Şimdi Ara

C4, Bravo, 308, İ30, Ceed, Megane, Lancer, Focus. Hangisini almalı('0' Km)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
12.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar C4 segmentindeki araçlar için bir oylama yapabilir miyiz? Ben C4 diye düşünüyorum ama 2. el, servis, güvenlik vs konularında yorum yapan olursa çok sevinirim. Tahmini fiyatları karşılarına yazdım.

    Mitsubishi Lancer.........27.500

    Kia Cee'd...................27.000

    Citroen C4 HDI(90).....29.000

    Hyundai I 30...............28.500

    Citroen C4 1.4 SXI......25.000

    Megane Sedan 1.4.......25.000

    Chevrolet Lacetti.........21.000

    Fiat Brava...................29.000(personel indirimli)

    Ford Focus HDI ...........30.000(personel indirimli)

    Peugeot 308 HDI (90).. 29.500



  • focus tavsiye ederim bunların arasından yani daha ön plana çıkan o gibi...
    c4 in iç mekanı kullanılan parçalar aşırı sert süspansıyonu v.s. eksileri daha çok bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    focus tavsiye ederim bunların arasından yani daha ön plana çıkan o gibi...
    c4 in iç mekanı kullanılan parçalar aşırı sert süspansıyonu v.s. eksileri daha çok bence...
    niye toyota listede yok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TatarSüvari

    niye toyota listede yok?

    Alıntıları Göster
    Bunların içinden sadece Fiat Bravo düşünürdüm .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Bunların içinden sadece Fiat Bravo düşünürdüm .

    Alıntıları Göster
    25.000- 30.000 arası bir seçim yapmak gerekirse diyelim. Toyta ve Golf indirimden sonra bile 34000 civarı kalınca listeye giremediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kortik

    25.000- 30.000 arası bir seçim yapmak gerekirse diyelim. Toyta ve Golf indirimden sonra bile 34000 civarı kalınca listeye giremediler.

    Alıntıları Göster
    Kia Cee'd veya Fiat Bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruiserer

    Kia Cee'd veya Fiat Bravo

    Alıntıları Göster
    Bende Fiat Bravo derim. Bravodaki standart donanım hiçbirinde yok + 1,6 multijet 120 hp 300 nm olursa hiç düşünme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_39

    Bende Fiat Bravo derim. Bravodaki standart donanım hiçbirinde yok + 1,6 multijet 120 hp 300 nm olursa hiç düşünme.

    Alıntıları Göster
    Lacetti Hb WTCC Full yaklaşık 24,000 Tl olmuş fiyatı. LPG opsiyonuyla birlikte bence iyi bir seçim olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    Lacetti Hb WTCC Full yaklaşık 24,000 Tl olmuş fiyatı. LPG opsiyonuyla birlikte bence iyi bir seçim olur.

    Alıntıları Göster
    Fiat Bravo derim. ben kullanıyorum memnunum. Sorunsuz bir araba.

    C4 eskimedi mi artık sizce?2004 te çıktı yanlış hatırlamıyosam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    Lacetti Hb WTCC Full yaklaşık 24,000 Tl olmuş fiyatı. LPG opsiyonuyla birlikte bence iyi bir seçim olur.

    Alıntıları Göster
    içlerinden barvo yu tek gecerım....308 ve focusda guzel alternatıf....
  • c4 beni heyecanlandırmıştır her zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    c4 beni heyecanlandırmıştır her zaman
    fiat-bravoya, hyundai ve chevroletdeki gibi garanti kapsamında LPG takılıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    fiat-bravoya, hyundai ve chevroletdeki gibi garanti kapsamında LPG takılıyor mu?

    Alıntıları Göster
    Fiat Bravo 109 Beygir Dizel bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kortik

    Fiat Bravo 109 Beygir Dizel bu arada

    Alıntıları Göster
    pug 308 ve fiat bravo derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    pug 308 ve fiat bravo derim

    Alıntıları Göster
    C4 2009 da kasaya makyaj yaptı, bu arada Bravo 2. el yok mu piyasada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kortik

    C4 2009 da kasaya makyaj yaptı, bu arada Bravo 2. el yok mu piyasada?

    Alıntıları Göster
    Var . Baya var hatta ama kimse şu sıralar sıkışmadıktan sonra satmaz. Satsa da 0 kmsine yakın fiyat isterler. 0 km almak daha mantıklı şu an için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Var . Baya var hatta ama kimse şu sıralar sıkışmadıktan sonra satmaz. Satsa da 0 kmsine yakın fiyat isterler. 0 km almak daha mantıklı şu an için.

    Alıntıları Göster
    c4 yada bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Var . Baya var hatta ama kimse şu sıralar sıkışmadıktan sonra satmaz. Satsa da 0 kmsine yakın fiyat isterler. 0 km almak daha mantıklı şu an için.

    Alıntıları Göster
    kullandıgım aracı tavsiye ederim.markalar bölümünden konumuza da bakabilirsin.sorunsuz bir araç i30.bu sınıfta alternatif çok haliyle yüksek donanımı ucuz fiyata verene bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    pug 308 ve fiat bravo derim

    Alıntıları Göster
    Bravo motor olarak ozellıkle dısel de cok basarılı tavsıye ederım fıyatıda uygun ancak eger aractakı bazı detaylara takılabılıyorsanız ufak tefek ayrıntıları sızın canınız sıkabılır ( Ornegın bagaj kapagı tutacagının olmaması, kolçak ın yerının alcakta kalması kolu desteklememesı, arka koltukların rahatsızlıgı ve gorus acısı darlıgı, kapı kollarındakı malzemenın kalıte eksıklıgı vs. ) Bu arac dısında 308 HDI da baska bır dısel basarılı tercıh olacaktır. Fıyat acısından bakınca Peugeot un ındırımlerı dırek yansıtması, Turkıye satıs rakamlarını duzenlı olarak arttırması markasal anlamda en onemlı etkenler. Araca gelınce aracın ozellıkle genıs bır hacım sunan ıc mekanı ıyılestırılmıs malzeme kalıtesı ve eger alacaksanız otomatık sanzımanın dısel motorla uyumu artı yonlerı olarak ılk olarak goze batan taraflları dıyebılırım. Negatıflık acısından sert ve seslı suspansıyon sıstemı, hala bazı yerlerde goze batan malzeme eksıklıgı ve ses sıstemının eksık kalıyor olması sayılabılır ama genede kabul etmek lazım 308 kesınlıkle kendını gelıstırmıs bır araba olarak goze carpıyor. C4 konusunda burada yapılan yorumlara katılıyorum artık mıyadını doldurdugu kanaatındeyım kaldıkı altyapı olarak Peugeot altyapısını kullanıyor o yuzden tıp olarak cokta sevdalısı degılsenız C4 yerıne 308 daha mantıklı olacaktır. BUtun bu araclar dısında benım dıkkatımı ceken bır baska aracta i30 oldu, aracı cok ınceleme sansım olmadıgı ıcın cok kesın yorumlar yazabılmem mumkun degıl ama Hyundaı markasının Turkıye dekı gostermıs oldugu satıs basarısı ve aracın yenı tasarımı dısardan bakıldıgında etkıleyıcı duruyor, en azından ıyı bır test surusu yapılıp bu aracta degerlendırmeye dahıl edılebılır kanaatındeyım.

    Netıce olarak sıralama yapma gerekırse 308 ve Bravo bırbırlerıne cok yakın araclar i30 sa suprız at olabılır Dıger seceneklerınızı goz ardı edıyorum...

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi relicks -- 18 Mart 2009; 13:54:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Var . Baya var hatta ama kimse şu sıralar sıkışmadıktan sonra satmaz. Satsa da 0 kmsine yakın fiyat isterler. 0 km almak daha mantıklı şu an için.

    Alıntıları Göster
    Hyundai i30 dizel full olanı 35 bin tl .o araçı test etmiştim.focus dan malzeme kalitesi genelde daha iyi.focus un ön tarafında sadece bi miktar daha kaliteli.ancak arkalarda focus un malzeme kalitesi düşüyor.bravo da fena değil ancak arkası i30 dan daha dar.arka koltukta oturanlar i30 daki gibi rahat edemeyebilir.C4 artık eskidi bence .peugeot da iyi ancak i30 kadar başarılı bulmuyorum.i30 un arka da bağımsız süspansiyonu var bu da artı bi özellik peugeot ,bravo ve C4 e göre.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.