< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dead-ly -- 25 Ağustos 2019; 22:56:31 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dead-ly -- 25 Ağustos 2019; 22:56:31 > |
Paylaşım için teşekkürler. Çaykur sarı paket içiyorduk ama onu bile reva görmediler bu memleketin insanına.
|
Sms geldi zaten.THH ye de henüz başvurmadım.Şikayetvar dan olumlu sonuç alamazsam sms ve mailleri ekleyerek başvurabilirim.Şunu da belirteyim "Teknik aksaklıktan dolayı fiyatlarda değişiklik meydana gelmiştir" denilen iptal sebepleri çok saçma.Aklıma "Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu ama fark edemedik" sözü geldi.
|
herkesin aksi birşey yazarak lince uğrayacağım ama yazayım yine de. firma siparişleri 2-3 gün bekleyip "stok yokmuş pardon" veya "aa yanlış fiyat" diye iptal etse veya iadelerde sorun çıkarsa, veya iptal ettiği halde aynı fiyattan satışa devam etse kötü niyet ithamlarınıza katılırım ama belliki kısa süreli bir hata olmuş ve (yazanlara göre) iadeler yapılmış. firmanın üstüne fazla gidilmiyor mu? elbette memnuniyet anlamında makul bir çek veya indirim kodu verilse herkes için iyi olur ama sistem hatalarından yararlanmak ile hak aramak arasında kalın bir fark olduğunu düşünüyorum. sistemsel hatalar sıcak fırsat değil benim için. farklı düşünceleri de kınamıyorum, herkesin kendi bileceği iş...
tamam lince başlanabilir:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qtenplus -- 26 Ağustos 2019; 1:3:54 > |