeyeceğini beyan ettiler. Bu sorundan dolayı aracı kiralama işlemi tamamlanamadığı gibi ücret iadesi de yapılmadı. Hem aracı kiralayamadım hem de alamadığım hizmetin ücretin iadesi yapılmadı.
Ofis çalışanları genel merkezi aradığım zaman sorunun hallolacağını ifade ettiler bende genel merkezle yapmış olduğum ilk görüşmede ofis ile görüştükten sonra ücret iadesi yapılacağı söylendi ancak daha sonradan aradığımda ücretin bankadan talep edilmesi gerektiğini söyleyip kiralayamadığım aracın ücretinin üstüne yatmaya kalktılar. Defalarca mail olarak telefondan ücret iadesi talep etmeme rağmen işi sürüncemede bırakıp ücret iadesi hala tarafıma yapılmadı. Bu konu hakkında bilgili olanlar bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim , tamamen mağdur edildiğim bu durumda ücret iadesi alacağımı düşünüyorum sizlerin fikirleri nedir ?
Şimdiden herkese teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme