Şimdi Ara

Bursa Renault Mais Sigorta Şirketinin Atadığı Experle Uzlaşıp Bana Ayıplı Hizmet Verdi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aşağıdaki metni mahkemeye vermek için hazırladım. Reno müşteri hizmetlerinini ve hizmet aldığım yerdeki yetkilerede mahkemeye vermeden önce sizin bu yaptığınız ayıplı hizmet hakkında kamu oyunu bilgilendireceğimi söyledim ve son derece kayıtsız kaldılar ve üstüne üstük aracımı götürdüğüm servisin müşteri hizmetleri yetkilisi beni bayramdan önce arayarak '' Aldığınız hizmetten memnun kaldınızmı'' diye sordu ve cevaben '' Parayla beş para etmez servisiniz'' dedim. Aşağıdaki metni okudunuzda Türkiye' nin en saygın otomobil markasının müşterisine verdiği değer demiyorum asıl ve elit müşterisi olan sigorta şirketine verdiği değer şüpe götürmez , ama zurnanın son deliği olan bize reva gördüğü hizmeti gözler önüne sermek için sizlerle paylaşıyorum. Reno araç almak isteyen ve aracı olanlara duydurulur. Bu arada aracım 9 yaşında ve senelik bakımları dahil halen reno yetkili servisinde bakım onarım görmektedir, aracım servis bakımlı gitsem bir müşkülümü giderirler diye bu sebeple bir beklentiniz olmasın.
     Bursa Renault Mais Sigorta Şirketinin Atadığı Experle Uzlaşıp Bana Ayıplı Hizmet Verdi  Bursa Renault Mais Sigorta Şirketinin Atadığı Experle Uzlaşıp Bana Ayıplı Hizmet Verdi  Bursa Renault Mais Sigorta Şirketinin Atadığı Experle Uzlaşıp Bana Ayıplı Hizmet Verdi



    2013 haziran ayında arabam maddi hasarlı trafik kazasına karıştı. Kasko şirketim olan dubai sigortayı arayarak arabamı reno yetkili servisine çektim. Servis incelemelerinde ve ektede yer alan parçaların değişimine kanaat getirdi. Onarım için istenen tutarı yüksek bulduğu için kasko şirketi arabamı yetkili servisde yaptırmak istemedi ve aracımı perte çıkartıp bana kasko bedelini ödeyeceğini söyledi. Aracımın kasko değeri 17.800 tl , bana maliyeti ise 25 bin tl, bu sebeple aracımın perte çıkartılmasını kabul etmedim. Bana dubai sigortanın hasar sorumlusu tarafından söylenen söz, ya arabanı perte çıkartırız yada bizim istediğimizde yerde yaptırmayı kabul edersin oldu, ben telaşe kapılıp bunu kabul ettim.
    Aracımın hasarı;
    -Komple sağ ön kapım hasar görmüş
    -Sağ ön camım dökülmüş
    - Sağ ön çamurluğum kırılmış
    -Sağ yan aynam parçalanmış
    -Ön tanponum sağ tarafdan bağlantı yerinden kopmuş
    Aracımın onarıldığı söylenip beni teslim almaya çağırdılar. Testlerimde, sağ ön camımın zorlanarak inip kalktığını farkettim, camın haraket ettiği yüzeye yağ sürülerek biraz daha rahat inip kalkması sağlanmış idi. Kasko şirketime bunu bildirdim ve bu onarımı yapan tamircinin bunu halledeceğini söyledi.Bu zaman dilimi içinde, aracıma reno yetkili servisinde değişimine kanaat getirilen:
    -Sağ ön cam yerine yan sanayi cam takıldığı
    -Hurdaya dönmüş kapım yerine çıkma yamalı bir kapı takıldığı
    -Ezik büzük cam fitilimin düzeltilerek yerine uydurulduğu
    -Cam motorumun ve cam krikomun olduğu gibi yerine geri takıldığını
    -Sağ yan aynamın orijinal yerine yan sanayi takıldığı için buhu çözmediğini farkettim
    Bunların hepsini kasko şirketine bildirdim.Birkaç ay boyunca tamir yapan yer beni oyaladı, aynı şekilde dubai sigorta ilede iletişim halinde idim, hasar sorumlularınında beni oyaladığını farkettim en son bana kardeşim sen imzayı atıp arabayı teslim aldınya, artık bizimle işin yok varsa bir sorunun git tamir ettirdiğimiz yer ile hallet dedi.Zaten aracımı perte çıkartmak ile tehtit edip aracımı oraya götüren dubai sigortanın hasar sorumlusu idi. Bu söz üzerine sinirlenip önce merkezlerini aradım sonrada Bursa’daki merkez binalarına gidip oradaki müdürleri ile görüştüm. Aracıma yapılan ayıplı onarım sonucu oluşan tüm eksiklerin giderilmesini talep ettim.Renault mais Bursa ile iletişime geçtiler ve bana dönüp sizi bekliyorlar gidin aracınızın eksiklerini bildirin,ne gerekiyor ise yapılacak dediler. Tabi bu sözün beni aldatmak için söylendiğini ve yetkili servislerin en büyük müşterisinin sigorta şirketleri olduğunu bilmiyordum, bu konuda beni yine bir reno yetkilisi bilinçlendirdi, aynı şekilde bana şunu söyledi '' sigorta şirketleri size farklı yetkili servise farklı konuşurlar’’ dendi. Başlıca şikayetim;
    -Sağ yan aynamın buhu çözmemesi
    -Sağ camımın zorlanarak inip kalkması idi.
    Aracım 2014 yılının başında 3 hafta boyunca reno maisde kaldı ama sadece son hafta sıra gelip incelendiğini öğrendim. Arabamın hazır olduğunu söyleyip beni çağırdılar kendimde esnafım iş yoğunluğumdan ötürü işimi bırakıp arabayı teslim almam tam reno çalışanlarının akşam mesai bitimine denk geldi, bana aracı teslim eden arkadaşın servis minübüsüde kalkmakda idi.
    -Sağ yan aynam orijinal değilmiş ondan buhu çözmüyormuş değiştirdik düzeldi dendi
    -Sağ cam motorunuz arzalı idi dediler değiştirdik düzeldi dediler
    Yaptığım testte sağ yan camımın diğer camlarıma nazaran daha yavaş haraket ettiğini gösterdim yetkiliye, yok aküydü yok kontak kapalıydıdı yok normal reno araçlarda sağ camın bu hali dedi. Ben üç hafta arabasız kaldığım için ve o anki hali kadar bile çalışmasına razı olduğum için arabayı teslim aldım. Birkaç ay içinde onarım gören kapının olduğu taraf sorun çıkarmaya başladı..
    Zaman içinde arabam;
    - Çıkma kapı takılan yerden su aldı
    -Kapım menteşelerinde aşağı düşüp kapanmadı
    -Camım eskisi gibi zorlanarak inip kalkmaya başladı.
    Bu zaman dilimi içinde gösterdiğim tamirciler;
    -Kapı çıkma kasıyor ondan dedi,
    - Biri cam fitillerin yamuk ondan dedi
    -Son gösterdiğim servis renonun bursa otosansitteki tetkili servisi idi oda bana cam orijinal değil kapıdada kasıntı var ondan böyle yapıyor dedi.
    Reno mais Bursa Bölge Müdürlüğünü aradım durumu bildirdim, aracı bize getirin inceliyelim bizden kaynaklı bir sıkıntı var ise biz hallederiz dendi. Aracı teslim ettim, teslim ederken Bursa reno maisdeki hasar sorumlusu ilede görüştüm, arabamı 6 ay önce kendilerine ilk götürüşümde benle ve sigorta şirketi ile görüşenin ve aracımda değilmesi gerektiğini experle birlikde inceleyip kararlaştıranın kendisi olduğunu öğrendim. Kendisine;
    -Bu arabada çıkma yamalı bir kapı var,
    -Kırılan sağ yan camım yerine yan sanayi cam var
    -Cam fitilim ezik büzük
    Bunları gözün görmedimi, ben anahtar teslim arabamın eksikleri ne ise yapılmak üzere size teslim ettim niye bunları göz ardı ettin diye sordum. Bana araba bizden önce işlem görmüş bizmi yaptık sorumlusu biz miyiz dedi, kendisine ben bu arabayı buraya 6 ay önce getirdimki daha önce bu arabayı tamir ettiğini söyliyen üçkağıtçıların noksan yada ayıplı yaptığı tüm işlemleri gözden geçirip olması gerektiği şekilde yapılsın diye .O gün beni sen arayıp söyledin, experi bekliyoruz gelsin, e incelenip başlanılacak onarıma diye .O halde siz experle uzlaştınız o size cam motorunu değiştirin, iş görecek kadar cam kalksın başınızdan savın dedi dedim, düşünmedinmi bu arabanın sahibi gelir aldığı ayıplı hizmetin hesabını sorar, bak geldim işde dedim. Bana verdiği cevap dosyanız kapandı arada kaç ay geçmiş yenimi geliyorsunuz oldu.Kendisine işini doğru dürüst yapıp dosyamı kapatsaydın dedim, şimdi nasıl açıyormusun yada bunun puresödürü nedir bilmiyorum ne gerekiyorsa yapın, şuan yaşadığım sıkıntılarda sigorta şirketim kadar size güvenip aracımı size teslim ettiğim için sizinde payınız var, sizde bana bunu yapacaksanız reno marka aracımı daha iyi kim yapar, bu araba 9 yaşında ve garantisi yok ve buna rağmen ben enson beş ay önce yıllık bakımları için size getirdim yabancı biri kaputu açmasın diye ama sizden aldığım hizmete bak dedim ve hasar sorumlusunun yanından ayrıldım
    Müşteri temsilcisi aracınızı buraya bırakın incelinecek, bizden kaynaklı bir problem var ise biz hallederiz eğer yok ise size fiyat çıkartırız yaptırmak isterseniz yaparız dedi. Kendisine beş kuruş harcamam bu sıkıntılar için, neyse gereğini yapın artık dosyayı başdanmı açarsınız kasko şirketine faturamı edersiniz yada siz karşılarsınız bilemem, çünkü ben poliçe yaparken bu gibi durumlar için kasko şirketine benden istediği kasko ücretini peşin ödedim dedim.
    Aracım incelendi ve ertesi gün beni aradılar, arayan yine aracımı 6 ay önce getirdiğimde exper ile birlikde aracımın değişmesi gereken parçalarına karar veren reno mais Bursa nın hasar sorumlusu idi, söylediği;
    -Bizim 6 ay önce değiştirdiğimiz cam krikonuzu söktük dışarda test ettik sorunsuz rahat bir şekilde çalışıyor
    -Bizim araçlarımızda sağ ön cam her zaman diğer camlardan daha yavaş çalışır
    -Bahsettiğiniz gibi kriko cam vs monteli iken zorlanma oluyor, sebebi orijinal olmayan cam yada çıkma kapının kasması, yapın derseniz fiyat çıkartalım size bildirelim yaptırmak isterseniz yaptırın dedi.
    Ben sinirlerime hakim olmaya çalıştım son söyleneni duyduktan sonra ve kendisine , bu sorun çıkartan çıkma kapı yada cam 6 ay önce orda değilmiydi diye sordum, o zaman dilimi için çıkma kapı yada cam sorun çıkartmıyordu dedi. Hasar sorumlusuna, dubai sigorta bu arabayı ilk dışarda yaptırdığında, o tamirci cam mekanizmasını komple yağladı ve bi kaç hafta içinde o yağın etkisi kayboldu ve yaptıkları ayıplı onarımı ancak o şekilde farkettim, sizde bana söylemediğiniz geçici bir çözüm uygulayarak 6 ay önce bu cama bir şey yaptınız belki değiştirdiğiniz cam krikosuna ilaveten camın kasıntısını aldınız camı rahatlattınız ve beni sizde aldattınız. Senden, reno mais ve dubai sigortadan şikayetçi olucam mahkemeye vericem sizi. Diyip telefonu kapattım.
    Aracımın bilir kişi tarafından incelenip, aracımda yapılan tüm ayıplı ve eksik onarımların işçilik ve parça toplam bedelleri ne ise tarafıma ödenip, özel bir serviste kendi tarafımdan yaptırılmak için talep ediyorum. Gereğiniz yapılmasını arz ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mave-rick -- 6 Ağustos 2014; 15:00:34 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.