Şimdi Ara

BMW 3.16i (E46) bakabilir misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
8.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cumartesi günü araba pazarında gezinirken 2000 model bmw 3.16i gümüş gri bir araç gözüme çarptı. Şuana kadar hiç bilgim olmadığı için araştırmadım ve aklımda bu aracı alma fikri hiç olmadı. Araç temiz duruyor ve sahibi sadece sağ ön çamurlukta çizik boyası var dedi.
    Araç sunroof'lu, deri döşeme ve dijital klima var. Sahibi bir şey paket dedi arka perdesi dahi otomatikmiş gösterdi. Araç 143bin km'de diyor. Fiyatı ise 28.500 ama 28.000 son yaparız dedi(biraz daha fiyatı düşürürüm diye tahmin ediyorum)
    Araç hoşuma gitti fakat araç alıp satan bir arkadaşımın dedikleri kafamı kurcaladı. Ben de siz forumdaşlarıma bir sorayım diye bu konuyu açtım.
    -bu aracın ikinci eli tutulmuyor mu? Satmak istediğimde zorlanır mıyım ya da zararım büyük olur mu?
    -modeli düşük olması problem olur mu? Hem sorun açısından hem de şu konuşulan 15 yaş üstü araçlar hakkındaki başbakanın sözleri açısından.
    Bmw kullananlar ve piyasayı bilen arkadaşlar yorumunuza ihtiyacım var. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim. İyi forumlar.







  • BMW kullanıcısı değilim,piyasa uzmanı falan da değilim ama fikirlerimi belirtmek isterim.Eminim kullanan arkadaşlar vardır,çok daha detaylı fikir belirtirler.

    Bu fiyata alabileceğiniz en donanımlı araç E46 sanırım.Dijital klima,çoğu park sensörlü,sunroof,kol dayama,deri döşeme 28 bin liraya bir araya toplanılacak özellikler değil.Yani göz koyduysanız alternatifleri sizi tatmin etmeyebilir.

    Herhangi bir yasayla 2 yıl sonra 2000 model taş gibi E39'lara,S500 Long'lara,E46'lara hurda araç muamelesi yapamazlar.Bu yasa en fazla kuş serisini kapsar ki yine kuru gürültü gibi geliyor.Korkunuz olmasın.

    Bence iyi bakılmış bir BMW yaklaşık 200.000 Km'ye kadar sadece rutin bakımları ister ama bunlar bile bütçenizi zorlayabilir.

    Allah göstermesin,birkaç gün içinde satmanız gerekirse galericilerin çektiği ölü fiyata vermekten başka çareniz kalmayabilir ama BMW'den bahsediyoruz,hala deli gibi temiz E30 arayan bu kadar insan varken 2.eli uzun vadede sıkıntı çıkarmaz.

    Söyleyeceklerim bu kadar.28 bin TL'yi zor bela çıkarmıyorsanız sizi zorlamaz diye düşünüyorum,alacağınız aracı kazasız belasız kullanmanızı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pmnpirlo -- 18 Haziran 2013; 5:19:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pmnpirlo

    BMW kullanıcısı değilim,piyasa uzmanı falan da değilim ama fikirlerimi belirtmek isterim.Eminim kullanan arkadaşlar vardır,çok daha detaylı fikir belirtirler.

    Bu fiyata alabileceğiniz en donanımlı araç E46 sanırım.Dijital klima,çoğu park sensörlü,sunroof,kol dayama,deri döşeme 28 bin liraya bir araya toplanılacak özellikler değil.Yani göz koyduysanız alternatifleri sizi tatmin etmeyebilir.

    Herhangi bir yasayla 2 yıl sonra 2000 model taş gibi E39'lara,S500 Long'lara,E46'lara hurda araç muamelesi yapamazlar.Bu yasa en fazla kuş serisini kapsar ki yine kuru gürültü gibi geliyor.Korkunuz olmasın.

    Bence iyi bakılmış bir BMW yaklaşık 200.000 Km'ye kadar sadece rutin bakımları ister ama bunlar bile bütçenizi zorlayabilir.

    Allah göstermesin,birkaç gün içinde satmanız gerekirse galericilerin çektiği ölü fiyata vermekten başka çareniz kalmayabilir ama BMW'den bahsediyoruz,hala deli gibi temiz E30 arayan bu kadar insan varken 2.eli uzun vadede sıkıntı çıkarmaz.

    Söyleyeceklerim bu kadar.28 bin TL'yi zor bela çıkarmıyorsanız sizi zorlamaz diye düşünüyorum,alacağınız aracı kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
    Hocam kuzenımde de 3.18ci vardı E46 onunla birlikte ugrasmaktan söz sahibi oldum bmw adı üstünde masraflı bir araç 'B'ende 'M'asraf 'V'ar

    fiyat iyi görünüyor ama servisinde detaylı expertize sokmanızı öneririm.Komple boyalı da cıkabilir. Kmsi düşük baya düşürülme ihtimali doguyor.Aracın döşemelerine direksiyonuna kapı kollarını kontrol edin.Aşınma durumuna göre biraz da olsa bilgi sahibi olabilirsiniz. Bmw'yi yürütmek masraflıdır.Kenarda köşede en kötü 5bin Lira bulundurmalısınız ki çıkabilecek bir sıkıntıda sorun yaşamayasınız.

    Aklıma şimdilik bunlar geliyor daha sonra ekleme yaparım.Alacağınız aracınız hayırlı uğurlu olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    Hocam kuzenımde de 3.18ci vardı E46 onunla birlikte ugrasmaktan söz sahibi oldum bmw adı üstünde masraflı bir araç 'B'ende 'M'asraf 'V'ar

    fiyat iyi görünüyor ama servisinde detaylı expertize sokmanızı öneririm.Komple boyalı da cıkabilir. Kmsi düşük baya düşürülme ihtimali doguyor.Aracın döşemelerine direksiyonuna kapı kollarını kontrol edin.Aşınma durumuna göre biraz da olsa bilgi sahibi olabilirsiniz. Bmw'yi yürütmek masraflıdır.Kenarda köşede en kötü 5bin Lira bulundurmalısınız ki çıkabilecek bir sıkıntıda sorun yaşamayasınız.

    Aklıma şimdilik bunlar geliyor daha sonra ekleme yaparım.Alacağınız aracınız hayırlı uğurlu olsun

    Alıntıları Göster
    2000 model çok eski ve 105 HP E36'daki eski teknoloji motor var. 316i istiyorsanız 3-5 bin TL daha verip 2005 model makyajlı kasa E8 paket 116 HP motorlu 316i almaya çalışın. Bütçeyi arttıramıyorsanız da 2001 model 520i alın ama yine de ilk çıkan makyajsız E46'lara, hele ki 316'ya o paraları vermeyin derim.

    Ayrıca 13 yaşındaki bir aracın donanımından etkilenip de yalnızca tek parça boyası olacağına ve kadranda gördüğünüz kilometreye de pek inanmayın.

    Ufak tefek hasarlı da olsa aşağıdaki paralara E8 paketli ve donanım eksiği olmayan araçlar bulabilirsiniz. 34-35'e daha temiz araçlar bulunur 5 yıl daha yeni model yılı için değer bence.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-3.16-i-sanruflu-full-128572392/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX35

    2000 model çok eski ve 105 HP E36'daki eski teknoloji motor var. 316i istiyorsanız 3-5 bin TL daha verip 2005 model makyajlı kasa E8 paket 116 HP motorlu 316i almaya çalışın. Bütçeyi arttıramıyorsanız da 2001 model 520i alın ama yine de ilk çıkan makyajsız E46'lara, hele ki 316'ya o paraları vermeyin derim.

    Ayrıca 13 yaşındaki bir aracın donanımından etkilenip de yalnızca tek parça boyası olacağına ve kadranda gördüğünüz kilometreye de pek inanmayın.

    Ufak tefek hasarlı da olsa aşağıdaki paralara E8 paketli ve donanım eksiği olmayan araçlar bulabilirsiniz. 34-35'e daha temiz araçlar bulunur 5 yıl daha yeni model yılı için değer bence.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-3.16-i-sanruflu-full-128572392/detay

    Alıntıları Göster
    bence common rail dizel e46 320D alın. hem yakıtı az,hem performanslı arabadır.316i kasa ağır ve motoru az geldiğinden hantal bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    bence common rail dizel e46 320D alın. hem yakıtı az,hem performanslı arabadır.316i kasa ağır ve motoru az geldiğinden hantal bir araçtır.

    Alıntıları Göster
    e46 olabilir ama motor eski ondaki ondan ucuz makyajlı e46lara bakmanızı tavsiye ederim yada en az 2000cc motor olanları alın 320iden ustü olsun motor yeni onlarda sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
    kendi aracım 04' 330i
  • Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.

    neden sorunu olsun hocam? :) bmwnin son 10 yıldır ürettiği çoğu arabası dizeldir ve çok verimli motordur :) ben şahsen 2000 modelini kullanıyorum ve çok memnunum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.

    neden sorunu olsun hocam? :) bmwnin son 10 yıldır ürettiği çoğu arabası dizeldir ve çok verimli motordur :) ben şahsen 2000 modelini kullanıyorum ve çok memnunum :)

    Kronik sorunlu motoru vardır.Bu yüzden. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.
    e46 f30dan sonra en güzel kasa bence 3 serisi için. .16İ yetersiz gelebilir. 18 yada 20 almaya çalışın. Masrafı çok bi araçtır 2004 2003 bakın hocam. Bu yazıyı okumanı tavsiye ediyorum bi bmw kullanıcısı yazmıs bu forumdan.

    racım 1994 model BMW 3.18

    sana aklıma gelen sorunları yazıyım belki vazgeçersin


    1. bir sabah arabanın kapılarını açtım araba alarm çalmaya başladı.. Alarmı susturamadık elektrikçi geldi bişiler yaptı alarm sustu bu seferde araba çalışmadı.. beyin alarm beyni vs derken baya bi uğraştuk çalıştırmak için ama bayada para gitti

    2. Direksiyon sola dönmemeye başladı.. direksiyon kutusuna 300 lira pompasına 300 lira sıkışmış

    3. arabanın motorundan ilk çalıştırnmada acaip sesler gelmeye başladı triger zinciri palet gergi değişti.. 250 tl civarı

    4. araba durup duruken ötmeye başladı rolanti dengesizleşmeye başladı..sesin kaynağını bulmak 15 gün sürdü.. üst kapaktan bir hortum hava giriş boğazına bağlanıyor orda bir siyah kutu var ismni bilmiyorum içinde sibop varmı o patlamış.. 50 lira + sağı solu aramak ustalık vs derken 100 lirada öyle gitti

    5. motordan yağ atmaya başladı bu seferede.. neymiş efendim krank keçesiymiş eyvallah dedik onuda değiştirdik 50 tl + zaman + işçilik +kargo bekle vs vs

    6. Şöfor tarafının camı indi kalkmaz. bir süre sonrada sağ taraın krikosu kırıldı sanayiye gidene kadar donduk arabanın içinde... Motor bitmiş.. motor değiştiçç 120 tl


    7. Klimayı açınca kompresör ötemeye başladı.. bilyasıymış. eyvallahd edik yaptırmya yolladık geldi 3 gün sorna gene aynı.. 300lira verdim çıkmasının getittirdim şu an sorun yokj

    8. araba birden hararet yapmaya başladı.. termostat değiştir 200 metre sonra hareret yapar.. radyatörü söktür şişlet yine hararet yapar.. tam üst kapaıağı sökecektikki. yeni aldığımız termsotat arızalıymuışş .. nerdden bileceksin boşuna bir hafta arıza aradık durduk.. giden?? zaman + uğraşma + para

    9. bir sabah arabayı çalıştırdım haydaaaa.. eksoz patlamış ula yatarken ne oldu sana be kardeşim... egsoz manifoltunun saplamalarından biriş kesmiş..,
    işin yoksa motorcuya ordan tornacıya sonra egsoz contasını değiştir tabi bunlar zaman + upğraşma + kargo + masraf

    10.Abs denen en gerkeli şey.. bir çalışır bir çalışmaz... 2 kere kaza yaptım bu abs yüzünden aracın kızağa binmesinden dolayı...daha onun masraflarını saymıyorum.. neymiş efendim ön sağ taraf sensörüymüş
    tamam değiştirelim .. ne kadar 120 tl cik.. ee sonuç?? yine aynı kafasına göre birçalışıyor bir çalışmıyor sonuç?? giden para + zaman + kargo + uğraşmak + hala arızalı

    11. arka taraftan cık cık cık ses gelir .. oraya bak yok buraay bak yok.. kapı döşemeleri koltuklar derken geldik arka tarafa.. viraj bilmem nesi dediler değiştirelim yok ses gitmedi.. arka bilyamıdır nedir değiştireelimdediler depğiştirelim ses gitmedi.. en sonunda buldular.. amartisörün kafası bagajın iç kısmında kalan yer kırılmış amartisör vuruyormuş.. giden: kafa yorgunluğu + uğraşmak + zaman + para

    12. araba bir gün birden çalışmamaya başladı yine.. marş basıyor araba çalışmıyor.ç. elektrikçi geldi arka koltuğun altına 2 -3 kere tıkladı çalşıştı.. sonyuç benzin pompası.. değitirelim abi...

    13. şimdi sırada ne var?? şanzıman normalde ekonomi moduyla kalkış yapıyor 200 metre sonra otonmatik kar moduna geçiyor.. aracı stop etmedende düzelmiyor.. kısaca şanzıman inecek 3 gündür yatıyor araç.. nalet ettim arkadaş .. rampa çıkmıyor kalkış yapmıyor yapsada kocakarı gibi kalakamıyor yerinden.. yola çıkımnca 3 bin deviri geçmiyor.. neyseki yağını filtresini değiştirdik düzeldi gibi sanki bir daha yapmadı

    14. geçtiğimiz yaz komple ön takım yaptırdım dün sanayiye gittim şanzıman sorunlarını halletmeye ön düzen yine bozuk !!!!

    15. 2 kez patlayan salıncak fişekleri.. daha aklıma gelmeyen birsürü şey ......

    hala yaşlı BMW almak istiyormusun ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.

    neden sorunu olsun hocam? :) bmwnin son 10 yıldır ürettiği çoğu arabası dizeldir ve çok verimli motordur :) ben şahsen 2000 modelini kullanıyorum ve çok memnunum :)

    Kronik sorunlu motoru vardır.Bu yüzden. :)

    valla bilmiyorum hiç rastlamadım :) belki turbo yüzündendir veya kirli mazot motor yağının geç değişimi ve hava filtresinin aksatılmasından ötürü olabilir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.

    neden sorunu olsun hocam? :) bmwnin son 10 yıldır ürettiği çoğu arabası dizeldir ve çok verimli motordur :) ben şahsen 2000 modelini kullanıyorum ve çok memnunum :)

    Kronik sorunlu motoru vardır.Bu yüzden. :)

    valla bilmiyorum hiç rastlamadım :) belki turbo yüzündendir veya kirli mazot motor yağının geç değişimi ve hava filtresinin aksatılmasından ötürü olabilir :)

    Aha az yukarıyı oku.Arkadaş benim demek istedikleri mi özetlemiş.




  • Aynı donanımda 2005 model aracı boyaları vardı 230 binde 34e az vadeli sattık bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: wonderkid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Dizel filan bakmayın.Kronik sorunludur.Sanayi'den çıkmazsınız.
    Gerçi 316i'de alsanız,yine sanayi'den çıkmazınız.

    neden sorunu olsun hocam? :) bmwnin son 10 yıldır ürettiği çoğu arabası dizeldir ve çok verimli motordur :) ben şahsen 2000 modelini kullanıyorum ve çok memnunum :)

    Kronik sorunlu motoru vardır.Bu yüzden. :)

    valla bilmiyorum hiç rastlamadım :) belki turbo yüzündendir veya kirli mazot motor yağının geç değişimi ve hava filtresinin aksatılmasından ötürü olabilir :)

    Aha az yukarıyı oku.Arkadaş benim demek istedikleri mi özetlemiş.

    Alıntıları Göster
    yukardakı sorunları yasayan benım.. bmw kapıma sokmam.. ben yıllar once yazdım onu foruma nerden buldunuz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    yukardakı sorunları yasayan benım.. bmw kapıma sokmam.. ben yıllar once yazdım onu foruma nerden buldunuz :)

    Alıntıları Göster
    bır aksam yolda ıderken sunrrof ucmustu ve baska bır un sarj dınamosu bozulmustu.. daa neler neler :)

    En sonunda sattım yıne bmw aldım. yıne sattım yıne aldım. 3. de ıfla oldum. punto aldım cok mutluyum :) Daa kapıuma sokmam bmw ıbı arabayı.. klavye tusları bozuk kusura bakmayın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KibarAyı

    e46 f30dan sonra en güzel kasa bence 3 serisi için. .16İ yetersiz gelebilir. 18 yada 20 almaya çalışın. Masrafı çok bi araçtır 2004 2003 bakın hocam. Bu yazıyı okumanı tavsiye ediyorum bi bmw kullanıcısı yazmıs bu forumdan.

    racım 1994 model BMW 3.18

    sana aklıma gelen sorunları yazıyım belki vazgeçersin


    1. bir sabah arabanın kapılarını açtım araba alarm çalmaya başladı.. Alarmı susturamadık elektrikçi geldi bişiler yaptı alarm sustu bu seferde araba çalışmadı.. beyin alarm beyni vs derken baya bi uğraştuk çalıştırmak için ama bayada para gitti

    2. Direksiyon sola dönmemeye başladı.. direksiyon kutusuna 300 lira pompasına 300 lira sıkışmış

    3. arabanın motorundan ilk çalıştırnmada acaip sesler gelmeye başladı triger zinciri palet gergi değişti.. 250 tl civarı

    4. araba durup duruken ötmeye başladı rolanti dengesizleşmeye başladı..sesin kaynağını bulmak 15 gün sürdü.. üst kapaktan bir hortum hava giriş boğazına bağlanıyor orda bir siyah kutu var ismni bilmiyorum içinde sibop varmı o patlamış.. 50 lira + sağı solu aramak ustalık vs derken 100 lirada öyle gitti

    5. motordan yağ atmaya başladı bu seferede.. neymiş efendim krank keçesiymiş eyvallah dedik onuda değiştirdik 50 tl + zaman + işçilik +kargo bekle vs vs

    6. Şöfor tarafının camı indi kalkmaz. bir süre sonrada sağ taraın krikosu kırıldı sanayiye gidene kadar donduk arabanın içinde... Motor bitmiş.. motor değiştiçç 120 tl


    7. Klimayı açınca kompresör ötemeye başladı.. bilyasıymış. eyvallahd edik yaptırmya yolladık geldi 3 gün sorna gene aynı.. 300lira verdim çıkmasının getittirdim şu an sorun yokj

    8. araba birden hararet yapmaya başladı.. termostat değiştir 200 metre sonra hareret yapar.. radyatörü söktür şişlet yine hararet yapar.. tam üst kapaıağı sökecektikki. yeni aldığımız termsotat arızalıymuışş .. nerdden bileceksin boşuna bir hafta arıza aradık durduk.. giden?? zaman + uğraşma + para

    9. bir sabah arabayı çalıştırdım haydaaaa.. eksoz patlamış ula yatarken ne oldu sana be kardeşim... egsoz manifoltunun saplamalarından biriş kesmiş..,
    işin yoksa motorcuya ordan tornacıya sonra egsoz contasını değiştir tabi bunlar zaman + upğraşma + kargo + masraf

    10.Abs denen en gerkeli şey.. bir çalışır bir çalışmaz... 2 kere kaza yaptım bu abs yüzünden aracın kızağa binmesinden dolayı...daha onun masraflarını saymıyorum.. neymiş efendim ön sağ taraf sensörüymüş
    tamam değiştirelim .. ne kadar 120 tl cik.. ee sonuç?? yine aynı kafasına göre birçalışıyor bir çalışmıyor sonuç?? giden para + zaman + kargo + uğraşmak + hala arızalı

    11. arka taraftan cık cık cık ses gelir .. oraya bak yok buraay bak yok.. kapı döşemeleri koltuklar derken geldik arka tarafa.. viraj bilmem nesi dediler değiştirelim yok ses gitmedi.. arka bilyamıdır nedir değiştireelimdediler depğiştirelim ses gitmedi.. en sonunda buldular.. amartisörün kafası bagajın iç kısmında kalan yer kırılmış amartisör vuruyormuş.. giden: kafa yorgunluğu + uğraşmak + zaman + para

    12. araba bir gün birden çalışmamaya başladı yine.. marş basıyor araba çalışmıyor.ç. elektrikçi geldi arka koltuğun altına 2 -3 kere tıkladı çalşıştı.. sonyuç benzin pompası.. değitirelim abi...

    13. şimdi sırada ne var?? şanzıman normalde ekonomi moduyla kalkış yapıyor 200 metre sonra otonmatik kar moduna geçiyor.. aracı stop etmedende düzelmiyor.. kısaca şanzıman inecek 3 gündür yatıyor araç.. nalet ettim arkadaş .. rampa çıkmıyor kalkış yapmıyor yapsada kocakarı gibi kalakamıyor yerinden.. yola çıkımnca 3 bin deviri geçmiyor.. neyseki yağını filtresini değiştirdik düzeldi gibi sanki bir daha yapmadı

    14. geçtiğimiz yaz komple ön takım yaptırdım dün sanayiye gittim şanzıman sorunlarını halletmeye ön düzen yine bozuk !!!!

    15. 2 kez patlayan salıncak fişekleri.. daha aklıma gelmeyen birsürü şey ......

    hala yaşlı BMW almak istiyormusun ???


    20 Yıllık bir araçta şu saydıkların zaten değişmesi gereken bakımları yapılması gereken parçalar ve bunları öyle bi abartarak yazmışınki duyanda dünyann en rezil arabası zanneder sen farkında değilsin ama tekrar hatırlatıyım aracın 20 yaşında o yaştaki bir çok araç hurdalıkta şimdi kaldıki BMW dünyadaki en rezil sert ezile ezile kullanılan arabadır üstelik gereken bakımların hiç biri yapılmadan biniliyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: KibarAyı

    e46 f30dan sonra en güzel kasa bence 3 serisi için. .16İ yetersiz gelebilir. 18 yada 20 almaya çalışın. Masrafı çok bi araçtır 2004 2003 bakın hocam. Bu yazıyı okumanı tavsiye ediyorum bi bmw kullanıcısı yazmıs bu forumdan.

    racım 1994 model BMW 3.18

    sana aklıma gelen sorunları yazıyım belki vazgeçersin


    1. bir sabah arabanın kapılarını açtım araba alarm çalmaya başladı.. Alarmı susturamadık elektrikçi geldi bişiler yaptı alarm sustu bu seferde araba çalışmadı.. beyin alarm beyni vs derken baya bi uğraştuk çalıştırmak için ama bayada para gitti

    2. Direksiyon sola dönmemeye başladı.. direksiyon kutusuna 300 lira pompasına 300 lira sıkışmış

    3. arabanın motorundan ilk çalıştırnmada acaip sesler gelmeye başladı triger zinciri palet gergi değişti.. 250 tl civarı

    4. araba durup duruken ötmeye başladı rolanti dengesizleşmeye başladı..sesin kaynağını bulmak 15 gün sürdü.. üst kapaktan bir hortum hava giriş boğazına bağlanıyor orda bir siyah kutu var ismni bilmiyorum içinde sibop varmı o patlamış.. 50 lira + sağı solu aramak ustalık vs derken 100 lirada öyle gitti

    5. motordan yağ atmaya başladı bu seferede.. neymiş efendim krank keçesiymiş eyvallah dedik onuda değiştirdik 50 tl + zaman + işçilik +kargo bekle vs vs

    6. Şöfor tarafının camı indi kalkmaz. bir süre sonrada sağ taraın krikosu kırıldı sanayiye gidene kadar donduk arabanın içinde... Motor bitmiş.. motor değiştiçç 120 tl


    7. Klimayı açınca kompresör ötemeye başladı.. bilyasıymış. eyvallahd edik yaptırmya yolladık geldi 3 gün sorna gene aynı.. 300lira verdim çıkmasının getittirdim şu an sorun yokj

    8. araba birden hararet yapmaya başladı.. termostat değiştir 200 metre sonra hareret yapar.. radyatörü söktür şişlet yine hararet yapar.. tam üst kapaıağı sökecektikki. yeni aldığımız termsotat arızalıymuışş .. nerdden bileceksin boşuna bir hafta arıza aradık durduk.. giden?? zaman + uğraşma + para

    9. bir sabah arabayı çalıştırdım haydaaaa.. eksoz patlamış ula yatarken ne oldu sana be kardeşim... egsoz manifoltunun saplamalarından biriş kesmiş..,
    işin yoksa motorcuya ordan tornacıya sonra egsoz contasını değiştir tabi bunlar zaman + upğraşma + kargo + masraf

    10.Abs denen en gerkeli şey.. bir çalışır bir çalışmaz... 2 kere kaza yaptım bu abs yüzünden aracın kızağa binmesinden dolayı...daha onun masraflarını saymıyorum.. neymiş efendim ön sağ taraf sensörüymüş
    tamam değiştirelim .. ne kadar 120 tl cik.. ee sonuç?? yine aynı kafasına göre birçalışıyor bir çalışmıyor sonuç?? giden para + zaman + kargo + uğraşmak + hala arızalı

    11. arka taraftan cık cık cık ses gelir .. oraya bak yok buraay bak yok.. kapı döşemeleri koltuklar derken geldik arka tarafa.. viraj bilmem nesi dediler değiştirelim yok ses gitmedi.. arka bilyamıdır nedir değiştireelimdediler depğiştirelim ses gitmedi.. en sonunda buldular.. amartisörün kafası bagajın iç kısmında kalan yer kırılmış amartisör vuruyormuş.. giden: kafa yorgunluğu + uğraşmak + zaman + para

    12. araba bir gün birden çalışmamaya başladı yine.. marş basıyor araba çalışmıyor.ç. elektrikçi geldi arka koltuğun altına 2 -3 kere tıkladı çalşıştı.. sonyuç benzin pompası.. değitirelim abi...

    13. şimdi sırada ne var?? şanzıman normalde ekonomi moduyla kalkış yapıyor 200 metre sonra otonmatik kar moduna geçiyor.. aracı stop etmedende düzelmiyor.. kısaca şanzıman inecek 3 gündür yatıyor araç.. nalet ettim arkadaş .. rampa çıkmıyor kalkış yapmıyor yapsada kocakarı gibi kalakamıyor yerinden.. yola çıkımnca 3 bin deviri geçmiyor.. neyseki yağını filtresini değiştirdik düzeldi gibi sanki bir daha yapmadı

    14. geçtiğimiz yaz komple ön takım yaptırdım dün sanayiye gittim şanzıman sorunlarını halletmeye ön düzen yine bozuk !!!!

    15. 2 kez patlayan salıncak fişekleri.. daha aklıma gelmeyen birsürü şey ......

    hala yaşlı BMW almak istiyormusun ???


    20 Yıllık bir araçta şu saydıkların zaten değişmesi gereken bakımları yapılması gereken parçalar ve bunları öyle bi abartarak yazmışınki duyanda dünyann en rezil arabası zanneder sen farkında değilsin ama tekrar hatırlatıyım aracın 20 yaşında o yaştaki bir çok araç hurdalıkta şimdi kaldıki BMW dünyadaki en rezil sert ezile ezile kullanılan arabadır üstelik gereken bakımların hiç biri yapılmadan biniliyo

    Bu konuda Size kesinlikle katılıyorum. Çok hor kullanılıyor malesef bu araçlar. 2004 3.18ikullanıcısı olarak iyi ki almışım diyorum. Ama şu anda satılık o da ayrı bir durum

    Sen aracına nasıl davranırsan o da sana o şekilde davranır... Son söylenecek söz bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinakin1986


    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: KibarAyı

    e46 f30dan sonra en güzel kasa bence 3 serisi için. .16İ yetersiz gelebilir. 18 yada 20 almaya çalışın. Masrafı çok bi araçtır 2004 2003 bakın hocam. Bu yazıyı okumanı tavsiye ediyorum bi bmw kullanıcısı yazmıs bu forumdan.

    racım 1994 model BMW 3.18

    sana aklıma gelen sorunları yazıyım belki vazgeçersin


    1. bir sabah arabanın kapılarını açtım araba alarm çalmaya başladı.. Alarmı susturamadık elektrikçi geldi bişiler yaptı alarm sustu bu seferde araba çalışmadı.. beyin alarm beyni vs derken baya bi uğraştuk çalıştırmak için ama bayada para gitti

    2. Direksiyon sola dönmemeye başladı.. direksiyon kutusuna 300 lira pompasına 300 lira sıkışmış

    3. arabanın motorundan ilk çalıştırnmada acaip sesler gelmeye başladı triger zinciri palet gergi değişti.. 250 tl civarı

    4. araba durup duruken ötmeye başladı rolanti dengesizleşmeye başladı..sesin kaynağını bulmak 15 gün sürdü.. üst kapaktan bir hortum hava giriş boğazına bağlanıyor orda bir siyah kutu var ismni bilmiyorum içinde sibop varmı o patlamış.. 50 lira + sağı solu aramak ustalık vs derken 100 lirada öyle gitti

    5. motordan yağ atmaya başladı bu seferede.. neymiş efendim krank keçesiymiş eyvallah dedik onuda değiştirdik 50 tl + zaman + işçilik +kargo bekle vs vs

    6. Şöfor tarafının camı indi kalkmaz. bir süre sonrada sağ taraın krikosu kırıldı sanayiye gidene kadar donduk arabanın içinde... Motor bitmiş.. motor değiştiçç 120 tl


    7. Klimayı açınca kompresör ötemeye başladı.. bilyasıymış. eyvallahd edik yaptırmya yolladık geldi 3 gün sorna gene aynı.. 300lira verdim çıkmasının getittirdim şu an sorun yokj

    8. araba birden hararet yapmaya başladı.. termostat değiştir 200 metre sonra hareret yapar.. radyatörü söktür şişlet yine hararet yapar.. tam üst kapaıağı sökecektikki. yeni aldığımız termsotat arızalıymuışş .. nerdden bileceksin boşuna bir hafta arıza aradık durduk.. giden?? zaman + uğraşma + para

    9. bir sabah arabayı çalıştırdım haydaaaa.. eksoz patlamış ula yatarken ne oldu sana be kardeşim... egsoz manifoltunun saplamalarından biriş kesmiş..,
    işin yoksa motorcuya ordan tornacıya sonra egsoz contasını değiştir tabi bunlar zaman + upğraşma + kargo + masraf

    10.Abs denen en gerkeli şey.. bir çalışır bir çalışmaz... 2 kere kaza yaptım bu abs yüzünden aracın kızağa binmesinden dolayı...daha onun masraflarını saymıyorum.. neymiş efendim ön sağ taraf sensörüymüş
    tamam değiştirelim .. ne kadar 120 tl cik.. ee sonuç?? yine aynı kafasına göre birçalışıyor bir çalışmıyor sonuç?? giden para + zaman + kargo + uğraşmak + hala arızalı

    11. arka taraftan cık cık cık ses gelir .. oraya bak yok buraay bak yok.. kapı döşemeleri koltuklar derken geldik arka tarafa.. viraj bilmem nesi dediler değiştirelim yok ses gitmedi.. arka bilyamıdır nedir değiştireelimdediler depğiştirelim ses gitmedi.. en sonunda buldular.. amartisörün kafası bagajın iç kısmında kalan yer kırılmış amartisör vuruyormuş.. giden: kafa yorgunluğu + uğraşmak + zaman + para

    12. araba bir gün birden çalışmamaya başladı yine.. marş basıyor araba çalışmıyor.ç. elektrikçi geldi arka koltuğun altına 2 -3 kere tıkladı çalşıştı.. sonyuç benzin pompası.. değitirelim abi...

    13. şimdi sırada ne var?? şanzıman normalde ekonomi moduyla kalkış yapıyor 200 metre sonra otonmatik kar moduna geçiyor.. aracı stop etmedende düzelmiyor.. kısaca şanzıman inecek 3 gündür yatıyor araç.. nalet ettim arkadaş .. rampa çıkmıyor kalkış yapmıyor yapsada kocakarı gibi kalakamıyor yerinden.. yola çıkımnca 3 bin deviri geçmiyor.. neyseki yağını filtresini değiştirdik düzeldi gibi sanki bir daha yapmadı

    14. geçtiğimiz yaz komple ön takım yaptırdım dün sanayiye gittim şanzıman sorunlarını halletmeye ön düzen yine bozuk !!!!

    15. 2 kez patlayan salıncak fişekleri.. daha aklıma gelmeyen birsürü şey ......

    hala yaşlı BMW almak istiyormusun ???


    20 Yıllık bir araçta şu saydıkların zaten değişmesi gereken bakımları yapılması gereken parçalar ve bunları öyle bi abartarak yazmışınki duyanda dünyann en rezil arabası zanneder sen farkında değilsin ama tekrar hatırlatıyım aracın 20 yaşında o yaştaki bir çok araç hurdalıkta şimdi kaldıki BMW dünyadaki en rezil sert ezile ezile kullanılan arabadır üstelik gereken bakımların hiç biri yapılmadan biniliyo

    Bu konuda Size kesinlikle katılıyorum. Çok hor kullanılıyor malesef bu araçlar. 2004 3.18ikullanıcısı olarak iyi ki almışım diyorum. Ama şu anda satılık o da ayrı bir durum

    Sen aracına nasıl davranırsan o da sana o şekilde davranır... Son söylenecek söz bu.

    bendede 2005 318i var manuel vites bende satıyorum ne kadar sevmesemde e90 vakti geldi 32000 tl ye verecem bende bakalım




  • 32 dediğine göre km baya ilerlemiş sanırım. E90 elbette daha iyi ama E46 candır tasarım olarak bence e46 üzerinden gitmeliler
  • 3 sene önce 2001 full E46 kullandım. Gayet güzel araç. Kilometre acayip kafamı kurcaladı sadece.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.