Çok ilginç bi problemim var 2 aydır. İnternet günde 2 3 kez gidip geliyor ve hız devamlı değişken. Arkadaşım ile aynı mahalledeyiz ve aynı santrale bağlıyız o bu şekilde hiçbir sorun yaşamıyor. Turknet destek kaydı açmaktan bıktım. Ne zaman ki 5 saat falan kesilme olmuyor hemen sisteme arıza çözüldü 5 saattir kopma yaşamıyorsunuz diye not düşüyorlar. Ne şikayet kaydı ne WhatsApp hattı ne Twitter ne de aradıklarında çözüm sunamıyorlar. Bu konuda bana tavsiye edebileceğiniz bi çözüm var mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Aynı yerde arkadaşım sorun yaşamıyor ben yaşıyorum
-
-
Hat değerlerini atar mısın
-
quote:
Orijinalden alıntı: MustafaC5Hat değerlerini atar mısın
SNR ;)
-
quote:
Orijinalden alıntı: Eagle.BJKSNR ;)
Alıntıları GösterdB :(
-
quote:
Orijinalden alıntı: MustafaC5dB :(
Alıntıları GösterDeğerleri atarsa anlaşılır. Muhtemelen modeme giden kablolarda problem var.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu tespit ederek saha ekiplerine kontrol etmeleri için ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler 3 iş günü içerisinde çalışmaları tamamlayarak size bilgi verecektir. -
-
-
Download noise margin yazan snr değeri oluyor. Modem de aynı değerleri veriyor genelde. Şu anda evde değilim ama akşam atarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: braveheartgs43Download noise margin yazan snr değeri oluyor. Modem de aynı değerleri veriyor genelde. Şu anda evde değilim ama akşam atarım
Dediğin gibi olduğundan eminsen çok düşük. O değerin 12 ve üzeri olması gerek. Ya alt yapı kontrolü ve kablo değiştirme vs işlerine girip şansını denicen ya da hızını düşürüp öyle test edicen.
Kopmalar oluyordur muhtemelen.
-
Hocam senin dediğini biliyorum ama benim durum çok farklı. Mesela bu değer 1 saat sonra 56 mbite kadar destekleyen ve 15-16 db snr değerine yükseliyor. 2 aydır devamlı değişiyor değerler. 20 mbite bile düşüyor. Turknetle alakalı gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, SNR margin değerinin sürekli değişkenlik göstermesinin 2 sebebi oluyor. Ya iç tesisatınızdaki kabloda ek bulunması veya kırılması ya da altyapıdan kaynaklı sorun olması. Bu durumun çözümü için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri kontrol ederek bilgi verecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X