Şimdi Ara

Bakır Kablo Hasarı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 06.08.2020 tarihinde internet hattına kepçe takılıp hattı koparıyor. 17 gündür mahallede internet yok Türk Telekom ekipleri gelip bakmıyor ancak hergün arıza kaydıma Türk Telekom ekipleri arıza üzerinde çalışıyor olarak bildirim geliyor. Bu konuda yapılabilecek birşey var mı böyle giderse 1 2 ay daha gelmeyecek gibi gözüküyor.



  • Neredeyse 3 hafta olmuş oldukça uzun bir süre, Türk Telekom müdürlüğü veya Türk Telekom Operasyon merkezine gidip yetkili birisiyle konuşmaya çalışın. Aynı sorun bende de vardı, müşteri hizmetleri sürekli yapılacak diyordu. Ancak Türk Telekom yetkilisi hattın onarılmayacağını direk Fiber çekileceğini söylemişti.
  • Burada çokomelli olan kepçe. Kardeşim kullanmayı bilmiyorsun kabul et, oturma o koltuğa.
  • Muhtemelen zararı haltı yiyen müteahhit firmaya tanzim etmek için uğraşıyorlar.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    Mahallede fiber var ancak hatlar direkler üzerinden gidiyor yer altına alınmış değil.
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    İnternet gece 10 gibi gitti yapan ortada yok. Türk Telekomun keyfine kaldık.
  • Merhaba, kablo kaynaklı yaşanan bu gibi sorunlarsa çözüm süresi maalesef uzayabiliyor. Kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    21. Gün gelen giden yok 1 aya dolmadan yapılamayacak herhalde bu ülkede Türk Telekom yerleşik operatör olduğu sürece düzgün hizmet almak hayal olacak.
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Tazminat ödemesi bekleniyordur. Şirketlik bir şey değil.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Saha ekibene sordum biz müdürlüğe bildirdik kablo bekliyoruz dediler 3 4 gün önce. Bugün tekrar sordum gün içinde yapılacak dediler yine gelen giden yok.
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Müdürlük kablo parasını cebinden vermiyor, zararı tahsil etmesi lazım. Tazminat sonrasında malzeme tedarik edilir, planlanıp uygulamaya geçirilir.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum ancak hattın geçtiği mahalle tekin bir yer değil her ay bir olay oluyor. Saha dolabına 400m uzakta olmamıza rağmen hat 2km dolanıp üst mahalleden geçiyor. Geçen ay direğe araba çarptı onu yapmadılar öyle duruyor ondan önceki ay hatlara kamyon takıldı 2 direk yıkıldı yine 15 20 gün bekledik yani her ay bir olay yaşıyoruz bıktık artık.
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Toplanıp müdürlüğe dilekçe verin, altyapı düzenlemesi yapılsın.
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz sıkıntılı noktalar için deplase çalışması planlanıyordur muhtemelen. Takipçisi olmak lazım sadece.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı durumdayım şuan. Adresimde kablosal bir altyapı sorunu varmış. Fiber getirerek çözeceklerini söylediler. Size ne kadar sürede geldi? Veya geldi mi?
  • Ben böyle bir arza için Mayıs 15inden beri bekliyorum. Sözde 2 aya fiber çekilecekmiş. Ama pek ümidim kalmadı. 20 25 yıllık telefon ve İnternet kapanacak gibi.
  • Bizim burda direk yıkıldı 8 ayda yeni direk dikebildiler


    İnternet sağlayıcıların beyninin etini yemeniz lazım ki bir iş yapsınlar telefon sapığı gibi aramak gerek bunları ama yinede çok uzun sürüyor bu tamiratlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gbness -- 28 Ağustos 2020; 7:14:30 >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Kağnı gibi çalışıyorlar 2 ay ütopik bir süre
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    hangi mahalle o fiberi direklerde taşıyor
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    benim mahallemde kamyon kopardı ertesi gün gelip yaptılar :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.