Şimdi Ara

Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU] (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
2
Favori
11.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • başlangıç keyifliydi ama kısa süre sonra sıktı, oyun tam bitmemiş gibi

    -dövüşler çok kaotik,kim kime ne yapıyor belli değil

    -takipçiler ve npcler sıfır iq'lu

    -eğilince düşman sizi duymuyor, karakter otlarda görünmüyor anladık ama takipçiler meydandalar düşman onları da görmüyor

    -istediğin kişinin evine giriliyor gözü önünde istediğin şeyi çalabiliyorsun

    -oyun mmo gibi olmuş, skyrim falan diyorlar ama çok eksiği var

  • Oyunda rahat ilerleyebilmek için başlangıcta ana görev , yan görev odagı cok fark ediyor mu sizler nasıl oynuyorsunuz ? önceliğiniz hangisi

  • Punk4Life kullanıcısına yanıt

    Başta tamamen zorunluydu gelişmek patchle biraz kolaylaştı ama yine de Normal ve üstünde zorlar sırf ana hikaye. Açıkçası yan görevleri ve keşif oldukça keyifli. Oyunun en büyük gücü keşif. Sırf ana hikaye gitmezdim ben olsam. Ana görevleri arka plana atıyorum genelde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 21 Şubat 2025; 10:45:14 >
  • 40 saati geçtim avowed oldukça iyi çıktı gerçekten. Pillars of eternity ve skyrim i başarılı şekilde harmanlamış adamlar. Oyunda ilerledikçe şaha kalkıyor ana ve yan görevler ilginçleşiyor. Zaten poe oynayanlar olaylara hakim olacaklar ama ilerledikçe feci olaylar dönüyor.


    Keşif hissi şahane hatta son yılların en iyisi. Haritanın her yeri dolu ve hiç bir yer buraya neden geldim dedirtmiyor. Düşmanların yeniden spawn olmaması detayı da mükemmel olmuş.


    Combat oldukça başarılı. Özellikle orjinal oyunda da çok sevdiğim tüfek ve tabanca kullanımı harika olmuş.


    Harita sandığınızdan çok daha büyük. Obsidian haritayı region lara bölerek doğru bir tercih yapmış. Bu sayede olmayan optimizasyonun daha kötü olmasını engellemişler Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU] 


    Ayrıca oyundan tam keyif almak için zor veya damned modunda oynamanızı tavsiye ederim. Özellikle damned modunda yaşamın kıyısında geziyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jedi_masterr -- 21 Şubat 2025; 12:25:5 >




  • Punk4Life kullanıcısına yanıt

    6. saatte ilk ana göreve yeni geldim ben Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • Jedi_masterr kullanıcısına yanıt

    Tamamen katılıyorum, dip köşe araştırıyorum resmen oyunun her köşesinden ayrı bir item, yan görev, döküman çıkıyor.

  • brnbry kullanıcısına yanıt

    30 saatte ilk mapi yeni bitirdim. Adım atmadık yer kalmadı bir tane quest kaldı ama. Kaçırdım onu denk getirmek zormuş bakın derim ona önden. Kaçtı mı dönüşü yok baştan oynamak gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 21 Şubat 2025; 13:34:10 >
  • brnbry kullanıcısına yanıt

    Mutlaka araştırmak gerekiyor örneğin açık dünyada ki görevleri yanına yaklaşmadığın sürece oyun göstermiyor. Bu güzel bir şey gezmeyi değerli kılıyor ve çok ilginç yan görevler var. özellikle ödüllendiriciler bu da çok keyifli olmuş.


    Ayrıca etrafta çoğu yer birbirine bağlı. İnilemez dediğin yerlerden iniyorsun veya bir mağaradan delikten çıkıyorsun vs. Keşifi ve combatı böyle harmanlayıp çok sağlam iş çıkarmışlar.

  • Yeni patch geldi.

  • İlk duyuru fragmanındaki kasvetli karanlık havadan böyle renk cümbüşlü hafif borderlands vari havaya geçmeseymiş daha iyi olurdu. Sanatsal tasarım anlamında çok değişmiş. Hele oblivion ve bunun karşılaştırmasını izleyince, ilk düşüncelerim daha da kötü olmaya başladı.



    Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU]TerakJKyoutube
    This video is a comparing variety of details, features and mechanics in Avowed (developed by Obsidian Entertainment, 2025) and The Elder Scrolls IV Oblivion (developed by Bethesda, 2006).
    https://www.youtube.com/watch?v=xhL1NZugsBk
  • 10. saatin sonunda tam gaz devam ediyor oyun, keşif hissi o kadar iyi ki bayıldım. (henüz ilk haritadayım 2-3 yan görev ve kalan itemleri temizleme işleri kaldı)


    Diyaloglar her obsidian oyununda olduğu gibi ustaca yazılmış, tam bir obsidian rpg'si olduğunu hissettiriyor oyun. Yan görevlerde bile o emeği hissediyorsunuz. (İlk haritada harika bir yan görev var kaçırmayın derim)

    Yükleme ekranına şehir merkezleri-mağaralar dışında henüz rastlamadım.


    Ben TPS sevemedim, eklenmiş olsun diye eklenmiş gibi sanki. Kayarak gidiyor karakter TPS'de. Full FPS oynuyorum.


    Bulmacalar keyifli, görev finalleri tatminkar ve ödüllendirici. ''Ünik'' silahları bulmakta ve geliştirmekte fayda var.


    Daha önce de dediğim gibi, 80'den düşmez 90'a gelmez bir oyun. Bu bilinçle oynarsanız keyif almama ihtimaliniz yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brnbry -- 22 Şubat 2025; 14:41:26 >
  • Sarohan kullanıcısına yanıt

    Ne varsa eskilerde varmış. Benimde garibime giden karakterimde yüzde 2-3 çizgi var diye herkes soruyor noldu sen nesin vs diye tüy yumağı var yanımda prologdaki mavi eleman o normal normal geziyor yanımda ben anormalim.

  • Arondir kullanıcısına yanıt
    Mavi eleman dediğiniz arkadaş bilinen sık sık görülen bir halktan. Bizim karakterimiz olan godlike grubu ise artık neredeyse hiç görülmüyor. O yüzden hayatında ilk defa görenler oluyor ve şaşırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 23 Şubat 2025; 10:20:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oyunu birkaç saat oynadım ve genel olarak beğendim. Dövüşler ağır RPG mekaniklerine göre sade geldi. Açıkcası benim sevdiğim tarzda bir dövüş sistemi var. Çok zorlu dövüş&combat sevmeyenler beğenecektir.


    Büyüleri ve diğer silahlarını kombinlemek bayağı eğlenceli geldi. Çift silah kullanmak güzel ama özellikle büyü kullanımı çok akıcı ve tatmin edici hissettiriyor. Kendime hemen Fighter Wizard yaptım Wand & Grimoire ve Sword & Shield takılıyorum.


    Çok özgür bir açık dünya beklentiniz varsa biraz hayal kırıklığı olabilir daha çok kontrollü keşif hissiyatı var ama oynadığım sürede beni tatmin etti.


    Bence Kingdom Come: Deliverance 2 ile aynı zamanda çıkması oyunun biraz geri planda kalmasına sebep olmuş. Şu anda insanlar KCD2'ye saatlerini gömmüşken kafalarını kaldırıp bu oyuna bakacaklarını sanmıyorum.


    Gamepass'te yer alıyorken veya Steam'de indirime girerse (şu anda 42 $) kesinlikle şans verin derim.





  • + Oyunun atmosferi ve dinamizmi çok iyi,

    + Dövüş mekanikleri oldukça sade ve kolay olmuş,

    + Oyun sizi ayrıntılara boğmuyor, herşey çok sade, sadece bu özelliğine bile bayıldım,

    + Düşmanlar sizi çok da zorlamıyor, 2. hadi olmadı 3. de mutlaka hakkından gelmiş oluyorsunuz,

    + Keşif hissiyatını çok güzel ayarlamışlar, insanda merak hissi uyandırıyor, acaba şurada ne var diye sürekli bakasın geliyor,

    + Renk paleti olağanüstü,

    + Öğlen oyunun başına oturunca ne ara akşam oldu diyorsunuz.

    + OYUN TÜRKÇE DEĞİL ama ortalama bir İngilizce yeterli olur. Gayet de yeterli olur hatta.


    - Abicim düşman önce 3 kişi sonra bir anda 5 kişi daha geliyor, yani nerden ne çıkacak bilemiyorsun bu da seni zor duruma sokuyor,

    - NPC ler çok cansız,

    - FPS de oyunun tadı çıkıyor bence, TPS görüntüsü kötü olmuş,

    - Biraz hızlı olmak zorundasınız dövüş sırasında, anlık bir duraksamanın cezası ağır olabiliyor, bu da bence ekstra bir heyecan katıyor + hanesine de yazılabilir.


    TOTAL: Akıyor işte, oyun ucuza yapılmış belli, demişler ki gençler alsın eğlensin. Çok detaya boğmamışlar hem grafiksel hem de oynanış açısından. Al mouse klavye direk gir oyuna öyle bir oyun işte.


    7/10 (Güncelleme gelecektir o zaman da 7.5-8/10 olur)





  • Oyun çok ruhsuz sıradan ve sıkıcı.

  • Oyunun yarısını geçtim ve Kingdom come deliverance 2 den sonra bu oyun beni aşırı sıktı.Oyunda keşif unsuru çok güzel ona lafım yok.Oyun Her keşifte bi şekilde ödüllendiriyor.Ama Oyun o kadar ruhsuz ki oynarken sıkılıyor insan.Kendimi bi türlü o karakterin yerine koyamadım.Bi yapaylık bi olmamışlık var oyunda.Outer worlds ve bunu aynı anda geliştirmişler sanırım.O yüzden yapım bütçeside fazla olduğunuda düşünmüyorum.Sağlam bi bütçe olsaymış daha iyi sinematik videolar,daha iyi karakter hareketleri,daha iyi grafikler,daha canlı npcler olabilirmiş.Ama bu haliyle bitirdikten sonra bi daha oyuna dönmeyi düşünmüyorum.

  • Obsidian CEO'su Feargus Urquhart, IGN ile yaptığı son röportajda stüdyonun Microsoft tarafından satın alınmasından bu yana ne kadar genişlediğini açıkladı. Bu doğrultuda stüdyonun 2018'den bu yana yaklaşık 300 çalışana ulaştığını ve bu da büyük çaplı stüdyolara göre oldukça küçük olduğunu belirtti.

     

    Urquhart ek olarak şunları söyledi: “Microsoft ile yola çıkmadan önce yaklaşık olarak 170-180 kişiydik. Son 5 veya 6 yıl boyunca stüdyonun çalışan sayısı 285’e ulaştı. Bunun yanı sıra Heavy Iron ve Beamdog ile çok sayıda geliştirme ortağımız oldu.”



    Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU]
    Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU]www.bolumsonucanavari.com
    Obsidian CEO'su: Büyük Çaplı Stüdyolara Göre Çok Küçüğüz
    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Obsidian_CEOsu_Buyuk_Capli_Studyolara_Gore_Cok_Kucuguz-123582.htm




  • Oyunu keyifle oynuyorum. 40 saate yaklaştım ve üçüncü haritadayım. Normalde pek sevmem ama bu oyunda yan görevleri baya severek yapıyorum.


    Uzun vakitler harcayacağımı bildiğim için Skyrim, Baldur's Gate, Dragon Age vs. gibi oyunları sürekli erteliyordum ve Avowed sanırım bu türe olan ilgimi arttırdı.


    Not: Renk paletleri çok hoş. Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU] 


    Avowed (Çıktı) [PC ANA KONU]




  • kai ye bir yeri yakma işleminde nasıl emir veriyoruz? savaş halindeyken 2 veya 5 e bastığımda ateş ediyor ama mesala yanması gereken bir yere ateş ettirmek istediğimde olmuyor

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.