Şimdi Ara

Bmw X2 Serisi ' de X1 Gibi Geyik Testinde Tökezledi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
3.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Bmw demek yol tutuş demek ama bazı sınıflarda nalları topluyor ne yazıkki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otobilge -- 16 Nisan 2018; 18:43:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Başka bir konuda yazmıştım tekrar ediyorum. Bu Bmw'ye özgü bir durum değil, Suv denilen genelde şehir içi kullanım ve çok hafif arazi ile kaldırım üzerinden zıplama için dizayn edilmiş araçlardan ciddi yol tutuş beklemeyin.

    Ben Ankara'dan Antalya'ya kadar Porsche Chayenne kullandım ve virajlara biraz hızlı gireyim dediğimde çok affedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yahu Esp, 4x4 falan kurtarmıyor arkadaş, altına çok fazla hava alıyor ve fizik kuralları neticesinde yelkenliye dönüyor.

    Şehir içinde keyifli keyifli sürün işte, uzun yolda da virajlara girerken altınızda ne olduğuna dikkat edin, selamlar.
    Doğrudur ben yalan söylüyorsunuz demiyorum yanlış anlaşılmasın ama 70 farklıdır 90 farklıdır 110 çok farklıdır 130 başka bir dünyadır. Benzer güzergahlarda farklı araçlarla virajlara kaçla girdiğimi kontrol ederim genelde diğer virajlar için fikir verir.

    Yüksek araçlarda gerçekten korkutucu olabiliyor özellikle arkadakiler daha kötü etkileniyor.
  • Aşırı derecede kafadan kayma mevcut. İlginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu test çok garip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Islak tuvalet terliği ile yürüyormuş gibi gidiyor araç.

    Kral bu sefer üzdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Nisan 2018; 19:47:9 >
  • BMW dizele devam diyerek roshtchild bağlantısını, emperyalist emellerini açıklamış oldu. Demekki neymiş?



    Her araba, araba değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir konuda yazmıştım tekrar ediyorum. Bu Bmw'ye özgü bir durum değil, Suv denilen genelde şehir içi kullanım ve çok hafif arazi ile kaldırım üzerinden zıplama için dizayn edilmiş araçlardan ciddi yol tutuş beklemeyin.

    Ben Ankara'dan Antalya'ya kadar Porsche Chayenne kullandım ve virajlara biraz hızlı gireyim dediğimde çok affedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yahu Esp, 4x4 falan kurtarmıyor arkadaş, altına çok fazla hava alıyor ve fizik kuralları neticesinde yelkenliye dönüyor.

    Şehir içinde keyifli keyifli sürün işte, uzun yolda da virajlara girerken altınızda ne olduğuna dikkat edin, selamlar.
  • Sürüş keyfi bmw’dedir diyen Angelina’yı çağırın buraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW 1 serisi hakkında
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben f30 a bakarım. Geri kalan bmwler beni ilgilendirmez dikkatimide çekmez. F30 için ingilterede "Legendary Handling" dediklerine göre mesele yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağıda detaylı açıklamalı metin var, translate ile çevirip tamamını okuyun. Şurada gösterdiği geyik testi performansı ile aracın sürüşü hakkında yapılan yorumların alakası yok,

    What most distinguishes the BMW X2 from its alternatives - such as the Audi Q3, the Infiniti QX30, the Jaguar E-PACE, the Mercedes-Benz GLA, the Range Rover Evoque and the Volvo XC40 - are their reactions on the road. It is more agile than all of them and has a driving feel that will positively value those drivers who appreciate a precise direction and a firm suspension. We have tested the version sDrive20i (gasoline engine 190 HP and front-wheel drive) with the M Sport package, which includes a sports suspension. In the section of Driving Impressions we give more information, as well as the results of benefits and consumption that we have obtained.

    Dilimizde tüy bitti, geyik testinin veya belli güvenlik testlerinin otomobil sürüş keyfi ile, yol tutuş özellikleri ile doğrudan ilişkisi yoktur, sürüş güvenliği ayrı bir konu, sürüş dinamikleri/keyfi, genel yol tutuş özellikleri ayrıdır. 0:56'da 77kmh ile olan videoyu izleyin, aracın çevikliğini, yön değiştirme hızını görün. X1 sol ön tekerleği kitlediği için kayıyor ama bu arabadaki sorun daha çok sertleşmiş veya soğuk lastik sorunu gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amon_Amarth

    Başka bir konuda yazmıştım tekrar ediyorum. Bu Bmw'ye özgü bir durum değil, Suv denilen genelde şehir içi kullanım ve çok hafif arazi ile kaldırım üzerinden zıplama için dizayn edilmiş araçlardan ciddi yol tutuş beklemeyin.

    Ben Ankara'dan Antalya'ya kadar Porsche Chayenne kullandım ve virajlara biraz hızlı gireyim dediğimde çok affedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yahu Esp, 4x4 falan kurtarmıyor arkadaş, altına çok fazla hava alıyor ve fizik kuralları neticesinde yelkenliye dönüyor.

    Şehir içinde keyifli keyifli sürün işte, uzun yolda da virajlara girerken altınızda ne olduğuna dikkat edin, selamlar.
    Biraz hızlı dediğiniz ne kadar mesela 110 mu 120 mi 130 mu ?

    Bu fizik kurallarının bazılarını çok abartıyorsunuz. 70 ile giderken aracın altına giren rüzgar bir aracı yukarı kaldırarak onun yol tutuşunu önemli derecede azaltmaz. Kaldı ki buradaki araç küçük bir SUV. Yani Cayenne veya Range Rover kadar yüksek de değil. Zaten Range Rover giderken otomatik olarak kendini alçaltıyor onda bile ani hareketler olmasa da 120-130 ile virajları dönmek mümkün tabii ki arkadakinin konforunu düşünmeden. Sadece şoför açısından konuşuyorum.

    Yani bu kadar abartmayın bir araç kötüyse kötüdür. Buradaki BMW X2 iyi bir iş çıkarmamış.




    Buyurun bu da Pejo 5008 ynaılmıyorsam X2'den daha yüksek bir araç.




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Viraja girerken kadrana bakma alışkanlığım yok hocam. Sadece hızlı girdiğimi biliyorum ve sonuç elbette ürkütücüydü. Aracın sahibi de aynı şeyleri hissettiğini ve dikkatli kullandığını belirtti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amon_Amarth

    Viraja girerken kadrana bakma alışkanlığım yok hocam. Sadece hızlı girdiğimi biliyorum ve sonuç elbette ürkütücüydü. Aracın sahibi de aynı şeyleri hissettiğini ve dikkatli kullandığını belirtti.
    Doğrudur ben yalan söylüyorsunuz demiyorum yanlış anlaşılmasın ama 70 farklıdır 90 farklıdır 110 çok farklıdır 130 başka bir dünyadır. Benzer güzergahlarda farklı araçlarla virajlara kaçla girdiğimi kontrol ederim genelde diğer virajlar için fikir verir.

    Yüksek araçlarda gerçekten korkutucu olabiliyor özellikle arkadakiler daha kötü etkileniyor.
  • i10 bundan daha iyi
  • 50 kere yazdım 51. ciyi yazıyorum. ''Lastik'' ''Lastik'' ''Lastik'' yol tutuş konusunda en önemli etmen lastiktir. Bu testte lastikleri standart hale getirmedikçe bir anlamı yok, 5 serisine potenza S001 i taksinlar bakayım 50 ile dönerken nasıl g*tü kaybediyor.
  • Diger suv lar bu kadar fazal onden kaymiyor ki bu kadar dusuk hizlarda.

    Manupulasyonmu var ne var bilmiyorum.Ama bmw ler onden cok fazla kayiyor.

    Ilaveten vag gurubuda bu manevrada sinifta kaldi benim icin.Araclar cok garup reaksiyonlar veriyor.Arka taraflari fazla oynak.Bilmiyorum surucumu bu kadar zaaf gostertiyor.Cunki bazi ayni aracla yapilan ayni manevralarda daha iyi sonuc aldi araclar daha yuksek hiza cikmasina ragmen.

    Aslinda ayni anda ayni grupta en az 8-10 marka kendi gozlemcisinide gondererek bu testler master test gibi yapilsa cok daha doyurucu olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Obaaa ultimeyt drayving makine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amon_Amarth

    Başka bir konuda yazmıştım tekrar ediyorum. Bu Bmw'ye özgü bir durum değil, Suv denilen genelde şehir içi kullanım ve çok hafif arazi ile kaldırım üzerinden zıplama için dizayn edilmiş araçlardan ciddi yol tutuş beklemeyin.

    Ben Ankara'dan Antalya'ya kadar Porsche Chayenne kullandım ve virajlara biraz hızlı gireyim dediğimde çok affedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yahu Esp, 4x4 falan kurtarmıyor arkadaş, altına çok fazla hava alıyor ve fizik kuralları neticesinde yelkenliye dönüyor.

    Şehir içinde keyifli keyifli sürün işte, uzun yolda da virajlara girerken altınızda ne olduğuna dikkat edin, selamlar.
    Valla yapan yapiyor grandlad x, stelvio vs bu arabalar yapiyorsa bmw nin de yapmasi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amon_Amarth A kullanıcısına yanıt
    3008 e bak hocam..
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    hem de en iyisini..
  • Bmw demek yol tutuş demek rakipleri bariz daha iyi ,tabi bir aracın tasarım olarak bazı şeylerden ödünmü vermesi gerekiyor oda tartışılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.