Çevremde bir arkadaşim Kia Rio aldi Dizel. Boya takıntısı olan modellerden aman şu mu oldu aman bu mu oldu. Defalarca boyaya bakma motora mekanige bak dememe ragmen az boyali bi rio aldi. Sonuç 1 ay sonra motoru kucagina aldi. 35-40 bin tl para istiyolar motoru yapmak için. Bizim millet aman çizilmesin arabam diyor fakat bakimini yapmadan 30 bin km arabaya biniyor . |
Boya Takıntısı olan arkadaşa Motor Şoku !
-
-
2o yaşında arabaya boya değişen soran var. bu arabanın 20 yıl boyunca boya değişeni olmaması için sahibinin arabayı streç filmle sarıp öyle gezmesi lazım 20 yıl boyunca.
yalnız başlık da, internet gazetelerinin manşeti gibi olmuş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 25 Temmuz 2022; 17:17:27 > -
Boya takıntısı olanı anlamıyorum ya arkadaş çürük binada oturursun ama bi saç parçası aman boyalı zaten yollarımız mübarek böbrek taşı dökmeye müsait alt takım gidiyor hala şurasında boyamı vaarr.
-
ne motoruymuş o 40 bin istemişler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Airbag, emniyet kemeri, şase ve kupada kesilme biçilme yoksa geri kalan sac parçaların hiçbiri umrumda değil.
Güneş yanıklı araba ile insanlar nasıl geziyor anlamıyorum. Dedigim gibi airbag açmadıysa , kupada kesim yoksa tavanı boyalı, kaputu değişmiş hiç farketmiyor benim için. Kazalıysa da tabii ki orijinal parçalarla iyi bir işçilikle toplamış olması gerekiyor.
Motor yürüyen önemli ama göze de hoş gelmeli bence
Aha biz bile deniz de yandık derimiz soyuluyor, kul yapımı makine ne yapsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boyaya arabayı soksan ne adam olur nede motor kadar az para tutar...
Bende olsam motora bakacağıma şaseye boyaya değişene bakarım...
Birde büyük ihtimsl kendi hatası motor işi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizel motorun günümüzde 30 bin TL altı rektefiye edilmesi zor, tabi bu rakamda çoğu parçanın yan sanayi kullanılması ile mümkün. Sadece orjinal üst kapak sanırım 20 bin TL civarında Hyundai grubunda.
-
üst kapak blok sıfır alınsa mümkün de bu piyasada bile rektifiye ile o paraları bulmasının imkanı yok. rektifiyenin de işlevsiz kalması için 2-3 kere yapılmış olması gerek blok ve üst kapağın. motor komple bittiyse ayrı tabi onda da kullanıcı hatasına kayar konu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir.ksk -- 26 Temmuz 2022; 1:30:43 > -
Kaç defa Hyundai grubu motorların rektifiyesi ile uğraştınız da imkanı yok diyorsunuz? Sadece üst kapak parça değişimi piyanolar,sübap itecekleri, eksantrik milleri 10 bin üstünde tabi yan sanayi. Buna bir de 2500 TL conta takımı(orjinal) fiyatını ekleyin. Hararet veya yağsız kalmış bir motorda bunlar zaten değişir. Ayrıca bu fiyatlara daha kdv bile dahil değil. Daha turbo revizyonu, enjektör pompacı parası falan filan ki daha bloğa inmedim bile.
Özet ile neye göre 35-40 bin TL çıkmaz diyorsunuz. Alın bir tane yaptırın motora hararet sonra görüşelim isterseniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 26 Temmuz 2022; 1:57:55 > -
Ben ilana koyarken yazıyorum örneğin motor takozu , radyatör , su kabı (600 TL orjinali) , su ve turbo intercooler hortumu , termostat devirdaim diskler balatalar , baskı balata orjinal değişmiştir diye adam hala son ne olur diyor başka bişey demiyor
Yani ben artık bakımsız ve ucuz satmanın bu vatandaşa hak olduğunu düşünüyorum artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amcam servis sahibi kaç kere uğraştığımızı tahmin edebilirsiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle. Ne bakımsız araçlar satılıyor. Kimsenin umrumda değil. Tek bildikleri boya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çünkü binici değil al satçılar. Binici adam motora, yürüyene bakar. Al satçı satarken fiyatı düşmesin dur boyaya bakar, motoru bir şekilde katakulliyle itekler zaten. Araç senin arkadaşın elinde patlamış işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu ülkede kimse sağlam arabasını satmıyor ki, kuruş masrafsız yazanın arabasında min 10.000 tl lik masraf buluyorum kuduruyorlar.
öncelikle 10 yaş üstü otomobiller her türlü risk. kağuçuk parçalar hortumlar oringler 5-6 yılda özelliğini kaybetmeye mahkum.
bu gün çalışır yarın çalışır ama öbür gün 10 yıllık hortumun ne yapacağı meçhuldür.
-
O zaman son zamanlarda dükkana pek uğramıyorsunuz sanırım fiyatlar aldı başını gitti, eski fiyatlar tarih oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçen dükkana 1.6tdci focus Ghia geldi komple motor yapıldı gömlek daha önce 2 defa işlem görmüş 3.ye yer kalmadı gömlek+krank çıkma takıldı. egzantirik milleri harici motorda a'dan z'ye her şey değişti enjektörler bakıma girdi turbo revizyona gitti toplamda 30bin TL tuttu bu olay 2.5ay önce oluyor konudaki Kia Rio 1.5crdi ise normal gibi.. motoru da kesin turbodan dolayı ambeleye kalktığı için yemiştir büyük ihtimal. 1.5crdi motorlar turbo düşmanıdır yağ soğutucuları yetersiz olduğu için yağ fazla ısınıp turboda yatak yapmaya başlıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 26 Temmuz 2022; 22:21:1 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
40 bine hiçbir zaman komple sıfır alınmadığı sürece dizel motor yapmadık hala yapmıyoruz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
biraz daha verse sandık motor alabilir
-
atmosferik motorlu arabaya 30binde bir bakım yap hiç bişey olmaz. sanayideki sahte yağ sahte yedek parça anasını beller arabanın milletin haberi yok. sen istediğin kadar 10binde bir bakıma git. beşpara etmez yedek parça taktıkça hiç bişey olmaz.
2o yaşında arabaya boya değişen soran var. bu arabanın 20 yıl boyunca boya değişeni olmaması için sahibinin arabayı streç filmle sarıp öyle gezmesi lazım 20 yıl boyunca.
yalnız başlık da, internet gazetelerinin manşeti gibi olmuş |
Ben ilana koyarken yazıyorum örneğin motor takozu , radyatör , su kabı (600 TL orjinali) , su ve turbo intercooler hortumu , termostat devirdaim diskler balatalar , baskı balata orjinal değişmiştir diye adam hala son ne olur diyor başka bişey demiyor Yani ben artık bakımsız ve ucuz satmanın bu vatandaşa hak olduğunu düşünüyorum artık |
Kaç defa Hyundai grubu motorların rektifiyesi ile uğraştınız da imkanı yok diyorsunuz? Sadece üst kapak parça değişimi piyanolar,sübap itecekleri, eksantrik milleri 10 bin üstünde tabi yan sanayi. Buna bir de 2500 TL conta takımı(orjinal) fiyatını ekleyin. Hararet veya yağsız kalmış bir motorda bunlar zaten değişir. Ayrıca bu fiyatlara daha kdv bile dahil değil. Daha turbo revizyonu, enjektör pompacı parası falan filan ki daha bloğa inmedim bile. Özet ile neye göre 35-40 bin TL çıkmaz diyorsunuz. Alın bir tane yaptırın motora hararet sonra görüşelim isterseniz. |
ne motoruymuş o 40 bin istemişler
|
Benzer içerikler
- opel insignia 1.6 turbo kronik sorunları
- android auto youtube
- goodyear kışlık lastik yorumları
- benzinli araç egzoz muayenesinden neden geçmez
- peugeot 408 yorum
- togg en çok satılan renk sıralaması
- ford puma 2025
- l200 mitsubishi 2024
- zeekr türkiye fiyat listesi
- byd han
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X