Şimdi Ara

Bir Aracın Son Sahibi Olanlar Klübü (Rover içerir) (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
1.655
Cevap
88
Favori
164.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • devir rent car,filo,şirket aracı devri bitti artık araba satın alma büyük şehirlerde zengin ve orta kesim beyaz yakalılar hepsinde artık zaten rent, filo, leasing araçları var.. kimse satın almıyor..

    şu anda araba satın alan kesim dar gelirli yada kafası hala 80li 90lı yıllarda kalmış yeni çağa adapte olamamış insanlar onlarda yakında komple bu tür sistemler onlarada ulaşıp etki ettikçe geçerler..

    tabii niye kiralamasınlar kasko,bakım,kış lastiği,yaz lastiği,kaza yapsan değer kaybı derdin yok değişenmiş boyaymış bu dertlerin yok satma derdin yok .. doldur depoyu yoluna bak.. sıkıldınmı ver başka araçla değiştirsinler keyfine göre..

    yakında kimse araba almaz olucak kiralama işi leasinge tam dönsün ve bireysel kiralamalarda kolaylıklar sağlansın şu an için daha çok şirketsel bazda dönüyor ama yakında bireyselede düşücek bu işler.. firmalar amerikadaki gibi 5 sene kullan geri al sistemine iyicene geçsin kimse araba almaz olur..

    ikinci eldeki satılıkda ki tüm araçlarda son sahibini arar durur..

    avrupada amerikada bu iş zaten böyle son 10 yıldır türkiyede'de çok yaygınlaşdı yakında iyicene türkiyeye'de oturur bu sistem..

    araba kim satın alır o saatten sonra ya koleksiyoner yada araba meraklısı hastası yada çok aşırı araba sürmeyen ayda yılda bir süren yılda 3-5 bin km yapan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfisti09

    lancia delta integrale son sahibi olunurmu ?


    Bulursanız olun zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    devir rent car,filo,şirket aracı devri bitti artık araba satın alma büyük şehirlerde zengin ve orta kesim beyaz yakalılar hepsinde artık zaten rent, filo, leasing araçları var.. kimse satın almıyor..

    şu anda araba satın alan kesim dar gelirli yada kafası hala 80li 90lı yıllarda kalmış yeni çağa adapte olamamış insanlar onlarda yakında komple bu tür sistemler onlarada ulaşıp etki ettikçe geçerler..

    tabii niye kiralamasınlar kasko,bakım,kış lastiği,yaz lastiği,kaza yapsan değer kaybı derdin yok değişenmiş boyaymış bu dertlerin yok satma derdin yok .. doldur depoyu yoluna bak.. sıkıldınmı ver başka araçla değiştirsinler keyfine göre..

    yakında kimse araba almaz olucak kiralama işi leasinge tam dönsün ve bireysel kiralamalarda kolaylıklar sağlansın şu an için daha çok şirketsel bazda dönüyor ama yakında bireyselede düşücek bu işler.. firmalar amerikadaki gibi 5 sene kullan geri al sistemine iyicene geçsin kimse araba almaz olur..

    ikinci eldeki satılıkda ki tüm araçlarda son sahibini arar durur..

    avrupada amerikada bu iş zaten böyle son 10 yıldır türkiyede'de çok yaygınlaşdı yakında iyicene türkiyeye'de oturur bu sistem..

    araba kim satın alır o saatten sonra ya koleksiyoner yada araba meraklısı hastası yada çok aşırı araba sürmeyen ayda yılda bir süren yılda 3-5 bin km yapan..
    Amerika veya gelişmiş ülkelerde bahsettiğiniz sistem rahatlıkla uygulanabilir ama ülkemizde imkansız, yani en azından bizim ömrümüz bunu görmeye yetmez, ekonomik durum bu haldeyken çoğu aileler, evinin önünde bekletmek için aylık bilmem kaç yuro kiralama ücreti ödemez. Şirket bazında yazdıklarınız çok çok doğru ve mantıklı, fakat iş aile özeline geldiğinde dediğim gibi çoğu aile ayda dört beş kez kullandığı aracı için parasını havaya saçamaz.




  • e-rose kullanıcısına yanıt
    şu anda zaten pek çok zengin ve orta kesim beyazyakalı çalışanlar kişisel işleri içinde şirket araçlarını kullanıyorlar.. kendi şirketleri olanlarında altlarındaki mercedes bmw lerin hemen hemen hepsi rent araçları ..

    yani hayatın zaten işleyişinde büyük bir kesminde şu anda kiralık ,filo işi girmiş durumda..

    çok uzak değil sadece işi olmıyan çalışmayan emekli kısaca bireysel kullanıma yönelik kiralama şirketlerinin girişimleride başladı bazıları kullandığın kadar öde bazıları dönüşümlü kullanma gibi paketler opsiyonlar çıkardı. bu paketler ilerde dahada yaygınlaşır..

    bizim insanımız hesap kitap insanıdır kapıda yatan bir aracın hiç çalışmasa yıllık gideri bakım masrafları,kaskosu,trafik sigortası,mtv si ,lastik masrafları incik boncuk yıl içi çıkabilicek süpriz masraflar v.b derken yıllık masraf 2-3 bin tl yi bulur..tabii park halinde aracına vursalar değişen parça olsa boya olsa düşücek değer kaybını hiç yazmıyorum..

    bu paranın çeyreğine sadece uzun yola çıkarken zaruri zamanlar araç kiralayıp ödese öncelikli tercihi olucaktır parasıda cebinde kalıcaktır..

    bunlarda şirketlerin zaman içinde yapıcağı paket uygulamalara bakar yapıyorlar zaten ama dahada artar geliştirirlerse dar gelirliyede hesabına gelicek paketler çıkartılırsa zaten araba alım satımı tarih olur.. kaldıki o yöne doğruda bu iş hızla ilerliyor.. bunu a şirketi yapmasa b şirketi yapıcak zaten yapanda köşeyi döner..

    Bir nevi über gibi bir şeyler yapılabilinir tamamen rent merkezli kullandığın kadar öde merkezli.. yada özel paketler halinde.

    Keza bu araba fiyatlarında yerli clio egea en boş paket alıyım dese vatandaş 80-90 bin tl artık .. bu fiyatlara araba almak bile dar gelirli emekli için imkansız.. koşullarda vatandaşı zaten bu yöne sürüklüyor..

    Bu devirde artık araba satın alsan verdiğin büyük paralar dert, genel giderleri bir dert, oluşabilicek değer kaybı ayrı bir dert,satması bambaşka dert ..




  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Vermiş olduğun rakamlar ve örnekler tamamen doğru fakat, orta gelirli bir vatandaşın aylık olarak atıyorum 1500 lira araç kiralamaya verebilecek durumu yok. Ortalama 40 bin liralık bir araç alsa ve yıllık giderleri senin dediğin gibi 3 bin lira olsa kaybedeceği bir şey yok çünkü elindeki aracın değeri her yıl artıyor. Ayrıca; araba alacak gücü olmayan ailelerin kiralamaya gücünün yeteceğini zannetmiyorum.

    Şirket, beyaz yakalı, şirketin verdiği arabası olanlar için mükemmel bir seçenek kiralama işi, fakat sabit veya dar gelirliler için araba kiralamak yıkım olur.
  • e-rose kullanıcısına yanıt
    aynen dedikleriniz doğrudur. zaten farklı paketler çıkarsa şu anki sistem için demedim şuanki sistem şirketlere ve bireyselde maddi gücü yüksek insanlara hitap ediyor..

    er yada geç pastadan büyük pay almak isteyen şirketler bir şekilde dar kesimede ulaşmaya çalışıcakdır..

    mesela ingilterede bazı kiralama şirketleri özellikle eski araçları alıp inceden revize edip kiralamaya veriyor uygun rakamlara..

    misal 2000 model dizel highline paket bir golfü kiralama şirketi alsa inceden yürüyen, motor bakım genel kontrol kozmetik bir elden geçirip kiraya verse gayet dar gelirlinin alabiliceği çok komik rakamlara kiralara verebilirler..

    heleki bu araçları direk yurtdışından avrupadan çekip türkiye de trafiğe katsa hem aşırı ucuza araç alır firma 2000 model dizel bir golf şu anda ortalama 2 bin euro civarı falandır avrupada. hemde temiz olur hemde vatandaşa inanılmaz uygun rakamlara kiralara verebilir şirketler bu tür araçları.. iş sadece niyet edilip hükümetle konuşulup anlaşmaya bakar..

    Bunlar sadece tahmin tabiki ama dünyada bunun örnekleri var ingilterede var dediğim gibi..

    türkiyede'de ben ilerki zamanlarda bu tip dar gelirliye bir şekilde ulaşılabilicek paketlerin seçeneklerin oluşucağını eminim..

    nasıl ki 80 li 90lı yıllardada kiralama vardı ama inanılmaz pahalıydı sıkıntılıydı bir alt yapısı yoktu ne zamanki intercity gibi uluslararası firmalar türkiyeye geldi bir standart kurumsallık altyapı getirdi kiralama türkiyede patladı gitti .

    türkiyede pasta ufak bir çok şirket var o yüzden pastayı büyüttmeleri şart buda ancak orta ve dar kesmi pastaya katarak olur bunun içinde bir şeyler bence ilerleyen zamanlarda yapıcaklardır..

    türkiyede sistemlere biz çok hızlı adapte olabiliyoruz öyle bir huyumuz var elin amerika avrupalısının geliştirdiği 50 yıllık sistemi biz çok rahat 5 senede adapte olup onların 50 senede kat ettikleri yolu 5 senede edebiliyoruz..

    yani dediğiniz gibi uzun yıllar sürmez bence bir iki firma bir şeyler yapıp girişimde bulunursa yukarda yazdığım gibi şeyler.. bizim ülkece adapte olmamız bir kaç seneyi bulur.




  • dfm mi 1 yıl once arkadaşa borcum vardı iteledim gitmişti ,o alan kişi de ortak arkadaşlarımdan birine borcu vardı oda ona itelemiş. yine ortak arkadaslardan biride ondan arabayı aldı alma dediysemde. 1 yıldır ustune alamadı aracı, sigortası felan bitti muayeneside bitti onlarıda yaptırmayınca banada borcu vardı arabamı geri aldım. oda bana geri iteledi.

    arac döndu dolastı yine bana geldi son sahibi oldum . şimdi yatıyor bahçede .)

    koleksiyon yapacam satılmayan arabalardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    dfm mi 1 yıl once arkadaşa borcum vardı iteledim gitmişti ,o alan kişi de ortak arkadaşlarımdan birine borcu vardı oda ona itelemiş. yine ortak arkadaslardan biride ondan arabayı aldı alma dediysemde. 1 yıldır ustune alamadı aracı, sigortası felan bitti muayeneside bitti onlarıda yaptırmayınca banada borcu vardı arabamı geri aldım. oda bana geri iteledi.

    arac döndu dolastı yine bana geldi son sahibi oldum . şimdi yatıyor bahçede .)

    koleksiyon yapacam satılmayan arabalardan.
    Gece gece iyi güldüm, sağolasın.
  • legend1982 kullanıcısına yanıt
    satılmasa da, takas pazarında hatırı sayılır bir ticari değeri var görünüyor...
  • 2012 kia ceed 1.6 dizel hb concept yandan ağır kazalı sağ arka çamurluk, sağdaki tüm kapılar, sağ koltuk ve perde airbag değişti ve b sütunu hafiften oynamıştı sanırım. Ve sağ arka çamurluk 2 yıldır çürüyor. Bu Kore işi baş belasından kurtulma ihtimalimiz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orkunkurun O kullanıcısına yanıt
    çok uyguna satmak lazım anca öyle kurtulunabilir... mesela aracın değeri kazasızları 50 bin ise siz 25-28 filan isterseniz satılır bence...
  • DFM yi topladım. iç döşemelerini soktum plastik aksamlarını boyadım . ön koltukları fıorınonun koltuklarıyla felan değiştirdim arac on numara oldu. şimdi aracı bana iteleyen arkadaş geri istiyor bu seferde ben vermiyorum biraz beklesin :) Bir Aracın Son Sahibi Olanlar Klübü (Rover içerir)
  • Merhabalar biniciye şöyle clio symbol parasına ama üst segment kalitesinde piyasası olmasa bile masrafsız parçası uygun fiyatlı mümkünse 2005 model üstü araç Öner’iniz var mıdır son sahip Arkadaşlar (50k bütçe max)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar biniciye şöyle clio symbol parasına ama üst segment kalitesinde piyasası olmasa bile masrafsız parçası uygun fiyatlı mümkünse 2005 model üstü araç Öner’iniz var mıdır son sahip Arkadaşlar (50k bütçe max)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 97 ford escortum vardı
    14 yıl bindim
    tamamen boyalı 3 parçası da değişmişti.
    Satana kadar çektiklerimi bir ben bilirim.
  • 99 model Rover 416 aracım vardı.
    Son sahibi olmadım.


    ilana koydum. düşük fiyat da yazmadım. 1 hafta dahi olmadan satıldı.

    araç temiz olduktan sonra markanın fazla önemi olmadığını test ettim onayladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpower14

    99 model Rover 416 aracım vardı.
    Son sahibi olmadım.


    ilana koydum. düşük fiyat da yazmadım. 1 hafta dahi olmadan satıldı.

    araç temiz olduktan sonra markanın fazla önemi olmadığını test ettim onayladım.
    rover 416 istisna sayılabilir. çünkü o araba aslında bir honda civic. parçaları civic ile uyumlu, motoru civic motoru. honda euro civic'in rover logolusu diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Junace

    Merhabalar biniciye şöyle clio symbol parasına ama üst segment kalitesinde piyasası olmasa bile masrafsız parçası uygun fiyatlı mümkünse 2005 model üstü araç Öner’iniz var mıdır son sahip Arkadaşlar (50k bütçe max)
    mitsubishi lancer 2009-2011 arası bulunabilir.. c sınıfı, az yakan, sağlam fıstık gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfisti09

    lancia delta integrale son sahibi olunurmu ?


    Keşke bu arabanın son sahibi olsam

    Çok sanslisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam neredesin, espirili yorumlarınla geri dön. Piyasası olan araçlar bile satılmaz oldu artık.
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.