Şimdi Ara

C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
2
Favori
5.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C Segmentinde Lider Golf Yerini Focusa Bıraktı. Hayırlı olsun :)) , Ford hakkaten çok iyi bir motor yapmış 3 silindir 998 cc motor 125 hp. 170 nm tork ve sonuç 0-100 11 sn. Tüketim ise ortalama 5.6 litre (test verisi) değerler çok ideal. Golf hayranı olarak Fordu tebrik ederim.

     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti


     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti


     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti





    Kaynak: AutoShow sayı 25

     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti


     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti


     C Segmenti (Benzinli) Lider Değişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_memur -- 27 Haziran 2012; 15:04:14 >







  • Arka stoplar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Arka stoplar
    2008 çıkışlı Golf Focus ile aynı puanı almış, i30'u Megane'ı falan parçalamış.

    Ayrıca Golf 1.2 TSI neden teste sokulmamış ki ?

    1.2 olsaydı testteki mutlak 1. olurdu Golf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    2008 çıkışlı Golf Focus ile aynı puanı almış, i30'u Megane'ı falan parçalamış.

    Ayrıca Golf 1.2 TSI neden teste sokulmamış ki ?

    1.2 olsaydı testteki mutlak 1. olurdu Golf.


    Alıntıları Göster
    Fordun tek eksiği güzel bir otomatik şanzuman. Bu motorun ülkemizdeki başarısı nasıl olacak merak ediyorum.
  • Her zaman her yerde Golfü birinci yapma çabalarıniz takdire şahan sayın önder...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Fordun tek eksiği güzel bir otomatik şanzuman. Bu motorun ülkemizdeki başarısı nasıl olacak merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    998 cc 125 hp ; Performansını çok merak ediyorum umarım uzun soluklu bir motor olur çok yeni bir motor geleceği belirsiz ( sorun bakımından ) ülkemize ne zaman gelicek ve tahmini fiyatı ne kadar olur ? 1.6 dizel fiyatı civarına satmasınlar birde az yakıyor diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Her zaman her yerde Golfü birinci yapma çabalarıniz takdire şahan sayın önder...

    Sayın sfz,

    Ben yukardaki listeyi mantıklı şekilde yorumladım.

    Focus ya da i30 kötü araç mı, değiller elbette, lakin 2008'de yollara çıkmış bir aracın 2012'de yola çıkan araca karşı aldığı netice takdir görür.

    Olay sadece bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Her zaman her yerde Golfü birinci yapma çabalarıniz takdire şahan sayın önder...

    Sayın sfz,

    Ben yukardaki listeyi mantıklı şekilde yorumladım.

    Focus ya da i30 kötü araç mı, değiller elbette, lakin 2008'de yollara çıkmış bir aracın 2012'de yola çıkan araca karşı aldığı netice takdir görür.

    Olay sadece bu.

    Alıntıları Göster
    2008 Yılının aracı bile 2012 yılının araçlarına karşı bu sonuçları elde ediyorsa bu fordun degil golfün başarısı gibi geldi bana .

    Birde 1.2 TSİ yokmu golfte jettadaki gibi o motorla teste girseymiş 1.lik kaçınılmaz olacakdı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    2008 çıkışlı Golf Focus ile aynı puanı almış, i30'u Megane'ı falan parçalamış.

    Ayrıca Golf 1.2 TSI neden teste sokulmamış ki ?

    1.2 olsaydı testteki mutlak 1. olurdu Golf.


    Bu testte birbirine yakın güçteki yani 125-135 bg civarı benzinli düz vites kompaktları almışlar. 1.2 tsi 105 bg ile bu kritere uymuyor. Aslında dediğiniz gibi 1.2 105 golf ile 1.0T 100 bg (biliyorsunuz fordun öyle bir motoru da var) focusu ayrıca karşılaştırmak da mantıklı olabilir.

    Bu arada benim merakım testteki focus 17 jantlı diğerlerinin tümü 16 jantlı. Acaba focus da 16 jantlı olsa tüketim bir kuple daha da düşük olabilir miydi?

    Mazotun benzinden pahalı satıldığı ülkelerde 1.0T güzel de bizde ne olursa olsun dizel avantajlı




  • 0-100 de ciddi fark olmayabilir ama 0-130 a bakıldığında fark artıyor burda da 1.0 lik motorun performans olarak geride olduğunu gösteriyor , tüketim vergi avantajı olabilir ama performansı verilere göre yetersiz gelecektir birçok insana .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berktd

    0-100 de ciddi fark olmayabilir ama 0-130 a bakıldığında fark artıyor burda da 1.0 lik motorun performans olarak geride olduğunu gösteriyor , tüketim vergi avantajı olabilir ama performansı verilere göre yetersiz gelecektir birçok insana .

    Katılıyorum, ancak 80 - 120 hızlanması çok iyi Fordun. Ayrıca Fordun ses yalıtımı da çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    quote:

    Orijinalden alıntı: berktd

    0-100 de ciddi fark olmayabilir ama 0-130 a bakıldığında fark artıyor burda da 1.0 lik motorun performans olarak geride olduğunu gösteriyor , tüketim vergi avantajı olabilir ama performansı verilere göre yetersiz gelecektir birçok insana .

    Katılıyorum, ancak 80 - 120 hızlanması çok iyi Fordun. Ayrıca Fordun ses yalıtımı da çok iyi.

    Alıntıları Göster
    Her bakımdan ford ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Her bakımdan ford ...

    Alıntıları Göster
    Golf'de kul yapımı arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hector Priamson

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    2008 çıkışlı Golf Focus ile aynı puanı almış, i30'u Megane'ı falan parçalamış.

    Ayrıca Golf 1.2 TSI neden teste sokulmamış ki ?

    1.2 olsaydı testteki mutlak 1. olurdu Golf.


    Bu testte birbirine yakın güçteki yani 125-135 bg civarı benzinli düz vites kompaktları almışlar. 1.2 tsi 105 bg ile bu kritere uymuyor. Aslında dediğiniz gibi 1.2 105 golf ile 1.0T 100 bg (biliyorsunuz fordun öyle bir motoru da var) focusu ayrıca karşılaştırmak da mantıklı olabilir.

    Bu arada benim merakım testteki focus 17 jantlı diğerlerinin tümü 16 jantlı. Acaba focus da 16 jantlı olsa tüketim bir kuple daha da düşük olabilir miydi?

    Mazotun benzinden pahalı satıldığı ülkelerde 1.0T güzel de bizde ne olursa olsun dizel avantajlı

    Alıntıları Göster
    Ne oldu şu hyundai I30 cuların olayı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    Ne oldu şu hyundai I30 cuların olayı ?

    Alıntıları Göster
    Ya bu motor hacmini bu kadar düşürdüler ne kadar dayanacak bu motor kaç km de bitecek?
  • bunun cift turbosuna chip ile ufak modifikasyonlar ile +200 hp yapacaksin sonra test araci diye millete surdureceksin millet deli olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    Ya bu motor hacmini bu kadar düşürdüler ne kadar dayanacak bu motor kaç km de bitecek?

    Alıntıları Göster
    Golf ve Focus tecrübesi olan birisi olarak yeni focusun her yönü ile golf ten daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live yourlife

    Golf ve Focus tecrübesi olan birisi olarak yeni focusun her yönü ile golf ten daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Forumun Fiyat/Performans birincisi Hyundai İ30 anca gönüllerin birincisi olmuş.
    Ford 1.0 Ecoboost ile downsizing trendinin suyunu çıkardı. Umarım alnının akıyla bu işin altından kalkar. Bu motorlara güvenmek şahsım açısından biraz zaman alacak ama Ford diyince akla her zaman sağlamlık gelmiştir.

    Şu kapı koruma sistemini gerçekleştiren mühendisi alnından öpmek lazım. Adam sanki Türkiye'yi düşünerek icat etmiş bunu. Hem kullanana yararlı, hem diğer aracın sahibine yararlı.

    Ford'a gerçekten başarılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Forumun Fiyat/Performans birincisi Hyundai İ30 anca gönüllerin birincisi olmuş.
    Ford 1.0 Ecoboost ile downsizing trendinin suyunu çıkardı. Umarım alnının akıyla bu işin altından kalkar. Bu motorlara güvenmek şahsım açısından biraz zaman alacak ama Ford diyince akla her zaman sağlamlık gelmiştir.

    Şu kapı koruma sistemini gerçekleştiren mühendisi alnından öpmek lazım. Adam sanki Türkiye'yi düşünerek icat etmiş bunu. Hem kullanana yararlı, hem diğer aracın sahibine yararlı.

    Ford'a gerçekten başarılar.

    Alıntıları Göster
    Focus'un iç mekan DB ölçüm değerleri çok iyiymiş, ilerindeki en sessiz araç.

    Bir çok başlıkta FocusIII için "çok lastik sesi alıyor, iç mekanı çok gürültülü" şeklinde mesajlar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Focus'un iç mekan DB ölçüm değerleri çok iyiymiş, ilerindeki en sessiz araç.

    Bir çok başlıkta FocusIII için "çok lastik sesi alıyor, iç mekanı çok gürültülü" şeklinde mesajlar var.

    Alıntıları Göster
    2013 de birçok firma arabalarına 0.8-0.9-1.0 turbo motorlar ekleyecek o zaman test yapılmalı bence .
    şahsen focusa paramı kıyıpda vermem .
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.