Şimdi Ara

Chip Tunning Audi a4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A4 ümüze chip tuning yaptırmayı düşünüyoruz sizlere sorum şudur aracın ömrünü yermi bu işlem ? 200hp civarına çıkıyor beygir. Birde gözle görülür performans artışı olurmu ?
    Vede en önemlisi ruhsattaki motor gücünü değiştirecekmiyim chipten sonra ? Yani değiştirebilirmiyim yanlış yazmasını istememde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • A4 kac bg suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetim28

    A4 kac bg suan

    177 hp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    177 hp hocam.

    200-215 arası ise süpermiş hocam.

    Birde size sorum normal kullanımda motor ömrünü yermi hemen ?

    Ruhsata işletmeyi ruhsatta doğrusunun yazmasını istediğimden sormuştum değiştirme imkanım varsa değiştirirdim o yüzden.

    Vede bu chip işlemi motora birşey mi yapıyorlar yoksa sadece yazılımdan mı ibaret ?

    Son olarak yaklaşıl maliyeti kaç bin tl ?

    İstanbulda değilim ama gidebilirim yakınım istanbula. Araç multitronik 8 ileri otomatik vites kalkışlarda ışıklarda manıele alıp nekadar gaz verecemki ayda yılda bir belki :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DD82B0187 -- 23 Mart 2015; 19:54:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.
  • Şahsen ben aracın teknik özellikleriyle fazla oynamama taraftariyim.
    ne gereği var zaten araciniz 177 bg miş.
    birakin paranız cebinizde kalsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A6 40 TDI
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bence ellemeyin hocam nedendir bilmiyorum ama ben sıcak bakmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccc123

    Bence ellemeyin hocam nedendir bilmiyorum ama ben sıcak bakmıyorum

    Zararlarımı var acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focusla 110 bin km üzeri chip ile seyahat eden bir aile dostunun, turbolu araba alırsam yapacağım ilk şeyin yazılım veya chip ile sınır değerlere yaklaşmadan gücünü arttıracağıma dair yemin ettirmesiydi. Ki kendisi sürekli der: Focus un turbo vb. yapıları çok sağlam değil. Ben sıkıştırmadığım için motoru en fazla 3000 devirde vites değiştirdiğim için ve gücü çok aşırı arttırmadığım için 110 bin km dir sorun yaşatmadı. Eğer focus bu motorunu yemediyse bana kalırsa daha kaliteli parça kullanan audi hiç yapmaz. Tabi ki sürekli sıkıştırmadığınız sürece!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murderer_utku

    Focusla 110 bin km üzeri chip ile seyahat eden bir aile dostunun, turbolu araba alırsam yapacağım ilk şeyin yazılım veya chip ile sınır değerlere yaklaşmadan gücünü arttıracağıma dair yemin ettirmesiydi. Ki kendisi sürekli der: Focus un turbo vb. yapıları çok sağlam değil. Ben sıkıştırmadığım için motoru en fazla 3000 devirde vites değiştirdiğim için ve gücü çok aşırı arttırmadığım için 110 bin km dir sorun yaşatmadı. Eğer focus bu motorunu yemediyse bana kalırsa daha kaliteli parça kullanan audi hiç yapmaz. Tabi ki sürekli sıkıştırmadığınız sürece!

    İyiymiş o zaman. Motor yiyeceğini sanmam. Araç 64 binde şuanda zaten kullanacağım 40 bin km daha. 2 yıl sonra 3.0 TDI. a6 alacaz.

    Düşünmedn yaptırayım en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.

    O kadar Audi mühendisi bir şey bilmediğinden böyle yapmışlar demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glukhovsky


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.

    O kadar Audi mühendisi bir şey bilmediğinden böyle yapmışlar demi

    Boş konuşma nerdeyse tüm yeni nesil araçlara chip atılıyor ömür kısalması diye bir sey yok araclar üretilirken kullanıcıların yazılım değiştirebilme ihtimallerine karsı zaten ona göre yazılımlanıyor. Yani pay bırakılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.

    Atmak ? Senin bildigini ben unuttum merak etmeyesin.O bahsettigin payi hem emisyon icin hemde motorun en randimanli sekilde uzun omurlu(belli kurallara uyulmasi taktirde tabi) kullanim saglanmasi icin birakiyorlar.

    Yazilimi sadece ekonomi amacli kullanirsan elbette zarar vermez.Ama yazilimli motoru surekli her isikta dip gaz yapip surekli gazlayarak kullanirsan , standart motorda ki ayni kullanima gore daha fazla zarar verir en basta turboyu eline alirsin.

    yazilim yaptirip kol cikartan , sanzuman patlatan(dsg ddegil) turbo bozan etrafta kol geziyor haberin yok anlasilan.Standart motorda da oluyor ama yazilimli olanda bu oranlar cok daha fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    177 hp hocam.

    200-215 arası ise süpermiş hocam.

    Birde size sorum normal kullanımda motor ömrünü yermi hemen ?

    Ruhsata işletmeyi ruhsatta doğrusunun yazmasını istediğimden sormuştum değiştirme imkanım varsa değiştirirdim o yüzden.

    Vede bu chip işlemi motora birşey mi yapıyorlar yoksa sadece yazılımdan mı ibaret ?

    Son olarak yaklaşıl maliyeti kaç bin tl ?

    İstanbulda değilim ama gidebilirim yakınım istanbula. Araç multitronik 8 ileri otomatik vites kalkışlarda ışıklarda manıele alıp nekadar gaz verecemki ayda yılda bir belki :)

    Yazilim yaptirip normal kullanan gormedim ben

    Yazilim cesitleri fazladir.stg 1 dedigimiz sadece yazilim + hava filtresi(istege bagli) stg 1 den sonra maaliyetler artmaya baslar stg 1 750 - 850 tl arasi yapilir piyasada genelde.

    Powershop tavsiye ederim siddetle.

    Pasaoglu

    Megachips

    3 u piyasada oldukca fazla tercih edilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 23 Mart 2015; 20:49:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: murderer_utku

    Focusla 110 bin km üzeri chip ile seyahat eden bir aile dostunun, turbolu araba alırsam yapacağım ilk şeyin yazılım veya chip ile sınır değerlere yaklaşmadan gücünü arttıracağıma dair yemin ettirmesiydi. Ki kendisi sürekli der: Focus un turbo vb. yapıları çok sağlam değil. Ben sıkıştırmadığım için motoru en fazla 3000 devirde vites değiştirdiğim için ve gücü çok aşırı arttırmadığım için 110 bin km dir sorun yaşatmadı. Eğer focus bu motorunu yemediyse bana kalırsa daha kaliteli parça kullanan audi hiç yapmaz. Tabi ki sürekli sıkıştırmadığınız sürece!

    İyiymiş o zaman. Motor yiyeceğini sanmam. Araç 64 binde şuanda zaten kullanacağım 40 bin km daha. 2 yıl sonra 3.0 TDI. a6 alacaz.

    Düşünmedn yaptırayım en iyisi.

    Aracı öyle üst seviyelere getirip zorlamamak kaydıyla bence makuldür. Zaten emisyon standartlarını yakalayabilmek ve çevre katliamını engellemek için sistemin verebileceği verim düşürülüyor. İçten yanmalı motorlarda daha fazla güç daha fazla çevre katliamı demek ayrıca. Bunu da düşünmek gerekir aslında.
    Motor ömrü açısından bakarsak: Sistemler fabrikasyon güce uygun olarak optimize geliyor. Sen bu gücü arttırırsan optimizasyon bütünü bozulur ve yıpranma-aşınma daha çabuk olur. Ancak bu aşınma değeri sistem ömrünü ne kadar yiyor bilmiyorum. Tahminim audi sistemleri 500bin km yapacak düzeyde ise bunu 400bin e indirir. Öyle yakın zamanda büyük zararlar vermez kanısındayım. Ancak söylediğim bu değerler motorun ömrünü %20 sine denk gelir. Bunu da düşünmek gerekir. Tabi bu varsayımlarım sistemi aşırı yüklemeyip hor kullanmaksızın yapılan sürüşler için geçerli. Diğer türlü Belki 10-20 bin km sonra bile turboyu kaba tabir ile eline alırsın.




  • !sTaNbLuE ! kullanıcısına yanıt
    Açıkçası senede 2 defa uzun yol yapıyoruz o zaman zorlayacam arabayı yılda toplam 5 bin km uzunyol.
    15 bin km de normal sekilde kullanılacak.

    İstanbula gelebilirsek önümğzdeki ay yaptırmayı düşünüyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.

    Atmak ? Senin bildigini ben unuttum merak etmeyesin.O bahsettigin payi hem emisyon icin hemde motorun en randimanli sekilde uzun omurlu(belli kurallara uyulmasi taktirde tabi) kullanim saglanmasi icin birakiyorlar.

    Yazilimi sadece ekonomi amacli kullanirsan elbette zarar vermez.Ama yazilimli motoru surekli her isikta dip gaz yapip surekli gazlayarak kullanirsan , standart motorda ki ayni kullanima gore daha fazla zarar verir en basta turboyu eline alirsin.

    yazilim yaptirip kol cikartan , sanzuman patlatan(dsg ddegil) turbo bozan etrafta kol geziyor haberin yok anlasilan.Standart motorda da oluyor ama yazilimli olanda bu oranlar cok daha fazla.



    Dünki çocuk sen benim bildigimi nereye unutuyosun? Anladık Forumda herkes sallıyoda sen fırlatıyosun anasını satıyım yok A3 yok Mercedesim vardı bilmem ne

    Firmalar artık yeni ürettikleri motorlarda her zaman yazılım değiştirilebilmesi için pay bırakıyor. Motoru sürekli dip gaz zorlarsan, sürekli 5000 devirde dolanırsan yazılımla alakasız bir sekilde hem motoru hem turboyu eline alma ihtimalin yüksek zaten. Yazılım sadece tuzu biberi olur, hatta o bile olmaz. Sen simdi gelipte yazılım atarsan motoru çok çabuk yersin gibi abuk subuk cahilce yorum atınca insan dayanamıyor kusra bakma. Ahkam kesmeden önce bilgini gelistir bombos konusuyosun

    Cocuk ? Tipik komplekse girmis gereksiz insanlardan biriymissin belli etmen iyi oldu.Tecrubenin sadece yasla alakali oldugunu sanan kisielrdenmissin belli.Keske en basta belli etseydinde sana cevap yazmasaydim.

    Ben zaten o bahsettigin paydan bahsettim.Yazilimlida yazilimsizda suursuzca kullansan motora zarar verirsin dedim zaten.Ama bu ihtimal yazilimli motorda daha fazla dedim. once okudugunu idrak etmeyi ogren.Ogrenemiyorsan bu saatten sonra kimse ogretecek degil zaten sana.

    Yazilim attiktan sonra yag surekli kontrol ettirmen , bakim araliklarini kisaltman daha saglikli olur.yazilim atarsan motor cabuk yipranir lafina bu kadar takacgini bilseydim 2.mesajimda ki gibi detayli aciklama yapardim.O bahsettigin payi sen motora yazilim yap diemi birakiyorlar ? Cahil diyene bak hele. Emisyon ve motorun en saglikli , uzun omurlu olmasi icin birakiliyor.Sen yazilimla aracib butun calisma prensibini degistirmis oluyorsun nereye zarrali degil ?

    A3 mercedes dedigine gore baya takip etmisisn beni de ne alaka a3 mercedes ? Bu forumda senin gibi zihniyetteki insanlar yuzunden dogru durust adam kalmadi.Hede hodo demeden once insan gibi duzelt karsindakini sokak arkadasin yok karsinda senin seviyeni dusurme daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 23 Mart 2015; 21:09:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Açıkçası senede 2 defa uzun yol yapıyoruz o zaman zorlayacam arabayı yılda toplam 5 bin km uzunyol.
    15 bin km de normal sekilde kullanılacak.

    İstanbula gelebilirsek önümğzdeki ay yaptırmayı düşünüyoruz.

    Surekli zorlamazsaniz kolay kolay birsey olmaz korkmayin.Bende de yazilim var ara ara gazlarim onun disinda genelde sakin kullaniyorum.yakit olarak fazlasiyla ekonomi sagliyor yaptirdiginiza pisman olmazsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Elbette omrunu yer.Surekli gazlarsaniz , isiklarda kalkis yaparsaniz cok yakin zamanda gider motor.

    Eger 177 likse motor yaklasik 200 - 215 arasi deger alirsiniz.muthis bir performans verir.143 lukse yaklasik 180 hp alirsiniz.

    Chip , yazilim ruhsata isletme gibi birsey soz konusu degil.

    Istanbuldaysaniz Maslak Powershop siddetle tavsiye ederim ben a3 ume oradan yaptirdim.

    Yalnızca yazılım arabanın ömrünü falan yemez. Atmayalım.

    Atmak ? Senin bildigini ben unuttum merak etmeyesin.O bahsettigin payi hem emisyon icin hemde motorun en randimanli sekilde uzun omurlu(belli kurallara uyulmasi taktirde tabi) kullanim saglanmasi icin birakiyorlar.

    Yazilimi sadece ekonomi amacli kullanirsan elbette zarar vermez.Ama yazilimli motoru surekli her isikta dip gaz yapip surekli gazlayarak kullanirsan , standart motorda ki ayni kullanima gore daha fazla zarar verir en basta turboyu eline alirsin.

    yazilim yaptirip kol cikartan , sanzuman patlatan(dsg ddegil) turbo bozan etrafta kol geziyor haberin yok anlasilan.Standart motorda da oluyor ama yazilimli olanda bu oranlar cok daha fazla.



    Dünki çocuk sen benim bildigimi nereye unutuyosun? Anladık Forumda herkes sallıyoda sen fırlatıyosun anasını satıyım yok A3 yok Mercedesim vardı bilmem ne

    Firmalar artık yeni ürettikleri motorlarda her zaman yazılım değiştirilebilmesi için pay bırakıyor. Motoru sürekli dip gaz zorlarsan, sürekli 5000 devirde dolanırsan yazılımla alakasız bir sekilde hem motoru hem turboyu eline alma ihtimalin yüksek zaten. Yazılım sadece tuzu biberi olur, hatta o bile olmaz. Sen simdi gelipte yazılım atarsan motoru çok çabuk yersin gibi abuk subuk cahilce yorum atınca insan dayanamıyor kusra bakma. Ahkam kesmeden önce bilgini gelistir bombos konusuyosun

    Cocuk ? Tipik komplekse girmis gereksiz insanlardan biriymissin belli etmen iyi oldu.Tecrubenin sadece yasla alakali oldugunu sanan kisielrdenmissin belli.Keske en basta belli etseydinde sana cevap yazmasaydim.

    Ben zaten o bahsettigin paydan bahsettim.Yazilimlida yazilimsizda suursuzca kullansan motora zarar verirsin dedim zaten.Ama bu ihtimal yazilimli motorda daha fazla dedim. once okudugunu idrak etmeyi ogren.Ogrenemiyorsan bu saatten sonra kimse ogretecek degil zaten sana.

    Yazilim attiktan sonra yag surekli kontrol ettirmen , bakim araliklarini kisaltman daha saglikli olur.yazilim atarsan motor cabuk yipranir lafina bu kadar takacgini bilseydim 2.mesajimda ki gibi detayli aciklama yapardim.O bahsettigin payi sen motora yazilim yap diemi birakiyorlar ? Cahil diyene bak hele. Emisyon ve motorun en saglikli , uzun omurlu olmasi icin birakiliyor.Sen yazilimla aracib butun calisma prensibini degistirmis oluyorsun nereye zarrali degil ?

    A3 mercedes dedigine gore baya takip etmisisn beni de ne alaka a3 mercedes ? Bu forumda senin gibi zihniyetteki insanlar yuzunden dogru durust adam kalmadi.Hede hodo demeden once insan gibi duzelt karsindakini sokak arkadasin yok karsinda senin seviyeni dusurme daha fazla.

    Kimsin sen kendini sokaktaki adamdan üstün tutuyosun ufaklık bide ayar vermeye kalkısıyosun? Seni takip etmeye gerek yokki her konuda abuk subuk yorumların dolanıyor zaten. Çevir gazı yanmasın, bnm söylediklerim kafana yattı hemen geri vites. Demin ne sacmalıyodun simdi bnm dediklerimi söylemeye basladın. Seninle teknik bilgi tartısan kim? Ben sadece senin sacmalıklarını düzeltmek istedim, sen hayal aleminde gez mercedes fanlıgı yap konuları trolle bunlar sana yeter.

    Bu forumun efsane döneminde bende vardım, senin gibi fırlatanlar yüzünden tüm büyükler, teknik bilgi sahipleri forumdan kactı resmen. Simdi muhattabı kes isine bak




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.