Şimdi Ara

[Bedava Elektrik] Muammer Yıldız'a ne oldu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
17.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Videolarının youtube a yüklendiği ilk zamanlarda izlemiştim. Şuan hala duruyor. Fakat bu adam neden gündeme gelemedi ? Projesi ne oldu ? Motorda aksaklık mı yaşandı yoksa yapılmaması mı istendi (malum sebepler) ?

    Çok fazla araştırmadım adamı ancak araştıran varsa gerçekten durmadan saatlerce çalışabiliyor mu bu motor ?

    mksboysalyoutube
    Motor powered with neodymium rare earth magnets
    https://www.youtube.com/watch?v=mHW6b1aFPfU

    https://www.youtube.com/watch?v=CDpKqdcDDrQ









  • enerji yoktan var olmaz vardan yok olmaz, einstein
  • Bu sözü mutlaka biri yazacaktı biliyordum. Sonsuza kadar çalışmasından bahsetmiyorum zaten ne kadar süre çalışabiliyor diye sormuştum. Asıl önemli olan sonsuza dek istenilen güç elde edilmese bile bunu başarabilen bu adama ne oldu ? Bu arada adamın sitesi varmış



    http://hmsbturk.com/tr/fotograflar/



    Bu arada tüm kaynağı buldum. Adamın haklarını satın almışlar. Burada da motorla ilgili her şey var.



    http://www.rexresearch.com/yildiz/yildiz.htm



    Buraya da da alıntı bir yazı koyayım:



    quote:

    yaptığı ürünün hiçbir biçimde çalışması mümkün değil. ancak, nedense akademik çevrelerden de destek alıyor gibi "görünüyor".



    sitesini incelediğimde çeşitli ürünleri olduğunu gördüm ama, bunların hiçbir satışta değil. fakat, var olan alternatörlere montaj yapıyoruz diyorlar. o kısmını anlayamadım ama, kendi ürünlerini "üretim lisansı alamadık henüz" açıklaması ile satışa sunmamışlar.



    bir üretim adresleri var ama, sitelerinde o adreste pek bulunmadıklarından, genellikle yurt dışında olduklarından söz ediyorlar.



    yine, "gelip ürünlerinizi görüp o şekilde almamız mümkün mü?" sorusunu da, "üretim tesislerimize ziyaretçi kabul etmiyoruz" şeklinde cevaplamışlar.



    özetle, adı olan fakat kendisi "hele bi patent alalım, şunu da lisanslayalım, şu izin de çıksın bi bakarız" bahaneleri ile ortaya çıkmayan ve sır gibi çalışma prensipleri saklanan "bedava enerji üreten icat"lardan birinin sahibi.



    peki icadını ne zaman kullanmaya başlayacağız?



    ben söyleyeyim: hiçbir zaman.



    not:

    kullandıkları mıknatısların ömrünü sitelerinde 18 yıl civarında veriyorlar. burada icadıyla ilgili asıl sorunu ben size söyleyeyim: o mıknatıslar değil 18 yıl, sadece birkaç gün, hatta saat içinde kullanılmaz hale geliyor. niçin? enerjinin korunumu kanunu dostum. mıknatısın başlangıçta sahip olduğu enerjiden fazlasını alamazsın. almaya kalkarsan, mıknatıs mıknatıslık özelliğini yitirir. zaten sorun da bu olduğu için icat bir türlü ortaya çıkamıyor. termodinamik demiş miydim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu tarz jeneratorler yapmaya çalışan insanlarla karşılaştım hatta bu forumda da mevcuttu. Çoğu çalışmadıgı söyledi. Stator ileri geri hareket yapıp duruyor dediler. Mıknatısların aynı kutupların birbirini itme prensibine göre çalıştıracaklar, ama ilk mıknatıs statordaki diğer mıknatısı ittiği zaman, hemen yanındaki mıknatısta dönen mıkntaısı ittiği için kendi uzerine dogru gelmesini engelliyor.stator ileri-geri titreme hareketi yapıp duruyor. bunun çözümü magnetic shield denen magnetik alan kalkanı kullanıldıgı zaman sorun çözülüyor. ama E(in)=E(out) oldugu için verdiğimiz enerji kadarını alabiliyoruz.
  • Boş işler bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marinerocyp kullanıcısına yanıt
    Tek kutuplu mıktanıt olursa bu işlerin sıkıntı olmayacağını duymuştum. Ancak bu iş imkansız gibi bir şeymiş.



    Bu arada ben bedava elektrik basıl üretiriz gibisinden sorular sormuyrum. Bazı cevaplarda bunu gördüm. Bu adamın motoru ne oldu diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linyit43

    Tek kutuplu mıktanıt olursa bu işlerin sıkıntı olmayacağını duymuştum. Ancak bu iş imkansız gibi bir şeymiş.



    Bu arada ben bedava elektrik basıl üretiriz gibisinden sorular sormuyrum. Bazı cevaplarda bunu gördüm. Bu adamın motoru ne oldu diyorum.

    Tek kutuplu gerilim elde etme olsaydı şu anda dünya da sonsuz enerji çoktan bulumuş olurdu.Böyle tek kutuplu sözlerine itibar etmeyin.
    Bir elektrik devresinde devamlı artı ve eksi devre tamamlar..Yani N(north-kuzey) ve S(south-güney)
    Bir elk. devresinde artı ile artının devre tamamladığına inanıyorsanız tek kutuplu alternatöre inanırsınız...Kim inanır değilmi?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • malisert32 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bende bunu söylemek istedim. İmkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmsb sitesinde okudum. Eğer doğruysa işler baya iyi gibi nerdeyse 1.5 sene sonraya attığına göre

    18 TEMMUZ 2018 tarihine kadar üretim kotamız dolmuştur. Müşterilerimizin yapacağı müracaatlar bu tarihten sonra sıraya alınacaktır. Alınacak müracaatlarda para yatırılmaması rica olunur. İlgilerinizden dolayı tüm müşterilerimize teşekkür ederiz. Saygılarımızla HMSB A.Ş.
  • insanlara mıknatıstaki çekim gücü sihirli geliyor. öyle ya, iki taş birbirini çekmezken bu iki mıknatıs birbirini çekiyor, demekki bunda bir güç var...

    nesnelerin birbirini çekmesi bu kuvveti sürekli kullanabileceğimiz anlamına gelmez. sadece bir sefer kullanırsınız, o da nesneler yapıştığında biter. tekrar ayırmak için bizim enerji vermemiz gerekir, olay bundan ibaret.

    yayı sıkıştırırsın, salarsın iter. tekrar itmesi için tekrar sıkıştırman gerekir.hiç bir zaman senin sıkıştırmak için harcadığından daha fazla enerjiyi geri vermez.

    mıknatıslar birbirini çekerken alacağın enerji, mıknatısı ayırmak için verdiğin enerjiden hiç bir zaman fazla olmaz.

    zaten öyle olsaydı bu kainatı kaos sarardı.
  • perendev manyetik motoru ne olduysa aynısı olmustur.. bu sistemin çalışmasından çok verimliliği önemlidir. mıknatıslar kullanıp ancak cep telefonu şarj edecek kadar enerji uretirsen o miklatuslarun zamanla yipranacaginida düşünürseniz. Rüzgâr enerjisi yada güneş enerjisi daha verimli ki.. mıknatıs sisteminde üretilen güç düşük olduğundan bir akü de depolanıp o şekilde kullanılıyor ama atıyorum aküyü 24 saatte dolduruyorsa sizin aküyü boşalmamış 2 saat sürüyor..neresinde n bakarsanız bakin mevcut daha mantikli sistemler varken çok gerksiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malisert32

    quote:

    Orijinalden alıntı: linyit43

    Tek kutuplu mıktanıt olursa bu işlerin sıkıntı olmayacağını duymuştum. Ancak bu iş imkansız gibi bir şeymiş.



    Bu arada ben bedava elektrik basıl üretiriz gibisinden sorular sormuyrum. Bazı cevaplarda bunu gördüm. Bu adamın motoru ne oldu diyorum.

    Tek kutuplu gerilim elde etme olsaydı şu anda dünya da sonsuz enerji çoktan bulumuş olurdu.Böyle tek kutuplu sözlerine itibar etmeyin.
    Bir elektrik devresinde devamlı artı ve eksi devre tamamlar..Yani N(north-kuzey) ve S(south-güney)
    Bir elk. devresinde artı ile artının devre tamamladığına inanıyorsanız tek kutuplu alternatöre inanırsınız...Kim inanır değilmi?

    Alıntıları Göster
    En son satırınızda "kim inanır" diye sormuşsunuz, ben cevaplamak isterim, kimse kimin inanacağını yazmamış,,
    Tabikide KADİR İNANIR




  • Ben de bedava enerji deyince hep araçların bataryaları aklıma gelir.Elektrik,elektronik uzmanları tabiki gülecek belki ama merak ettiğim birşey var bu batarya ve şarj konusunda.Mesela neden tekerlere aynı zamanda elektirik üretecek dinamolar konmaz da hem giderken hem şarj olmaz araç bunun için önümüzdeki teknik engel ne onu merak ediyorum.Atıyorum örnek olarak 2 tane batarya olur biri dolarken öbürü şarj olur bitince direkt diğeri devreye girer boşalan şarj olmaya başlar.Uygun elektronik devrelerle bu değişimin sorun olacağını sanmıyorum.Ve 1 kez şarj olan araç batarya ömrü bitene kadar bir yere bağlanıp şarj olmak zorunda kalmaz.Tam zihni sinir projesi oldu ama dediğim gibi önümüzdeki teknik engeller ne onu merak ediyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 20 Ağustos 2018; 12:28:23 >
  • Her tekerleğe bağlanacak olan dinamo da tekerleğin dönmesini yavaşlatacak çektiği güç sayesinde ve tabiki kaybını da gözönüne alınca 10 birim enerji almak için atıyorum 12 birim enerjiyi yakıttan harcayacak. kar nerede ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi untayk -- 20 Ağustos 2018; 12:32:35 >
  • Milyonlarca mühendisin düşünemediğini ben düşüneceğim diye birşey asla aklıma getirmedim tabiki sadece merak ediyordum.Mesela dinamonun önümüze engel olacak kadar tekerleğin dönmesini yavaşlatacağını bilmiyordum,öğrenmiş oldum.
  • :) Bunu en basidinden şöyle test edebilirsiniz :
    Ampermetre bağlanmış bir DC motoru , çalışırken ve milini elinizde tuttuğunuzdaki akımı bir görün. Fark işte bu olayı açıklayacaktır.Nasıl ki bir araç kliması açıldığında küçük motorlu bir arabada çekişi düşürüyor ise aynı mantık...
    Sizi eleştirmedim , her elektrik elektronik meraklısı hayatı boyunca en az bir kere sizin düşündüğünüzü düşünmüştür , ben de dahil Bu düşünceye devir-daim makinesi deniyor... Tarih boyunca herkesin kafasını meşgul etmiştir
  • ilkerinanç kullanıcısına yanıt
    Tekerlerdeki hareket enerjisi, dinamo ile elektrik enerjisine dönüşecek ,,, dikkat edilmesi gereken, hareket enerjisi kullanıldığında , bu doğrultuda dinamo tekerlere yük olacaktır, aynı oranda aracın motoruna yansıyacak ve yakıt tüketimi artacaktır,,,,

    Daha güçlü bir standart alternatör ve şarj olan iki akü,, aküden birinin kullanılması ve bittiğinde diğer yedek şarj olmuş aküye geçilmesi düşüncesi daha uygun geldi bana, bu sefer de tabikide dinamonun iki akü için motordan kullandığı şarj için gereken süre iki katına çıkacaktır ,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkerinanç kullanıcısına yanıt
    Elektrik motoruyla elektrik jeneratörü yapılması mantıksız. Böyle olduğu için mühendisler şuan neredeyse tüm elektrikli otomobillerde fren balatalarına elektrik üreten sistemler koydu. Frendeki sürtünme enerjisinden geri aküleri şarj ediyor. Günümüzdeki en fazla tasarruf sağlayan geri elektrik depolayan sistem bu.
  • Elektirik motoruyla demedim,aracın elektirik motoru sayesinde zaten dönecek olan tekerlerin dönüşünden sağlanacak enerjiyi boşalmış bataryalara depolamak suretiyle kullanmayı düşünmüştüm,onun da teknik olarak zorlukları varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 24 Ağustos 2018; 16:42:24 >
  • Merhaba,

    En yeni bir gelişme var mı motor hakkında?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.