Şimdi Ara

Chevrolet Aveo 1.3 D LTZ nasıldır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
12.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kullanan varsa anlatabilir mi ?



  • ltz değilde lt kullanıyorum ikinci araç olarak , dün tam 4. yılını doldurdu 40 binde, 35 bine almıştım şimdi bu paraya motosiklet bile vermiyorlar 4 yılda maşallah diyelim sıfır arıza , aracın herşeyi orjinaldi , bayramda akü öldü sadece akü değişti. Kronik sorun olarak ilk partide zrot sıkıntısı yaşandı, 2013 lerde düzeltilmişti , dizellerde turbo selenoid valfi sıkıntı çıkarıyor, herhangi bir zararı olmasada 1. viteste debriyaja basıp bıraktığınızda dikkatli dinlediğinizde gup gup diye ses çıkarıyor. Aracın içerisinde deformasyona uğrayan noktalar, benim araçta yok ama çoğu araçta direksiyonda soyulmalar var , diğeride vites topuzundaki kromaj zamanla atıyor, süspansiyon sert çukurlu yollarda böbrek taşı döktürür :D yol tutuşu iyidir. donanım anlamında gayet iyi , güvenlik anlamında başarılıdır. Sedanların bagaj hacmi çoğu c sınıfı araçtan daha iyi. Koltuklar rahat yanal destekleri iyi, ön görüş açısı çok iyi yanlar biraz zayıf b stünları çok kalın, araç içerisinde heryer sert plastik lakin takırtı tukurtu yok,senelik bakımı orjinal filtreler kullanılırsa işçilik dahil 350 Tl gibi bir rakama , yan sanayi filtrelerle 150-170 TL gibi rakamlara halledilir. Şuanki ortalamam şehir içi 25km hız 5 lt , şehir dışıda hıza orantılı olarak 3.5 -4.5 gibi rakamlar görebilirsiniz, aracımdan memnunun çürüyene kadar binerim galerici kafasında olmayan her insanda temiz olması koşulu ile alıp binmesini tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkCk

    Kullanan varsa anlatabilir mi ?

    fiyat/ performans olarak iyidir, yakitida azdir. Ancak B sinifi arac oldugundan fazla konforu yoktur. sonuc olarak emsallerine gore ve fiyat acisindan alinasi bir aractir, tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda fiat linea var bizde. bu aracı alırsak linea yı ararmıyız ?
  • Donanımı lienadan daha iyidir. Ama model yılı aynı ise linea daha iyi gibi duruyor. Zaten aynı motorları kullanıyorlar, bu arada chevrolet 2015 yılında türkiyeden çekilecek ve opel servisleri bakacak. Bu nedenle değer kaybı olabilir. Ayrıca fiatın servisleri daha iyidir. Dediğim gibi model yılı aynı ise linea daha iyi diyebilriim.
  • chev lerde değer kaybı olacaktır.. linea active değil ise kalabilir, maceraya gerek yok aynı sınıf araçlar
  • lineadan fersah fersah üstün araba.
    quote:


    b sınıfı arabalar içinde sahip olduğu donanımla ve euroncap'tan aldığı en yüksek puanla öne çıkan yeni nesil chevrolet... hillholder (yokuş kalkış desteği) özelliği, abs, ebd, esc fren sistemleri, elektronik çekiş kontrolü (tc), yol tutuş yeteneği, en keskin virajlarda bile savrulmayan niteliği ve direksiyon hassasiyetiyle tercih edilesi bir otomobil... bluetooth sayesinde araçta cep telefonunuza hiç elinizi sürmeden konuşmak, aux- dahili mp3 çalar girişi sayesinde istediğiniz müziği dinlemek olanaklı... cruise kontrol özelliği sayesinde ayağınızı tamamen gazdan çekip istediğiniz hızda gidebiliyorsunuz. bu özellik bilhassa uzun yolda oldukça yarayışlı... araba birçok özelliğiyle genç bir tasarıma sahip ve eğlenceli bir ortam sunuyor.

    en baz modelinde bile 8 hava yastığı ile euro ncap testlerinde en yüksek puanı alarak ayrılmış. çocuk güvenliğinde en yüksek ortalamalara ulaşarak... çarpışmalarda aracın kabininin tamamen korunduğu görülüyor. özellikle yandan gelen darbelere karşı güçlü bir koruma sağlamış.

    önden görünüşü oldukça agresif, çizgileri özellikle hatchback modelinde tasarım olarak oldukça etkileyici... yeni aveo'lar genişlik, yükseklik ve uzunluk olarak sınıfındaki birçok otomobili geride bırakıyor. ferah bir iç hacmi, kullanışlı, sade ve zarif bir kokpiti var. içinde kullanılan sert plastikler sıradan bir izlenim vermiyor... dijital gösterge paneli ise tecrübe edenin bir daha asla vazgeçemeyeceği cinsten.. motosikletlerden esinlenerek yapılmış bu göstergeler başta yadırgatıcı dursalar da, buz mavisi ışıklarıyla kullanıcıda tuhaf bir bağımlılık yaratıyorlar. bunlara alıştıktan sonra bir sürücünün analog göstergeleri yadırgayacağı söylenebilir. tüm bilgiler ekranda, aracın süratlenişi, yavaşlaması her bir km'yi sayısal olarak kat ediş...

    bu araçta handikap olarak değerlendirilebilecek yegane şey stop lambalarının sıradan görünüşü.. plastik çerçeveli olarak yapılan ilk ve tek stop bunlar olsa gerek... yeni aveo önden ne denli şık bir tasarıma sahipse, arkası bir o kadar sıradan... aslında rs modellerinde arkadaki far grubu farklı renklerle kombine edillp oldukça çekici kılınmasına rağmen, tasarım aynı kalmakla birlikte bu gruptan bazıları çıkarılınca plastik bir çerçeve içinde iki yuvarlak aydınlatma elemanı kalmış... sedan modellerinde de arka stoplar hiç de zevkli değil. chevrolet cruze modelinde açıkça honda civic'ten esinlenerek kullanılan stoplar şık dururken, yeni aveo'da bu konuda çuvallamışlar. araba önden ne denli seyredilesi görünüyorsa, arkadan da o kadar gözlerden ırak...

    kendi sınıfında vw polo ve opel corsa gibi arabalarda bir arada bulamayacağınız birçok donanımsal özelliği bir arada sunan yeni aveo'lar, fiyat-performans açısından son derece doğru bir tercih gibi görünüyor... 1,2 ve 1,4 benzinli, 1,3 dizel seçenekleriyle oldukça uygun bir fiyata, kompakt bir araç arayanların bu arabayı incelemesi gerekiyor.




  • quote:

    2 haftadır 1.3 dizel ls modelini kullandığım araçtır. eksi ve artılarını yazıp kaçacağım. ilk koltuğa oturduğunuzda bir burun kıvırma oluyor, fakat soradan çok sevdim lan. ya da megane'dan inince mi öyle oldu bilmiyorum. ön konsol tasarımı gece çok güzel duruyor ve sürüş esnasında oldukça kullanışlı. ls'de sağ kol dayama yok, fakat hemen vitesin önündeki içecek bölmesine bir adet 0.5 su koyduğunuzda rahat edebiliyorsunuz. güvenlik olarak zaten dolu bir araç sınıfına göre. bi symbol, bi corsa, hele bi albea ve linea'dan (gördüğüm ve sürdüğüm kadarıyla çok daha geniş hacimli ve tatlı-sert süspansiyonuyla konforlu. istanbul içi trafiğin en yoğun olduğu saatlerde kullandığım süreçte 195 liralık motorinle 700 km yol yaptım. bu biraz fazla geldi bana. ayrıca start-stopun hangi algoritmayla çalıştığını anlayamadım. bazen de çok bekleyince öyle denk getiriyor ki yeşil yandığı an motoru çalıştırıyor, bunu 4-5 defa peş peşe yaptı. iç döşeme kalitesi özellikle kapı döşemelerinin kalitesi düşük, çabuk pörsürler gibi duruyor. kalkışta bi albea kadar olmasa da hantallık var fakat soradan toparlıyor, 4. vitesi çok tatlı yapmışlar 5'e atasım gelmiyor. yüksek hızlarda motor sesi içerde fakat yalıtım bu segment için başarılı bence. yol tutuş konusunda şoförüyle derin ilişkiler kurduğunu düşünüyorum. istanbul sahil yolunda sırf önceki entrylerde bahsedilmediği için denemeler yaptım. yol dar ve kavisli olmasına rağmen 100-120 gibi hızlarda şahsen güven verdi. bi albea, clio gibi yanından otobüs geçince rüzgara kapıldığına şahit olmadım. 135 km. sonrası kendi kafasına göre takıldığı oluyor. ince yanaklı lastik biraz daha yol tutuşunu iyileştirir bence. hafif yük olduğunda yola iyi tutunuyor. 2006-2007 model megane'la eşdeğer yol tutuşu var diyebilirim ki işbu entry o model bir megane'dan 1200 km sonrası inilip, yaklaşık 1000 km sürülmüş 2012 aveo'nun şoför koltuğunda yazılmıştır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkür ederim . Yorumlarınızı düşüneceğim
  • Araba almak uzereyim, bazi modellere baktim. Radarima takilan ilk araba sizin sordugunuz arabaydi.

    Donanim olarak fiyatina gore cok iyidir. Arkadasin arabasina bindim. Hosuma gitti genel olarak. Ama motorsiklet kadrani malesef hic begenmedim. Bu aralar 7 litre civarinda yakiyormus. Bunu soylediginde sicaklik -20 lerdeydi. Genel olarak yakiti iyi demisti.

    Benim korkum firma piyasadan cekilince fiyatlarin cok asagiya dusmesiydi. Bu sebeple fiyat riskini bir miktar saticiya yukleyecek teklifler yaptim.
    Kabul eden de olmadi. Ama ayni ilanlari hala goruyorum. Demek ki satisi agir oluyor.

    Ayrica sahibindene bakarsaniz satilik Chevy sayisinin cok oldugunu gorursunuz. An itibari ile 4834. Bunlarin da 3340 tanesi 2010+.
    Bence elden cikarma egilimi var kullanicilarda.

    Hasili eger paraniz kisitli ise bu fiyata alinabilecek en donanimli araclardan biri. Ama alirim 2 sene sonra satarim hesabiyla malesef uzulursunuz gibi geliyor bana.
  • Forumda dolaşırken aveo 1.3 D LTZ kullanıcısı olarak görüşlerimi yazmak istedim.
    Öncelikle herşeyden önce aracı sınıfına göre kıyaslamak gerekiyor. Eğer binciyseniz Fiyatına göre Türkiyede alabileceğiniz en iyi araçtır. Yakıtı çok iyi. 1.3 motor olmasına rağmen 95 Bg ve 210Nm tork üretiyor. Bu değerler çok önemli. Motor lineayla benzer olmasına rağmen linedan çok az yakıyor ve 0-100km hızlanmada aveo daha atik. Linea da kullandığım için çok rahat söylüyorum linea veya Accent blue aveonun yanına yaklaşamaz. Daha bitmedi araçta donanım full. ESP ABS TCS 8 hava yastığı Cruze control ve sayamayacağım hoşunuza giden birçok ayrıntı bu araçta mevcut. Motoru 1.3 opel astra sedan ile birebir aynı. Süspansiyonları tatlı sert. Yol tutuşu çok iyi. Tek dezavantajı piyasası zayıf. Buna çok takılmaz her arabanın bir alıcısı var derseniz. Kesinlikle tavsiye ederim ben çok memnunum. Unutmayın muadili piyasada isim yapmış hatta daha boş araçlar tutuluyor diye en az 10000TL DAHA fazla. Kahrolsun mahalle baskısı yaşasın özgür irade :)




  • yeni kullanıcı yorumu alabilir miyiz aveo cu abiler.
  • mechultipo M kullanıcısına yanıt
    ltz değilde lt kullanıyorum ikinci araç olarak , dün tam 4. yılını doldurdu 40 binde, 35 bine almıştım şimdi bu paraya motosiklet bile vermiyorlar 4 yılda maşallah diyelim sıfır arıza , aracın herşeyi orjinaldi , bayramda akü öldü sadece akü değişti. Kronik sorun olarak ilk partide zrot sıkıntısı yaşandı, 2013 lerde düzeltilmişti , dizellerde turbo selenoid valfi sıkıntı çıkarıyor, herhangi bir zararı olmasada 1. viteste debriyaja basıp bıraktığınızda dikkatli dinlediğinizde gup gup diye ses çıkarıyor. Aracın içerisinde deformasyona uğrayan noktalar, benim araçta yok ama çoğu araçta direksiyonda soyulmalar var , diğeride vites topuzundaki kromaj zamanla atıyor, süspansiyon sert çukurlu yollarda böbrek taşı döktürür :D yol tutuşu iyidir. donanım anlamında gayet iyi , güvenlik anlamında başarılıdır. Sedanların bagaj hacmi çoğu c sınıfı araçtan daha iyi. Koltuklar rahat yanal destekleri iyi, ön görüş açısı çok iyi yanlar biraz zayıf b stünları çok kalın, araç içerisinde heryer sert plastik lakin takırtı tukurtu yok,senelik bakımı orjinal filtreler kullanılırsa işçilik dahil 350 Tl gibi bir rakama , yan sanayi filtrelerle 150-170 TL gibi rakamlara halledilir. Şuanki ortalamam şehir içi 25km hız 5 lt , şehir dışıda hıza orantılı olarak 3.5 -4.5 gibi rakamlar görebilirsiniz, aracımdan memnunun çürüyene kadar binerim galerici kafasında olmayan her insanda temiz olması koşulu ile alıp binmesini tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    ltz değilde lt kullanıyorum ikinci araç olarak , dün tam 4. yılını doldurdu 40 binde, 35 bine almıştım şimdi bu paraya motosiklet bile vermiyorlar 4 yılda maşallah diyelim sıfır arıza , aracın herşeyi orjinaldi , bayramda akü öldü sadece akü değişti. Kronik sorun olarak ilk partide zrot sıkıntısı yaşandı, 2013 lerde düzeltilmişti , dizellerde turbo selenoid valfi sıkıntı çıkarıyor, herhangi bir zararı olmasada 1. viteste debriyaja basıp bıraktığınızda dikkatli dinlediğinizde gup gup diye ses çıkarıyor. Aracın içerisinde deformasyona uğrayan noktalar, benim araçta yok ama çoğu araçta direksiyonda soyulmalar var , diğeride vites topuzundaki kromaj zamanla atıyor, süspansiyon sert çukurlu yollarda böbrek taşı döktürür :D yol tutuşu iyidir. donanım anlamında gayet iyi , güvenlik anlamında başarılıdır. Sedanların bagaj hacmi çoğu c sınıfı araçtan daha iyi. Koltuklar rahat yanal destekleri iyi, ön görüş açısı çok iyi yanlar biraz zayıf b stünları çok kalın, araç içerisinde heryer sert plastik lakin takırtı tukurtu yok,senelik bakımı orjinal filtreler kullanılırsa işçilik dahil 350 Tl gibi bir rakama , yan sanayi filtrelerle 150-170 TL gibi rakamlara halledilir. Şuanki ortalamam şehir içi 25km hız 5 lt , şehir dışıda hıza orantılı olarak 3.5 -4.5 gibi rakamlar görebilirsiniz, aracımdan memnunun çürüyene kadar binerim galerici kafasında olmayan her insanda temiz olması koşulu ile alıp binmesini tavsiye ederim

    selenoid valfi sikintisi bendede var ilk yil degistirdim yine yapti 2yildirda kullanıyorum umarim birseikinti cikarmaz çok memnunumda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • alemci83 A kullanıcısına yanıt
    Serviste ilk seferde değişim yaptılar ,başa çıkamayınca daha sonraları turbo ile arasına içiboş silindirik bir parça vakum tüpü taktılar, sonra ses kesildi lakin bu bile performansa az da olsa etki ediyor gibime geldi. Allah kazasız belası binmeyi nasip etsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    ltz değilde lt kullanıyorum ikinci araç olarak , dün tam 4. yılını doldurdu 40 binde, 35 bine almıştım şimdi bu paraya motosiklet bile vermiyorlar 4 yılda maşallah diyelim sıfır arıza , aracın herşeyi orjinaldi , bayramda akü öldü sadece akü değişti. Kronik sorun olarak ilk partide zrot sıkıntısı yaşandı, 2013 lerde düzeltilmişti , dizellerde turbo selenoid valfi sıkıntı çıkarıyor, herhangi bir zararı olmasada 1. viteste debriyaja basıp bıraktığınızda dikkatli dinlediğinizde gup gup diye ses çıkarıyor. Aracın içerisinde deformasyona uğrayan noktalar, benim araçta yok ama çoğu araçta direksiyonda soyulmalar var , diğeride vites topuzundaki kromaj zamanla atıyor, süspansiyon sert çukurlu yollarda böbrek taşı döktürür :D yol tutuşu iyidir. donanım anlamında gayet iyi , güvenlik anlamında başarılıdır. Sedanların bagaj hacmi çoğu c sınıfı araçtan daha iyi. Koltuklar rahat yanal destekleri iyi, ön görüş açısı çok iyi yanlar biraz zayıf b stünları çok kalın, araç içerisinde heryer sert plastik lakin takırtı tukurtu yok,senelik bakımı orjinal filtreler kullanılırsa işçilik dahil 350 Tl gibi bir rakama , yan sanayi filtrelerle 150-170 TL gibi rakamlara halledilir. Şuanki ortalamam şehir içi 25km hız 5 lt , şehir dışıda hıza orantılı olarak 3.5 -4.5 gibi rakamlar görebilirsiniz, aracımdan memnunun çürüyene kadar binerim galerici kafasında olmayan her insanda temiz olması koşulu ile alıp binmesini tavsiye ederim

    detaylı paylaşımınız için teşekkür ederim. kazasız belasız binin inşallah.




  • Uretimi durmadi. Devam ediyir. Hatta son kasasi cok guzel.

    Opelin satislarini baltaladigi icin gm avrupada satisini durdurdu. Opeli de psa ya satti gm. Bu gun yarin yeniden satislari baslar. Sahsi gorusum bu fiyatlardan alan ileride kazanir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Uretimi durmadi. Devam ediyir. Hatta son kasasi cok guzel.

    Opelin satislarini baltaladigi icin gm avrupada satisini durdurdu. Opeli de psa ya satti gm. Bu gun yarin yeniden satislari baslar. Sahsi gorusum bu fiyatlardan alan ileride kazanir.

    ne diyorsun yarbayım:) açıkçası donanım olarak bakıyorum birçok çok satan arabadan iyi. ama algı yok mu algı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechultipo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Uretimi durmadi. Devam ediyir. Hatta son kasasi cok guzel.

    Opelin satislarini baltaladigi icin gm avrupada satisini durdurdu. Opeli de psa ya satti gm. Bu gun yarin yeniden satislari baslar. Sahsi gorusum bu fiyatlardan alan ileride kazanir.

    ne diyorsun yarbayım:) açıkçası donanım olarak bakıyorum birçok çok satan arabadan iyi. ama algı yok mu algı...

    Gm in avrupaya tekrar girmesinde elinde sadece chevrolet kaldi. Girecekse yeniden chevroletle girer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mechultipo M kullanıcısına yanıt
    hocam güvenlik olarak sınıfının en güvenli araçlarından birini çok uygun fiyata alabilmeni sağlayan da bu algı :)
    vergisi 225 tl, yakıt ortalamam şu an 4.1lt.en sık trafikte 5.5 gördüm (lt benim araç) önceki aracım lineaya göre çok daha iyi ve donanımlı bir araç ve daha ucuza. daha ne olsun?

    https://m.sondakika.com/haber/haber-hurdaya-donen-aractan-burnu-bile-kanamadan-cikti-2-9811745/

    bakın haberdeki araç aveo.algı mı güvenlik mi daha önemli sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pakimeno

    hocam güvenlik olarak sınıfının en güvenli araçlarından birini çok uygun fiyata alabilmeni sağlayan da bu algı :)
    vergisi 225 tl, yakıt ortalamam şu an 4.1lt.en sık trafikte 5.5 gördüm (lt benim araç) önceki aracım lineaya göre çok daha iyi ve donanımlı bir araç ve daha ucuza. daha ne olsun?

    https://m.sondakika.com/haber/haber-hurdaya-donen-aractan-burnu-bile-kanamadan-cikti-2-9811745/

    bakın haberdeki araç aveo.algı mı güvenlik mi daha önemli sizce?

    kesinlikle güvenlik




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.