Şimdi Ara

Buji Kablosu Buji Sorunu Stop Etme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
4.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar herkese aracım corsa c 1.0 motor 2003 model otomatik.

    Aracimda stop etme sorunu var yolda giderken stop edebiliyor. Otomatik vites f hatasina dusebiliyor. Bilgisayardan bakildiginda akü voltaj hatasi sonucuna ulaştik.

    Aküme baktirttim herhangi bir sorun yok gayet normal değerlerde. Sanaide aküyü değiştirmemi önerdiler. Fakat sorun bence bu değil. Buji kablolarindan şüpheleniyorum. Aracdan inip binerken kapidan hafif elektrik çarpması oluyor. Zannimca ufak bir kaçak var. Birde ayağımı vites boşta 3bin devire sabitliyorum ve o sırada aracın pervanesini (klima değil ) açıyorum ayni zamanda farlari açıyorum ayağım 3bin devirde sabit 2.500 devire düşüyor araç. Bu durum ne ile alakali olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Buji kablosu pahalı birşey değil,zaten ömürlük bi malzemede değil. Bujilerede baktırın. Sübap ayarıda bozuk olabilir.

    Arabana inerken çarpması normal bendede oluyor.

    Kablo tesisat eski haliyle sıkıntı çıkarması olağan. İyi bir oto elektirikçiye gösterin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En yüksek ihtimal şarj dinamosu.

    İndüksiyon bobini, bir de GM elektronik ateşlemelerdeki yarı iletken switch (ignition module) de bunu yapıyor.

    Kablolara da bakılmalı, kablo kaçakları daha çok nemli havalarda, veya soğuk motorda belli eder kendisini.

    200bin km civarı bunlar tipik hatalardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    En yüksek ihtimal şarj dinamosu.

    İndüksiyon bobini, bir de GM elektronik ateşlemelerdeki yarı iletken switch (ignition module) de bunu yapıyor.

    Kablolara da bakılmalı, kablo kaçakları daha çok nemli havalarda, veya soğuk motorda belli eder kendisini.

    200bin km civarı bunlar tipik hatalardır.

    72 amper sıfır akü aldik sorun devam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 66DoGaN38 6 kullanıcısına yanıt
    Bizde de bahsettiğin performans düşüklüğü ve garip çalışma vardı.Motorda stop etme sorunu yoktu ama sonradan öğrendik buji kablosu sorunluymuş. Araç 3 silindir çalışıyormuş meğersem,buji kablosunu değiştirmiştik sorun düzelmişti. Birde sigorta kutusunu yokla,sigortalar zamanla oksitlenme yapabiliyor ve iletkenliğini kaybediyor.

    Sonra mahallede tanıdık elektrikçi vardır ampermetre ile araç çalışırken kaportanın çeşitli yerlerini kontrol edin kaçak varsa cihazdan anlarsınız.Aküyü araç çalışırken ölçün belki alternatör kaynaklı sorun olabilir. Bunlarda normalse geriye ateşleme kalıyor , kablodan tut bobine kadar test edilmesi gerekir.
  • Sorun motor beynindeymiş bakalim yazarim 2 3 gun sonra neticeyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun motor beyninin hemen yaninda olan şase kablolarinin bağlandığı kısım yani şase kısmı vidasi gevşemiş arabanin şase kablolari sarsintida gidip geldiği için oliyormus sorun 5 dakikalik sıfır maliyetli bir iş bizim ustalarin iş bilmezligi yuzunden motor beyni degisti 1000 tl :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.