|
Bildirim
|
ltz değilde lt kullanıyorum ikinci araç olarak , dün tam 4. yılını doldurdu 40 binde, 35 bine almıştım şimdi bu paraya motosiklet bile vermiyorlar 4 yılda maşallah diyelim sıfır arıza , aracın herşeyi orjinaldi , bayramda akü öldü sadece akü değişti. Kronik sorun olarak ilk partide zrot sıkıntısı yaşandı, 2013 lerde düzeltilmişti , dizellerde turbo selenoid valfi sıkıntı çıkarıyor, herhangi bir zararı olmasada 1. viteste debriyaja basıp bıraktığınızda dikkatli dinlediğinizde gup gup diye ses çıkarıyor. Aracın içerisinde deformasyona uğrayan noktalar, benim araçta yok ama çoğu araçta direksiyonda soyulmalar var , diğeride vites topuzundaki kromaj zamanla atıyor, süspansiyon sert çukurlu yollarda böbrek taşı döktürür :D yol tutuşu iyidir. donanım anlamında gayet iyi , güvenlik anlamında başarılıdır. Sedanların bagaj hacmi çoğu c sınıfı araçtan daha iyi. Koltuklar rahat yanal destekleri iyi, ön görüş açısı çok iyi yanlar biraz zayıf b stünları çok kalın, araç içerisinde heryer sert plastik lakin takırtı tukurtu yok,senelik bakımı orjinal filtreler kullanılırsa işçilik dahil 350 Tl gibi bir rakama , yan sanayi filtrelerle 150-170 TL gibi rakamlara halledilir. Şuanki ortalamam şehir içi 25km hız 5 lt , şehir dışıda hıza orantılı olarak 3.5 -4.5 gibi rakamlar görebilirsiniz, aracımdan memnunun çürüyene kadar binerim galerici kafasında olmayan her insanda temiz olması koşulu ile alıp binmesini tavsiye ederim
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|