Arkadaşlar başlıkta yazıyor. Gittim yapay zekaya sordum Türk malı şemsiye markaları önersin diye. Bir kaç tane önerdi biri de bu markaydı. Sitesine girdim, çantaya falan sığsın diye küçük boyutlu bir şemsiyeye ihtiyacım vardı. Neyse resimlere bakarak en küçüğünü seçtim siparişi verdim, 2 - 3 güne ürün geldi. 2 gün sonra da yağmur yağdı, çocukları okuldan alıyordum, arabadan indim, şemsiyeyi bir açtım ulan bu ne dedim. Telleri, gövdesi falan acayip ince, sapı basit bir plastik. Neyse bir iki adım attım hooop şemsiye yavaşça eğilmeye başladı, bir baktım sapı elimde, şemsiye sapından ayrıldı. Neyse şemsiyeyi yakaladım kapattım çocukları aldım eve döndüm. Sitesine girip resimlerle birlikte destek talebi açtım 2 hafta geçti ne arayan var ne soran. Aradım whatsapptan iletişime geçin dediler, öyle de yaptım. Aldığım cevap şu: Biz bu şemsiyelerden yüzlerce satıyoruz, kalite kontrolden geçiyorlar, kalite kontrolden geçmeyen ürün müşteriye gönderilmez. Böyle bir mantık, böyle bir destek hattı olabilir mi? Bu mantıkla dünyada herhangi bir fabrikadan çıkan hiç bir ürünün bozulmaması gerekir, kalite kontrolden geçmesi ürünün bozulmayacağı, kırılmayacağı anlamına mı gelir? Kaldı ki hangi fabrikada üretilen bütün ürünlerin tamamı kalite kontrol testinden geçebilir? Her partiden en fazla yüzde 1 - yüzde 2'si test edilir hadi yüzde 5 olsun. Neyse konuyu tüketici hakem heyetine taşıdım, buraya da konu açtım ki firmanın zihniyetinden haberdar olun. Aslında şemsiye alırken çocuklar için yağmurluk da bakmıştım sitelerinden, resimlerdeki çocuklar Çinli olunca demek ki yağmurlukları Türk malı değil deyip vazgeçmiştim, salak kafam orda uyanmam lazımdı aslında firmanın iş ahlakı ile ilgili. Şemsiyeleri de pekala yerli üretim olmayabilir, ya da bazı serileri ithal olabilir. Özetle bu markadan uzak durmanızı tavsiye ederim. Firmaya göre bir ay değil, bir hafta değil, bir gün değil, 1 kez bile kullansanız ürünün herhangi bir mekanizmasında bir hata meydana gelirse sorun üründe değil sizde. Ekte bükülen kısmın resmini yükledim. |
Bildirim