Şimdi Ara

c4 hdi mcp

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • C4 HDI mcp araç ile alakalı araştırmalar yapıyorum.Piyasada benzer şanzımanlı araçlarda özellikle yoğun trafiklerde sürekli dur-kalk yapıldığında balataların ısınması sebebi ile aracı 10-30 dk arasında dinlendirmek ve balataları soğutmak gerektiğine dair bilgiler aldım. Hemen hemen tüm araçlarda benzer problemler varmış.Ancak c4 mcp ile alakalı bu tarz bir bilgiye rastlamadım.

    Merak ettiğim ; sürekli otomatik mod da kullanılması durumunda yoğun trafikde ne tür problemler ile karşılaşılıyor?


    Genel olarak kullaıcıların araç ile ilgili bahsetmiş oldukları özellikle uzun yolda çok zevkli bir sürüş keyfi olduğu.

    Ancak karma kullanımlarda mcp şanzımanlarda ne tür problemler yaşanabilir?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • çok sorun olacağını sanmam.otomatikleri genelde büyük şehirlerde tercih ediyorlar.
  • 1 nisanda (2010) kendşm için şirket aracı olarak kiraladım C4 MCP dizeli, 23.000 km de istanbulda neredeyse tamamen yoğun trafikte dur kalk yaparak kullanıyorum (sabah akşam köprü trafiği) henüz herhangi bir sorun yaşamadım.

    kavrama kaybı, titreme, ısınma vs. hiç yaşamadım.

    fakat 307 lerde böyle bir sorun olduğunu duymuştum ve trafikte park etmeye çalışan ve istediği vitese geçemeyen otomatikleştirilmiş şanzımana sahip 307 görmüşlüğüm var.

    özellikle yokuş kalkışlarında araçtaki hill holder debriyaja çok destek oluyor ve kaydırmayı önüyor.

    genel olarak aracımdan çok memnunum.
  • Bir de ne yakıyor bu HDI MCP 110 ??
  • Ben mcp şanzımana sahip 100,000 km de aracımla 4 aydır yoğun trafikte (Başakşehir - Beşiktaş) işe gidip geliyorum. bununla birlikte problem yaşamadım. araç bilgisayarı karma 6,7 tüketim değeri gösteriyor.
  • ortalama 5.5 motorin civarı yakıyor
    F1 vites tipi ile kullanım cok kolay
    sınıfındaki araçlara göre fiyat donanım performansı cok uygun genel olarak çok memnunum

    eksileri süspansiyonda iyi oldugunu dusundugum citroenin c4 lerde cok kotu olması
    ayrıca economy mode denen olay yuzunden arac içinde müzik dinlemek eziyet otomatik kapanıyor aracı çalıstırmadan açılmıyor
    teyp değiştirdiğinizde aracın saatini ayarlayamıyorsunuz çünkü orjinal teyp üzerinden ayar yapılıyor
  • yoğun olmayan trafikte kullanan biride tüketim değerini verebilir mi acaba?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.