Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ttdemir Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 16 Misafir (7 Mobil) - 10 Masaüstü7 Mobil
5 sn
1.106
Cevap
71
Favori
144.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • fortingen F kullanıcısına yanıt

    paylaştıgım videoda az çok bende hangi aracı alacağıma karar verirken çok zorlandıgımı anlatmaya çalışmıştım zaten.. fiyatlar konusunda açıkcası sarı siteye çok bakmayın, ben düşük ilan koyup galericiler tarafından aranıp abi ilanın fiyatını yükselt diyen arkadaş tanıyorum :)


    hangi aracı alacağın tamamen senin seçimin fakat kriterlerini iyi belirlemen gerekiyor.. yaptıgın km nin %80 ve üzeri şehiriçi ise eğer ben menzile takılmamanı öneririm. hatta paylaştıgım videoda örnekleme vermiştim. LPG ilk çıktıgında herkes bunu nerde doldurcaz vs diyordu ama şuan bütün istasyonlarda lpg var, aynı durum bi kaç sene sonra her istasyonda şarj cihazı ile çözülecektir..


    onun dışında, bu aracın rakipleri arasında hyundai kona ev, mg zs ev, mg 4, kia ev3 var.


    Hyudai kona ev: düşünebilirsiniz, hem mtv si düşük, yazılımı çok stabil, tek eksisi bataryası küçük, ve araç B segmenti..

    Kia ev3 : şekli fituristik ama uzun menzili 1700 den başlıyor, donanım olarak atto3 ile mukayase edilecek paketi 1900 lira, ara. B segenti ve tamamı dönüştürülmüş malzemeden yapılma her tarafı plastik, premium his sıfır. o paralar bu araca verilir mi, ben düşünmeden tesla alırım daha iyi

    mg4 ve mg zs: ben servis sıkıntısı, donanım eksikliği, yatırımcı belgesi alamaması yönünden riskli bulduğum için sıcak bakmadım araca, mg4 hatcback bir araç ve çok boş bu yüzden atto 3 ile kıyaslanamaz ama mg zs ev bi ihtimal.. onunda gruplarına bakarsanız araç sahipleri üvey evlat muamelesi görmekten şikayetci..


    ben sırf bunları topladıgımda atto 3 den yana aldım kararımı, bu arada saydıgım araçlaırn hepsini gördüm ve içine bindiğinde premium hissi veren bence tek araç atto 3 dür.. eksikleri varmıdır illa vardır bişey diyemem fakat benim için batarya teknolojisi en önemli etkendi, LFP batarya yakında piyasanın bence tek hakim bataryası olacak, hem daha güvenilir, hem daha uzun ömürlü hemde maliyeti ucuz..


    iyi forumlar





  • WV'ci arkadaş trollemeye gelmiş, siz de üşenmeden cevap veriyorsunuz, engelleyin geçin. :)


    Bilen varsa cevaplarsa sevinirim, Atto 3'ün şu anda güncel versiyonu satılıyor ama 2025 yılında yeni bir güncelleme olacak mı?

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Yuan plus cindeki ismi. Ne isim degistirmesi hocam? Nereden duyuyorsunuz boyle haberleri :))
  • Arkadaşlar merhaba, ben de ATTO 3 sahibi olmak üzereyim. Ancak aklıma bir şey takıldı. İlk defa bir sıfır arabam olacak o yüzden bu işlerde acemiyim.

    İstanbul BYD Mepa 250.000 TL kaparo istedi, ben de onu verdim. şimdi de bu pazartesiye paranın geri kalanını istiyorlar, ancak arabayı ocak 10 gibi teslim edecekler.

    Açıkcası güvenebilir miyim bilmiyorum, kaparo parasını bankaya havale etmemi istediler, sonrasında bana hiç bir evrak falan vermediler. Geri kalan parayı da havale et buraya gelmenize hiç gerek yok diyorlar.


    Satışı aralık 2024de yapıp, ruhsat(ya da evrakları neyse işte) ve arabayı ocakta vererek 2 kez bandrol ödemek zorunda kalmayacağım da söylendi. Bu doğru mu ve benim için daha avantajlı mı?


    Ne yapmalıyım, sizlerden de bu şekilde alan var mı? Yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orkun1975@yandex.com -- 27 Aralık 2024; 21:10:31 >
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.