Şimdi Ara

BMW 118i mi 218i coupe mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba çok değerli abilerim kardeşlerim. Ben forumda yeniyim ve elimden geldiğim sürece otomobil ile ilgili görüşlerimi aşkla tutkuyla size aktaracağım.
    Foruma çok aklıma takılan bi karşılaştırmayla başlamak istiyorum ve bu konuyu açıyorum
    Benim kendi görüşüm;
    İki araç da 1.5 litrelik 3 silindirli ve 136 beygir güç üreten bir benzinli motora sahip.Performans verileri olarak hemen hemen aynı değerleri sunmaktalar.Ancak 218i cabrio cuope karoseline göre160 kg daha ağır olduğu için performansı baltalıyor dersek yanlış olmaz.
    Aynı zaman da bu karşılaştırma 4 kapılı bir hatchback mi yoksa coupe bir sedan mı sorusunun da cevabını veriyor olacak.
    Her iki araç da dışarıda bmw nin izlerin taşıyor ki bana göre bu iki araç özllikle m paketsiz düşünülemez.
    Aslında medeni durum bu iki aracı seçerken çok önemli.Eğer evli ve çocukluysanız ve 110-130 bin civarı bir bmw alacaksanız 4 kapılı oluşunun avantajıyla 118i önde gözüküyor. Ancak bekar ve benim arabam benim özgürlüğüm arabamda sadece benim egemenliğim sürsün diyorsanız işte 218i coupe tüm ihtişamıyla karşınızda duruyor.
    Her iki arabanında benzinli ve kasalarının 1.5 ton altında olması arabaları oldukça eğlenceli bir hale getirmekte.

    Bakalım siz bu iki aracı karşılaştırırken aklınızdan neler geçiyor? göürşlerinizi heyecanla bekliyorum. Esen kalın.







  • 140 150 k paralara E180 5.20İ filan alınabiliyorken ikiside çer çöp gereksiz.
  • 2012 makyajsız 1.18i 170 hp düşük km en azından 50-60 bandında alınabilir .

    2 kişilik olması sorun olmayacaksa her türlü Mazda Mx5 tercih edilir veya bekleyip Fiat 124 .

    Performans çok olmasın BMW olsun Cabrio olsun 4 kişi olsun dersen 2.18i iyidir.
  • o arabaların değeri 2.0 motor eğer hakkına yaraşır bir performans almak istiyorsanız orijinallerine binceksiniz ki 2.el de değeri çok çabuk düşer
  • Dis gorunus haric ikisi de birebir ayni araclar. Yol tutus, surus dinamikleri gibi konularda da kolay kolay hissedilecek bir farkliliklari yoktur. Tip olarak 218i tabii ki daha şık duracak ama o goruntusune gore de gucsuz sayilacak. 220d alinamiyorsa 118i daha iyi gibi. Ha bir de 120i ile 218i arasinda pek fiyat farki yoktur diye dusunuyorum?

    O yuzden 120i tavsiye edecegim. 218i den daha keyifli olacaktir.
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    120i 170 bg bildiğim kadarıyla 140+ bir fiyat bandında
  • algülümvergülüm kullanıcısına yanıt
    Kardeş yine zehir gibisin
  • bu iki araçtan hangi aracın arkadan kopması daha eğlenceli olur
  • Coupe cabrio araclarda hatri sayilir bi performans ve guc olmadi kanaatindeyim.

    3 silindir ve 136 beygir ne bmw ye nede coupe/cabrio bi araca yakisiyor.

    Mx5 te de durum vaziyet ayni.
  • 218i cabrio bence daha mantıklı bir seçim tabi arada 20.000tl gibi bir rakam var m paketsiz alınırsa o fiyata da bulmak mümkündür ben çok incelemiştim 218i cabrio yu yalnız keşke cabrioya yüksek hacimli motor gelse çünkü tavan açıkken cabrio araçta o motorun gürültüsünü hissetmek daha zevklidir 220i olsa fena olmazdı 220d de olabilir.Yinede hiç fark etmez o coolluk yeter
    Benimde hayalimde olan bir araç inşallah gerçekleştirmek istiyorum ve çabalıyorum.
  • 200ugececekaga kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz çok doğru. Aslında performanslı coupe/cabriolar bmw de 4 serisi mercedes de ise c serisi ile başlıyor fakat bu sefer de fiyatlar uçuyor.Burada bmw nin yapmak istediği sanırım şu: Düşük motor hacmiyle beraber vergisi ve yakıt tüketim değeri ucuz,performans olarak üst düzey bi akıcılık olmasa bile tatminkar bir seviyede bir otomobil piyasası oluşturarak heves eden müşterileri bu tarz araçlara yönlendirmek. Keza bu mazda ve diğer firmalar içinde aynı
    110-120k bandında bir araç düşünülüyorsa passatın 120bg olduğu yerde 1 ve 2 serisinin ondan geri kalacağını sanmıyorum.
    3serisi alamayanlar için hoş bir alternatif fakat 3 e gücü yetenler düşünmeden 3 almalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutkunberk

    Dediğiniz çok doğru. Aslında performanslı coupe/cabriolar bmw de 4 serisi mercedes de ise c serisi ile başlıyor fakat bu sefer de fiyatlar uçuyor.Burada bmw nin yapmak istediği sanırım şu: Düşük motor hacmiyle beraber vergisi ve yakıt tüketim değeri ucuz,performans olarak üst düzey bi akıcılık olmasa bile tatminkar bir seviyede bir otomobil piyasası oluşturarak heves eden müşterileri bu tarz araçlara yönlendirmek. Keza bu mazda ve diğer firmalar içinde aynı
    110-120k bandında bir araç düşünülüyorsa passatın 120bg olduğu yerde 1 ve 2 serisinin ondan geri kalacağını sanmıyorum.
    3serisi alamayanlar için hoş bir alternatif fakat 3 e gücü yetenler düşünmeden 3 almalı

    Bakin mesela mercedeste slk yeni adi ile slc de 1.6 motor var. Bence oda eskidi. İyidir kotudur ayri konu.

    218de en azinda 1.6 170 lik motor olabilirdi.

    Mercedes 45AMG gibi 2.0 litre benzinli bi motor konulabilir.

    Mesela tipi ve oerformasiyla ters orsntili olan diger bi arabada brz gt876 ikilisi. O araca bi turbo sart. Hatta mumkunsu cift turbo. Yada o motordan alinabilecek maksimum gucu almalari gerekir

    Neyse bizimkiler snca bos lakirdi.




  • By_Android B kullanıcısına yanıt
    Tabi hocam
  • Sonuç olarak markalar fiyat performansı dengeleyerek üretim yapmaya çalışıyor ve herkesin bütçesine ve tarzına uygun arabalar üretiyor.
    118 mi 218 mi diye soracak olursak 118 kompakt bir c sınıfı olduğu için ailelerin daha çok tercih edeceği bir model olurken 218i ise daha çok spor kullanımlık ve bekar ya da çocuksuz çiftlerin tercihi olacak gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algülümvergülüm

    140 150 k paralara E180 5.20İ filan alınabiliyorken ikiside çer çöp gereksiz.

    520i sedan pure başlangıç fiyatı 184.000TL, exclusive olanı 206.800TL.

    kaçakçı tanıdık mı var gümrükte falan?
  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    Boş yapma birader çok telefon bölümünde takıldığından aklına geliyor heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algülümvergülüm

    Boş yapma birader çok telefon bölümünde takıldığından aklına geliyor heralde.

    ben gerçek fiyatları yazdım.sense yalan yanlış şeyler.kimin boş konuştuğu ortada.
  • 200ugececekaga kullanıcısına yanıt
    Şunu düzelteyim, Mx5'deki durum vaziyetin alakası yok 218i ile falan. o 1.5 skyactiv motorun bir sesi var, bir üst devir gaz tepkisi var adamın aklını başından alıyor. Sırf 7600 devire limitöre dayanmak bile ayrı zevk. Üstüne Mx5 1.5 hiç öyle yavaş makina değil çatır çatır 8sn altı 0-100ü yapıyor.

    218i'yi ben kullanıyorum arada, motorun tek güzel tarafı ipeksi çalışması ve devirlenmesi, eski 6 silindir BMW'leri hatırlatıyor bu hususta. Fakat ne içeriye ses sızıyor, ne gaz tepkisi var, ne de performans. Sportplusta biraz düzeliyor işte, o da araba sürekli öyle kullanılmadığı için illa ki uyuşuk uyuşuk geziyorsunuz comfortta.

    Keyif isteniyorsa bu fiyat seviyesinde, tek çare 4 silindir PSA 170hp 120i'dir, o motor çok güzel, hiç tüketim fazlası da yok gerçekten iyi yürütüyor aleti ve arka tarafın hareketliliği de çok iyi. 1 serisinin tek sıkıntısı 2 serisindeki şasi dengesi yok, bazen çok önden kayıyor, bazen arkadan kayma eğilimi yapıyor. 2 serisinde araba çok daha dengeli ayarlanmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Şunu düzelteyim, Mx5'deki durum vaziyetin alakası yok 218i ile falan. o 1.5 skyactiv motorun bir sesi var, bir üst devir gaz tepkisi var adamın aklını başından alıyor. Sırf 7600 devire limitöre dayanmak bile ayrı zevk. Üstüne Mx5 1.5 hiç öyle yavaş makina değil çatır çatır 8sn altı 0-100ü yapıyor.

    218i'yi ben kullanıyorum arada, motorun tek güzel tarafı ipeksi çalışması ve devirlenmesi, eski 6 silindir BMW'leri hatırlatıyor bu hususta. Fakat ne içeriye ses sızıyor, ne gaz tepkisi var, ne de performans. Sportplusta biraz düzeliyor işte, o da araba sürekli öyle kullanılmadığı için illa ki uyuşuk uyuşuk geziyorsunuz comfortta.

    Keyif isteniyorsa bu fiyat seviyesinde, tek çare 4 silindir PSA 170hp 120i'dir, o motor çok güzel, hiç tüketim fazlası da yok gerçekten iyi yürütüyor aleti ve arka tarafın hareketliliği de çok iyi. 1 serisinin tek sıkıntısı 2 serisindeki şasi dengesi yok, bazen çok önden kayıyor, bazen arkadan kayma eğilimi yapıyor. 2 serisinde araba çok daha dengeli ayarlanmış.

    mx5 roadster olmasından yana ve bagajının küçüklüğüyle 1-0 yenik başlıyor aslında.
    218i cabrioda dediğiniz doğru fakat coupe için aslında tatminkar düzeyde.Benim anlamadığım bazı kişiler 218e 136 yı az görüp 418 alıyor. 2 yi çekemeyen motor 4 ü nasıl çeksin abicim :D 218 coupe ağırlığını da göz önüne alırsak fiyat performans olarak ideal düzeyde. 120i m paket 150 lerden başlıyo o paraya 3 serisi almak çok daha mantıklı olabilir.




  • 2 Serisinde arkadaki yaşam alanı ne durumda acaba? 1 serisine göre dar mı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.