Şimdi Ara

bmw 3.20 i ed mi c-180 amg mi passat 1.4 tsi hıglınemi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
1
Favori
9.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam passat 3 serisi yada c serisi ile aynı kulvarda değil. passatı 5 serisi yada E serisi ile kıyaslayıp gömünüz :)
  • Hocam mercedesten şikayet eden çok adam var. Motor problemleri vs çok sıkıntılı şeyler yaşamışlar. Ama bu problemler mide bulandırıcı olsada kabin sessizliği, kaza durumlarındaki güvenlik seviyesi bmw den çok ilerde

    Bmw 320ied nin gelecek yeni kasalarını bilemem ama şuan satışta olan güncel kasaları ııhs'nin small overlap testlerinde başarısız sınırına yakın bir performans sergiliyor ki bunun türkçesi 64 km lik sol ön tarafın %25 inden yapacağınız bir kazada muhtemelen belden altınızda kalıcı sakatlıklar yaşarsınız.

    vw Passat, passatın bmw den daha iyi bir güvenlik önemli var ve ııhs in testlerinden de başarılı çıkmış. Fakat vw premium bir marka olmadığından dolayı, rüzgar sesi, kabin gürültüsüne takıntılı biriyseniz bu konuda sizi üzer. Ama Yol tutuşu performansı selefine göre çok ama çok başarılıdır.

    Başka model yazmayın demişsiniz ama ben bu ayarda bir araç alacak olsam, kesinlikle bunları almam biraz daha para biriktirip giderim infinity q50, jaguar xe veya xf alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkanaykac -- 3 Ocak 2017; 16:43:39 >




  • İkisine de test sürüşü yaparsan MB C180 AMG deki kaliteyi anlarsın , passatı katmıyprum zaten karşılaştırmaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratkutay

    sen olaya daha farklı bi boyut kattın hocam 5 ve e serisi ayrıca a6 bunlarada baktım en şekillisi 5 serisi onunda ikinci eline bakıyorum. ben bu fiyatlara 3 serisinin fullünü 2015 modelini veya 2016 sını alabiliyorum ama bu araçların 2011 çok zorlasan hasar kayıtlı 2012 sine gücüm yetiyor.o zaman aklıma aynı paraya eski modelmi 100000 e gelmiş km araçmı yoksa temiz 2015 model 30 bin km ye kadar arabamı almak mantıklı bunu tartışmak lazım.yoksa hepsine emin olun bakıyorum heleki audi a6 ya 130 k para verip koltuğumu elimle kaldırararak arayacaksam sadece dışardan audi a6 ya biniyor derler ben mutlu olmam bundan.ayrıca insanlar temiz ve gerçekten dolu arabasına piyasanın bu e segmenti için 10-15 k fazla fiyat istiyolar o bakımdan ben civic ten inip d segmentine çıkmam mantıklı geliyor.

    Bence km'si aşmış garanti dışı bir araç yerine daha genç km'si düşük bir araç yürütme maliyetleri açısından daha uygun olacaktır. F30 ya da C en doğru seçim olacaktır.
    Bu arada Jaguar XE yalıtım olarak 3 serisinden kötü bir araçtır. Garip bir şekilde her şeyin aksine yalıtım olmamış bu araçta.
    @furkanaykac
    Bu kadar bütçe ayırıp iş alım noktasına geldiği vakit Q50'de XE'de XF'te almazsınız. Genel tercihlerin marjinalliği konusunda 1000'de 1'lik dilime falan girmiyorsanız tabiki.
    Q50'nin kafadan 4300 lira mtv'si var zaten.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat

    Passat ve F30 u gayet uzun süreler kendi araçlarım olarak kullandım.



    Konfordan kastınız, kıstasınız, parametrediniz nedir?

    Passatı, 320i den konforlu yapan şey nedir size göre?

    daha yumuşak yürüyen aksam.bmw daha diri daha iyi yol tutan bir araç.passat ise daha yumuşak daha az tümsekleri hissettiren ama bundan dolayı yan rüzgar ve yön değişimlerinde daha zayıf yol tutuyor.bmw bunun yanında runflat lastikten de sertleşiyor tabi.

    Yeterli bir süre F30 ve Passatı kullandınız mı?

    Çünkü Passat Bmw 3 den daha gergin ve sert bir araç, ayrıca gerginliği kalitesinden yahut yol tutuşundan da değil, süspansiyon çalışma aralığının kısalığından, bildiğin kalitesiz yürüyen kullandığı için sert, ham sert yani.





    Pasaat kesinlikle yürüten konforunda F30 dan çok daha geride.

    bunlar benim kendi araçlarımda bizzat yaşayarak gördüklerim, ayrıca tüm aşağı yukarı tüm test otoriteleri de aynı şeyi söylüyor.



    Siz E90 Bmw 3 ile karşılaştırmadığınızdan emin misiniz, E90 anlamsız şekilde sertti çünkü, F30 bildiğin yumuşacık araba, hele passattaki 16" kalın yanaklarla bildiğin pamuk, bence farklı aeaçlardan bahsediyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkutay

    sen olaya daha farklı bi boyut kattın hocam 5 ve e serisi ayrıca a6 bunlarada baktım en şekillisi 5 serisi onunda ikinci eline bakıyorum. ben bu fiyatlara 3 serisinin fullünü 2015 modelini veya 2016 sını alabiliyorum ama bu araçların 2011 çok zorlasan hasar kayıtlı 2012 sine gücüm yetiyor.o zaman aklıma aynı paraya eski modelmi 100000 e gelmiş km araçmı yoksa temiz 2015 model 30 bin km ye kadar arabamı almak mantıklı bunu tartışmak lazım.yoksa hepsine emin olun bakıyorum heleki audi a6 ya 130 k para verip koltuğumu elimle kaldırararak arayacaksam sadece dışardan audi a6 ya biniyor derler ben mutlu olmam bundan.ayrıca insanlar temiz ve gerçekten dolu arabasına piyasanın bu e segmenti için 10-15 k fazla fiyat istiyolar o bakımdan ben civic ten inip d segmentine çıkmam mantıklı geliyor.

    Bence km'si aşmış garanti dışı bir araç yerine daha genç km'si düşük bir araç yürütme maliyetleri açısından daha uygun olacaktır. F30 ya da C en doğru seçim olacaktır.
    Bu arada Jaguar XE yalıtım olarak 3 serisinden kötü bir araçtır. Garip bir şekilde her şeyin aksine yalıtım olmamış bu araçta.
    @furkanaykac
    Bu kadar bütçe ayırıp iş alım noktasına geldiği vakit Q50'de XE'de XF'te almazsınız. Genel tercihlerin marjinalliği konusunda 1000'de 1'lik dilime falan girmiyorsanız tabiki.
    Q50'nin kafadan 4300 lira mtv'si var zaten.

    Hocam hiç öyle düşünmeyin. Marjinallik vesaire bir amacım zaten mevcut değil ama yaşadığım şehirde bilinmeyen bir marka mercedes ve bmw den insanların gözünü daha az dolduracaktır. Öbür taraftan premium bir markaya bineceğim derken o markanın içindeki düşük profilli araç ne kadar insanı doyurur ??

    Sizi bilmem ama beni doyurmaz, bmw 1-2-3 mercedes a b c cla da silinir benim gözümde...

    Sonuçta bir araca planlanan 5 sene 100.000 km ömrü vardır bende. Bu sürede arabama her bindiğimde mutlu olmayı isterim, ve şunda net konuşayım c180 f30, passat b8 aldığımda hep bir diğerini almadığım için vicdanen rahat olamam, sonuçta maddi değerlerini bilmeden markaların amblemlerini gören avanakların bu zengin vs yaftalamasıda hoşuma gitmez. Bu 3 marka tam olarak öyle markalar. Hele ki düz yolda giderken piston patlatan mercedes c leri kaç defa duyduk. IIHS bmw f30'a çaktığı 'Marginal (sınırda)' damgasını yeni kasaya kadar kaldırması mümkünde değil. Ben bunlardan dolayı xe ye veya q50 ye şans verirdim. Bu paraları araca verebilecek durumum varsa mtv de gözüme gelmezdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanaykac


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkutay

    sen olaya daha farklı bi boyut kattın hocam 5 ve e serisi ayrıca a6 bunlarada baktım en şekillisi 5 serisi onunda ikinci eline bakıyorum. ben bu fiyatlara 3 serisinin fullünü 2015 modelini veya 2016 sını alabiliyorum ama bu araçların 2011 çok zorlasan hasar kayıtlı 2012 sine gücüm yetiyor.o zaman aklıma aynı paraya eski modelmi 100000 e gelmiş km araçmı yoksa temiz 2015 model 30 bin km ye kadar arabamı almak mantıklı bunu tartışmak lazım.yoksa hepsine emin olun bakıyorum heleki audi a6 ya 130 k para verip koltuğumu elimle kaldırararak arayacaksam sadece dışardan audi a6 ya biniyor derler ben mutlu olmam bundan.ayrıca insanlar temiz ve gerçekten dolu arabasına piyasanın bu e segmenti için 10-15 k fazla fiyat istiyolar o bakımdan ben civic ten inip d segmentine çıkmam mantıklı geliyor.

    Bence km'si aşmış garanti dışı bir araç yerine daha genç km'si düşük bir araç yürütme maliyetleri açısından daha uygun olacaktır. F30 ya da C en doğru seçim olacaktır.
    Bu arada Jaguar XE yalıtım olarak 3 serisinden kötü bir araçtır. Garip bir şekilde her şeyin aksine yalıtım olmamış bu araçta.
    @furkanaykac
    Bu kadar bütçe ayırıp iş alım noktasına geldiği vakit Q50'de XE'de XF'te almazsınız. Genel tercihlerin marjinalliği konusunda 1000'de 1'lik dilime falan girmiyorsanız tabiki.
    Q50'nin kafadan 4300 lira mtv'si var zaten.

    Hocam hiç öyle düşünmeyin. Marjinallik vesaire bir amacım zaten mevcut değil ama yaşadığım şehirde bilinmeyen bir marka mercedes ve bmw den insanların gözünü daha az dolduracaktır. Öbür taraftan premium bir markaya bineceğim derken o markanın içindeki düşük profilli araç ne kadar insanı doyurur ??

    Sizi bilmem ama beni doyurmaz, bmw 1-2-3 mercedes a b c cla da silinir benim gözümde...

    Sonuçta bir araca planlanan 5 sene 100.000 km ömrü vardır bende. Bu sürede arabama her bindiğimde mutlu olmayı isterim, ve şunda net konuşayım c180 f30, passat b8 aldığımda hep bir diğerini almadığım için vicdanen rahat olamam, sonuçta maddi değerlerini bilmeden markaların amblemlerini gören avanakların bu zengin vs yaftalamasıda hoşuma gitmez. Bu 3 marka tam olarak öyle markalar. Hele ki düz yolda giderken piston patlatan mercedes c leri kaç defa duyduk. IIHS bmw f30'a çaktığı 'Marginal (sınırda)' damgasını yeni kasaya kadar kaldırması mümkünde değil. Ben bunlardan dolayı xe ye veya q50 ye şans verirdim. Bu paraları araca verebilecek durumum varsa mtv de gözüme gelmezdi.



    Yaşın kaç bilmiyorum. Maddi durumunu kazancınıda bilmiyorum. Ancak aylık 5-15 bi kazancın varsa ve bu kazançla bu fiyatlarda bir araç almak için yola çıkıp bu arabalardan birini alıp binme zamanı geldiğinde ister istemez Türkiye gerçeklerine kayıyorsun. Bu tarz bir yaşantının içinde eş, dost, akraba, baba bile alım tercihleri konusunda baskı yapmasa da bir baskı oluşturuyor üzerinde. Arabayı tabiki binmek için alıyoruz ama bahsettiğim şartlarda kimse iş ciddiye bindiğinde ciddi bir miktar zararı göze alamaz. Türkiye şartlarında premium olarak bilinen genel geçer tüm markalara her ilde servis bulabilir, müşteri bulabilir, yedek parça vs. bulabilirsiniz. Boş vaktiniz varsa açın bi Infinity satış ilanı, Jaguar satış ilanı hatta bi kaç galeriyi arayın sorun elimde şu model Infinity var kaça alırsınız diye...
    Şuan yazdığım mesaj hava civa gelebilir. 3-5 sene sonra aklına gelirse bulup hortlatırsın hocam yanıldın ben Infinity aldım diye.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat

    Passat ve F30 u gayet uzun süreler kendi araçlarım olarak kullandım.



    Konfordan kastınız, kıstasınız, parametrediniz nedir?

    Passatı, 320i den konforlu yapan şey nedir size göre?

    daha yumuşak yürüyen aksam.bmw daha diri daha iyi yol tutan bir araç.passat ise daha yumuşak daha az tümsekleri hissettiren ama bundan dolayı yan rüzgar ve yön değişimlerinde daha zayıf yol tutuyor.bmw bunun yanında runflat lastikten de sertleşiyor tabi.

    Yeterli bir süre F30 ve Passatı kullandınız mı?

    Çünkü Passat Bmw 3 den daha gergin ve sert bir araç, ayrıca gerginliği kalitesinden yahut yol tutuşundan da değil, süspansiyon çalışma aralığının kısalığından, bildiğin kalitesiz yürüyen kullandığı için sert, ham sert yani.





    Pasaat kesinlikle yürüten konforunda F30 dan çok daha geride.

    bunlar benim kendi araçlarımda bizzat yaşayarak gördüklerim, ayrıca tüm aşağı yukarı tüm test otoriteleri de aynı şeyi söylüyor.



    Siz E90 Bmw 3 ile karşılaştırmadığınızdan emin misiniz, E90 anlamsız şekilde sertti çünkü, F30 bildiğin yumuşacık araba, hele passattaki 16" kalın yanaklarla bildiğin pamuk, bence farklı aeaçlardan bahsediyorsunuz.

    e90 ve f30 1000km'den fazla kullandım.passat'ın bir eski modelini kullanıp yenisiyle de baya yol gittim.F30 E90'a göre kesinlikle çok daha yumuşak hatta direksiyonu çok çok daha yumuşak.ama passat daha yumuşak bence yol bozukluklarında.passat o kadar güven vermiyor yumuşaklıktan dolayı.ben şahsen sert severim.arada da sınıf farkı var tabi.vw'den bmw kalitesi beklenemez.daha iyisini audi'ye koyacak tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 4 Ocak 2017; 9:16:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanaykac


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkutay

    sen olaya daha farklı bi boyut kattın hocam 5 ve e serisi ayrıca a6 bunlarada baktım en şekillisi 5 serisi onunda ikinci eline bakıyorum. ben bu fiyatlara 3 serisinin fullünü 2015 modelini veya 2016 sını alabiliyorum ama bu araçların 2011 çok zorlasan hasar kayıtlı 2012 sine gücüm yetiyor.o zaman aklıma aynı paraya eski modelmi 100000 e gelmiş km araçmı yoksa temiz 2015 model 30 bin km ye kadar arabamı almak mantıklı bunu tartışmak lazım.yoksa hepsine emin olun bakıyorum heleki audi a6 ya 130 k para verip koltuğumu elimle kaldırararak arayacaksam sadece dışardan audi a6 ya biniyor derler ben mutlu olmam bundan.ayrıca insanlar temiz ve gerçekten dolu arabasına piyasanın bu e segmenti için 10-15 k fazla fiyat istiyolar o bakımdan ben civic ten inip d segmentine çıkmam mantıklı geliyor.

    Bence km'si aşmış garanti dışı bir araç yerine daha genç km'si düşük bir araç yürütme maliyetleri açısından daha uygun olacaktır. F30 ya da C en doğru seçim olacaktır.
    Bu arada Jaguar XE yalıtım olarak 3 serisinden kötü bir araçtır. Garip bir şekilde her şeyin aksine yalıtım olmamış bu araçta.
    @furkanaykac
    Bu kadar bütçe ayırıp iş alım noktasına geldiği vakit Q50'de XE'de XF'te almazsınız. Genel tercihlerin marjinalliği konusunda 1000'de 1'lik dilime falan girmiyorsanız tabiki.
    Q50'nin kafadan 4300 lira mtv'si var zaten.

    Hocam hiç öyle düşünmeyin. Marjinallik vesaire bir amacım zaten mevcut değil ama yaşadığım şehirde bilinmeyen bir marka mercedes ve bmw den insanların gözünü daha az dolduracaktır. Öbür taraftan premium bir markaya bineceğim derken o markanın içindeki düşük profilli araç ne kadar insanı doyurur ??

    Sizi bilmem ama beni doyurmaz, bmw 1-2-3 mercedes a b c cla da silinir benim gözümde...

    Sonuçta bir araca planlanan 5 sene 100.000 km ömrü vardır bende. Bu sürede arabama her bindiğimde mutlu olmayı isterim, ve şunda net konuşayım c180 f30, passat b8 aldığımda hep bir diğerini almadığım için vicdanen rahat olamam, sonuçta maddi değerlerini bilmeden markaların amblemlerini gören avanakların bu zengin vs yaftalamasıda hoşuma gitmez. Bu 3 marka tam olarak öyle markalar. Hele ki düz yolda giderken piston patlatan mercedes c leri kaç defa duyduk. IIHS bmw f30'a çaktığı 'Marginal (sınırda)' damgasını yeni kasaya kadar kaldırması mümkünde değil. Ben bunlardan dolayı xe ye veya q50 ye şans verirdim. Bu paraları araca verebilecek durumum varsa mtv de gözüme gelmezdi.



    Yaşın kaç bilmiyorum. Maddi durumunu kazancınıda bilmiyorum. Ancak aylık 5-15 bi kazancın varsa ve bu kazançla bu fiyatlarda bir araç almak için yola çıkıp bu arabalardan birini alıp binme zamanı geldiğinde ister istemez Türkiye gerçeklerine kayıyorsun. Bu tarz bir yaşantının içinde eş, dost, akraba, baba bile alım tercihleri konusunda baskı yapmasa da bir baskı oluşturuyor üzerinde. Arabayı tabiki binmek için alıyoruz ama bahsettiğim şartlarda kimse iş ciddiye bindiğinde ciddi bir miktar zararı göze alamaz. Türkiye şartlarında premium olarak bilinen genel geçer tüm markalara her ilde servis bulabilir, müşteri bulabilir, yedek parça vs. bulabilirsiniz. Boş vaktiniz varsa açın bi Infinity satış ilanı, Jaguar satış ilanı hatta bi kaç galeriyi arayın sorun elimde şu model Infinity var kaça alırsınız diye...
    Şuan yazdığım mesaj hava civa gelebilir. 3-5 sene sonra aklına gelirse bulup hortlatırsın hocam yanıldın ben Infinity aldım diye.

    Hocam yaşım 25, inşaat mühendisiyim aynı zamanda müteahhidim. Geçen sene 1-2 ufak ihalenin sonucunda güzel bir miktar kazandım bayinin elinde bulunan en dolu bir insignia aldım. Aldıktan 1 ay sonra kamu işlerinin yanı sıra kendi yapsat projelerimize başlamayı hedefledik, ve 80-90 bin tl kadar açığım oldu hemen geri satmak zorunda kaldım artan parayla transit jumbo aldım. Hali hazırdada pederden kalma berlingo var. Geçtiğimiz ay araba almayı düşündüm tekrardan ve hedefimde passat highline vardı. Baktık bu üç aracada passat en ulaşılabilir olmasına rağmen teste çıktığımda almalıyım bu aracı dedirtemedi bana. Ama diğer taraftan q50 ve xe ye şöyle bir bayisine uğradığımızda resmen aşık oldum diyebilirim :D İşlerim biraz daha otursun direk alacağım birini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat

    Passat ve F30 u gayet uzun süreler kendi araçlarım olarak kullandım.



    Konfordan kastınız, kıstasınız, parametrediniz nedir?

    Passatı, 320i den konforlu yapan şey nedir size göre?

    daha yumuşak yürüyen aksam.bmw daha diri daha iyi yol tutan bir araç.passat ise daha yumuşak daha az tümsekleri hissettiren ama bundan dolayı yan rüzgar ve yön değişimlerinde daha zayıf yol tutuyor.bmw bunun yanında runflat lastikten de sertleşiyor tabi.

    Yeterli bir süre F30 ve Passatı kullandınız mı?

    Çünkü Passat Bmw 3 den daha gergin ve sert bir araç, ayrıca gerginliği kalitesinden yahut yol tutuşundan da değil, süspansiyon çalışma aralığının kısalığından, bildiğin kalitesiz yürüyen kullandığı için sert, ham sert yani.





    Pasaat kesinlikle yürüten konforunda F30 dan çok daha geride.

    bunlar benim kendi araçlarımda bizzat yaşayarak gördüklerim, ayrıca tüm aşağı yukarı tüm test otoriteleri de aynı şeyi söylüyor.



    Siz E90 Bmw 3 ile karşılaştırmadığınızdan emin misiniz, E90 anlamsız şekilde sertti çünkü, F30 bildiğin yumuşacık araba, hele passattaki 16" kalın yanaklarla bildiğin pamuk, bence farklı aeaçlardan bahsediyorsunuz.

    e90 ve f30 1000km'den fazla kullandım.passat'ın bir eski modelini kullanıp yenisiyle de baya yol gittim.F30 E90'a göre kesinlikle çok daha yumuşak hatta direksiyonu çok çok daha yumuşak.ama passat daha yumuşak bence yol bozukluklarında.passat o kadar güven vermiyor yumuşaklıktan dolayı.ben şahsen sert severim.arada da sınıf farkı var tabi.vw'den bmw kalitesi beklenemez.daha iyisini audi'ye koyacak tabi.

    Passat B5 ve B5.5 dan sonra inanılmaz gergin bir süspansiyon yapısına geçti, bunu yol tutuşu için yaptıklarını söylediler çünkü, 5 ve 5.5 ağırlık merkezi önde ve yumuşak olduğu için kafadan kayıyordu.



    B6 dan itibaren Passatların tamamı F30 dan gergin ve kötüdür.




  • darkboyy D kullanıcısına yanıt
    Darkcigim cok guzel aciklama yapmissinda simdi c180 nasil gitmiyor anlamadim ? Ben cla 200 amg benzinliye binmistim dipgaz yapinca roket gibi gidiyor,fren yapinca zamk gibi duruyordu.



    Cla 200 amg deki benzinli motor ayni degil mi ?



    Bu paraya alinacak en dolu araba bmw ed olmuyor mu ? Neden c serisine tercih edilecek arac degil ?



    Bu paraya alinacak en mantikli arac merco ve bmw gorunuyor.Merco da bos kaliyor bmw nin yaninda.Digerleriyle kiyas yapilmaz zaten premium algisi olusturmuyor insanlarin kafasinda
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    cla 200 ün gidişini beğenmişsiniz bir de 320i ed ye binin ne demek istediğimi anlayacaksınız
    c180 de 1.6 156bg
    alıntı yaptığım kişi mantıksız bir sıralama yapmış ona istinaden yazdım
    araçların en dolusu 40. yıl geliyor professional navi, harman kardon, dakota vs
  • Sıfır fiyatlarına baktım da



    3.20ied m plus 202 bin

    C 180 AMG 201 bin

    Passat highline tsi 155 bin.



    Premium diye iyi tutmuşlar kazığa bağlamışlar bravo



    Ha passat ucuz mu değil superb varken alınmaz ama yine üçü arasında en makulu.



    Performans olarak c 180 ile de kapışır icabında...
  • Ha bu arada 2017 fiyat listesinde 3.20 ied yoktu.

    3.18 var. Büyük ihtimal 2017 için zam yapacaklar daha fiyat koymamışlar kim bilir kaldıracaklar belki de...

    3 silindirli 3.18 hiç alınmaz o başka..
  • Konu benzedigi icin buraya sormak istiyorum



    2013 cla200 amg 70bin km 111.000 Tl

    2013 bmw 3.20i ed 40bin km 111.000 Tl



    Bu iki arac fiyatlari nasil(kazasiz ikisi de), hangisini tercih edersiniz

    Tesekkurler
  • Tabiki de BMW hem az km hem motor hem şanzıman hem konfor eşittir sınıf farkı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar biraz uzun yazıcam ama bugün itibariyle şuanda eve geldim ve audi a4 1.4tfsi 150 bg s tronic ,bmw 3.20 i ed , mercedes c-180 fasnication opel insignia 1.6 cdti cosmo paket otomatik testini bizzat kendim yaptım şimdi tek tek benim gibi kararsız olan arkadaşlara kendi şahsi yorumlarımı yazıcam.

    1-opel insignia 1.6 cdti 136 bg otomatik = arkadaşlar araba donanım olarak çok iyi aklınıza gelebilecek hemen her özellik var.ama içine bindiğimde hissettiğim duygu bi kalite algısı yok çok basit eskimiş bi iç dizayn.motor dizel ve ses içerde.yol tutuşu mükemmel laf söylersen ayıp etmiş olurum.şöyleki 160 km hızda araba ani frende yönünü burnunu sağa sola kıvırmıyor, çok keskin bi viraja özellikle 140 ile girdik ki normal bi arabayla girsen o hızla kesinlikle arabayı devirirdik.araç yolunu kaybetmedi üstüne üstlük dip fren yaptım ve araba olduğu gibi yeri kazıyarak durdu. motor çok hissiz yani öyle bi araba yapıyosun ama motor bu kasaya çok güçsüz.sadece şehiriçi için ideal sayılır.oturma pozisyonu biraz yüksekte elektrikli koltuğu aşağıya dibine indirmeme rağmen.arka kısım geniş rahat 3 kişi oturur.otomatik vitesi gördüğüm en kötü otomatik vites.takur tukur geçişleri var viteste aşırı lag var tepkiyi çok geç veriyor yaklaşık 1.1.5 sn sonra tepki veriyor.ben donanım haricinde ve yol tutuşu haricinde hiç bir şeklini beğenmedim.ayrıca 3 ay sonra yeni kasası geliyor buda ayrı bi handikap.ama yeni kasasıda görüntüsü güzel ama benim için megane honda toyota filan alacağıma bu aracı almak mantıklı.fiyat uygundu.şöyleki 121.000 bayi satış fiyatını 114000 e kadar bıraktılar hatta zorlasam 110 bine alırdım.ordan renaulta uğradık ayaküstü megane için test filan etmedim sadece fiyat konuştuk onunda fulünü sedan olanını 112000 tl ye bıraktılar.yani ben 112000 megane değil o paraya insignia alırdım alacak olsam.neyse bu bu araba iççin yorumlarım.

    2-mercedes c-180 fascination = inanın mercedese giderken çok farklı duygularla gittim.kral bu araba diyerek özelliklerini dinledikten sonra test için yola çıktık.süspansiyon ne sert nede yumuşak orta kararda.iç malzeme kalitesi güzel insanı değişik duygulara sürüklüyor daha teknolojik duruyor.piano black kaplamayı kaldırıp ahşap başka bi kaplama yapmışlar artık çok çiziliyor diye bunuda görüntüsü hoş olmuş.aracın iç dizaynına diyecek bişe yok.ama gelgelelimki sıkıntı arkada oturanlarla başlıyor arkası dar çok rahat edemezsiniz.araçtaki trim sesleri belli belirsiz içeri giriyor.vel hasılı kelam aracın motoru şanzımanı bana o mercedes hissini vermedi. 7g tronic şanzıman bu aydan itibaren kendini 9 gtronic şanzımana bırakıyomuş zaten çok şikayet var dediler mercedes değiştirmiş yeni modellerde bunu.araçla 100 km nin üstüne çıktığım her km de ön camlardan bildiğin rüzgar sesi öyle az filan da değil içeri giriyor hani bi miktar olabilir dersin ama bu öyle böyle değil bildiğin rüzgar içerde.bu yüzden ön camlara 1023 tl para verip izalosyonlu ön cam alabiliyomusun bu ondan da sacma bi durum bence mercedes gibi bi firma için.araç yüksek hızlarda 140 ta mesela yolda sağ sol yaptığımda sanki kıçını savuracak gibi davranıyor biraz daha zorlasanız bunuda hissediyosunuz zaten.ayrıca yol sesi ve lastik seside 100 km den sonra içerde.ayrıca arabanın şanzıman tepkileri veya önünüzdeki aracı geçmek istediğinizde ani güç istediğinizde arabadan kafası karışıyor 1 sn kadar düşünüyor.ondan sonra size istediğiniz gücü veriyor hiç hoşuma gitmedi.onun haricinde bagajı filan idare eder.şehiriçinde bunlara dikkat etmiyosanız alınabilir ama bana bayinin verdiği c-180 exclusıve donaımlı fiyatı 9 gtronic bu arada fiyat tahmini dedi bundan aşağı olmaz dedi exclusive donanıma ben 3-4 paket eklettim premium paket+park paketi+ayna paketi exclusive iç mekan tasarım konsepti+exclusive dış tasarım konsepti+burmaster ses sistemi sigortası tescili plakası toplam 216000 tl dedi ve son olurunada 205000 tl fiyat verdi.bana çok mantıklı gelmedi ve araçtan görüntü haricinde hiç hoşlanmadım.kaba tabirle görüntü var ama ses yok :))

    3.audi 1.4 tfsi sport s tonic 150 ps=araç içi dışı görüntüsü allah var güzel ben beğendim.özellikler bakımından dikkatimi çekti baya dolu bi araba yani bmw de mercedeste opsiyon olan bi çok seçenek bu versiyonunda standart sunulmuş.mesela 9+1 surraund ses sistemi sunruf proğramlanabilir hız limitörü otomatik açılır bagaj kapağı üç bölge otomatik klima arka taraf için de ayrı klima var elektrikli hafızalı koltuklar filan var.ayrıca audi sanal kokpit gerçekten başarılı buldum ben çok güzel olmuş ama o gögsün ortasından çıkan ekran bi acayip emanetmiş gibi duruyor.fakat bu kadar iyinin arasında onuda görmezlikten gelebilirsiniz.gelelim test sürüşümüze.arabaya ilk bindiiniz andan itibaren koltuklar gerçek deri sizi çok güzel sarıyor yan desteklerini çok sevdim ben.direksiyon s lıne direksiyon olduğu için ele çok güzel oturuyor gayet yumuşak ve güzel.aracın start düğmesine bastığınızda çok az bi ses duyuyosunuz motorun ama sonrasında belli etmiyor kendini.derken yola çıkalım bide dedik aracı her modunda kullandım.özellikle s tronic sanzıman güç istediğinizde hemen size istediğinizi veriyor kararsız değil.yalıtım bana göre hatta bi arkadaşımda vardı yanımda ona görede mercedesten filan gayet iyi içerrde bi sessizlik hakim.özellikle bu arabayı sıkıştırmak istedim.dip gazla 170 km hıza ulaşıp yolda bir sağa bir sola yatırdım arabayı ama mercedesteki o his arkayı atacak hissi kesinlikle yok yani istersen 200 km çık kardeşim ben yoluma bakarım diyen bi araba keza aynı süratle durduğumda da araç burnunu sağa sola kesinlikle sallamıyor olduğu gibi duruyor.140 km hıza kadar yol sesini az rüzgar sesini hiç almıyosunuz.işte 140 km den sonra rüzgar sesi hızlandıkça hafif hafif gelmeye başlıyor.ama verdiği güç sürüş kalitesi sürüş hazzıı arkadaki oturan insanın ferah ve rahat oturması bi çok donanımın olması insanın bu ufak basit görünen şeyi görmezden gelebilmenizi sağlıyor.ben sürüş zevki olarak konfor olarak gayet başarılı buldum. diğer yazdığım arabalardan en az 5 gömlek üstün( yukardaki arabalardanbahsediyorum.)

    bmw 3.20 i ed m sport paket = gelelim asıl merak ettiğim arabaya.aracın yanına gelmeden daha uzaktan araca hayran hayran bakıyosunuz.hani aşk 3 harf derler ya hakkaten 3 harf. aracta mükemmel bi dış tasarım var m paketle birlikte ben çok beğendim.araca bindiğim andan itibaren buram buram aracın içi premium algıyla doluyor. koltukları döşemesi ön gögüsü tavanı tabanı kısaca her yeriyle çok iyi.arkada oturanlar bunla gayet rahat a4 ile hemen hemen aynıdır tam ölçülerini bilmiyorum.içerde ferah bi hava var.nihayet aracı çalıştırıp yola çıkıyoruz.m paket olduğu için galiba süspansiyonlar biraz sert ayrıca runflat lastikler olduğu için onunda etkisi var sanırsam hafif bi trim sesi veya çukurlarda patırtı hisseiyosunuz ama rahatsız edecek boyutlarda değil gayet iyi.içerdeki ses yalana gerek yok audiyle ya hemen hemen aynı yada 1 tık gerisinde gibi geldi bana.bu arada klima müzik konuşma hiçbirşey istemedim arabada ses olmasın diye çünki takıntılıyım bu konuda.aracı her modda sürdüm. 170- 180 bu hızlara kadar soluk vermeden çıkıyor araba.bu hızlarda rahatça kasıla kasıla arabayı sağa sola yatırabilirsiniz banamısın demiyor.ama bunda 140 k m den sonra çok hafif hafif rüzgar ve lastik sesini içerde duyabiliyosunuz. onun haricinde 120-130 a kadar içerde bi sessizlik var.bundan kastım hiç ses yok değil olması gereken haricinde bi ses yok.araçtan yeterki güç isteyin size karşı koyması imkansız çünki araç yerleri yırtarak gidiyor kaba tabirle.direksiyon kavraması koltukları şanzımanı motoruu tek kelimeyle mükemmell hakkaten adamlar yapmış diyosun.özellik olarak çok fazla abartılı özellikleri yok ne biliyim işte hayalet gösterge sanal kokpit gibi. ama bmw nin bu kadranına sanal kokpit veya hayalet ekranı değişmemm çok şık duruyor.emin olun böyle bi bmw ile yolda gidirken bi çok insan dönüp bakacaktır ki bakıyolarda.ama insan araba sürerken bu kadar mutlu mu olur evet oluyor.direksiyon direk size tepki veriyor motor tepki veriyor şanzıman tepki veriyor kısacası 1 km de olsa kullannın bence derim.

    Şimdi gelelim sonuca : yakıt olarak hepsi benzinli bmw kayseri için bahsediyorum kulklananalarada soruyorum sakin kullanımlarda kayseride 7-8 litre şehir içi audi 7 - 8 litre mercedes 8-9 litre lerde yakıt olarak. bakım ücretlerinide sordum ilk bakımları hepsinin ortalama 900 tl ondan sonrakilerde 1000 tl ye kadar çıkıyor.ayrıca belirtiyim bmw de ağır bakım diye bişe yok malum herkesin bildiği triger setti filan bmw de zincir olduğunddan olmuyomuş.sadece 50-60 bin km de bir fren balatası ve ıvır zıvır değişmilerinde 1500 tl tutuyor dedi bakımları.her araç 15000 km yada 1 yılda bakıma giriyor.sigorta bedelleri sizin indiriminiz varsa 700-800 tl kaskosuda normalde 3000-3500 tl civarı ama orjinal kaskolarından bahsediyorum (bmw kasko mercedes kasko vb.)ama dışardan bi kaskocuya yptırdığınızda 2000 tl ye kadar indiriminz var sa düşüyor fiyat.

    ayrıca arkadaşlar merakımdan bmw de ki bayana 5.20 i ed de test edebilirmiyim dedim sağolsun onuda verdiler.170 bg 1.6 motor.bu saydıklarımı geçin unutun tamammen arabada uyursunuzinanın. o kadar ferah o kadar sessizki ne gittiğini anlıyosunuz ne rüzgar sesi ne yol sesi elektrikli araba gibi olmuş. ben inanın 5.20 i ye hasta oldum ama onada fiyat olarak 206.500 tl son fiyat dediler 245 000 tlden aşağı düşüp.3.20 i ed sport lıne için bana verilen fiyatı yazmayı unutmuşum arkadaşlar 160000 tl 3.20 m sport 186 000 tl 40 th yıl paketlisinede 202 000 tl yanlış hatılamıyorsam.bayinin elindeki 2016 model stoktaki araçlar fiyatlar değişecek bu arada niye az demeyin :)

    aklına takılan bi sorunuz olursa cevaplarım.benim ikinci elde eğerki gücüm yeterse 5.20 i ilk hedefim garip garip yok bu 9 lt yakara filan gerek yok bence değer bu arabaya biniyosan 7-8 yakmayımda 8-9 yakıyım hiç bişe olmaz ama 10 lt de yakmaz emin olun.sonraki ise a4 veya 3.20 i ed 40 th yıl paketlisi bu 3 ünden birini alıcam fiyat çok kelepir gelirse audiyi alırım ama bmw ler ilk sıradaki terchilerim .saygılarrr....




  • muratkutay M kullanıcısına yanıt
    Hocam 5.20i emin ol 10 litreden aşağı yakmıyor ha arabayı emekli amcalar gibi sürersen 8-9 litre olabilir.



    Mercedes in en boş paketini incelemişsin bu arada:) exclusive c serisi muazzam oluyor.



    Bmw nin fosilleşmiş klasik kokpitini Audi nin harika kokpitinden üstün bulmanız harici görüşlerinize katılıyorum
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    bilmiyorum 5.20 i sahibimisiniz ama ben şehiriçinde basmayıp akıllıca sürücem için 8-9 yakar tahminim vee kullanıcalara sorduğuumda aldığım cevaplar.ayrıca sağolun valla öğlen 12 den beri test ediyorum kafam bi milyon oldu.audinin kokpitinden güzel demedim bmw ninki şöyle anlatmaya çalıştım , audinin görseli çok iyii yukardada belirttim ama ben bmw nin o iç görüntüsü çok güzel klasik göstergeler daha çok hoşuma gidiyor tercih meselesi tabiki ama bana hoş geldi.hee işi 5.20 i nin sanal kokpitine vurursak bu seferde 5 20 ininkide güzel oluyor ama hiç biri audinin görselini tutmaz yoksa 5.20 i ninde hayalet göstergeleri güzel olmuş ama audi hakkaten daha şekilli yapmış bunu ama aklım 5 serisi ilk öncelik sonrada 3.20 i ed inanın sürüşüü insanı kendinden alıyor.bakın burdada yok bmw ci yok mercedesçi yok audici imajı olmasın.ben gariban bi adamım honda civic 2015 model aracım var sadece aracımı yenileyip artık premium sınıftan hiç değilse eteğinden yakalayıp binmek için değiştiricem arabamı.araçlar bana ne hissettirdiyse onları yazdım.mercedesteki arkadaşta emin olun kendi ağzından abi çok şikayet var 7 g tronic ve rüzgar yol sesiyle ilgili diye bizzzat kendisi söyledi.




  • baba alacan e30 m3'ü; çek 3' den 2' ye Patlasın, Ver Gazı Yanlasın..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.