Şimdi Ara

C4 mü, yeni astra mı yoksa corolla mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aralık kampanyalarından faydalanıp C sınıfı bir araç almak istiyorum. C4'te karar kılmıştım fakat iş ciddiye binince insan diğer markalara da şöyle bir bakma ihtiyacı duyuyor. Astra tasarımı ve vergi avantajıyla göz kırpıyor. corolla ise sağlamlığı ve geniş hacmiyle insanın aklını çelmiyor değil!

    Düşündüğüm model-versiyonlar şunlar:
    C4 confort 1.6 hdi manuel 46320 tl
    Yeni Astra, Edition 1.3 DTE 95 HP, Manuel 47050 tl
    Corolla comfort 1.4 dizel manuel 49800 tl

    Gönlüm bazen golf 7 1.2 tsi comfortline'a da meylediyor ama vw ve doğuş oto'nun kendini mercedes ve bmw ayarında gibi göstermeye çalışıp millete tepeden bakmasına gıcık oluyorum.

    Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Bu araçlarda tahmini ne kadar indirim yapabileceğimi de yazarsanız sevinirim.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec


    kriterlerin ne?
    hacim performans şu bu 2. el vs?
  • C4 nispeten yeni bir araç. Bence segmentinde Cee'd ile fiyat/performans kralı. Astra çok hantal kalıyor, Corolla ise hem eski, hem ruhsuz, hem de donanımı zayıf. Bir de dizellerin yağ yakma sorunu vardı, hala devam ediyor mu bilmiyorum.
    Ezcümle, C4'ten vazgeçmeyin. Alternatifim Cee'd.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanım detaylarını bilemiyorum ama Astra ve C4 diğer seçenek olan Corolla ya göre daha yeni nesil araçlar, Corolla pek de uzun olmayan bir zaman zarfında yenilenecek zaten.


    Golf düşünüyorsanız Vw nin satış elemanlarından hazetmeseniz de gene de bir defa aracı görün, yetkililerle görüşün, içinize sinmezse bence C4 ve Astra üzerinde yoğunlaşın.
  • Öncelikli kriterlerim tasarruf, güvenlik, iç mekan kalitesi ve konforu...

    Doğuş otoya gittim ve elemanlarla görüştüm. orada çalışanların tavrından bahsetmiyorum zaten. Tam aksine çalışanlar beni gayet sıcak karşıladılar. benim kastettiğim şey şirket politikası; araçların bayilere azar azar gönderilmesi, milletin araçlar için aylarca sırada bekletilmesi, pazarlık payının diğer markalara göre oldukça düşük olması ve versiyonlar arasındaki inanılmaz fiyat farkı! Tüm bunları görünce insan bir de alıp servise gittiğimde başıma neler gelir acep diye düşünüyor. Golf 7'yi inceledim, gayet güzel bir araba, iç mekan kalitesi ve güvenlik konusunda çok çok iyi, tasarruflu bir tsi motoru var. bahsettiğim araçlar içinde en çok golf 7'yi beğendim zaten. ama tüm bu bahsettiklerim beni bu araçtan soğuttu.

    Ceed de güzel araba ama fiyat biraz yüksek geldi. 51000 lira fiyatı var. gerçi corolla da biraz yüksek ama en azından 2. eli daha kuvvetli.




  • Bana kalsa uç aracıda almam. Ucu de donanımdan, ikisi motordan kaybediyor.
    Madem dizel ve manuel olacak.
    Ceed, leon, i30, megane hb. Öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla kasa değiştiriyor

    c4 al
  • hocam kesinlikle ama kesinlikle c4 alın derim. astra ile c4 ün donanımı hemen hemen eşit sayılır c4 ün artısı sanırım deri direksiyon ama motor işin içine girince c4 tek geçilir corollayı değerlendirmiyorum bile.
  • c4 al

    c4 orta donanım
    astra boş donanım, hemde 0-100 15 saniye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bana kalsa uç aracıda almam. Ucu de donanımdan, ikisi motordan kaybediyor.
    Madem dizel ve manuel olacak.
    Ceed, leon, i30, megane hb. Öneririm.

    Bu araçlar güzel de fiyat olarak biraz yüksek. Verebileceğim en yüksek para 44000 civarı bu araçların fiyatını indirsem indirsem 48000-49000'a falan iner. toyotayı listeme ekleme sebebim de şu an için uygun faizli ve taksit ertelemeli bir krediyle satışta olması. leon'a da baktım donanım yönünden çok büyük bir farkı yok bence. megane'ın baz modeli c4'ten daha da boş. c4 iç malzeme kalitesi ve tasarımıyla bence megane'ın önünde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    Öncelikli kriterlerim tasarruf, güvenlik, iç mekan kalitesi ve konforu...

    Doğuş otoya gittim ve elemanlarla görüştüm. orada çalışanların tavrından bahsetmiyorum zaten. Tam aksine çalışanlar beni gayet sıcak karşıladılar. benim kastettiğim şey şirket politikası; araçların bayilere azar azar gönderilmesi, milletin araçlar için aylarca sırada bekletilmesi, pazarlık payının diğer markalara göre oldukça düşük olması ve versiyonlar arasındaki inanılmaz fiyat farkı! Tüm bunları görünce insan bir de alıp servise gittiğimde başıma neler gelir acep diye düşünüyor. Golf 7'yi inceledim, gayet güzel bir araba, iç mekan kalitesi ve güvenlik konusunda çok çok iyi, tasarruflu bir tsi motoru var. bahsettiğim araçlar içinde en çok golf 7'yi beğendim zaten. ama tüm bu bahsettiklerim beni bu araçtan soğuttu.

    Ceed de güzel araba ama fiyat biraz yüksek geldi. 51000 lira fiyatı var. gerçi corolla da biraz yüksek ama en azından 2. eli daha kuvvetli.

    Anladım,

    Yakın arkadaşıma Golf 6 TDI aldırtmıştım dediğiniz gibi iki klasikleşmiş sıkıntıyı da yaşadı; ilki 7 ay beklemek zorunda kalması ki kendisi hayli ağırkanlı olduğundan (!) ve başka araçları da olduğundan bunu pek sorun etmedi, ikincisiyse alım sonrası aracından çok memnun kalsa da servisin ilgisizliği ve kaza vs durumunda parça tedariğinin ve servis gayretinin çok yetersiz olması, bu konuda haklı olarak pek ağırkanlı davranmadı - arada bana laf sokar gibi de yapıyor hatta!
    Ama her servisin sıkıntılı olacağını da sanmıyorum, bölgenizdeki bayi hakkında görüş toplamanızı tavsiye ederim.


    Golf dışındaysa Astra ve C4 ü tavsiye ederim; kendim 140Hp Astra kullanıyorum ve çok memnunum ancak 95Hp lik dizeli hakkında kullanıcı memnuniyetleri yaş, performans beklentisi gibi kriterlerde ikiye ayrılıyor, benim yaşım yolun yarısı olsa da muhtemelen manuel C4 ü tercih ederdim çünkü her konuda beğenimi kazanmış bir model, tek düşüncemse zorlu şartlarda geçen yıllar sonrası işçilik zaafları gösterip göstermeyeceği; bu konuda eski Fransız araçlarım pek olumlu izlenimler bırakmamışlardı ancak Citroen C4 bu konuda sahibini üzmeyecek gibi duruyor, en azından galeride verdiği his fazlasıyla bu yönde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 9 Aralık 2012; 23:22:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    Öncelikli kriterlerim tasarruf, güvenlik, iç mekan kalitesi ve konforu...

    Doğuş otoya gittim ve elemanlarla görüştüm. orada çalışanların tavrından bahsetmiyorum zaten. Tam aksine çalışanlar beni gayet sıcak karşıladılar. benim kastettiğim şey şirket politikası; araçların bayilere azar azar gönderilmesi, milletin araçlar için aylarca sırada bekletilmesi, pazarlık payının diğer markalara göre oldukça düşük olması ve versiyonlar arasındaki inanılmaz fiyat farkı! Tüm bunları görünce insan bir de alıp servise gittiğimde başıma neler gelir acep diye düşünüyor. Golf 7'yi inceledim, gayet güzel bir araba, iç mekan kalitesi ve güvenlik konusunda çok çok iyi, tasarruflu bir tsi motoru var. bahsettiğim araçlar içinde en çok golf 7'yi beğendim zaten. ama tüm bu bahsettiklerim beni bu araçtan soğuttu.

    Ceed de güzel araba ama fiyat biraz yüksek geldi. 51000 lira fiyatı var. gerçi corolla da biraz yüksek ama en azından 2. eli daha kuvvetli.

    Anladım,

    Yakın arkadaşıma Golf 6 TDI aldırtmıştım dediğiniz gibi iki klasikleşmiş sıkıntıyı da yaşadı; ilki 7 ay beklemek zorunda kalması ki kendisi hayli ağırkanlı olduğundan (!) ve başka araçları da olduğundan bunu pek sorun etmedi, ikincisiyse alım sonrası aracından çok memnun kalsa da servisin ilgisizliği ve kaza vs durumunda parça tedariğinin ve servis gayretinin çok yetersiz olması, bu konuda haklı olarak pek ağırkanlı davranmadı - arada bana laf sokar gibi de yapıyor hatta!
    Ama her servisin sıkıntılı olacağını da sanmıyorum, bölgenizdeki bayi hakkında görüş toplamanızı tavsiye ederim.


    Golf dışındaysa Astra ve C4 ü tavsiye ederim; kendim 140Hp Astra kullanıyorum ve çok memnunum ancak 95Hp lik dizeli hakkında kullanıcı memnuniyetleri yaş, performans beklentisi gibi kriterlerde ikiye ayrılıyor, benim yaşım yolun yarısı olsa da muhtemelen manuel C4 ü tercih ederdim çünkü her konuda beğenimi kazanmış bir model, tek düşüncemse zorlu şartlarda geçen yıllar sonrası işçilik zaafları gösterip göstermeyeceği; bu konuda eski Fransız araçlarım pek olumlu izlenimler bırakmamışlardı ancak Citroen C4 bu konuda sahibini üzmeyecek gibi duruyor, en azından galeride verdiği his fazlasıyla bu yönde.


    Yeni Astra, Enjoy 1.4 NET 140 HP Start&Stop, Manuel 6-ileri modelini tavsiye eder misiniz? Bu aracı kullandığınız için soruyorum. Bu modeli de muhtemelen 44000'e falan alabilirim. Pratikteki yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misiniz? Fabrika verisi şehir içi 7.1, şehir dışı 4.6, ortalama 5.5 olarak yazılmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: kebiikec

    Öncelikli kriterlerim tasarruf, güvenlik, iç mekan kalitesi ve konforu...

    Doğuş otoya gittim ve elemanlarla görüştüm. orada çalışanların tavrından bahsetmiyorum zaten. Tam aksine çalışanlar beni gayet sıcak karşıladılar. benim kastettiğim şey şirket politikası; araçların bayilere azar azar gönderilmesi, milletin araçlar için aylarca sırada bekletilmesi, pazarlık payının diğer markalara göre oldukça düşük olması ve versiyonlar arasındaki inanılmaz fiyat farkı! Tüm bunları görünce insan bir de alıp servise gittiğimde başıma neler gelir acep diye düşünüyor. Golf 7'yi inceledim, gayet güzel bir araba, iç mekan kalitesi ve güvenlik konusunda çok çok iyi, tasarruflu bir tsi motoru var. bahsettiğim araçlar içinde en çok golf 7'yi beğendim zaten. ama tüm bu bahsettiklerim beni bu araçtan soğuttu.

    Ceed de güzel araba ama fiyat biraz yüksek geldi. 51000 lira fiyatı var. gerçi corolla da biraz yüksek ama en azından 2. eli daha kuvvetli.

    Anladım,

    Yakın arkadaşıma Golf 6 TDI aldırtmıştım dediğiniz gibi iki klasikleşmiş sıkıntıyı da yaşadı; ilki 7 ay beklemek zorunda kalması ki kendisi hayli ağırkanlı olduğundan (!) ve başka araçları da olduğundan bunu pek sorun etmedi, ikincisiyse alım sonrası aracından çok memnun kalsa da servisin ilgisizliği ve kaza vs durumunda parça tedariğinin ve servis gayretinin çok yetersiz olması, bu konuda haklı olarak pek ağırkanlı davranmadı - arada bana laf sokar gibi de yapıyor hatta!
    Ama her servisin sıkıntılı olacağını da sanmıyorum, bölgenizdeki bayi hakkında görüş toplamanızı tavsiye ederim.


    Golf dışındaysa Astra ve C4 ü tavsiye ederim; kendim 140Hp Astra kullanıyorum ve çok memnunum ancak 95Hp lik dizeli hakkında kullanıcı memnuniyetleri yaş, performans beklentisi gibi kriterlerde ikiye ayrılıyor, benim yaşım yolun yarısı olsa da muhtemelen manuel C4 ü tercih ederdim çünkü her konuda beğenimi kazanmış bir model, tek düşüncemse zorlu şartlarda geçen yıllar sonrası işçilik zaafları gösterip göstermeyeceği; bu konuda eski Fransız araçlarım pek olumlu izlenimler bırakmamışlardı ancak Citroen C4 bu konuda sahibini üzmeyecek gibi duruyor, en azından galeride verdiği his fazlasıyla bu yönde.


    Yeni Astra, Enjoy 1.4 NET 140 HP Start&Stop, Manuel 6-ileri modelini tavsiye eder misiniz? Bu aracı kullandığınız için soruyorum. Bu modeli de muhtemelen 44000'e falan alabilirim. Pratikteki yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misiniz? Fabrika verisi şehir içi 7.1, şehir dışı 4.6, ortalama 5.5 olarak yazılmış.

    Aracım 2011 1.4 Cosmo 140Hp, iki önceki aracım da 2007 124Hp Corolla ydı.


    Dediğim gibi aracımı çok severek kullanıyorum bana göre tasarımı, donanımı, performansı, tüketimi ve yalıtımı gayet iyi, bunu elbette "aracım her konuda rakipsiz" manasında söylemiyorum - bu aracın genelinde toplanan olumlu yönler bana hitabediyor ve bunlardan dolayı aracımı seviyorum, aksi taktirde araçtan çok erken sıkılabilen bir yapım var ve Corolla yı hem sürüş tutumunu beğenmemem hem de arızaları dolayısıyla 1 seneden biraz fazla kullanıp satmıştım.

    Tüketim olarak yazın Ankara da ş.içinde minimum 6.8 maksimum 8.5litre ile geziyorum, ikamet ettiğim Edremit deyse trafik Ankara ya göre çok çok daha boş olmasına rağmen mesafelerin kısalığı ve yolların kalitesizliği ile karma kullanımda tüketimim 7 litre dolaylarında, yalnız 2. kışa girerken tecrübe ettiğim kadarıyla soğuk motorla yapılan kısa mesafelerde tüketimi 8 litrenin altına çekmek kolay olmuyor.

    Ş.dışı birkez hiç 100 ü geçmeden ortalama 80-85km hız ve 6. vites kullanımıyla Ankara - Sivrihisar düzlüğünü 3 kişiyle 4.4 ortalamayla almışlığım varken bu istisnai denemenin dışında genel olarak uzun yolda 5.0-5.3-5.5 litre ortalama tüketimim oluyor, araç ağır ve ekonomi odaklı bir şanzımana sahip olduğundan ş.içi performans algısı 1.6 Japon rakipleri kadarken esas farkını otoyol kullanımındaki yüksek hızlardaki ara hızlanmalar ve bu esnadaki tüketimin belli bir değeri aşmamasıyla gösteriyor.


    Kısacası araçtan memnunum ve kullanan arkadaşlarımda (otomatik vitesli versiyona sahip arkadaşlar tüketimden şikayetçiler) memnunlar ancak aklınızda dizel bir araç varsa bu aracın ekonomi potansiyelinin bir dizeli de yakalayamayacağını net biçimde söylemeliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 10 Aralık 2012; 0:06:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    Kısacası araçtan memnunum ve kullanan arkadaşlarımda (otomatik vitesli versiyona sahip arkadaşlar tüketimden şikayetçiler) memnunlar ancak aklınızda dizel bir araç varsa bu aracın ekonomi potansiyelinin bir dizeli de yakalayamayacağını net biçimde söylemeliyim.

    Dizel astradan mı bahsediyorsunuz acaba?

    Ne bakımdan ekonomi potansiyelinin bir dizelide yakalayamıyacağını söylüyorsunuz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    Kısacası araçtan memnunum ve kullanan arkadaşlarımda (otomatik vitesli versiyona sahip arkadaşlar tüketimden şikayetçiler) memnunlar ancak aklınızda dizel bir araç varsa bu aracın ekonomi potansiyelinin bir dizeli de yakalayamayacağını net biçimde söylemeliyim.

    Dizel astradan mı bahsediyorsunuz acaba?

    Ne bakımdan ekonomi potansiyelinin bir dizelide yakalayamıyacağını söylüyorsunuz..


    Hayır hemşerim 140Hp benzinli Astra.


    Sende birara Focus vardı da Tiguan la mı takaslamıştın acaba? Sanki bir dialoğumuz vardı geçmişten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Hayır hemşerim 140Hp benzinli Astra.

    Sende birara Focus vardı da Tiguan la mı takaslamıştın acaba? Sanki bir dialoğumuz vardı geçmişten


    Şimdi anladım..

    Evet Focus + Arsa ile Tiguan sahibi olmuştur bir zamanlar..

    Şimdi ise 2008 Seat İbiza sahibiyim

    Kuzenimin dizel astrasını kullandım, 1 günde 637 km yol yaptım.. Araç çok hoşuma gitti..

    Tek beğenmediğim yanı cam otomatikleriydi, ön camı açacam diye çok kez arka camı açtım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Hayır hemşerim 140Hp benzinli Astra.

    Sende birara Focus vardı da Tiguan la mı takaslamıştın acaba? Sanki bir dialoğumuz vardı geçmişten


    Şimdi anladım..

    Evet Focus + Arsa ile Tiguan sahibi olmuştur bir zamanlar..

    Şimdi ise 2008 Seat İbiza sahibiyim

    Kuzenimin dizel astrasını kullandım, 1 günde 637 km yol yaptım.. Araç çok hoşuma gitti..

    Tek beğenmediğim yanı cam otomatikleriydi, ön camı açacam diye çok kez arka camı açtım :)


    Alışana kadar arka camı açmayan nadirdir zaten, 93 deki Tempra mız kadar rahatını bulamadım o konuda




  • bugün forda gittik focus 1000 motor ve fiesta 1.4 dizele bakarken b max'ı fark ettik. arabayı çok beğendik. b sınıfı aile aracı olarak malzeme kalitesi de fena değil. 1.5 trend dizeline 43500 fiyat aldık. yarın test sürüşü yapmayı düşünüyorum. sizce nasıldır? bir de alırsam titanium modelini mi yoksa trend modelini mi almalıyım? arada 2000 lira fark var.
  • astrayı ben tipi hariç hiç sevmedim c sınıfı hb'leri denerken. çok çok kasan bir motoru var arka koltuk diz mesafesi de hiç iyi değil. ama tipi süper allah var.

    c4 kendi aracım, 44 gibi alırsınız manuel 112 liği. yakıt olarak hiç üzmez, performansı iyidir, eski citroen'lerle uzaktan yakından ilgisi yoktur kalite açısından. araçla ilgili ciddi bir sorun yaşayan hiçkimse yok. şurası burası yıprandı diyen hiçkimse yok ki 2 senedir piyasada.

    corolla eskidi artık geçiniz. bunun dışında ceed'de acayip indirimler var ona bakılabilinir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.