Şimdi Ara

B sınıfı otomatik araç arama macerası - Mitsubishi alındı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
9
Favori
10.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 dedin 9 dedin, topladın 30 dedin arkadaş.

    45-55 bin aralığında araç bakıp 100 binlik araba almışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güzel bir tercih olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sundan bi 5 sene once 3 silindir arabami olur konulari vardi 3 silindir tutulmaz evlat olsa sevilmez idi simdi 100 bin veriliyor bu motora alaninda sataninda sucu yok bu ulkeyi yonetemiyenlerin sonucunu yasiyor bu nesil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun mantıklı bir seçim yapmışsınız piyasa olmama muhabbeti hikaye pert arabalar satılıyor bu mu satılmayacak kasasız belasız kullanmanız dileğiyle şu sıralar 3 piston motorlar revaçta bende gözüme 1.0 sce sandero'yu kestirdim 2.elde düşük km olanları uygun fiyatlı gibi 5.5 litre tüketimi var bakalım kısmetse olur.
  • hayırlı olsun hocam.
    Aynı aracı hatta aynı renk eşime aldım. 2014 model. yurtdışındayız. Mitsubishi Mirage olarak geçiyor.
    Benim de boyum 2mt üstü ve rahat sığabiliyorum.
    Güle güle kullanın.
  • Öncelikle hayırlı olsun.

    Tutulmuyor, satılmıyor denilen araçlar kategorisine artık "B" sınıfı otomatik araçlar girmiyor.

    Tutanın elinde kalıyor, yok satıyor.

    Artan bayan sürücülerin oluşturduğu talep, inanılmaz boyutlarda.

    Haaa... Bir kesim var ki, o kesimin bacıları en altı 400.000 TL.den başlayan devasa 4x4'lerle ezilmişliklerini, komplekslerini şehrin trafiği ve dar sokaklarında bizlere de hissettiriyorlar.

    Bir mesajında bahsettiğin gibi Micra'lar inanılmaz rağbet görüyor. Bütçesi Micra'ya yetişemeyenlerin daha önce burun kıvırdığı Picanto'lar bile prim rekoru kırdı.

    Önümüzdeki 10 yıl, benzinli, otomatik vites az yakan şehirli "B" sınıfı araçların dönemi olacak.
  • Aynısının C segmentini yaşadım ve halen alamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu piyasada filoda kuramazsin, 10 tane b segmentine 1 milyon lira yatırım gerekiyor, yıllık vergisi bakımı ne tutar bilemezsin, Passat Alsan en az 2 milyon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redferrari -- 10 Aralık 2019; 11:57:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız binin inşallah.
  • Çok iyi karar gerçekten, mitsu kullanmaya başlayınca sorunsuzluk nedir, az yakıt nedir, araba nedir tekrar bir düşünürsünüz ve doğru seçim olduğunu anlarsınız. Güle güle kullanın.
  • Çok güzel tercih.

    Bence çok iyi yapmışsınız. Bütün araçların bir alıcısı vardır. Tutulmuyor kısmına ben hiç takılmam. Biliyorsunuz ülkede hala şahin doğan en tutulan araç . Güle güle kullanın.
  • Hayirli olsun, kardes model attragedan daha yakisikli o kesin, direksiyonu ekranida daha guncel.

    Lpg taktirirsaniz benzin dahil maks. 30 kurus gezersiniz haberiniz olsun, motor lpg ile cok uyumlu.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-52FA4E8AC

    İyi dilekleriniz için teşekkürler.

    @Quattro: Hayatımda hiç bir aracımı ikinci elini düşünerek almadım. Rx8 R3, kullandığım araçlar içerisinde en zevk aldığım araçtı. Alırken elinde kalır dediler, piyasa ölü durumdayken bile 4 günde satıldı. Bunu da kısmetse eşimin uzun süre kullanması için aldık. 5 sene garantisi var ki bu da almamdaki en büyük etkenlerden biriydi. Bazı markaların yaptığı gibi 2 sene fabrika + 2 sene uzatılmış sigorta vb. şekilde değil, safi 5 sene fabrika garantisi. i20 alacak olsam hava yastıklarından dolayı elite altı bir donanım düşünmezdim. Ancak bu durumda arada 20,000'den fazla oynuyor ve yakıt tüketimi olarak da i20 bir hayli fazla. Yani bu fark kullandıkça artacak. Aracın bazı noktalarında güzel piyano siyahı dokunuşlar yapılmış ama geneli sert plastik tabiki. Bu kötü mü, hayır. Sürprize yer vermeyen bir malzeme kalitesine sahip, bugünkü durumu neyse 5 sene sonra da aynı olacak. Oysa 1-2 senelik i20'lerde inanılmaz malzeme kalitesi şikayetleri var. Kapı döşeme renginin atmasından, kapı kolunun elinizde kalmasına, deri direksiyonu ve vites topuzunun soyulmasından aracın boya atmasına kadar türlü şikayetler mevcut.

    Araç 15 jantların da etkisiyle çukur ve tümsekleri Mazda 3'ten (18 jant) çok daha az hissettiriyor. 80 km/s'e kadar iç mekan aynı sessizliğe sahipken 80'den sonra doğal olarak rüzgar ve yol sesi artmaya başlıyor ancak abartı değil. Yol tutuştan bir mucize bekleyemezsiniz, sonuçta tüm akranları gibi torsiyon çubuklu ve ince lastikli bir araç. Ancak şehir içi sakin kullanımı hedefleyen bu sınıf için birinci öncelik yol tutuş olmamalı. Henüz çok yeni ancak günlük kullanımda kestiremeyeceğim bir hareket sergilemedi araç. Hatta kısa boylu ve ağırlık merkezi aşağıda olması sebebiyle bir sürpriz yaşatacağını sanmıyorum.

    Konfor olarak koltukların yanal destekleri fotoğraflarda da görüldüğü gibi yetersiz. Ancak bu durumun nasıl bir etki yaratacağını ancak uzun yolda anlayabilirim, şehir içinde bir sıkıntı yaşamadım. CVT şanzıman çok iyi çalışıyor, hafifliği ve dayanıklılığı ile motora inanılmaz uyum sağlamış. Aracın Ds denilen bir spor modu bile bulunuyor. Hız sabitleyici ile 80 km/s hızlarda 1600 devir gibi bir rakam gördüm. Araçta yolcu koltuğu tarafında da yükseklik ayarı var. Oturma pozisyonunu bulmak hiç sorun olmuyor. Orta kolçak yok ve serviste taktırmayı düşünüyorum. Bakımlar her yıl ya da 20.000 km'de bir, hangisi önce dolarsa. Bakım maliyetinin de ucuz olacağını düşünüyorum.

    Ankara'daki bayilerde test aracı mevcut, mutlaka test edin derim, hatta kafanızdaki soru işaretlerini gidermek adına uzun bir güzergah isteyin.

    @anilaksac: Suzuki için çok iyi bir fiyat, hayırlı olsun dediğim gibi çok başarılı bir araç.

    @oznk40: Kasa değiştireceği için şu an otomatiği satılmıyor diye biliyorum, o sebeple bakmadım. Otomatik olsa düşünülebilirdi.
    O sanzimandaki mod spor mod degil, dik yokuslari daha rahat tirmanmak veya, dik yokus inerken motor freninden faydalanmaniz icin yapilmis bir kademe.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam aynı fiyata alabilir miyiz acaba? İkinci el yamyamlarına para kaptırmak istemiyorum gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcı forumlarına her aracın fanboyları var, en kötü aracı bile öve öve bitiremezler. Bir ürün alırken kesinlikle o ürünün forumlarına, ana başlıklarına aldanmayın.
  • güle güle, kazasız, belasız kullanın.hayırlı olsun.gayet mantıklı bir tercih yapmışsınız.
  • Umarım sorunsuz kullanırsınız. Sorun çıkarsa servise tonla para vereceğinizi unutmayın. Piyasası olmayan araçların en kötü tarafı bana göre 2. El satışı değildir. Önemli olan sorun çıkarsa sorunu tespit edebilmek ve gerçek maliyetine çözüm bulabilmek. Servisin inisiyatifine kalmak gibi iğrenç bir durum yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun. Aracı showroomda inceledim. Maliyet düşsün diye xenon farı, anahtarsız girişi ve sinyalli yan aynaları koymamalarını anlıyorum fakat 2013 modellerde bulunan aracın alt orta kısmındaki koruma bakalitlerinden ve yanlardan gözüken siyah plastik marşpiyel çıtalarından 2019lara neden koymadıklarını anlamak gerçekten zor.

    B sınıfı otomatik araç arama macerası - Mitsubishi alındıB sınıfı otomatik araç arama macerası - Mitsubishi alındı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garin -- 11 Aralık 2019; 12:4:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @tasshelhoff, "Ds" modu spor mod, dediğiniz dik yokuş iniş ve çıkış modu is "L". Ds'de nispeten yüksek devirlerle ilerliyor araç, bu sınıf için gereksiz bile olabilir.

    @máwci, benzer fiyatlara bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Sitesinde şu anda 36,000 tl 12 ay sıfır faiz de gözüküyor.

    @azeroth_, Tarihteki ilk Japon otomobil markasının büyük bir sorun çıkaracağını sanmıyorum. Araçta zaten sorun çıkaracak turbo olsun, çift kavrama olsun trend teknolojiler yok. Oldu da çıkardı, 5 senelik garantisi var. Servislerinin de ticari araçlarının da fazlalığı sebebiyle Mazda'dan daha yaygın olduğunu söylemeliyim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.