Hocam BEnim aldığım ürün arızalı çıktı bende Videolu dispute açtım önce 0 refundla adamlar yenisini gönderilim dispute yi kapat dedi bende siz kargolayın ben kapatırıp dedim.Yeni ürün Kargolandı 5-6 gün bekledim.Sonra CANCEL DİSPUTE yerinne arkadaş ACCEPT'e Basmış.şimdi ödeme aktarıldı diyor Başka bi açıklama yok.Yeni Verdikleri kargo numarası 10 gün oldu hala takip edilememiyor.Eğer kargo yapılmadıysa veya yeni gelende arızalı çıkarsa bi hak talep edebilirmiyiz.Yada Nerden Yapabiliriz bu işlemi saygılar.
Merhaba Arkadaşlar, Ben telefonuma pil aldım aliexpressden ancak gelen pil arızalı çıktı. Satıcıya mesaj attım ürün geldi ama arızalı diye bana saçma bir teklif sundu. Ürün 6 usd , 1,5 usd iade vereyim dedi kabul etmedim o zaman geri gönderin tam iade yapayım dedi.
Şimdi ben ürün geldi diye onaylamadım, dispute açmam gerekiyor mu ? Ayrıca ptt den alıcı ödemeli gönderebilir miyim ?
Merhaba, yüksek lisans tezimin uygulama kısmını oluşturan anketimi doldurabilir misiniz lütfen (İnternet alışverişlerinde, iade işlemlerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini incelemekteyim)