Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.017
Cevap
66
Favori
334.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyazfizik

    araç makyajlı kasa
    araç bu linktede var
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-oto-nun-carsi-sindan-1996-520ia-otomatik-145979722/detay


    araç makyajsız,

    e39 2000 yılının sonunda makyajlandı. Bakmayın angel eye far takmışlar, keşke o kadar kolay olsa :)

    Ayrıca bu fiyata satılan bir e39 sizi sanayiden çıkarmaz.

    Alanin elinde kalicakmis gibi gorunuyor
    Bence 30 bin liranin alti buyuk risk

    bendeki 90 model e34 520i yi bu araçla takas etme imkanım olduğu için bakıyorum bu araça.
    araçı gidip görmedim daha. ama araçta tavan hariç boya varmış. galiba ön kaputta değişmiş.
    hafta sonu bakaya gideçeğim.




  • Hayirlisi olsun ama benim icime sinmedi birde yakindan bakmak gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1996-2000 arası üretilen E39 520i ler arasında kasa ve motor farkı var mı ve hepsi 150 hp galiba
    birde 2001-2003 arası üretilen 170hp ler var
  • Direksiyon konusunda fikri olan yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasit03

    Peki Emre Bey, arizasiz bir aracta direksiyon dururken yumuşak arac hizlaninca sert oluyor öyle değil mi

    Pardon 2 gündür Ankara'daydım kusura bakmayın bakamadım buralara.

    Evet, mesela servotronik var ise (benim araçta var) park ederken vs kolay olması için daha yumuşaktır. Ama belli sür'atin üzerinde ağırlaşır ki en ufak hamlede savrulmamak için. Servo yardımı ile hafifleyip sertleşiyor.

    Şimdiki araçlarda da hıza duyarlı direksiyon dedikleri de bu.
  • Sizinki 530 ama Emre Bey. 520 ler içinde durum aynı mı acaba? Emre bey ilanda gördüm sanki sizin aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasit03

    Sizinki 530 ama Emre Bey. 520 ler içinde durum aynı mı acaba? Emre bey ilanda gördüm sanki sizin aracı

    540i harici direksiyon sistemi bütün e39'larda aynı sn. rasit03

    Evet ilanı yeniden açtım, sanırım e39 m5 alacağım. Bakalım hayırlısı
  • En az 5.30 tavsiye ederim zaten. 5.28 bile değil, çünkü makyajlı 528 yok, onun yerine 530 geldi.

    Yolda ufak tefek atışmalar olduğunda üzmüyor diğerleri o yönden sıkıntılı.

    Tabii konfor ve lüks bütün e39'larda aynı, ona diyecek laf yok. Tabii insan biraz da gaza bastımı o benzinin hakkını versin istiyor, yani en azından ben öyle düşünüyorum
  • Haklısın Emre Bey ama 530 unda vergi dezavantaji var. 525 bana oldukça mantıklı geliyor ama ondada temizi pek yok. Temizede 530 la aynı fiyat isteniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rasit03 R kullanıcısına yanıt
    525 ara model arkadaşım, kimse 530 varken 525 almıyor, 2. eli çok zor satılıyor.

    Tabii ki siz bilirsiniz, ama bence ya makyajlı 520, ya da 530 alın. 525'e hiç girmeyin derim, benim naçizane fikrim.
  • kulaklarımız şenlensin biraz

    split71youtube
    BMW E39 M5 Pulls
    https://www.youtube.com/watch?v=bqQ5LPmbuS8




  • GrandLotus;

    Hocam bir arkadaş bir 530d için kapora verdi(e39 -2002 model) bu motor hakkında bilginiz varsa söyleyebilir misiniz şimdiden teşekkürler...

    Hatta aracınız satılık olsa , onu size yönlendirecektim


    emrebozkurt800; sizin de bilgileriniz varsa almak isterim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 10 Aralık 2013; 19:20:18 >
  • Rdiesel kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun diyelim ama ben olsam o yaşta bir dizel araç almazdım. Hele 530d, hiç de öyle yeni dizel bmw ler gibi az yakan bir motor değil. O yaşta ve teknolojide 530d, 10-12 litre yakacaktır. Yani bir esprisi yok.

    Zaten hor kullanılan araçlar bir de dizel olunca, hem çok km yapıyor, (buna mukabil km düşürme riski artıyor) hem de turbo-enjektör vs gibi problemleri semeriyle seksene patlıyor.

    BMW'nin eski dizelleri değil de, yenileri çok iyi. Eğer almadıysa bir kez daha düşünsün derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Hayırlı olsun diyelim ama ben olsam o yaşta bir dizel araç almazdım. Hele 530d, hiç de öyle yeni dizel bmw ler gibi az yakan bir motor değil. O yaşta ve teknolojide 530d, 10-12 litre yakacaktır. Yani bir esprisi yok.

    Zaten hor kullanılan araçlar bir de dizel olunca, hem çok km yapıyor, (buna mukabil km düşürme riski artıyor) hem de turbo-enjektör vs gibi problemleri semeriyle seksene patlıyor.

    BMW'nin eski dizelleri değil de, yenileri çok iyi. Eğer almadıysa bir kez daha düşünsün derim.

    Hocam zaten araç satılmış başkasına yani istese de alamaz artık,ona 520 falan bakmasnı söyledim bide grand lotus hocama soruyorum işte satıyor mu diye




  • Rdiesel kullanıcısına yanıt
    Motora iyi baktırın derim çünki o motor eurodiesel için üretildi ve o yıllarda memlekette eurodiesel diesel ayrımı yapan insan yok denecek kadar az neredeyse.Ayrıca Emre'yede katılıyorum.Benim tavsiyem 530i-520i alıp lpg takılmasından yana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    525 ara model arkadaşım, kimse 530 varken 525 almıyor, 2. eli çok zor satılıyor.

    Tabii ki siz bilirsiniz, ama bence ya makyajlı 520, ya da 530 alın. 525'e hiç girmeyin derim, benim naçizane fikrim.

    Sizin bu konuda bilgi birikiminiz oldukça yüksek. Zaten 520 ve 525 ler 530 kadar dolu olmuyor. Ama makyajli 520 ruhsatta zaten 2170 cc olarak geçiyor bu yüzden 525 daha mantikli gibi geldi bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rasit03 R kullanıcısına yanıt
    Siz bilirsiniz,

    En önemli konu, 520, 525 olmasından çok, aracın kondisyonu ve nasıl binildiği, bakımları vs.

    Hiç doluluğuna bakmayın, araç temiz ve orijinal olsun, isterse bomboş olsun. Ki e39'un en boşu bile şu anki araçlardan doludur.

    İyi günler
  • Arkadaşlar bu arada aracın akü ve alternatörünün sağlıklı çalışıp çalışmadığını da, OBC'den görebiliyoruz.

    Gizli menüyü UNLOCK yaptıktan sonra 9 numaralı test bize anlık voltajı gösteriyor.

    Araç çalışırken (marş bastıktan ve en az 15 sn geçtikten sonra) optimal değer kabaca 13v - 14v arası olması gerekiyor.

    Araç gece yatmış ise, 11.89v, olması gereken minimum değerdir. eğer araç 2-3 saat çalışmadan bu voltajın altında ise, akünüz problem demektir.

    Kışın akülerin bu değerleri ufak tefek düşüşler yaşayabiliyor imiş, gene de siz dikkat edin, 10-11v altına düşerse, her an yolda kalabilirsiniz.
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Evet evet bu çok önemli ustam sıkıntı olmasın diye göstermişti obc menüsünü.Paylaşım için teşekkür ederim-z
  • bilgiler için teşekkurler

    bu gızlı menu km sayacı sıfırlama tusu ıle gırılıyor sanırım

    nr1 den nr 21 e kadar olan menu

    nr 2 secildiğinde ecu göstergelerı sıfırlıyor assağı ınıp kalkıyordu
    bu nr lerden 9 secıyoruz anladıgım kadarı ıle
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.