Şimdi Ara

Bir insan neden Astra Classic III alır? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
3
Favori
6.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yaşıma bakıp yorum yapacaklar için baştan yazıyorum 4 senedir araç kullanıyorum son 1.5-2 senesi aktif şehir içi yaptığım yanlış ama işlerimden dolayı birçok araç kullanıyorum. Bir fiesta bir clio kullanın birde astra kullanın yol tutuşu farkına bakın. Kendi aracımız olan astra classic 2 yi değiştiricek olursak classic 3 alırız. Çevremde okadar çok kaza oldu ki ölümlü vs. bahsettiğiniz araçlardan farklı olarak bir güvenlik unsuru var acaçta. Ben olsam bende aynı seçimi yaparım canımızı sokakta bulmadık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    Ben kullandığım arabayı analttım burada çamur felan atmadım.Olanları söylüuyorum astra alacaklar konfor içşn alacaksa KONFOR YÖNÜNDEN bu işe yaramaz aracı almayın.Ayrıca megane 2 de bu araçtan süspansiyon konforu olarak daha iyi onuda kullandım.Hadi oradan madi oradan demeyin sabihi değilsiniz kaç kere kullandınız kaç kere bozuk yolaa girdiniz de konuşuyorsunuz burada?

    Evet megane 2'nin süspansiyon konforu gerçekten çok iyi astraya göre lokum gibi. Ama malzemesi vs rezalet. Artı hayatımda bindiğim en rahatsız koltuklar 1. megane 2'de, 2. fiat panda'da. Dolayısıyla megane'ın süspansiyonlar çok daha yumuşak olmasına rağmen o son derece rahatsız koltukları yüzünden yol işklence oluyor. Artı sıfır izolasyonu ve her yerinin zangırdaması da cabası. Astrayla aynı kefeye bile konamayacak bir otomobil. Sırf dizel motor ya da yumuşak süspansiyonla bitmiyor iş.

    Evet astranın sahibi değilim ama çok kez kullandım. Hemen her gün de biniyordum yemek vs dolayısıyla. Bozuk yola girmedim. Zaten söylüyorum astranın süspansiyonları sert konfora değil tutuşa yönelik diye. Ama koltuklarının rahatlığı olsun, yolda gidişi olsun, ivmelenmesi olsun, izolasyonu olsun, direksiyonu alsun asla bu başlıkta yaratılmaya çalışılan gibi rezil bir araba değil. Millet öyle bir yazıyor ki sanırsın herkesin altında e320 mercedes var..

    Bi kere koltuk yapısından bahsediyorsanız astrada da ben bel ağrısı çekiyorum 2 saat yolculuk yaptığımda bunu söylemedim bana has bir durumdur diye.Sıfır izolasyon diyorsunuz da siz bi soğuk asfalta girin izalsyon felan olmadığını göreceksiniz astrada izolasyon yönünden başarılı kategorisine sokulacak bir araç değildir zira lineadan hiç bir farkı yok defalarca linea kullandığım halde(burayıda yanlış anlamayım hemen izolasyon olarak)
    Tamam işte bende astranın konforlu olmadığını bozuk yolda yolu çok hissetiğinizi söylüyorum inatla burada birileri çıkıp 18 inç jantım var çok konforlu gidiyor diyor milleti yanlış yönlendiriyor.Satıp e320 alacam bu arada bu aracın bana bu yönden iyi bi katkısı olacak

    Siz astrada sıfır izolasyon diyorsanız izolasyonsuz arabaya binmemişsinizdir o kadar söyleyeyim. Çok yüzek bir izolasyonu yok ama ben daha ne arabalar gördüm teneke misali dış ses aynen içte. Misal focus. Kesinlikle abartıyorsunuz. Ben 3 tane farklı astra h ile yol yaptım hiç birinde sırt ağrım olmadı onu da ekleyeyim.

    Ayrıca neden özellikle bu kadar üstünüze alınıyorsunuz? Ben arabaya çamur atarak yerin dibine sokanlara genel cevap yazdım. Siz sevmemiş olabilirsiniz ama bu aracın kötü olduğunu göstermiyor. Çıktığı yıllardaki muadil c sınıfı araçların çoğundan daha tok ve sıkı bir araç astra. Gidin uzun yolda civic ile çukura denk gelin bakın arka süspansiyonlar nasıl tok tok vuruyor. Malzeme kalitesi de her ne kadar yıllar içinde düşürülmüş olsa da yine kötü değil. Focustan iyi, civic ile yarışıyor. Süspansiyonları sert ama taş düşürecek gibi değil kim abartıyorsa.

    Sert süspansiyon konforu denen bir şey vardır. Opelin genel olarak vectrası, insignia'sı, astrası sert süspansiyona sahip. Yola sıkı şekilde oturup iyi viraj alırlar, gergin şekilde dururlar ve kendilerine göre bir konforları vardır. Fordlar da bu kadar sert olmasa da sert süspansiyonları var. Dağa bayıra çıkacaksanız, yumuşak süspansiyon istiyorsanız daha başta markanın süspansiyon karakteristiğini bilmeden yanlış model seçerek hata yapmışsınız. Sizin gidip honda, nissan, toyota, vw bakmanız lazımdı yumuşak süspansiyon için. Aracın yolda gidişi iyi, ciddi bir kronik sıkıntısı yok. Yakıtı dönemi atmosferik 1.6lar ayarında. Donanımı yine dönemine göre yeterliydi. Yani arabanın özellikle çok kötü denebilecek bir yönü yok. Ama bu arabayı hiç sürmemiş birisi şu başlığı okusa direk rezalet bir araba zanneder kendini yanıltır. Ben daha fazla uzatmayacağım, bu araba veya muadillerini almaya niyetlenen kişiler gidip test sürüşü yapsınlar yazdıklarımı görürler. C sınıfında çok iyisini isteyen parasını basar golf, a3 alır. Astra h kasa şu an f/p aracıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 29 Haziran 2014; 12:37:42 >




  • Confor paketi var , 111. Yılı var gayet dolu paketleri var. Araba sağlam güzel araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    Ben kullandığım arabayı analttım burada çamur felan atmadım.Olanları söylüuyorum astra alacaklar konfor içşn alacaksa KONFOR YÖNÜNDEN bu işe yaramaz aracı almayın.Ayrıca megane 2 de bu araçtan süspansiyon konforu olarak daha iyi onuda kullandım.Hadi oradan madi oradan demeyin sabihi değilsiniz kaç kere kullandınız kaç kere bozuk yolaa girdiniz de konuşuyorsunuz burada?

    Evet megane 2'nin süspansiyon konforu gerçekten çok iyi astraya göre lokum gibi. Ama malzemesi vs rezalet. Artı hayatımda bindiğim en rahatsız koltuklar 1. megane 2'de, 2. fiat panda'da. Dolayısıyla megane'ın süspansiyonlar çok daha yumuşak olmasına rağmen o son derece rahatsız koltukları yüzünden yol işklence oluyor. Artı sıfır izolasyonu ve her yerinin zangırdaması da cabası. Astrayla aynı kefeye bile konamayacak bir otomobil. Sırf dizel motor ya da yumuşak süspansiyonla bitmiyor iş.

    Evet astranın sahibi değilim ama çok kez kullandım. Hemen her gün de biniyordum yemek vs dolayısıyla. Bozuk yola girmedim. Zaten söylüyorum astranın süspansiyonları sert konfora değil tutuşa yönelik diye. Ama koltuklarının rahatlığı olsun, yolda gidişi olsun, ivmelenmesi olsun, izolasyonu olsun, direksiyonu alsun asla bu başlıkta yaratılmaya çalışılan gibi rezil bir araba değil. Millet öyle bir yazıyor ki sanırsın herkesin altında e320 mercedes var..

    Bi kere koltuk yapısından bahsediyorsanız astrada da ben bel ağrısı çekiyorum 2 saat yolculuk yaptığımda bunu söylemedim bana has bir durumdur diye.Sıfır izolasyon diyorsunuz da siz bi soğuk asfalta girin izalsyon felan olmadığını göreceksiniz astrada izolasyon yönünden başarılı kategorisine sokulacak bir araç değildir zira lineadan hiç bir farkı yok defalarca linea kullandığım halde(burayıda yanlış anlamayım hemen izolasyon olarak)
    Tamam işte bende astranın konforlu olmadığını bozuk yolda yolu çok hissetiğinizi söylüyorum inatla burada birileri çıkıp 18 inç jantım var çok konforlu gidiyor diyor milleti yanlış yönlendiriyor.Satıp e320 alacam bu arada bu aracın bana bu yönden iyi bi katkısı olacak

    Siz astrada sıfır izolasyon diyorsanız izolasyonsuz arabaya binmemişsinizdir o kadar söyleyeyim. Çok yüzek bir izolasyonu yok ama ben daha ne arabalar gördüm teneke misali dış ses aynen içte. Misal focus. Kesinlikle abartıyorsunuz. Ben 3 tane farklı astra h ile yol yaptım hiç birinde sırt ağrım olmadı onu da ekleyeyim.

    Ayrıca neden özellikle bu kadar üstünüze alınıyorsunuz? Ben arabaya çamur atarak yerin dibine sokanlara genel cevap yazdım. Siz sevmemiş olabilirsiniz ama bu aracın kötü olduğunu göstermiyor. Çıktığı yıllardaki muadil c sınıfı araçların çoğundan daha tok ve sıkı bir araç astra. Gidin uzun yolda civic ile çukura denk gelin bakın arka süspansiyonlar nasıl tok tok vuruyor. Malzeme kalitesi de her ne kadar yıllar içinde düşürülmüş olsa da yine kötü değil. Focustan iyi, civic ile yarışıyor. Süspansiyonları sert ama taş düşürecek gibi değil kim abartıyorsa.

    Sert süspansiyon konforu denen bir şey vardır. Opelin genel olarak vectrası, insignia'sı, astrası sert süspansiyona sahip. Yola sıkı şekilde oturup iyi viraj alırlar, gergin şekilde dururlar ve kendilerine göre bir konforları vardır. Fordlar da bu kadar sert olmasa da sert süspansiyonları var. Dağa bayıra çıkacaksanız, yumuşak süspansiyon istiyorsanız daha başta markanın süspansiyon karakteristiğini bilmeden yanlış model seçerek hata yapmışsınız. Sizin gidip honda, nissan, toyota, vw bakmanız lazımdı yumuşak süspansiyon için. Aracın yolda gidişi iyi, ciddi bir kronik sıkıntısı yok. Yakıtı dönemi atmosferik 1.6lar ayarında. Donanımı yine dönemine göre yeterliydi. Yani arabanın özellikle çok kötü denebilecek bir yönü yok. Ama bu arabayı hiç sürmemiş birisi şu başlığı okusa direk rezalet bir araba zanneder kendini yanıltır. Ben daha fazla uzatmayacağım, bu araba veya muadillerini almaya niyetlenen kişiler gidip test sürüşü yapsınlar yazdıklarımı görürler. C sınıfında çok iyisini isteyen parasını basar golf, a3 alır. Astra h kasa şu an f/p aracıdır.

    Ben arabaya zaten genel anlamda kötü felan demedim.Çıktığı yıllar geride kaldı artık.Konfor disiplininnde sınıfta kalan bir araç saatlerdir yazdığım bu ama nedense hemen işi genel kalite ne bileyim tutuş ile karşılık verild.Bu konuda da diğer araçlar astradan geri kalmıyorlar zaten de neyse ben gene bu aracı alacaklara diyorum ki kaymak asfaltta kullanmayacaksanız ve konfor bekliyorsanız bu araç sizlere göre değil.Süspansiyonlarının sert olduşunu abartmıyorum internete girerseniz de bu sıkıntı gayet net.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Millet arabaya laf etmiş ama 2010 yılının sonunda, bu aracın 1.3 CDTI ve manüel versiyonunu 31.000 TL'ye satılıyorlardı.
  • Uzun süre fabia ve jetta confortline dsg kullanmış biri olarak aralık ayında astra 1,6 111.yıl sedan otomatik araç aldım. Beni ilk ve en çok rahatsız eden direksiyonu oldu, hem sert hemde yolu hissettiriyor. Rüzgar sesi 140km den sonra alıyor motor sesi rahatsız edici değil. Motor gücü jetta ya göre fazla rahat rahat sollamaya çıkılabiyor oysa jetta da sollamaya çıkacağım zaman çok düşünüyordum. Yerden yüksekliği fazla ki altı hiç sürtmüyor oysa jetta da sürekli altı vuruyor. Aynalar büyük görüş açısı iyi dar yerlerde manevra yapması daha rahat oluyor. Jetta astraya göre çok daha konforlu ve yumuşak bir araba. Ben şahsen aracın fiyatına göre verdiğinin yeterli olduğunu düşünüyorum. Çok mükemmel bir araç olmasada yere vurulduğu kadar değil. Başından geçen bir olayı da anlatiğim. Dik bir yokuşun ardından keskin bir viraj var fabia ile oraya girdiğimde kayıyordu, geçen birşey için sinirliydim hızı kaçırmışım viraja girdim kayıp kaldırıma vurmayı beklerken arabada esp mi artık ne devreye girdi bilmiyorum tüm lastiklerden ayrı ayır sesler geldi ve araba çizgisini bozmadan yola devam etti. Yani arabanın yetersiz tarafları olabilir ama kötü değil. Tatile geldik arabada 4 yetişkin iki çocuk full bagaj ve arkada bisiklet taşıyıcı ile iki bisiklet buna rağmen ne sıkıntı çıkartmadı. Hatta radar a bile girmişim ceza geldi. Parası yeten oktavia yada jetta alır bende öyle yaparım ama kötü bir araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    astra h kasa fiestadan daha iyi araba onun için olabilir mi?

    blok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek bir sebep var aslında O BİR EFSANE sadece bu.
  • Astra ucar kacar, soyle efsane, boyle konforlu demeye gerek yok. Arac tam bir fiyat/performans araci, bu sebepten insanlar tercih ediyor. Sahsi fikrim, gayet yeterli bir arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhrmclskn

    Uzun süre fabia ve jetta confortline dsg kullanmış biri olarak aralık ayında astra 1,6 111.yıl sedan otomatik araç aldım. Beni ilk ve en çok rahatsız eden direksiyonu oldu, hem sert hemde yolu hissettiriyor. Rüzgar sesi 140km den sonra alıyor motor sesi rahatsız edici değil. Motor gücü jetta ya göre fazla rahat rahat sollamaya çıkılabiyor oysa jetta da sollamaya çıkacağım zaman çok düşünüyordum. Yerden yüksekliği fazla ki altı hiç sürtmüyor oysa jetta da sürekli altı vuruyor. Aynalar büyük görüş açısı iyi dar yerlerde manevra yapması daha rahat oluyor. Jetta astraya göre çok daha konforlu ve yumuşak bir araba. Ben şahsen aracın fiyatına göre verdiğinin yeterli olduğunu düşünüyorum. Çok mükemmel bir araç olmasada yere vurulduğu kadar değil. Başından geçen bir olayı da anlatiğim. Dik bir yokuşun ardından keskin bir viraj var fabia ile oraya girdiğimde kayıyordu, geçen birşey için sinirliydim hızı kaçırmışım viraja girdim kayıp kaldırıma vurmayı beklerken arabada esp mi artık ne devreye girdi bilmiyorum tüm lastiklerden ayrı ayır sesler geldi ve araba çizgisini bozmadan yola devam etti. Yani arabanın yetersiz tarafları olabilir ama kötü değil. Tatile geldik arabada 4 yetişkin iki çocuk full bagaj ve arkada bisiklet taşıyıcı ile iki bisiklet buna rağmen ne sıkıntı çıkartmadı. Hatta radar a bile girmişim ceza geldi. Parası yeten oktavia yada jetta alır bende öyle yaparım ama kötü bir araç değil.

    Otomobillerde belirli bir direksiyon sertliğine sahip olması ve direksiyonun yolu net olarak hissettirmesi istenen bir şeydir. Acil manevralarda yoldan lastiklerin ne zaman koptuğunu kestirmek açısından bu his çok önemlidir. Yüksek hızlarda fazla oynak, yumuşak elektrohidrolikler güven vermez misal polo direksiyonu. Bmwlerinde direksiyonu bu şekildedir.

    İkinci olarak 140kmden sonra rüzgar çok normal 2014 5 serisinden 120kmden sonra yan aynalardan ciddi derecede rüzgar sesi gelir mesela.




  • valla yorumlara baktım da fiesta ile clio ile karşılaştıran olmuş astrayı.

    bi kere sınıf farklı bir. ikincisi yukarıda bir arkadaşın dediği gibi siz bi astra ile 20-30 km yol yapın, bir de clio fiesta ile yapın direk cevabı alırsınız.

    2010 model 1.3 cdti sahibiyiz. araçta esp vs yok sanırsam boş paket oluyor. park sensörü,far sensörü,yağmur sensörü, hız sabitleyici vs var ama en basitinden emniyet kemeri takmayınca bir uyarı yok mesela. bu paketleri de anlamış değilim.

    her neyse astra niye alınır söyleyeyim.

    şu anda ortalama tüketim 5.4 lt (araç 2010 model 49.000 km de ) aldığımızdan beri 1 ya da 2 kez sıfırladım verileri.

    istanbuldan bodruma yarım depo ile gittik.
    yine istanbul'dan karabük e git gel 180 tl yaktık.
    50 lira mazot atıp sabahın köründen akşama kadar gezsem zar zor yakıyorum.
    6 ileri vites olması özellikle otobanlarda ve e-5 vs gibi yollarda çok büyük avantaj.
    aracın yol tutuşu ve frenleri çok çok iyi. bundan önce hyundai accent admire kullanmış olarak aradaki farkı açıklayamam ( yol tutuşu ve fren konusunda) sanırım alman farkı.
    o karşılaştırdığınız fiesta,clio,polo vs b sınıfı araçlara göre daha ferah ve rahat.
    piyasası gayet güzel satışı kolay.

    ve benim gözümde kasası nerden baksan 10 yıllık olmasına rağmen hala beyaz ve siyah rengi çok albenili duruyor. özellikle arkadan.

    alıp 2 sene sonra satmak yerine en aşağı 6-7 yıl kullanacak olan insanlar için piyasadaki en uygun araç benim gözümde. bizimki 4 yıllık oldu hala sıfır gibi tertemiz ve gayet tatminkar. tek sorun 90 hp motorun biraz (özellikle kalkışlarda) hantal olması.

    edit: easytronic olayı tamamen rezalet yalnız. bizimki manuel fakat easytronic de kullandım. benzinli de alacak olsanız manuel alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 29 Haziran 2014; 15:19:52 >




  • Astra 1.3 CDTI için görüşlerim;

    Az yakar
    İyi kaçar
    Boyutları ideal
    F/P iyidir

    - leri
    1. vites neredeyse yok
    aynası sert olduğundan ufak br vurmada hemen dışı kırılır.
  • Ona fizik kuralları diyoruz biz ?:/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir süre kullandım 1.3 dizelini.Easytronici corsada kullandım o şanzıman rezalet bir şanzıman. Araba bir kere sahiplerinin abarttığı kadar iyi bir araba değil.2006 2007lerine 34 35 36 fiyat isteyenler var altın kaplatsa o parayı eder anca.

    +ları
    Az yakıyor
    Yol tutuş iyi
    İşçilik iyi kapı içi malzeme kalitesi vs. iyi
    Donanım yeterli

    -leri
    İzolasyon
    Performans.Arabada performans diye birşey yok 40 45 yaşından sonra araba konusunda sadece beklentisi beni götürsün getirsin olanlara yeter
    Konfor rakiplerine göre biraz daha kötü.

    Kullandığım araba enjoydu.

    Alırmıyım almam.

    Yol tutuş olarak focus 2 daha iyi.
  • 2012 yili Ekim ayinda corsa c aracimi sattiktan sonra araç arayışına girdim. Ilk baktığım dizel astra oldu ama sadece benzinli konfor paket vardi ve fiyati 38 bin civarinaydi. Clio 4 aldim 41 bine. Dizel ve dolusunu.

    Bir çocuk ile senede 25 bin km yapan biri olarak benim için benzinli astra mantıksız olurdu.

    Araç seçerken ihtiyaçları iyi analiz etmek lazim. Araba güzel olabilir ama ihtiyaçlarına uygun mu? Bence önemli olan bu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    araba en baz donanım, 1.6 benzinli motor ve düz vites bir de lpg takılmayacak.

    Tek kişi tarafından kullanılacak.

    bir insan neden bu arabayı alır?

    Yani demek istediğim en baz donanımında çok boş, ve araba zaten tek başına kullanılacağından c sınıfı arabaya ne gerek var? daha uyguna daha donanımlı ve daha ucuz ford fiesta varken benzerleri varken neden astra classic III tercih sebebidir? fiyatını hakeden bir araba mı?

    Böyle konuya böyle cevap.
    SANANE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel ve manuel vites için söylersek;
    Neden alınır; İç ve dış dizaynı -zevke bağlı olmakla birlikte- gayet güzel (Astra J'den daha iyi), malzeme kalitesi iyi, yakıtı ekonomik, tork sayesinde ara hızlanma ve yokuş çıkışı güzel, yol tutuşu iyi, yerden yüksek olması iyi, servisi bol, satılması kolay, piyasadan çekilirkenki atraksiyon nedeniyle donanımı güzel.. (Opel satış politikası, astra J'de bi süre sonra astra classic adı altında donanımlı ve ucuza satılacaktır, düşünenler acele etmesin bence almak için)
    Neden alınmaz; Motor küçük ve altı vites olduğu için şehir içinde kullanımı eziyetli, sürekli vites değiştirmek gerekiyor, ilk 2 vites çok hantal, gitmiyor, şehirlerarası için güzel araba ancak hiç eşya gözü yok dolayısıyla onada uygun değil..
  • Bu fiyata bu segmentte başka araba varmı da almaşık o kadar araştırdım cc segmentinde bu fiyata başka araç yok b segmente o kadar para vermek aptalliktan başka bir şey degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhrmclskn

    Uzun süre fabia ve jetta confortline dsg kullanmış biri olarak aralık ayında astra 1,6 111.yıl sedan otomatik araç aldım. Beni ilk ve en çok rahatsız eden direksiyonu oldu, hem sert hemde yolu hissettiriyor. Rüzgar sesi 140km den sonra alıyor motor sesi rahatsız edici değil. Motor gücü jetta ya göre fazla rahat rahat sollamaya çıkılabiyor oysa jetta da sollamaya çıkacağım zaman çok düşünüyordum. Yerden yüksekliği fazla ki altı hiç sürtmüyor oysa jetta da sürekli altı vuruyor. Aynalar büyük görüş açısı iyi dar yerlerde manevra yapması daha rahat oluyor. Jetta astraya göre çok daha konforlu ve yumuşak bir araba. Ben şahsen aracın fiyatına göre verdiğinin yeterli olduğunu düşünüyorum. Çok mükemmel bir araç olmasada yere vurulduğu kadar değil. Başından geçen bir olayı da anlatiğim. Dik bir yokuşun ardından keskin bir viraj var fabia ile oraya girdiğimde kayıyordu, geçen birşey için sinirliydim hızı kaçırmışım viraja girdim kayıp kaldırıma vurmayı beklerken arabada esp mi artık ne devreye girdi bilmiyorum tüm lastiklerden ayrı ayır sesler geldi ve araba çizgisini bozmadan yola devam etti. Yani arabanın yetersiz tarafları olabilir ama kötü değil. Tatile geldik arabada 4 yetişkin iki çocuk full bagaj ve arkada bisiklet taşıyıcı ile iki bisiklet buna rağmen ne sıkıntı çıkartmadı. Hatta radar a bile girmişim ceza geldi. Parası yeten oktavia yada jetta alır bende öyle yaparım ama kötü bir araç değil.

    Otomobillerde belirli bir direksiyon sertliğine sahip olması ve direksiyonun yolu net olarak hissettirmesi istenen bir şeydir. Acil manevralarda yoldan lastiklerin ne zaman koptuğunu kestirmek açısından bu his çok önemlidir. Yüksek hızlarda fazla oynak, yumuşak elektrohidrolikler güven vermez misal polo direksiyonu. Bmwlerinde direksiyonu bu şekildedir.

    İkinci olarak 140kmden sonra rüzgar çok normal 2014 5 serisinden 120kmden sonra yan aynalardan ciddi derecede rüzgar sesi gelir mesela.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Astra h , kendi segmentinde çok iyi bir araçtır..kim ne derse desin gerçek bu...117bin km kullandım , frenleri süspansiyonu ve özellikle direksiyon hissi ve yol tutuşu.....
    Focus, passat, jetta,megane2 ve megane3, c4,toyota, honda cıvıc kullandım uzun süre astra bence hepsinden iyiydi bir çok konuda...
    Sadece focusu begendim oda cok yakiyor ve iceri cok ses alıyordu...
    Velhasıl astra h classic alınır ve yıllarca kullanılır bir araçtır....
    İddia ediyorum daha evvel fren ve yol tutuş yüzünden sık sık kaza yapan arkadaşların kaza oranı ciddi bićimde azalacak yada sıfırlanacaktır....
    Astra ve hatta opel markası bana volvodan sonra en çok güven veren otomobil markasıdır....
    Babamın 1998 vectrası hala duruyor....taş gibi hala ve ön takımı, debriyaj baskı balatası hala orjinal ve değişmedi....araçts 17 yıldır bizde ciddi sorun hic çıkartmadı....
    Opele kötü diyenler araçtan anlamıyor gözüyle bakıyorum ben...
    Evet bir vw kadar octavia kadar geniş değil ama kesinlikle daha güvenli....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.