Şimdi Ara

CBR-125 Mİ NİNJA MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
4.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıfır CBR-125 mi alim yoqsa onn sıfırı fiyatına 600 lük ninja war 98 model hangisi daha çok yakar hangisini seçim bide yardım edinn



  • CBR, nickindende anlasilacagi uzere sen aslinda kararini coktan vermissin galiba :)
    Oncelikle bu kiyaslama bence kesinlikle yapilamaz. Ustune nasil bir motorcu her ikisinden birisinde karar kilmaya calisir hic anlayamadim. Dostum simdi cbr 125 yaklasik 13 hp guc ureten bir motor. Yani yeni baslayacaksan guzel olabilir. Ve az yakar. Ancak Ninja 600 60 kusur hp guc uretebilen bir canavardir. Benim eski motorumda onun ayarindaydi. Dolayisiyla eger tecruben yoksa ninja nin yakinindan bile gecme. Motorsikletlerde step by step ilerlemelisin. Bir anda 600 luk bir racing e atlanmaz. Ama diger durumda da eger tecrubeliysen CBR 125 de bir gun bile geciremezsin... Bende ilk 125 lik bir DTR kross ile baslamistim. Ancak turbolu oldugu icin yaklasik 24 hp guc uretiyordu ki o bile 3 5 aydan sonra yetersiz gelmisti.
    Sana tavsiyem yeni baslayacaksan eger hyosung un piyasaya yeni giren gt 250 sini degerlendirmene katmandir. 30 beygir guc ureten yol tutusu oldukca tatminkar ve cok yakmayan bir motor. Hem iyi bir baslangic olur hemde cok keyif alirsin. Ama tekrar ediyorum 250 lik yada daha ustu tecruben varsada Ninja yi kacirma derim.


    Iyi seyirler!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizanteri

    CBR, nickindende anlasilacagi uzere sen aslinda kararini coktan vermissin galiba :)
    Oncelikle bu kiyaslama bence kesinlikle yapilamaz. Ustune nasil bir motorcu her ikisinden birisinde karar kilmaya calisir hic anlayamadim. Dostum simdi cbr 125 yaklasik 13 hp guc ureten bir motor. Yani yeni baslayacaksan guzel olabilir. Ve az yakar. Ancak Ninja 600 60 kusur hp guc uretebilen bir canavardir. Benim eski motorumda onun ayarindaydi. Dolayisiyla eger tecruben yoksa ninja nin yakinindan bile gecme. Motorsikletlerde step by step ilerlemelisin. Bir anda 600 luk bir racing e atlanmaz. Ama diger durumda da eger tecrubeliysen CBR 125 de bir gun bile geciremezsin... Bende ilk 125 lik bir DTR kross ile baslamistim. Ancak turbolu oldugu icin yaklasik 24 hp guc uretiyordu ki o bile 3 5 aydan sonra yetersiz gelmisti.
    Sana tavsiyem yeni baslayacaksan eger hyosung un piyasaya yeni giren gt 250 sini degerlendirmene katmandir. 30 beygir guc ureten yol tutusu oldukca tatminkar ve cok yakmayan bir motor. Hem iyi bir baslangic olur hemde cok keyif alirsin. Ama tekrar ediyorum 250 lik yada daha ustu tecruben varsada Ninja yi kacirma derim.


    Iyi seyirler!!!
    ninja 60 kusur hp mi?nett 117 HP dir.Modifiyelerle egsoz filtre vs ile 140 kadar çıkar hatta geçer.Yanlış bilgi vermeyelim.8 sn de 0-200 yapan bir motor .
    ZX-6R
    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 636 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 68.0 x 43.8 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 12.9:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 136 PS/14.000 rpm
    MAKSİMUM TORK : 70.5N.m(7.2 Kgf.m)11.500 rpm
    KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum
    KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Nitrojen Gaz rezervuarlı Uni-Trak
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/65 ZR 17 / 180/55 ZR 17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, 4 - piston radyal kaliper
    FREN ARKA : Tek Disk 220 mm, Tek piston kaliper
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2065 x 715 x 1110 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1390 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 820 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 17 Lt
    KURU AĞIRLIK : 164 Kg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncay -- 30 Nisan 2006; 11:05:22 >




  • Ben yeni başlayacam daha ....Ama arkadaşlarımın hepsinde ninja war insan özenio tabi.. peki snn bu dededğin 250 lik motor nası oluo ..... :s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CBR-125

    Ben yeni başlayacam daha ....Ama arkadaşlarımın hepsinde ninja war insan özenio tabi.. peki snn bu dededğin 250 lik motor nası oluo ..... :s
    Evet Tuncay katiliyorum. Bakmadan yazdim gectim. Yani cok yuksek beygir gucune sahip bir motor oldugunu belirtmek istemistim. Tahminimden cok cok daha yuksek haklisin. Benim en son motorumda CB1 400 du o da yaklasik 60 beygir guc uretiyordu. Yani CBR burdan tavsiyem bu motorlardan uzak dur simdilik. Ucunda hayatin soz konusu. Iyi secimler dilerim sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizanteri

    Evet Tuncay katiliyorum. Bakmadan yazdim gectim. Yani cok yuksek beygir gucune sahip bir motor oldugunu belirtmek istemistim. Tahminimden cok cok daha yuksek haklisin. Benim en son motorumda CB1 400 du o da yaklasik 60 beygir guc uretiyordu. Yani CBR burdan tavsiyem bu motorlardan uzak dur simdilik. Ucunda hayatin soz konusu. Iyi secimler dilerim sana

    Alıntıları Göster
    yeni başlayacaksan ninjadan uzak dur kardeşim hem ağır hem çok güçlü bir makine.En ufak bir hatanı affetmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay

    yeni başlayacaksan ninjadan uzak dur kardeşim hem ağır hem çok güçlü bir makine.En ufak bir hatanı affetmez.

    Alıntıları Göster
    kawasakinin masrafı çok olur.CBR 125 te para harcamazsın ama ikisinin zevkide ayrı bence bulabilirsen honda cbr 600 bul......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonnn

    kawasakinin masrafı çok olur.CBR 125 te para harcamazsın ama ikisinin zevkide ayrı bence bulabilirsen honda cbr 600 bul......

    Alıntıları Göster
    yOLLARDA REPsol cbr 125 görüyorum caddede fln baya ii gidodur herhalde.Aldığımda ne gibi modifikasyonlar yapabilirim bide fiyatları neler acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CBR-125

    yOLLARDA REPsol cbr 125 görüyorum caddede fln baya ii gidodur herhalde.Aldığımda ne gibi modifikasyonlar yapabilirim bide fiyatları neler acaba

    Alıntıları Göster
    abi yapma 3-5 koy hysong çok iyi....250 cc ama geniş gövde ayrıca çok geniş harbi motora biniyorsun belki fuarda görmüşsündür....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonnn

    abi yapma 3-5 koy hysong çok iyi....250 cc ama geniş gövde ayrıca çok geniş harbi motora biniyorsun belki fuarda görmüşsündür....

    Alıntıları Göster
    baktım ama araların da 2 milyar fiyat farkı war.... Modifiye etmek daha ii olr bnm için devil egzost falan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CBR-125

    baktım ama araların da 2 milyar fiyat farkı war.... Modifiye etmek daha ii olr bnm için devil egzost falan

    Alıntıları Göster
    abi yapma kasa yok bi kere kalın lastik uymaz gövdesi sinek gibi.Dediğim makina 250 cc ama çok iyi ses ve tip var.Performansını söylemiyorum 250 cc lik hondadan dahş daha iyi.YAni alacağın 600 cc den pek farkı yok.dur bi teknik özelliklerini bulayım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: CBR-125

    baktım ama araların da 2 milyar fiyat farkı war.... Modifiye etmek daha ii olr bnm için devil egzost falan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonnn

    abi yapma kasa yok bi kere kalın lastik uymaz gövdesi sinek gibi.Dediğim makina 250 cc ama çok iyi ses ve tip var.Performansını söylemiyorum 250 cc lik hondadan dahş daha iyi.YAni alacağın 600 cc den pek farkı yok.dur bi teknik özelliklerini bulayım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: CBR-125

    baktım ama araların da 2 milyar fiyat farkı war.... Modifiye etmek daha ii olr bnm için devil egzost falan


    Alıntıları Göster
    Hysung iyi bir seçim olur.CBR 125 denen gelişmiş bisiklete para verme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncay -- 1 Mayıs 2006; 10:19:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay

    Hysung iyi bir seçim olur.CBR 125 denen gelişmiş bisiklete para verme.


    Alıntıları Göster
    bu hyosung u nerden buluruz internetten satış için falan adres özellif fiyat yedek parça ve ikici el durumlarını bilen var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ars287duff

    bu hyosung u nerden buluruz internetten satış için falan adres özellif fiyat yedek parça ve ikici el durumlarını bilen var mı ?

    Alıntıları Göster
    bu hyosung 250r kuvvetli bir motora benziyor.. İlk kullanım için sakatlık oluşturmasın??

    sitesi:
    http://www.hyosungmotors.com.au/GT250R.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sed22

    bu hyosung 250r kuvvetli bir motora benziyor.. İlk kullanım için sakatlık oluşturmasın??

    sitesi:
    http://www.hyosungmotors.com.au/GT250R.html

    Alıntıları Göster
    bEN CBR ALIP NELER YAPABİLİRİM ACABAYAA annem le cbr baktık çnkü 125




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CBR-125

    Sıfır CBR-125 mi alim yoqsa onn sıfırı fiyatına 600 lük ninja war 98 model hangisi daha çok yakar hangisini seçim bide yardım edinn

    cbr-125
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CBR-125

    bEN CBR ALIP NELER YAPABİLİRİM ACABAYAA annem le cbr baktık çnkü 125

    Alıntıları Göster
    cbr ye bi egzos uydurursun sesi biraz daha tok yapar.O kadar başkada bir şey düşünemiyorum.Bari almışken repsol yazılı olanı al o daha güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonnn

    cbr ye bi egzos uydurursun sesi biraz daha tok yapar.O kadar başkada bir şey düşünemiyorum.Bari almışken repsol yazılı olanı al o daha güzel.

    Alıntıları Göster
    Motorda falna bişi yapılamazmı........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonnn

    cbr ye bi egzos uydurursun sesi biraz daha tok yapar.O kadar başkada bir şey düşünemiyorum.Bari almışken repsol yazılı olanı al o daha güzel.

    Alıntıları Göster
    CBR senin sansina bugun bir hyosung GT 250 test ettim. Daha oncede sana tavsiye etmistim zaten hatirlarsan. Sana soyle kisaca hemen bir test sonuclarini soyleyim. Merak etme motor gorundugu kadar vahsi degil. Cok yuksek suratlere cikamiyor, akselerasyonu da tatmin edici olsada oyle korkulacak sekilde degil. Zaten 250 cc lik standart yol tipi bir motordan cok da fazla bir sey beklememek gerekir. Motorun yol tutusuna gelince iste orasi apayri bir konu. Kendini cok guvende hissettiriyor. Counter steering teknigini bu motorlari aldigin gun hemen ogrenmeni siddetle tavsiye ederim (motoru nasil yatirdigini, elcik ittirme kombinasyonu vs). Yoksa ilk cikan agaca girersin..aman gozunu seveyim dikkat.
    Sonuc olarak bence ilk bir kac hafta dikkatle binersen sonra alisir tadini cikartirsin motorun. Birde hemen satmayi dusunursen motoru hyosung iyi bir tercih olmaz pek, cunku bizim insanimiz malesef hala markaya para veriyor... Ve hyosung da tabi honda kadar itibarli degil pek. Ama ninja yi kafandan silmene de sevindim.
    Iyi surusler, umarim hayirli olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizanteri

    CBR senin sansina bugun bir hyosung GT 250 test ettim. Daha oncede sana tavsiye etmistim zaten hatirlarsan. Sana soyle kisaca hemen bir test sonuclarini soyleyim. Merak etme motor gorundugu kadar vahsi degil. Cok yuksek suratlere cikamiyor, akselerasyonu da tatmin edici olsada oyle korkulacak sekilde degil. Zaten 250 cc lik standart yol tipi bir motordan cok da fazla bir sey beklememek gerekir. Motorun yol tutusuna gelince iste orasi apayri bir konu. Kendini cok guvende hissettiriyor. Counter steering teknigini bu motorlari aldigin gun hemen ogrenmeni siddetle tavsiye ederim (motoru nasil yatirdigini, elcik ittirme kombinasyonu vs). Yoksa ilk cikan agaca girersin..aman gozunu seveyim dikkat.
    Sonuc olarak bence ilk bir kac hafta dikkatle binersen sonra alisir tadini cikartirsin motorun. Birde hemen satmayi dusunursen motoru hyosung iyi bir tercih olmaz pek, cunku bizim insanimiz malesef hala markaya para veriyor... Ve hyosung da tabi honda kadar itibarli degil pek. Ama ninja yi kafandan silmene de sevindim.
    Iyi surusler, umarim hayirli olur.

    Alıntıları Göster
    Cbr 125 kendine verilen 4900 ytl nin 900 ytlsini bile haketmiyor.Hyosung gt250 165-180 arassı bir hıza çıkabilir.CBR 125 kendi kadranıyla 140 göstersede inanma benim ZX-6R ile yanyana giderken benim motor 110 gösteriyordu.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.