Şimdi Ara

C6 kullanmış olan?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
5.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    aranızda daha önce C6'ya binmiş olan ya da kullanmış olan va mıdır? Varsa kısaca anlatabilir mi deneyimlerini? Başarabilirsem alacağım galiba yav.



  • görmedim bile:)) inşallah alırsın dostum,on numara araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    görmedim bile:)) inşallah alırsın dostum,on numara araba...
    yolcu koltugunda ve arka koltukta seyahat etme şansım oldu araçta kendini çok güvende hissediyorsun . Felaket virajlarda ayrıca gözler üstünde mercedesten - bmw den daha çok ilgi çekiyo nedeni çok az ve ilginç bir tasarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir_trabzon

    yolcu koltugunda ve arka koltukta seyahat etme şansım oldu araçta kendini çok güvende hissediyorsun . Felaket virajlarda ayrıca gözler üstünde mercedesten - bmw den daha çok ilgi çekiyo nedeni çok az ve ilginç bir tasarım.

    Alıntıları Göster
    teknoloji olarak ne kadar üstün olursa olsun bence en tipsiz arabalar sıralaması yapılsa 1.liğe oynar kimse kusura bakmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoRHaN50

    teknoloji olarak ne kadar üstün olursa olsun bence en tipsiz arabalar sıralaması yapılsa 1.liğe oynar kimse kusura bakmasın.

    Alıntıları Göster
    Dış tasarımı beğeniye göre değişri ama zengin bir duruşu var.

    İç mekanı çok hoş,sürüşünü olmasa da yolculuğunu mutlaka tecrübe etmek isterdim açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Dış tasarımı beğeniye göre değişri ama zengin bir duruşu var.

    İç mekanı çok hoş,sürüşünü olmasa da yolculuğunu mutlaka tecrübe etmek isterdim açıkcası.


    Alıntıları Göster
    Dizel olarak gerçektende çok sessiz bir motora sahip. Bunu motorun çalışması esnasında dışarda dururken anlayabiliyorsun. Head up display özelliği gerçekten çok güzel. Direk camdan takip edebilmek güzel bir ayrıcalık. Arkada oturan kişinin şoför koltuğunu ileri alabilme özelliğini yadırgamıştım ama özellikte sınır tanımayan bir araç olmasına rağmen C4 ile aynı sinyal ve silecek kollarının kullanılmış olması ve anahtarının da birebir aynı olması açıkcası beni şaşırtmıştı. Kalite zaafiyetleri olması konusunda da pek iyi şeyler duymamıştım. Bence alabilme imkanın var ise bir kez daha düşünmeni tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 110HDI

    Dizel olarak gerçektende çok sessiz bir motora sahip. Bunu motorun çalışması esnasında dışarda dururken anlayabiliyorsun. Head up display özelliği gerçekten çok güzel. Direk camdan takip edebilmek güzel bir ayrıcalık. Arkada oturan kişinin şoför koltuğunu ileri alabilme özelliğini yadırgamıştım ama özellikte sınır tanımayan bir araç olmasına rağmen C4 ile aynı sinyal ve silecek kollarının kullanılmış olması ve anahtarının da birebir aynı olması açıkcası beni şaşırtmıştı. Kalite zaafiyetleri olması konusunda da pek iyi şeyler duymamıştım. Bence alabilme imkanın var ise bir kez daha düşünmeni tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/sahibinden_2008_citroen_c6_2_7_hdi_v6-39WQQaXQQ11737724WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/60_000_km_de_2008_model_citroen_c6-02WQQaXQQ10924108WQQpXQQdisplayitem





  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    http://www.sahibinden.com/sahibinden_2008_citroen_c6_2_7_hdi_v6-39WQQaXQQ11737724WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/60_000_km_de_2008_model_citroen_c6-02WQQaXQQ10924108WQQpXQQdisplayitem



    Alıntıları Göster
    allh sahibinde bağışlasın duyduğuma göre hızlanınca bagajda kanat açılıyormuş allah sahbne bğlşn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F1SECO

    allh sahibinde bağışlasın duyduğuma göre hızlanınca bagajda kanat açılıyormuş allah sahbne bğlşn

    Alıntıları Göster
    C6, sahip olduğu teknoloji ile şu anda Fransız markanın amiral gemisi pozisyonunda. Araç gerek dış tasarımı gerekse iç mekânıyla, farklılık arayan patronları hedefliyor. Uzun motor kaputu üçgen formlu ön farlar ile başlıyor. Geniş ve sivri burun araca ağır bir görünüm kazandırıyor. Aracın yanına geçildiğinde ise uzun dingil mesafesi aracın üst sınıfa ait olduğu izlenimini veriyor. Basık ve geriye doğru alçalan uzun tavan sayesinde bir coupe gibi görünen araç olgunluğu ile sportifliğini dengeliyor. Coupe otomobillerde görmeye alışık olduğumuz çerçevesiz camlar da C6'da kullanılıyor. Araca arkadan bakıldığında ise bombeli bagaj kapağı gözlerden kaçmıyor. Köşelere yerleştirilmiş stop grubu tasarımdaki bütünlüğün sağlanmasında önemli katkı sağlarken; aracın kavisli arka camı da farklı tasarımın bir örneği.

    İç mekana geçildiğinde ise ferah atmosfer ve konfor odaklı tasarlanmış koltuklar yolcuları karşılıyor. Geniş açılan arka kapı, aracın aslında arka koltukta oturanlar için tasarlandığının bir göstergesi. Arka koltuklarda sunulan geniş diz mesafesi de uzun yolculuklarda büyük rahatlık sağlıyor. Aracın hızı ve navigasyon bilgilerini ön cama yansıtarak sürücünün gözünü yoldan ayırmadan istediği bilgilere ulaşmasını sağlayan 'Head-up Display' teknolojisi, istem dışı şerit değişiminde devreye giren uyarı sistemi (Lane Departure Warning System) gibi birçok teknolojik yenilik C6’da yer alıyor.

    ’Akıllı Süspansiyon Sistemi' ise aracın yol tutuşunu önemli ölçüde artırırken, tabiri caizse 'uçan halı' üzerinde seyahat ediyormuşsunuz gibi konforlu bir yolculuk sağlıyor. Değişken amortisör sertliğine sahip bu aktif süspansiyon sistemi, otomatik olarak yol şartlarını algılayarak, 16 farklı amortisör ayarından uygun olanı devreye sokuyor. Ayrıca bagaj kapağındaki aktif spoiler, 65 kilometre hıza ulaşınca otomatik olarak aktif hale geliyor.

    Sağlam görünen karoser yapısının yanı sıra 9 hava yastığı, ABS ve ESP gibi aktif ve pasif güvenlik ekipmanlarını standart olarak sunan C6, yayaları da unutmamış. Aktif kaput sistemi, yayaya çarpıldığında kaputun saniyenin yüzde 1'i gibi kısa bir sürede özel aktif menteşelerle 65 milimetre yukarı kaldırıyor. Böylece, çarpılan kişinin başının motor aksamına değmesi ve ölümcül yara alması engelleniyor.

    C6'da 2.7 litre hacminde 6 silindirli HDI motor görev yapıyor. Bu motor 4000 d/d'de 208 beygir güç üretirken, 1900 d/d'de 440 Nm maksimum tork elde ediyor. 0'dan 100 km/s hıza 9,1 saniyede ulaşan aracın ortalama yakıt tüketimi ise 8,7 litre. Tabi bu fabrika değeri. Araç gücünü ise 6 ileri otomatik şanzıman ile ön tekerleklere aktarıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    C6, sahip olduğu teknoloji ile şu anda Fransız markanın amiral gemisi pozisyonunda. Araç gerek dış tasarımı gerekse iç mekânıyla, farklılık arayan patronları hedefliyor. Uzun motor kaputu üçgen formlu ön farlar ile başlıyor. Geniş ve sivri burun araca ağır bir görünüm kazandırıyor. Aracın yanına geçildiğinde ise uzun dingil mesafesi aracın üst sınıfa ait olduğu izlenimini veriyor. Basık ve geriye doğru alçalan uzun tavan sayesinde bir coupe gibi görünen araç olgunluğu ile sportifliğini dengeliyor. Coupe otomobillerde görmeye alışık olduğumuz çerçevesiz camlar da C6'da kullanılıyor. Araca arkadan bakıldığında ise bombeli bagaj kapağı gözlerden kaçmıyor. Köşelere yerleştirilmiş stop grubu tasarımdaki bütünlüğün sağlanmasında önemli katkı sağlarken; aracın kavisli arka camı da farklı tasarımın bir örneği.

    İç mekana geçildiğinde ise ferah atmosfer ve konfor odaklı tasarlanmış koltuklar yolcuları karşılıyor. Geniş açılan arka kapı, aracın aslında arka koltukta oturanlar için tasarlandığının bir göstergesi. Arka koltuklarda sunulan geniş diz mesafesi de uzun yolculuklarda büyük rahatlık sağlıyor. Aracın hızı ve navigasyon bilgilerini ön cama yansıtarak sürücünün gözünü yoldan ayırmadan istediği bilgilere ulaşmasını sağlayan 'Head-up Display' teknolojisi, istem dışı şerit değişiminde devreye giren uyarı sistemi (Lane Departure Warning System) gibi birçok teknolojik yenilik C6’da yer alıyor.

    ’Akıllı Süspansiyon Sistemi' ise aracın yol tutuşunu önemli ölçüde artırırken, tabiri caizse 'uçan halı' üzerinde seyahat ediyormuşsunuz gibi konforlu bir yolculuk sağlıyor. Değişken amortisör sertliğine sahip bu aktif süspansiyon sistemi, otomatik olarak yol şartlarını algılayarak, 16 farklı amortisör ayarından uygun olanı devreye sokuyor. Ayrıca bagaj kapağındaki aktif spoiler, 65 kilometre hıza ulaşınca otomatik olarak aktif hale geliyor.

    Sağlam görünen karoser yapısının yanı sıra 9 hava yastığı, ABS ve ESP gibi aktif ve pasif güvenlik ekipmanlarını standart olarak sunan C6, yayaları da unutmamış. Aktif kaput sistemi, yayaya çarpıldığında kaputun saniyenin yüzde 1'i gibi kısa bir sürede özel aktif menteşelerle 65 milimetre yukarı kaldırıyor. Böylece, çarpılan kişinin başının motor aksamına değmesi ve ölümcül yara alması engelleniyor.

    C6'da 2.7 litre hacminde 6 silindirli HDI motor görev yapıyor. Bu motor 4000 d/d'de 208 beygir güç üretirken, 1900 d/d'de 440 Nm maksimum tork elde ediyor. 0'dan 100 km/s hıza 9,1 saniyede ulaşan aracın ortalama yakıt tüketimi ise 8,7 litre. Tabi bu fabrika değeri. Araç gücünü ise 6 ileri otomatik şanzıman ile ön tekerleklere aktarıyor

    Alıntıları Göster
    C6 yı yakından gördüm fakat kullanmak nasib olmadı. Görüntü konusu göreceli elbette. Ama bana sorarsanız araç tasarım harikası. Uzun süre kullanmayı düşünenler için birebir. Ancak 2. el durumu biraz sakat. Citroen "A,B,C,D" segmentlerde artık ülkemizde bi pazar oluşturdu. Ancak "E" segment bir citroen'in Ülkemizde 2. el olarak işi oldukça zor. C6 harika teknolojilerle donatılmış bi araç ve şeklide son derece güzel. Yakından daha başka.

     C6 kullanmış olan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    C6 yı yakından gördüm fakat kullanmak nasib olmadı. Görüntü konusu göreceli elbette. Ama bana sorarsanız araç tasarım harikası. Uzun süre kullanmayı düşünenler için birebir. Ancak 2. el durumu biraz sakat. Citroen "A,B,C,D" segmentlerde artık ülkemizde bi pazar oluşturdu. Ancak "E" segment bir citroen'in Ülkemizde 2. el olarak işi oldukça zor. C6 harika teknolojilerle donatılmış bi araç ve şeklide son derece güzel. Yakından daha başka.

     C6 kullanmış olan?


    Alıntıları Göster
    Aslında karar veremedim. Arabanın fiyatı aşırı pahalı. Şu uçan halı olayı gerçek mi çok merak ediyorum. Diyorlar ki arabanın süspansiyon sistemi bir harika.

    Hatta youtube'da bmw ile karşılaştırmışlar kamerayı arabanın üzerine takıp çekim yapıyorlar. Bmw tangur tungur sallanırken C6 hiç oynamıyor pürüzsüz çekime imkan tanıyor aynı yolda.

    İşte buna dair fikri olan var mı acep.

    Aslında Honda jip ile arasında kaldım. Bilmiyorum ki ne yapsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wireless -- 25 Ocak 2009; 22:31:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wireless

    Aslında karar veremedim. Arabanın fiyatı aşırı pahalı. Şu uçan halı olayı gerçek mi çok merak ediyorum. Diyorlar ki arabanın süspansiyon sistemi bir harika.

    Hatta youtube'da bmw ile karşılaştırmışlar kamerayı arabanın üzerine takıp çekim yapıyorlar. Bmw tangur tungur sallanırken C6 hiç oynamıyor pürüzsüz çekime imkan tanıyor aynı yolda.

    İşte buna dair fikri olan var mı acep.

    Aslında Honda jip ile arasında kaldım. Bilmiyorum ki ne yapsam.

    Alıntıları Göster
    Niyetin ciddiyse bence hiç düşünme bile...Çok konforlu bir araba olduğu kesin..Tartışılacak bir yanı yok..Citroenin amiral gemisi...


    Standartların dışına çıkmayan şu dünyada radikal bir karar vermek gerekirse:C6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Niyetin ciddiyse bence hiç düşünme bile...Çok konforlu bir araba olduğu kesin..Tartışılacak bir yanı yok..Citroenin amiral gemisi...


    Standartların dışına çıkmayan şu dünyada radikal bir karar vermek gerekirse:C6

    Alıntıları Göster
    Bu araca o kadar para vermeden tekrar tekrar tekrar düşünün derim.Bunun yerine C5 2,0 EXC alın mutlu olun derim.Aslanlar gibi teknoloji ve önemli bir unsur , tipi güzel yahu:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maverick58

    Bu araca o kadar para vermeden tekrar tekrar tekrar düşünün derim.Bunun yerine C5 2,0 EXC alın mutlu olun derim.Aslanlar gibi teknoloji ve önemli bir unsur , tipi güzel yahu:))

    Alıntıları Göster
    Kullanmadım fakat arabaya binip inceledim.Bence kesinlikle parasını hak etmiyor.Yerinizde olsam o paraya Audi Q5 alırdım.Veya Bmw 5
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    Kullanmadım fakat arabaya binip inceledim.Bence kesinlikle parasını hak etmiyor.Yerinizde olsam o paraya Audi Q5 alırdım.Veya Bmw 5

    Alıntıları Göster
    C6 Türkiye de pek bilnmeyen ve satılmayan bir model bir arabanın sıfırı az satılıyorsa iknci elde çok değer kaybeder ve elden çıkarmak zor olur.Honda jip ile arasında kaldıysanız kesinlikle Honda jip alın .Bu model çok az olduğu için parça problemi kesinlikle had safhada olur.Honda jip almassanız mercedes, Audi gibi markalara bakın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONATAA

    C6 Türkiye de pek bilnmeyen ve satılmayan bir model bir arabanın sıfırı az satılıyorsa iknci elde çok değer kaybeder ve elden çıkarmak zor olur.Honda jip ile arasında kaldıysanız kesinlikle Honda jip alın .Bu model çok az olduğu için parça problemi kesinlikle had safhada olur.Honda jip almassanız mercedes, Audi gibi markalara bakın derim.

    Alıntıları Göster
    eğer hala karar vermediysen fark yaratan güzel bi tasarım istiyosan c6 almalısın. tipine laf ediyorlar. ancak onları mazur gör dökme demir alman otolarının kabalıklarına alışmışlar. küt arka tasarım bildiğin iç tasarım vs. olsa 10 numara olur onlara göre. biraz farklı ya, yaratıcı iddaalı bir tasarım ya kötüleyenler cok olur. ayrıca tip olayında en cok nefret ettiklerimin başında almanların ürettiği tip olarak herhangi bir dikdörtgen bisküvi kutusundan esinlendiklerini düşündüğüm yolda gördüğümüz 10 aracın 6 tanesinin sahibi olduğu o malum markalar ve modeller gelir.

    c6 buradaki habere göre yılın en prestijli otosu seçilmiş durumda

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/haberler/citroen_haberler_ekim/images/c6prestij_demokratbakis_291007.jpg

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/basin_haber39.html

    satmayı düşünmüyorsan ki bu bütce ayrıldıktan sonra bence hiç bir şekilde satmamalısın c6 mükemmel secim olur. ancak ben o kadar para verip 15 milyarlık ikinci el muadilleriyle sadece arasındaki farkın parlaklık 2 far tasarım farkı olmasını istemem jep konusunda. ayrıca sedan üst sınıf araçlardada malum markaların 3 aşağı 5 yukarı aynı tasarıma sahip olduğunu görüyorsundur sen.

    ayrıca isterse 160 bin eur luk otomobil olsun değişken karakterli süspansiyon sistemi bile bence fark atar. ki videodan bahsedilmiş o videoyu bende izlemiştim. ki oooooooooooo derler o rezil markayaaaa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isbaraalp54

    eğer hala karar vermediysen fark yaratan güzel bi tasarım istiyosan c6 almalısın. tipine laf ediyorlar. ancak onları mazur gör dökme demir alman otolarının kabalıklarına alışmışlar. küt arka tasarım bildiğin iç tasarım vs. olsa 10 numara olur onlara göre. biraz farklı ya, yaratıcı iddaalı bir tasarım ya kötüleyenler cok olur. ayrıca tip olayında en cok nefret ettiklerimin başında almanların ürettiği tip olarak herhangi bir dikdörtgen bisküvi kutusundan esinlendiklerini düşündüğüm yolda gördüğümüz 10 aracın 6 tanesinin sahibi olduğu o malum markalar ve modeller gelir.

    c6 buradaki habere göre yılın en prestijli otosu seçilmiş durumda

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/haberler/citroen_haberler_ekim/images/c6prestij_demokratbakis_291007.jpg

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/basin_haber39.html

    satmayı düşünmüyorsan ki bu bütce ayrıldıktan sonra bence hiç bir şekilde satmamalısın c6 mükemmel secim olur. ancak ben o kadar para verip 15 milyarlık ikinci el muadilleriyle sadece arasındaki farkın parlaklık 2 far tasarım farkı olmasını istemem jep konusunda. ayrıca sedan üst sınıf araçlardada malum markaların 3 aşağı 5 yukarı aynı tasarıma sahip olduğunu görüyorsundur sen.

    ayrıca isterse 160 bin eur luk otomobil olsun değişken karakterli süspansiyon sistemi bile bence fark atar. ki videodan bahsedilmiş o videoyu bende izlemiştim. ki oooooooooooo derler o rezil markayaaaa...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: isbaraalp54

    eğer hala karar vermediysen fark yaratan güzel bi tasarım istiyosan c6 almalısın. tipine laf ediyorlar. ancak onları mazur gör dökme demir alman otolarının kabalıklarına alışmışlar. küt arka tasarım bildiğin iç tasarım vs. olsa 10 numara olur onlara göre. biraz farklı ya, yaratıcı iddaalı bir tasarım ya kötüleyenler cok olur. ayrıca tip olayında en cok nefret ettiklerimin başında almanların ürettiği tip olarak herhangi bir dikdörtgen bisküvi kutusundan esinlendiklerini düşündüğüm yolda gördüğümüz 10 aracın 6 tanesinin sahibi olduğu o malum markalar ve modeller gelir.

    c6 buradaki habere göre yılın en prestijli otosu seçilmiş durumda

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/haberler/citroen_haberler_ekim/images/c6prestij_demokratbakis_291007.jpg

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/basin_haber39.html

    satmayı düşünmüyorsan ki bu bütce ayrıldıktan sonra bence hiç bir şekilde satmamalısın c6 mükemmel secim olur. ancak ben o kadar para verip 15 milyarlık ikinci el muadilleriyle sadece arasındaki farkın parlaklık 2 far tasarım farkı olmasını istemem jep konusunda. ayrıca sedan üst sınıf araçlardada malum markaların 3 aşağı 5 yukarı aynı tasarıma sahip olduğunu görüyorsundur sen.

    ayrıca isterse 160 bin eur luk otomobil olsun değişken karakterli süspansiyon sistemi bile bence fark atar. ki videodan bahsedilmiş o videoyu bende izlemiştim. ki oooooooooooo derler o rezil markayaaaa...




    aynen katılıyorum valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: isbaraalp54

    eğer hala karar vermediysen fark yaratan güzel bi tasarım istiyosan c6 almalısın. tipine laf ediyorlar. ancak onları mazur gör dökme demir alman otolarının kabalıklarına alışmışlar. küt arka tasarım bildiğin iç tasarım vs. olsa 10 numara olur onlara göre. biraz farklı ya, yaratıcı iddaalı bir tasarım ya kötüleyenler cok olur. ayrıca tip olayında en cok nefret ettiklerimin başında almanların ürettiği tip olarak herhangi bir dikdörtgen bisküvi kutusundan esinlendiklerini düşündüğüm yolda gördüğümüz 10 aracın 6 tanesinin sahibi olduğu o malum markalar ve modeller gelir.

    c6 buradaki habere göre yılın en prestijli otosu seçilmiş durumda

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/haberler/citroen_haberler_ekim/images/c6prestij_demokratbakis_291007.jpg

    http://www.citroen-northcyprus.com/tr/basin_haber39.html

    satmayı düşünmüyorsan ki bu bütce ayrıldıktan sonra bence hiç bir şekilde satmamalısın c6 mükemmel secim olur. ancak ben o kadar para verip 15 milyarlık ikinci el muadilleriyle sadece arasındaki farkın parlaklık 2 far tasarım farkı olmasını istemem jep konusunda. ayrıca sedan üst sınıf araçlardada malum markaların 3 aşağı 5 yukarı aynı tasarıma sahip olduğunu görüyorsundur sen.

    ayrıca isterse 160 bin eur luk otomobil olsun değişken karakterli süspansiyon sistemi bile bence fark atar. ki videodan bahsedilmiş o videoyu bende izlemiştim. ki oooooooooooo derler o rezil markayaaaa...




    aynen katılıyorum valla

    Alıntıları Göster
    Alacaksanız bari 2.el alın...fiyat 48.000 €


    http://www.02.com.tr/?page_id=31&ga=12908




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    Alacaksanız bari 2.el alın...fiyat 48.000 €


    http://www.02.com.tr/?page_id=31&ga=12908

    Alıntıları Göster
    Yahu, hafiften honda jip'e kaymıştım ama yıllardır hayalini kuruyorum şu c6'nın. Sonunda sarkozy'yi arayacağım memnun mu diye, herifin makam arabası c6. Herhalde iyidir diye düşünüyorum ama denemek nasip olmadı. Resmen kalbim iki eşit parçaya bölündü. yukarıdaki arkadaşlar da kafamı çok çeldi, alma diyenler özellikle, satamazsın filan demişler ya. C4'ün bile fiyatı 1 yılda ciddi düştü. Hala bakınıyorum ama net bilgi bulamadım c6 ile ilgili. Kimse sürmemiş bu arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wireless

    Yahu, hafiften honda jip'e kaymıştım ama yıllardır hayalini kuruyorum şu c6'nın. Sonunda sarkozy'yi arayacağım memnun mu diye, herifin makam arabası c6. Herhalde iyidir diye düşünüyorum ama denemek nasip olmadı. Resmen kalbim iki eşit parçaya bölündü. yukarıdaki arkadaşlar da kafamı çok çeldi, alma diyenler özellikle, satamazsın filan demişler ya. C4'ün bile fiyatı 1 yılda ciddi düştü. Hala bakınıyorum ama net bilgi bulamadım c6 ile ilgili. Kimse sürmemiş bu arabayı.

    Alıntıları Göster
    araba güzel olabilir fakat sonuçta citroen yok farklı süspansiyon ayarları falan aldanma arkadaşım alacak paran var git bmw 5.20 d al babalar gibi bin mercedes e200 cdı al audi a6 2.0 tdı al ama cıtroen alma heleki c6 hiç alma yarın bi gün bi sorun olsa en basidinden parça sıkıntısı yaşaycaksın bulacaksın tabi ki fakat ne kadar pahalı ya dediğim gibi bmw audi mercedes dost tavsiyesi c6 ya bindim seyahat ettim inceledim hoş fakat bulaşma derim




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.