|
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (47. sayfa)
-
-
Micheline geçince yol tutuşta farkı hissettiniz mi? Bide yeni lastik kışlık mı? -
orj lastik ıslak ve kuruda çok kötüydü.ağırlığında etkisiyle kayıyordu araç.hele ıslak ta.michelin le kendine geldi araç.tüm korkular gtti.yol tutuş fren olması gereken gibi oldu.215-55-18.dört mevsim.
-
Doğrudur hocam 😁
BDDK olsa duramayız, yanlışlık olmuş 🤪
-
Orjinal lastikten ben de memnun değilim.
continental kötü marka değil ama ıslak zeminde bana hiç güven vermiyor
-
önümüz kış biyere patlamadan önlem alın naçizane tavsiyem.
-
Selam Arkadaşlar,
Şu BTK ile ilgili hala bir gelişme yok sanırım, en son yapılan güncelleme de klima düzeltmesi ve kablosuz car play düzeltmeleri vardı. Bunun üstüne herhangi bir güncelleme çıkmadı değil mi?
-
5 Kasımda basın açıklaması yapıp yol haritasını açıklıyacaklar.Orada belli olur birçok şey.
-
Turkiyede çıkmadı ama son bir güncelleme var en güzel tarafı sesli asistana Türkçe dil desteginin gelmesi -
Büyük ihtimal devletten belgeyi alır almaz kısa sürede yayınlarlar.Belki hat takma telefon ile kontrol bile aynı güncelleme ile gelebilir.
-
Herkese merhaba, normalde kendi evimde prize takıp arabayı şarj ediyorum fakat şimdi başka bir yere geldik ev tipi prize taktım olmadı. 300 küsür V ve trifaz dedi. Şarjım düşük olduğu için mi olmadı yoksa arabaya gelen güç mü düşüktür ? Bu arada prizde güç var alet recharge e dönmüyor.. teşekkürler -
Topraklama hattı sağlam mı -
Aracı bugünlerde alj ile şirket üzerine tamamına kredi şeklinde alan var mı? -
araba yok alınamaz :) -
ElektrikliRotayoutubeAyrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCdHcMN2MiQzqTSv2B_Y2Cmg/join Bu videoda BYD Atto 3 ile gerçekleştirdiğim uzun yol sürüş deneyimini ve aracın ortalama tüketimini detaylıca paylaşıyorum. Elektrikli bir SUV ile uzun yolda performans ve menzil nasıl etkileniyor? Tüm detayları, yol boyunca karşılaştığım sürprizlerle birlikte aktarıyorum. Atto 3 ile yola çıkmayı düşünenler için kaçırılmayacak bir rehber! #BYD #BYDAtto3 #UzunYolDeneyimi #ElektrikliSUV #TüketimTesti #ElektrikliAraba #YoldaTüketim #ElektrikliSürüş #ElektrikliRota #ElektrikliAraç #SürüşDeneyimi #EVTest #Şarjİstasyonları #UzunYoldaEVhttps://www.youtube.com/watch?v=6TCqJPJqyFU
-
adam gömmüş arabayı.benim 19000km ortalamam 14.8kw.tam dolu 400-430 yapıyorum normal modda.ağzı olan konuşuyor.
-
Rejenerasyonu var. -40 kw'a kadar gördüm ben (daha da fazla olmuştur ama dikkat etmedim). rejenerasyonu frene basıldığında başlıyor. bu kişinin alışkanlığı ile ilgili yani : tek pedala alışmışsa onu arayabilir kişi. ama ben arabanın süzülmesini daha çok beğeniyorum.
süspansiyonlara gelince : senin anlattğın dacia duster da var. normal kullanımda konforu bence mükemmel.
sadece bataryası bile o fiyattan fazla eder şu anda. dünyanın başka hiçbir markasında olmayan çivi testini geçen bir bataryası var.
ama siz almayın ya ne öyle belediye beleşe dağıtmış gibi ne gereği var. hatta elektrikli de almayın rahat rahat şarj edelim istediğimiz yerde lol.
-
lastiklerin havasını sıcakken ayarlamamanız gerekiyor.
soğukken (en fazla 5 km mesafede) ayarlarsanız sorun kalkacaktır.
-
Hocam şimdi neyi savundunuz anlamadım ki?
200kw rejenerasyon yaptıran araçlar var.
batarya hangi fiyattan fazla ediyor o kısmıda anlamadım. Sizin batarya fiyatlarındaki düşüşten veya Lfp bataryanın ucuzlığundan haberiniz yok sanırım. (Nmc bataryaya göre %30-40 ucuz olması lazım)
2 ay önce nmc bataryalı ioniq 5 1.540m liraya satıldı siz neyden bahsediyorsunuz? (Sadece fiyat açısından bakıyorum)
Bu arada atto 3 un süspansiyon şikayetleri byd dikkate almış makyajlı versiyonda güncellemişler.
Siz aracı savunmaya devam edin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 5 Kasım 2024; 11:26:31 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X