|
Çinli otomobil markası SWM, Türkiye'de fabrika kurmak için başvuru yaptı
-
-
50bin araç fena bi rakam değil. Üretim sadece iç pazara bile hitap etse getireceği vergi avantajı ile aracın fiyatına ciddi bir indirim gelmesini sağlar.
Oluşturacağı katma değer de ayrıca önemli tabi. Diğer Çinli markalardan da çok daha büyük yatırımlar görürüz umarım.
-
Çıkarılan vergi işe yaramışa benziyor. Ülkamize hemen yatırım çekmiş gözüküyor.
-
Ek vergi ile yatırım yaptırmak bu kadar kolaysa , yıllardır ülkemizde milyonlarca araç satan firmaların yapmama sebebi ne? İş gücü olarak çok daha ucuza olmasına rağmen gelmiyorsa firmalar altında yatan sebep "Ekonomiye Güvenmeme" olabilir mi?
Ne olursa olsun 3 farklı markanın da üretim yapmak için başvurması (teşvik alma bile olsa) iyi bir şey. Hem istihdam hem de vatandaşın biraz olsun yeni arabaya binme olasılığı artar. 10 yaşından büyük araçlara milyon ? fiyatları da görmemiş oluruz biraz olsun.
-
bence aracın fiyatına bir etkisi olmaz ekstra vergilerle o avantajı yok ederler merak etme.
-
Bizden daha ucuz iş gücüne sahip ülkeler var. Örneğin Mısır'da asgari ücret yaklaşık 130 dolar.
-
Cevap ekonomi değil, rekabet yoktu. Çinliler agresif ve yayılmacı bir politika izliyor. Yerli olarak 1 milyonun altında BYD ve SWM'ler gelince Renault ve Fiat içinde güzel günler bitecek. Adamlar B-C-D segment binek/SUV vs. hepsini domine etmeye çalışıyor.
Chery gelirse ve Tiggo 8 yerli üretilirse ikinci elde al-sat tayfa tamamen biter.
BYD, SWM, Chery derken belki ortak üretim için FAW vs. de gelir. Bu kadar firma için motor fabrikası da açabilirler. Brilliance vs. SWM'ye motor veriyor.
Çin özellikle Japon ve Kore grubundan müşteri çekecek. Toyota ve Hyundai'nin fiyat avantajı kalmayacak. SWM büyük ihtimalle atmosferik Bayon parasına 1.5 156 PS SWM G01F satacak. Tasarımı da Dodge Durango gibi görünüyor.
SWM G01 Manuel şu an 1199 liste fiyatına sahip, yerli olursa ulaşım maliyeti ve %40 ek vergi olmayacağı için 1 milyon 200 bin liralardan 800.000 liralara kadar düşebilir.
Clio, Egea, i20 fiyatına adamlar C SUV satacak en boş araba bile Urban Egea'dan vs. daha dolu, bizimkiler ayni paraya arka cam manuel araba satmaya çalışıyor.
Chery'ye vergi gelince cer çöp arabaları millete satarım hevesiyle heveslenenlere kötü haberler geliyor.
Bizim için temel kıstas 1 milyon altına sıfır araç satmalarıdır, mümkünse 800 bin altına inebilecek bir boş paket G01 isteriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
yine ne varsa italyanda var...
-
Araba alma arefesindeyim yalnız eylüle kadar almam gerekiyor. Bu çinliler işi biraz hızlandırsa iyi olur.
-
Harika bir haber
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elde avuçta ne varsa satan ve Çin'in üretim yeri olan hükümeti tebrik ediyorum. Nerede sıraya giriyoruz?
-
"BYD ve Cherry'nin ardından..." yazılmış ama Cherry'nin herhangi bir adım attığını okumadık.
-
Çok güzel yorum 👏👏👏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
%10 gümrük * %40 ek gümrük var şuan. Toplamda %54 yapıyor. Bunu ÖTV * KDV de yapınca ek gümrük vergisinden kurtulmaları bile başlı başına büyük düşüş demek oluyor.
-
Tek korkum bunlar fabrikaları açıp ütetime başladıktan sonra laaaaps diye araç ötvlerine zam yapmaları. Abi bizim hayrımıza bir iş yapılmaz yorumlar çok güzel çok mantıklı ama benim yıllardır tek gördüğüm fayda ilk yapılan ötv indirimi o da bizim için değil sektör için yapıldı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
O zamana kadar iktidar değişir zaten...
-
Hayret yatırım tek adam ülkesine gelmez demokrasi özgürlükler diyen ,devlete komisyoncu diye zirlayan primatlar çıt dememiş
Noldu oğlum, sallıyordunuz Çinlilere vergi gelince yok togg için çıkardılar yok cart yok curt
Bak nasıl yola geliyorlar vergiyi görünce gördünüz mü?
Sizde utanma olsa yalan söylediğiniz için çıkıp özür dilersiniz de yüz astar olmuş artık
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 8 Temmuz 2024; 17:11:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu söylediğinizin konusunu açar mısınız,kayıtlı kalsın maksat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TOGG fabrikasını satmak için en doğru zaman, avrupalıların uyguladığı ek vergilerden kurtulmanın en hızlı yöntemi. Şuan satılırsa iyi paraya gider, 3-4 yıl sonra satılma durumu olursa para etmeyebilir. Hem Çinlilerden hem Avrupalı firmaların bir kısmı batacak, avrupadaki fabrika TOGG'a göre daha avantajlı olur.
Cevap ekonomi değil, rekabet yoktu. Çinliler agresif ve yayılmacı bir politika izliyor. Yerli olarak 1 milyonun altında BYD ve SWM'ler gelince Renault ve Fiat içinde güzel günler bitecek. Adamlar B-C-D segment binek/SUV vs. hepsini domine etmeye çalışıyor. Chery gelirse ve Tiggo 8 yerli üretilirse ikinci elde al-sat tayfa tamamen biter. BYD, SWM, Chery derken belki ortak üretim için FAW vs. de gelir. Bu kadar firma için motor fabrikası da açabilirler. Brilliance vs. SWM'ye motor veriyor. Çin özellikle Japon ve Kore grubundan müşteri çekecek. Toyota ve Hyundai'nin fiyat avantajı kalmayacak. SWM büyük ihtimalle atmosferik Bayon parasına 1.5 156 PS SWM G01F satacak. Tasarımı da Dodge Durango gibi görünüyor. SWM G01 Manuel şu an 1199 liste fiyatına sahip, yerli olursa ulaşım maliyeti ve %40 ek vergi olmayacağı için 1 milyon 200 bin liralardan 800.000 liralara kadar düşebilir. Clio, Egea, i20 fiyatına adamlar C SUV satacak en boş araba bile Urban Egea'dan vs. daha dolu, bizimkiler ayni paraya arka cam manuel araba satmaya çalışıyor. Chery'ye vergi gelince cer çöp arabaları millete satarım hevesiyle heveslenenlere kötü haberler geliyor. Bizim için temel kıstas 1 milyon altına sıfır araç satmalarıdır, mümkünse 800 bin altına inebilecek bir boş paket G01 isteriz. |
Ek vergi ile yatırım yaptırmak bu kadar kolaysa , yıllardır ülkemizde milyonlarca araç satan firmaların yapmama sebebi ne? İş gücü olarak çok daha ucuza olmasına rağmen gelmiyorsa firmalar altında yatan sebep "Ekonomiye Güvenmeme" olabilir mi?
Ne olursa olsun 3 farklı markanın da üretim yapmak için başvurması (teşvik alma bile olsa) iyi bir şey. Hem istihdam hem de vatandaşın biraz olsun yeni arabaya binme olasılığı artar. 10 yaşından büyük araçlara milyon ? fiyatları da görmemiş oluruz biraz olsun. |
Güzel haber. Araç bolluğu olup fiyatlar düşmeye başlayınca al satçılar da bitecek. Araba tamamen ihtiyaç haline gelecek. |
50bin araç fena bi rakam değil. Üretim sadece iç pazara bile hitap etse getireceği vergi avantajı ile aracın fiyatına ciddi bir indirim gelmesini sağlar.
Oluşturacağı katma değer de ayrıca önemli tabi. Diğer Çinli markalardan da çok daha büyük yatırımlar görürüz umarım. |
"BYD ve Cherry'nin ardından..." yazılmış ama Cherry'nin herhangi bir adım attığını okumadık.
|
Çıkarılan vergi işe yaramışa benziyor. Ülkamize hemen yatırım çekmiş gözüküyor.
|
Elde avuçta ne varsa satan ve Çin'in üretim yeri olan hükümeti tebrik ediyorum. Nerede sıraya giriyoruz?
|
Hayret yatırım tek adam ülkesine gelmez demokrasi özgürlükler diyen ,devlete komisyoncu diye zirlayan primatlar çıt dememiş
Noldu oğlum, sallıyordunuz Çinlilere vergi gelince yok togg için çıkardılar yok cart yok curt Bak nasıl yola geliyorlar vergiyi görünce gördünüz mü? Sizde utanma olsa yalan söylediğiniz için çıkıp özür dilersiniz de yüz astar olmuş artık |
Sen bir süre otomobil forumunda dolaşma bence:) |
Benzer içerikler
- instagram hesabım çalındı
- iphone film izleme programı ücretsiz
- netflix şifre paylaşımı
- office 2024
- e devlet"ten abonelik iptali
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X