Şimdi Ara

Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
74
Cevap
0
Favori
15.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba aracım 1.5 tsi passat daha önce 1.6 tdi kullanıyordum dizel artık güçsüz geldiği için bu motora geçtim öncellikle araç çok atik dizele göre yakıtı da benzinli bir arabaya göre makul seviyede 79 km lik testim bostancı-sarıyer gidiş dönüş diğeride günlük işe giderken kullandığım ortalama araç çok yoğun trafikte 11-12 litreyi görüyor sakin kullanımda ise 8.5-9 lt arasında şehir içinde dolaşıyor uzun yolda ise 5-6 lt arası bir tüketime sahip aracım 15 bin km de salo günü ilk bakımına götüreceğim fakat aracımda yağ eksilttiğine dair uyarı var servise sorucağım bu problemi motoru açıkcası çok beğendim aracı alıcaklara yardımcı olur inşallah

    Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul


    Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Commandxciğim atmosferik mi konuşalım ?

    Atmosferik olduğu zamanlarda bırak forumu bilgisayar bile Çankaya köşkünde Özal’da varmış.

    Modern mühendisliğe, teknolojiye, kaliteye cephe almaya gerek yok.

    İçten yanmalı motorların hepsi TSİ’ın başlattığı “downsizing” akımına katıldılar. Şu an içten yanmalı motorların hepsi bu işin nirvanası olan TSİ gibi. Piyasa mini mini TSİ dolu.

    Düşük yakıt tüketimi,
    Geniş periyodik bakım aralıkları,
    Yüksek km ömrü,
    Yüksek performans,
    Düşük emisyon değerleri,
    Vs. Vs.

    Liste uzar gider. Modern mühendisliğin bütün kazanımlarının uygulamasıdır TSİ. Ve bir makine mühendisi olarak hayran olduğum ünitedir.
    Tsi karşısında sağlamlık için Honda, Toyota motorunu tercih edeni anlarımda halefi selefi olmayan 1.2 tce ve hatalı tasarımdan motor yiyen 1.6 ecoboost tercih etmekte iyiymiş.

    Söylediğim şeyde gayet basit ve anlaşılır, b-c-d segmenti bir araç 300 bin km motor yaptırma ihtiyacı duymuyorsa başarılı bir ömrü vardır.

    Her gün 25 km git gel günde 50 km 2 saat araba kullanan biri, bir senede sadece işe gidip gelmek için 13 bin km yol yapar. Haftasonu tatil gezisi vs 7 bin km de öyle gezse 20 bin km yol yapar senede.

    Şuan Türkiye şartlarında senede 20 bin km araca binen adam, ayda sadece yakıta 2500 lira para verir. Kaskosu, bakımı ıvırı zıvırı aylık bin TL tutsa, aracın aylık masrafı 3500 lira olur.

    Eski arabası 300 bin olsa, 200 bin kredi çekip yeni aracını alsa aylık masrafı, taksiti vs toplamda her ay 15 bin para eder.

    Bu parayı verebilecek güçte olup, 15 sene sonra araç 300 bine ulaşınca, olduki satmadı, kaza yapmadı vs ve motor yaptırması gerekti diyelim 30-40 bin motor masrafını mı dert edecek?

    Hayal aleminde yaşıyorsunuz.
    Hocam aslında oda neyin ne olduğu biliyor gibi.

    Geçen bir mesajımda “ uzakdoğu menşeili, ucuz ve uygun maliyetli, kalite kaygısından uzak ekonomik modellerin üreticisi” diye bir tanımlama yaptım.

    Alıntıladığı mesajda bunun toyoto olduğunu kabullenmişti. Az çok otomotiv bilgisi var yani.

    Herhalde marka fanı filan o yüzden böyle yapıyor.

    1.5 tsi ve 1.6 tdi aynı Torku üretiyor.

    1.5 tsi 250 nm lik bu Torku daha geniş bir devir aralığında veriyor.

    1.5 tsi motor benzinli olduğu için şanzıman oranları dizele göre daha kısa. Dolayısıyla motordan çıkan performans daha iyi iletiliyor.


    1.6tdi nin dengi 1.0 tsi


    8 saniyede 0-100 yapan araçla, 10 saniyede 0-100 yapan aracın performansı mı kıyaslanır.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Passat 1.5 TSI Yakıt Testi: İstanbul

    Volkswagen Passat'ın 1.5 TSI motorlu modeli, yakıt tasarrufu ve performansın dengeli bir karışımını vaat ediyor. İstanbul'un yoğun trafiği ve çeşitli sürüş koşullarında yapılan kapsamlı bir yakıt testiyle Passat 1.5 TSI'ın gerçek hayattaki yakıt tüketimini ve sürüş deneyimini inceledik.

    Yakıt Tüketimi

    • Resmi WLTP verilerine göre, Passat 1.5 TSI ACT 150 PS DSG Business modelinin ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 5,3 litredir.
    • Gerçek hayattaki testlerimizde, yoğun İstanbul trafiğinde ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 6,5 litre civarında ölçüldü.
    • Otoyol sürüşlerinde ise yakıt tüketimi 100 kilometrede 5,0 litreye kadar düştü.

    Kullanıcı Yorumları

    Passat 1.5 TSI kullanıcıları, yakıt ekonomisi konusunda olumlu yorumlar yapıyor. Birçok kullanıcı, aracın özellikle şehir içi sürüşlerde beklediklerinden daha düşük yakıt tükettiğini belirtiyor.

    Sürüş Deneyimi

    • 1.5 TSI motor, 150 beygir güç ve 250 Nm tork üretiyor. Bu, Passat'ı hem şehir içi hem de otoban sürüşleri için yeterli güçle donatıyor.
    • DSG şanzıman, sorunsuz vites geçişleri sağlıyor ve sürüş deneyimini keyifli hale getiriyor.
    • Passat'ın süspansiyon sistemi, engebeli yollarda bile konforlu bir sürüş sunuyor.

    Sonuç

    Passat 1.5 TSI, yakıt tasarrufu, performans ve sürüş konforu arasında mükemmel bir denge sunar. Gerçek hayattaki testlerimiz, aracın resmi yakıt tüketimi verilerine yakın bir yakıt ekonomisi sağladığını gösterdi. Kullanıcı yorumları, aracın özellikle şehir içi sürüşlerde düşük yakıt tüketimine dikkat çekiyor. Passat 1.5 TSI, İstanbul'un yoğun trafiğinde güvenilir ve verimli bir sürüş arkadaşı arıyorsanız dikkate alınması gereken bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aşireet paket olsa daha çok yakıyo..

  • 23 km ile 8.3 litre tüketim çok çok iyi bir değer. Aracınızı güle güle kullanın. Ülkemiz şartlarında efsane bir motora sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag grubu benzinli motorları çok başarılı, İstanbul’da bir aracın az yakmasını beklemek zor.

    Uzun yolda bile ben az yaktıramıyorum. 90 - 100 sabit ben bir yere gidemem sıkıntı basar beni

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu saatten sonra köprü trafiğinde 4 litre bile yaksa km başına 1 Lira. Tartışacak bir şey yok artık.

  • 1.6 TDI nasıl güçsüz gelip 1.5 TSI benzinli geçtiniz ilginç , düz otobanda son süratte vs benzin iyidir ama şehir içi dur kalk ve ara hizlanmada dizelin torku sevindirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zamandır tsi konusu görmüyorduk, iyi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kesinlikle bu motor kalkışlarda çok iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Her tsi konusunda da sizi gormek????

    Hadi alin bir tsi üniteli araç da bitsin bu hasret.

    Kurtulun artik çagdisi 1.6 atmosferik, tork ve beygir fakiri motordan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 28 Mayıs 2022; 14:39:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Commandxciğim atmosferik mi konuşalım ?

    Atmosferik olduğu zamanlarda bırak forumu bilgisayar bile Çankaya köşkünde Özal’da varmış.

    Modern mühendisliğe, teknolojiye, kaliteye cephe almaya gerek yok.

    İçten yanmalı motorların hepsi TSİ’ın başlattığı “downsizing” akımına katıldılar. Şu an içten yanmalı motorların hepsi bu işin nirvanası olan TSİ gibi. Piyasa mini mini TSİ dolu.

    Düşük yakıt tüketimi,
    Geniş periyodik bakım aralıkları,
    Yüksek km ömrü,
    Yüksek performans,
    Düşük emisyon değerleri,
    Vs. Vs.

    Liste uzar gider. Modern mühendisliğin bütün kazanımlarının uygulamasıdır TSİ. Ve bir makine mühendisi olarak hayran olduğum ünitedir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında oda neyin ne olduğu biliyor gibi.

    Geçen bir mesajımda “ uzakdoğu menşeili, ucuz ve uygun maliyetli, kalite kaygısından uzak ekonomik modellerin üreticisi” diye bir tanımlama yaptım.

    Alıntıladığı mesajda bunun toyoto olduğunu kabullenmişti. Az çok otomotiv bilgisi var yani.

    Herhalde marka fanı filan o yüzden böyle yapıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu arada konu sahibi forumdaşıma ;

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Nice mutlu günlerde kullanmanızı diliyorum.

    Veriler şahane benim dizel corollo bile öyle bir rotada benzer veriler veriyor.

    TSİ bu işin nirvanası.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt

    Engelleyin gitsin kıskançlık başka bı şey değil  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Olumsuz bir şey demedim, ne bu tepki? Özlemiştik tsi tüketim konusu. Son yıllarda pek konuşulmaz oldu.

    Yağ yakıyor ama olsun az yakıyor Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Yok engellenecek bir durumu yok. Bu arkadasin yorumlari tebessum ettiriyor beni..Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 28 Mayıs 2022; 14:58:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Bir mühendis olarak ben de size hayranım Passat 1.5 TSİ yakıt testim İstanbul 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Aslinda tce, puretech, ecoboost vb uniteler de iyiler. Ama vag tsi yi tum urun gruplarina daha iyi yaydi sanki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 TDI ile 1.5 TSI torku aynı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    1 lira artık eski zamanların 10 kuruşu gibi oldu.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.