Şimdi Ara

Booking araç kiralama mağduriyeti yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler,

    Booking den araç kiralayıp mağduriyet yaşadım yardımınza ihtiyacım var, durumu şöyle özetleyim;


    Booking üzerinden 27 kasımda, 30 aralık 1 ocak arası için üsküpten araç kiraladım. Oraya vardığım zaman şirket ellerinde araç olmadığını söyledi. Booking reservasyonunu görmemişler bile. Dolayısıyla booking de rezervasyon hala onay bekliyor şeklinde görünüyor. Fakat booking bana onay emaili attı bu evrakları yanınızda götürün diye bildirimde bulundu. Ne yapacağız derken adamlar rezervasyonu iptal edecez booking geri ödeme yapacak dedi. Ertesi gün baktım rezervasyon aynı duruyor yine gittim, kavga gürültü çözüm bulamadık, sonuçta bana kesinlikle iptal edecez mecburuz dediler ve mecburen ayrıldım oradan, tatil bitti döndüm. Kontrol ettiğimde rezervasyon tamamlandı diyor, altında onay bekliyor yazıyor ve hala iptal olmamış. booking zaten hiç bir maile cevap vermiyor. 2 gündür firmaya mail atıyorum onlardan da ses yok.


    Her türlü fikre ihtiyacım var, ne yapabilirim?

    teşekkür ederim.








  • Bankanıza faks yazarak, ilgili harcamaya ait hizmetin "teslim edilmediğini", bedelinin iade edilmesini talep edin. Yazınızda firmanın taleplerinize cevap vermediğini de ekleyin. Tırnak içine aldığım ifadeyi muhakkak kullanın. Paranız bir süre sonra iade edilir. Hizmetin ne olduğunu da yazın.


    Banka karşı firmadan hizmetin teslim edildiğine dair teyit isteyecektir (sizin imzanızın olduğu bir belge), firma bunu temin edemeyeceği için paranız iade olacaktır.


    Kısacası harcama itirazı yapacaksınız. Bankanızın çağrı merkezini arayıp harcama itirazını nasıl yapacağınızı öğrenin. Her bankanın farklı süreçleri oluyor. Garanti Bankası email ile kabul ediyor. Yapı Kredi sadece faks istiyor gibi...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cleanton -- 5 Ocak 2022; 13:48:11 >
  • Vakıfbank ile görüştüm şubeye başvuru yapmam lazımmış. Dediğiniz gibi yapacağım, umarım en kısa sürede çözülür...

    Çok teşekkür ederim...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.