Şimdi Ara

BIKMADINIZ MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok fenin soru sayısının azaltılmasının nedeni imamhatiplermiş yok bilmem neymiş hebele hübele.Her fırsatta imamhatiplere çamur atmaktan bıkmadınız mı cidden.
    Ne gereksiz saplantılarınız önyargılarınız var. Herkes için söylemiyorum ama forumun geneli bu düşüncede. İşte imamhatipte mi okuyosun öğğğ yobaz fen yapamaz mat bilmez zibilyon tane şey. Hayır yani,içini bilmediğiniz ordan burdan duyduğunuz yalan yanlış şeylerle yorum yapmak ne kadar doğru? Biz türev integral de çözüyoruz Kuran da okuyoruz. Birilerinin dine göre yaşaması sizi neden bu kadar rahatsız ediyor?
    He derseniz ki sen kaç yaptın da konuşuyosun. Evet istedigim gibi yapamadım mf3 45 k geldi ve mezuna kaldım istedigim yer için uzak bi sıralama olabilir ama genel olarak bakıldığında kötü bir sıralama oldugunu düşünmüyorum. Mesela sınıf arkadaşım mf3 14 bin yaptı lys kimyası 29 netti. Demek ki gayette güzel fen yapılabiliyormuş.
    Fen soru sayısına objektif olarak baktıgımda zaten 40 soru gerçekten az 130 soru olayını daha dogru buluyorum. Dedigim gibi siz de önyargılarınızdan kurtulup yorum yaparsanız daha yaşanılabilir hale gelir buralar. Her neyse iyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • geneline katılıyorum fakar imamhatiplerin din ile alakası yok. normal eğitim düzeyi fen>and>imamhatip tir. İmamhatip okuluna bahçeden bakarak bile anlayabilirsiniz bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmam hatipler amacına uygun bir şekilde din adamı yetiştirmek için açılsa bu kadar tepki olmaz ama özellikle son yıllarda ülkede normal lise kalmadı. Her yer imam hatip. Oturduğum semtte 3 anadolu 4 meslek 6 tane imam hatip lisesi var. Şu anda 2 tanede yenisi yapılıyor. Ayrıca ortaokullar da imam hatip orta okuluna dönüştürülüyor. Sence ülkede bu kadar imam hatip lisesine gerek var mı ?

    Edit: şimdi kontrol ettim oturduğum semtte 6 değil 8 imam hatip varmış. Benim evimin yakımlarında iki de imam hatip inşaatı var. Yani 10 tane imam hatip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yusuffyus -- 12 Ekim 2017; 20:25:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imam hatipler kapatılsın
  • Yusuffyus Y kullanıcısına yanıt
    Talep var ki yapılıyor demek ki. İmamhatipler sadece imam çıkarmak için değil ki. Evet insanların dini bilgilerini de bi taraftan ögrenmesinin neresi kötü. Hani şey de olmuyor sadece din derslerine bakalım fen mat sallayalım diye öyle bi kafa kimsede yok zaten.



    Sadece fen liseleri olsun veya sadece imamhatipler olsun diye bir şey demiyoruz zaten. Seçenekler olsun isteyen istedigi yere gitsin buna kimse karışamaz zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şilomikronn -- 12 Ekim 2017; 20:37:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte mesela şekil A . İşinize gelince ama özgorooz demesini çok iyi biliyosunuz. Komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BERKYABGU kullanıcısına yanıt
    Buna katılıyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ne yapıyorsunuz?
    geçen ay önce açıldı
    sıkılmadınız mı ?
    8 ay önce açıldı
    Hiç dolandırıldınız mı?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İmamhatipler fen liselerinden daha iyi dedigimi hatırlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şilomikronn

    Talep var ki yapılıyor demek ki. İmamhatipler sadece imam çıkarmak için değil ki. Evet insanların dini bilgilerini de bi taraftan ögrenmesinin neresi kötü. Hani şey de olmuyor sadece din derslerine bakalım fen mat sallayalım diye öyle bi kafa kimsede yok zaten.



    Sadece fen liseleri olsun veya sadece imamhatipler olsun diye bir şey demiyoruz zaten. Seçenekler olsun isteyen istedigi yere gitsin buna kimse karışamaz zaten.

    Suyun özellikleri:
    Furkan suresi 53. Ayet: Atlas okyanusu ile Akdeniz’in, Hint okyanusu ile Kızıldeniz’in birleşmediğini 1970-80’li yıllarda bilim teknik ile insanlık yeni bulmuşken Kur’an bunu bizlere 1400 sene önce bildirir.
    Ve iki denizi serbest bırakan O’dur; biri lezzetli ve tatlı, diğeri tuzlu ve acı. İkisinin arasına berzah (engel) kıldı. (Böylece onları) engelleyerek (birbirine karışmalarına) mani oldu.
    ----------------
    Dünyanın dönmesi:
    “Dağları yerinde durur görürsün. Halbuki onlar bulutlar gibi hareket ederler”. (Neml : 88) Dağların bulutlar gibi hareket etmesi için dağların bitişik olduğu dünyanın da dönmesi lazımdır.
    ----------------
    Parmak izleri:
    Kıyamet suresi 4. Ayet. Parmak izlerinde ne gibi bir incelik vardır ki Kur’an onlara işaret etmektedir: Dünyadaki bütün insanların parmak izlerinin birbirinden farklı olduğu ancak 1884 yılında anlaşılmıştır. Oysa Kur’an bunu bize 600’lü yıllarda haber vermiştir.
    Evet bizim, onun parmak uçlarını bile düzenlemeye gücümüz yeter. (Kıyamet suresi 4. Ayet)
    -----------------
    Kainat genişliyor:
    Zariyat suresi 47. Ayet. Big-bang, büyük bir patlama ile çevreye yayılan ve her biri birbirinden uzaklaşan gezegen güneş, yıldız kümeleri, birbirinden hala daha hızlıca uzaklaşmakta, evren genişlemeye devam etmektedir.
    Ve sema; Biz onu büyük bir kudret ile bina ettik. Ve muhakkak ki (onu) genişletici olan elbette Biziz.(Zariyat suresi 47. Ayet)
    ------------------
    Yağmurun oluşumu:
    Görmez misin ki Allah, bulutları sevk eder. Sonra, onları kaynaştırıp üst üste yığar. Nihayet yağmurun, onların arasından yağdığını görürsün.
    O, gökten, oradaki dağ (gibi bulut)lardan dolu indirir de onu dilediğine isabet ettirir, dilediğinden de geri çevirir.
    Bu bulutların şimşeğinin parıltısı neredeyse gözleri alacak.(Nur suresi 43. Ayet)

    ----------------
    Aşılayıcı Rüzgar:
    Hicr suresi 22. Ayet Çiçek polenlerinin aşılanmasında rüzgarın büyük önemi vardır.
    Rüzgârları da aşılayıcı olarak gönderip yukarıdan su indirerek sizi onunla suladık. Onu toplayıp depolayan da siz değilsiniz.(Hicr Suresi 22)

    Kardeşim görüyorsun ilim olmadan kuranı okusak neye yarar ki. Bu güne kadar dünyayı sallayacak hangi doğa olayını açıklayan yazılı makalemiz var (en basitinden) ee yıllarca kuran okuyoruz oysa ki. Allah oku demiş'de öyle körü körüne mi okuyun demiş. Okumak anlamaktır. İyi tahsil alan elin adamları buluyor bu kuranın mucizelerini daha yazmaya üşendim tonlarca var. Bulunamayan da bir sürü vardır elbet. Yani demek istediğim şu işin acı ama gerçek tarafı bu iyi okul iyi eğitim programı ve kaliteli eğitim ve hoca vardır ya da yoktur.




  • HİÇBİR İNSANA ÖNYARGIM YOK AMA ŞU İMAMHATİPLİLER KADAR KALİTESİZ İNSAN GÖRMEDİM. HEPSİ BİRBİRİNİN KOPYASI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof. Dr.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şilomikronn

    İmamhatipler fen liselerinden daha iyi dedigimi hatırlamıyorum.

    Yahu fen lisesiyle mi kıyaslıyorsun? İyi bak oraya, normal düz devlet lisesinin bile altında. Rezalet bir ortam. Çocukların kafasını boş işlerle doldurmayın, bize düzgün iş bilen adam lazım.

    inekmatüre bugün çok sinirlisin
  • abinmezun kullanıcısına yanıt
    Tamam işte demek istedigim bu zaten. Biri olup digeri olmassa eksik olur buna bende katılıyorum okudugum okulda buna katılmayacak kişi de tanımıyorum ayrıca.Ben okudugum okulu baz alarak konuşuyorum. Zaten okudugumuzu anlamasak analitik vs düşünemesek sorgulamasak bu sınavda da kendini gösterir zaten. Senin adına konuşmuyorum ama böyle olmadıgımızı düşünenlere göre 1 milyonuncu falan olmam lazım işte de neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niggali N kullanıcısına yanıt
    Bu önyargı oluyor ama farkındaysan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abinmezun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şilomikronn

    Talep var ki yapılıyor demek ki. İmamhatipler sadece imam çıkarmak için değil ki. Evet insanların dini bilgilerini de bi taraftan ögrenmesinin neresi kötü. Hani şey de olmuyor sadece din derslerine bakalım fen mat sallayalım diye öyle bi kafa kimsede yok zaten.



    Sadece fen liseleri olsun veya sadece imamhatipler olsun diye bir şey demiyoruz zaten. Seçenekler olsun isteyen istedigi yere gitsin buna kimse karışamaz zaten.

    Suyun özellikleri:
    Furkan suresi 53. Ayet: Atlas okyanusu ile Akdeniz’in, Hint okyanusu ile Kızıldeniz’in birleşmediğini 1970-80’li yıllarda bilim teknik ile insanlık yeni bulmuşken Kur’an bunu bizlere 1400 sene önce bildirir.
    Ve iki denizi serbest bırakan O’dur; biri lezzetli ve tatlı, diğeri tuzlu ve acı. İkisinin arasına berzah (engel) kıldı. (Böylece onları) engelleyerek (birbirine karışmalarına) mani oldu.
    ----------------
    Dünyanın dönmesi:
    “Dağları yerinde durur görürsün. Halbuki onlar bulutlar gibi hareket ederler”. (Neml : 88) Dağların bulutlar gibi hareket etmesi için dağların bitişik olduğu dünyanın da dönmesi lazımdır.
    ----------------
    Parmak izleri:
    Kıyamet suresi 4. Ayet. Parmak izlerinde ne gibi bir incelik vardır ki Kur’an onlara işaret etmektedir: Dünyadaki bütün insanların parmak izlerinin birbirinden farklı olduğu ancak 1884 yılında anlaşılmıştır. Oysa Kur’an bunu bize 600’lü yıllarda haber vermiştir.
    Evet bizim, onun parmak uçlarını bile düzenlemeye gücümüz yeter. (Kıyamet suresi 4. Ayet)
    -----------------
    Kainat genişliyor:
    Zariyat suresi 47. Ayet. Big-bang, büyük bir patlama ile çevreye yayılan ve her biri birbirinden uzaklaşan gezegen güneş, yıldız kümeleri, birbirinden hala daha hızlıca uzaklaşmakta, evren genişlemeye devam etmektedir.
    Ve sema; Biz onu büyük bir kudret ile bina ettik. Ve muhakkak ki (onu) genişletici olan elbette Biziz.(Zariyat suresi 47. Ayet)
    ------------------
    Yağmurun oluşumu:
    Görmez misin ki Allah, bulutları sevk eder. Sonra, onları kaynaştırıp üst üste yığar. Nihayet yağmurun, onların arasından yağdığını görürsün.
    O, gökten, oradaki dağ (gibi bulut)lardan dolu indirir de onu dilediğine isabet ettirir, dilediğinden de geri çevirir.
    Bu bulutların şimşeğinin parıltısı neredeyse gözleri alacak.(Nur suresi 43. Ayet)

    ----------------
    Aşılayıcı Rüzgar:
    Hicr suresi 22. Ayet Çiçek polenlerinin aşılanmasında rüzgarın büyük önemi vardır.
    Rüzgârları da aşılayıcı olarak gönderip yukarıdan su indirerek sizi onunla suladık. Onu toplayıp depolayan da siz değilsiniz.(Hicr Suresi 22)

    Kardeşim görüyorsun ilim olmadan kuranı okusak neye yarar ki. Bu güne kadar dünyayı sallayacak hangi doğa olayını açıklayan yazılı makalemiz var (en basitinden) ee yıllarca kuran okuyoruz oysa ki. Allah oku demiş'de öyle körü körüne mi okuyun demiş. Okumak anlamaktır. İyi tahsil alan elin adamları buluyor bu kuranın mucizelerini daha yazmaya üşendim tonlarca var. Bulunamayan da bir sürü vardır elbet. Yani demek istediğim şu işin acı ama gerçek tarafı bu iyi okul iyi eğitim programı ve kaliteli eğitim ve hoca vardır ya da yoktur.

    hocam yapma gözünü seveyim daha ilk cümleyi okudum gülmeye başladım, yok denizler karışmıyormuş da adam suyun üstüne yürümüşmüş de. bak sen şu allahın işine ya. evrim ağacı sitesinde denizlerin karışmaması safsatasının bilimsel açıklaması var. okumanı öneririm




  • Agonize kullanıcısına yanıt
    Şu yazdıgın daha komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açan imam hatipli kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şilomikronn

    Şu yazdıgın daha komik

    "Mit-1: "Görselde Baltık Denizi ile Kuzey Denizi'nin kavuşması gösterilmektedir."

    Mit-2: "Görselde Atlas Okyanusu ile Akdeniz'in birbirinden net bir sınırla ayrılması gösterilmektedir."

    Mit-3: "Okyanusların/denizlerin/nehirlerin/suların buluştuğu noktada bir ayrım/perde/engel vardır ve bu sebeple iki okyanusun suları birbirine karışmaz."

    Mit-4: "Okyanusların birbirine karışmaması mantıklıdır, ne de olsa tuzluluk farkı var."

    Gerçek: Dünya'nın her bölgesindeki, birbiriyle bağlantılı olan her su kütlesi birbiriyle karışmak zorundadır. Buna karşılık Dünya'nın sayısız noktasında, özellikle nehirler, kimi zamansa okyanuslar ve denizler, içlerindeki mineral ve kompozisyon (içerik) farklılıklarından ötürü farklı renklerde görünürler ve akış yönlerine/hızlarına da bağlı olarak kavşak (conflux ya da confluence) denen buluşma noktalarında sanki birbirlerine karışmıyorlar gibi bir görünürler. Halbuki bütün su kütleleri birbirine karışmak zorundadır; gerek yavaş, gerek hızlı. Dışarıdan bakıldığında iki suyun birbiriyle karışmıyor gibi gözükmesi, bu kütlelerin gerçekten birbirinden ayrılmış olduğu anlamına gelmez. Okyanusların birbiriyle buluştuğu noktalardan birinde ya da birkaçında, okyanus veya deniz kütlelerinin birbiriyle karışmadığını iddia etmek tamamen asılsızdır ve hiçbir bilimsel dayanağı yoktur. "


    BİLİM YALAN SÖYLÜYOR TEK GERÇEK KURAN HEDE HÖDÖ




  • Agonize kullanıcısına yanıt
    Ahahahsshs kaynak evrim ağacı ne bekliyosun zaten + hastayım bu triplerinize. Her açılan konuyu buralara baglamanızda ayrı komik hakkatten. İnanmıyosanız inanmıyosunuz nedir yani böyle kompleksli hareketler. Saygı duymak diye bi kavram yok zaten hiç. Amaaan kime ne anlatıyosam aynen aynen ondan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şilomikronn kullanıcısına yanıt
    neyse hocam bu konularda tartışma bitmez en iyisi işimize bakalım, hadi iyi çalışmalar kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Agonize


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şilomikronn

    Şu yazdıgın daha komik

    "Mit-1: "Görselde Baltık Denizi ile Kuzey Denizi'nin kavuşması gösterilmektedir."

    Mit-2: "Görselde Atlas Okyanusu ile Akdeniz'in birbirinden net bir sınırla ayrılması gösterilmektedir."

    Mit-3: "Okyanusların/denizlerin/nehirlerin/suların buluştuğu noktada bir ayrım/perde/engel vardır ve bu sebeple iki okyanusun suları birbirine karışmaz."

    Mit-4: "Okyanusların birbirine karışmaması mantıklıdır, ne de olsa tuzluluk farkı var."

    Gerçek: Dünya'nın her bölgesindeki, birbiriyle bağlantılı olan her su kütlesi birbiriyle karışmak zorundadır. Buna karşılık Dünya'nın sayısız noktasında, özellikle nehirler, kimi zamansa okyanuslar ve denizler, içlerindeki mineral ve kompozisyon (içerik) farklılıklarından ötürü farklı renklerde görünürler ve akış yönlerine/hızlarına da bağlı olarak kavşak (conflux ya da confluence) denen buluşma noktalarında sanki birbirlerine karışmıyorlar gibi bir görünürler. Halbuki bütün su kütleleri birbirine karışmak zorundadır; gerek yavaş, gerek hızlı. Dışarıdan bakıldığında iki suyun birbiriyle karışmıyor gibi gözükmesi, bu kütlelerin gerçekten birbirinden ayrılmış olduğu anlamına gelmez. Okyanusların birbiriyle buluştuğu noktalardan birinde ya da birkaçında, okyanus veya deniz kütlelerinin birbiriyle karışmadığını iddia etmek tamamen asılsızdır ve hiçbir bilimsel dayanağı yoktur. "


    BİLİM YALAN SÖYLÜYOR TEK GERÇEK KURAN HEDE HÖDÖ

    Bilime ışık tutan kurandır. İnsan aciz bir varlıktır.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.