Şimdi Ara

Bağlanamayan VDSL sonucunda mağdur edilen biz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Evde 2 üniversite öğrencisi var. Sınavlarına çalışamıyorlar. Gerçekten çok mağdur durumdayız. Online işlemlerden en az 20 mesaj attım ama ilgilenen yok. VDSL geçiş talebinde bulundum. Dün akşam üzeri internetimiz kesildi. Sms geldi geçişiniz tamamlanmıştır diye ama ortada hiçbir şey yok. Var olan adsl internetimiz de gitti. Öğlen saatlerinde bir gelişme oldu açıklamada aşağıdaki arıza yazıyor.

    Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA


    Hattımın kabloları dün adsl çalışır haldeykenki şekliyle bağlı. Bana yeni bir port verilmedi. Modem kurulumu için Kullanıcı adı adsl ile bitiyor ve şifre de hala aynı onlar da değişmedi. Kablolar da bağlı. Bina panosunda yeni kablo da verilmemiş bana. Sorun nerede hala anlamış değilim. Hiçbir şey yapılmıyor. Ne telekom ekipleri ilgilieniyor ne de türknet ilgileniyor. Vallahi çok yıprandım. Evdekiler de interneti vdsl e geçirdim diye beni sorumlu tutuyorlar. Sınavlarına çalışamıyorlar. Hattın değerleri aşağıdadır.

    Olur da ilgilenirseniz destek numarası :40607367

    Türk Telekom saha ekiplerine 2021011500081216177 numaralı arıza iş emrini ilettik.



    Bağlanamayan VDSL sonucunda mağdur edilen biz







  • Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarım olumsuz teyit vererek tekrar yerleşik operatör saha ekiplerine iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. Çalışma sonrasında teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçecektir. Ben de önceliğini arkadaşlarıma ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme: Telekomdakiler türkneti sallamıyorlar. Türknet arızası olunca bakmıyorlar bile. Sorunlu bir bölgedeyseniz kesinlikle türknet kullanmayın. Tavsiye bile etmeyin. Destek kısmı aşırı sıkıntılı. 49 saattir internetim yok en ufak bir müdahaleleri olmadı. Telekom ekiplerine bildirdik diye otomatik yalandan mesajlar atmaları hariç tabi. Türknet kullanmayın kullandırmayın.

  • Mr.Fork kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattın sağlama alınarak etiketlenmesi için bildirimde bulunduk. Teknik arkadaşım takibini yapıyor ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şuan internetsiz 70. saatteyim. Bugün taşımadan 4 gün sonra vdsl geçişine uygun olmadığı söylendi altyapımın tekrar adsl geçişi için talepte bulundum. Geçiş tamamlandı denildi. Bilin bakalım ne eksik ? Tabiki ortada ne internet var ne bir şey. Kablolar düzgün. Modem kurulumunu yeniden yaptım ama sonuç koca bir 0. Türktelekomdan beni arayan numarayı arıyorum türknetten kişilerin gelip bakması lazım deniliyor. Türknete yazıyorum türktelekoma bildirdik demişlerdi. 2 3 saattir türknet mesajlarıma bile cevap vermiyor. Aşırı kötü bir online destek sitemi var.


    Sinir sağlığınızı düşünüyorsanız kendinize değer veriyorsanız türknet kullanmayın. Ben başka operatörü de beklemeyeyim en azından adsl hemen bağlansın diye bir şans daha vereyim dedim. Adamlar müşteriyi sallamıyor bile. Kendinize azıcık saygınız varsa kullanmayın türknet





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.